Zoooo dames, daar ben ik weer.... Nou de tandarts heeft niets gedaan. Het word een kroon namelijk maar die kan hij nu niet zetten ivm zwangerschap. Moeten fotoos enzo gemaakt worden. Hij kon mn kies wel repareren maar had niet veel zin want hij had geen houvast om het vast te maken zeg maar. Dus met 5 min. stond ik weer buiten :S Na de bevalling maar een afspraak maken aangezien ik nu geen last van mn kies heb.... Inderdaad het is nu echt JUNI, raar idee hoor... Laat de babys maar komen
Pietje: ze zeggen toch dat je met de 2e eerder bevalt maar 40 weken duurt ook nog ff. Hier nig 1 die geen geduld heeft Hier wel 2 namen aangezien Gui ook 2 namen heeft. Want dat was wel leuk de opa's van mij en mijn man heette allebei Cornelius dus ze waren zeer vereerd
Hey dat is toevallig! Wij hebben ook zitten denken om een tweede naam te vernoemen, dat zou dan naar mijn of Jop's moeder zijn. Maar zijn moeder heet Margareta en die van mij Alida Dienke. Daar konden we niks mee icm met de roepnaam. Misschien bij een eventuele volgende, al moet ik daar nu echt niet aan denken...
Even een as. juli mama... Iedereen die al bevallen is... GEFELICITEERD! Geniet lekker van jullie ukkies! Alle andere mommy to be's.... Succes met de laatste loodjes. En heel veel sterkte met de bevalling!
onzo wurm krijgt ook 2 namen, maar is geen vernoeming, we vonden t gewoon leuk! Moet bijna voor apk, ben benieuwd, ff wat aan t eten en dan er vandoor, daarna even lekker naar de markt, hebben ze altijd mooie goedkope bloemen die lang blijven staan! Wat een ongeduldige mama's allemaal zeg......hahahahaha, ik ga er maar vanuit dat t in iig nog 2 weken duurt als t niet langer is, anders valt t zo tegen, kan ook niet wachten natuurlijk, maar ik geniet nu nog maar ff extra van de tijd voor mezelf! cimbomlu, heb meegstemt in je pol! liefs
Zo ben weer terug uit het bos. Lekker gewandeled met de honden. Al was ik wel blij dat ik weer thuis was want ik moest vreselijk nodig plassen. En merk nu toch dat het lopen wel wat zwaarder wordt, normaal loop ik met gemak een uur, dat werd de laatste tijd al gauw 3 kwartier tot 50 min en vandaag heb ik het rondje maar ingekort tot een goed half uurtje want dat was echt genoeg. Ach ze liggen nu toch lekekr te pitten dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Ben dus niet de enige met jeuk... en ben toevallig net al mentholpoeder wezen kopen en het verlicht inderdaad (een beetje..) En Viona gelukkig maar dat het na de bevalling weer over is, wat dat betreft mag die kleine van mij wel komen hoor. Welkom babymei, ik hoop dat je heel snel een juni-mama wordt. Nou ga ff een bammetje eten en strakies eindelijk eens de enveloppen schrijven denk ik.
En stel je voor, Ky, dat het toch plots een jongetje blijkt te zijn, je hoort het wel eens... Kijk hier maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... rd&start=0 Ik loop momenteel echt niet meer dan een kwartier. In een vorig leven kon ik wel eens een uur lopen...
Ik had het er gisteren met m'n man over. Wat nou als het een jongen blijkt te zijn?! We zouden het absoluut niet erg vinden, maar ik zou wel een nieuwe gardarobe aan moeten schaffen. Ik heb alles t/m maat 68 ongeveer compleet. En bijna alles echt voor een meisje. Wij hebben ook geen jongensnaam. Mocht het een knulletje zijn, hebben we nog 3 dagen om die te bedenken.
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3420 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr, 53 cm bijz: 08. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr bijz: Geboren: 3 meisjes 6 jongens Aankomende bevallingen 01-06-07 Siken (21) M1e kindjehoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling Linnepin (25) J 2e kindjeHoofdligging en ingedaald +10 kg ziekenhuisbevalling borstvoeding Bibi78 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald, bijna vast gew + 17 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 03-06-07 Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Elfje (29) M stuitligging 7 mei controle echo Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 09-06-07 Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 12-06-07 Cimbomlu (37) ? 1e kindje bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken gew +10 kg hopelijk thuisbevallingBV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaaldgew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven Spijkervrouwtje (30) ? 1e kindje gew + 11 kg hopelijk thuisbevallen 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling Verwachting: 8 x meisjes 10 x jongens 16 x verrassing ---------------------------------------------------------------------------------- Heb de lijst er maar weer even bijgehaald. Stond alweer enkele bladzijden terug....
Hi Net terug ik ben ff ( was het maar ff) naar de prenetal geweest. Ik zag in wij jonge ouders de nappy wrapper in de aanbieding met 2 gratis navulcasettes. EN ik had nog 2 bonnen voor 2,50 korting en die heb ik ook gekregen en gelijk hoeslaken voor de wieg gekocht. Zo ben ik weer happy, en ik dacht misschien breekt het dan wel door ipv thuis zitten en liggen maarf helaas. Volgens mij heb ik nu echt alles en gisteren etiketten geschreven voor de enveloppen. En gisteren hebben wij de proefdruk gekregen en daat hebben ze de naam gewoon verkeerd geschreven dus net wijziging doorgegeven en op internet zie ik dat het gewijzigd is zal je maar met de definitieve gebeuren Cimbomlu: ja ik durfte het na 5 echo's wel te geloven dat het een meisje wordt maar toch nog bang door die verhalen. Want kan kamertje veranderen en alle kleertjes kunnen dan ook weg en nieuwe kopen. Maar wij hebben wel een jongensnaam Wat is het rustig?
Jippie, het is juni. Onze maand meiden!! En ook een kleine jippie voor Sandra, Rachel en mezelf, met onze 39 weken!! Ben zo benieuwd hoe het met Hester, Linda, Siken en nu ook Nachtvliinder waarschijnlijk gaat (en misschien nog wel meer)? Spannend, spannend....
@candijtje: wat raar dat er geen foto gemaakt wordt. Hebben ze nl bij mij wel gedaan, was alleen schadelijk in de eerste 3 maanden. Twas geen pretje( de behandeling) ik moest een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Maar het kon ook niet blijven zitten, ben dus blij dat ze het gedaan hebben!
@ Pietje Ik heb geen last van mn kies dus misschien was dat ook wel doorslaggevend, weet het anders ook niet.... Nouja ik zie het wel in juli ofzo
hoi hoi allemaal, zo, vannacht ook weer heerlijk geslapen, ik slaap sinds de beeb is ingedaald weer veel beter dan daarvoor. ( behalve toen ik ziek was afgelopen weekend) Vanmorgen mijn schoonouders nog maar ff het haar geknipt en vanavond mijn haar en mijn zus haar nog maar even bijkleuren, want tja, je weet het maar nooit! Mijn oma zit ook weer in de krullers dus die kan ook weer een weekje verder. Heb net ook de appeltaarten opgehaald, ze ruiken heerlijk hhhmmm heb nu al zin in een stukkie. Volle maan heeft hier ook niks uitgehaald, de kleine geeft nog geen kik. @senna, bij mij is de beeb ook pas met 39 weken ingedaald, dus er is nog hoop! Ik heb ook een echo gehad, wat natuurlijk altijd een leuke bijkomstigheid is, en alles was goed. Ben achteraf wel blij dat ie niet zo heel vroeg was ingedaald, want het wandelen met de hond gaat nu een stuk minder, ik pak nu de fiets maar! Weten jullie trouwens wat het wordt? Zo niet, moet je het wel ff zeggen voor de echo, anders zie je het misschien.
@Viona 1 Tip toch gewoon je buik insmeren. Houdt in ieder geval de huid in conditie. Hoe weet jij dat ik me geen zorgen hoef te maken, zesde zintuig : @Babymei Even wat tegen de beeb zeggen, schiet eens op en laat je ouders niet zo lang op je wachten @Judith Het sm verhaal is zooo herkenbaar @Pietje77 Ik heb af en toe ook een truus de mier aanval, maar nu is alles blinkend schoon 8) @Senna1979 Hopelijk daalt de kleine snel in. Enne gemiddeld...goh dan weet je pas echt meer @Lailae Thanks! @Cimbomlu Ik heb ook even gestemd @Candijtje Dan heb je wat om naar uit te kijken NOT... Bah, vervelend. @Radna Vooral de papa kan niet meer wachten...zijn geduld is echt op... @Sandra Brainstormen Ach nee, het is vast een meisje. @Sandra, Rachel en Shanna 39 weken Heb vanmorgen/vanmiddag ''ff'' boodschappen gedaan dus we kunnen er weer ''ff'' tegen Nu doe ik de rest van de dag lekker rustig aan!
Nou dat probleem heb ik dus ook. Ik heb ALLE kleertjes al t/m maat 68 in leuke meisjeskleuren. En wij hebben ook geen jongensnaam. Maar buiten dat, Ik weet nu al 17 weken dat we een meisjes verwachten en in mijn hele voorbereiding ga ik er vanuit dat ik een dochter op de wereld ga zetten. Mocht het toch een jongen zijn, dan zou ik niet alleen geshockt zijn, ik zou ook heel erg moeten wennen aan het idee en misschien moet ik dan ook wel een beetje rouwen omdat ik dan een dochten ben "verloren". Klinkt misschien heel cru en ik weet niet hou ik het uit moet leggen, maar ik hou echt van mijn meissie en wil haar en niemand anders. En dat terwijl ik bij die echo zo ontzettend hoopte dat het een jongetje zou zijn... En daar bedoel ik niet mee dat ik minder van mijn kind zou houden als het toch een zoon blijkt te zijn.
Nog geen 15 uur geleden was ik nog online en nu zijn we alweer 13 pagina's en 3 beebjes verder Als eerste even een reactie op de meest opvallende berichtjes: Chaya, Ik had al zo'n vermoeden dat je inmiddels was bevallen: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dylan en Brandon Wat fijn dat de bevalling zo goed is verlopen en dat de keizersnee (voor de tweede baby) waar je zo bang voor was niet nodig bleek. Britt, vervelend dat je zo'n zware bevalling hebt gehad. Kom nu maar lekker tot rust en geniet van je kleine mannetje. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sven Moon, fijn dat alles goed gaat met de kleine. Hopelijk is dat met jou ook snel het geval. Viona, Leuk dat je weer terug bent. Heb je gemist hoor. Ik smelt helemaal als ik je verhalen lees over Chanelle dat ze het zo goed doet. En die foto's O Sally, 1,5 cm ontsluiting \/ wouwie. Je moest vanmorgen terug naar het ZH, maar heb je daarna niet meer gezien. Ik hoop dat alles goed gaat? Ben benieuwd hoe het met Siken, Linda en Hester gaat...
Nou NOU ik heb de hele avond gewacht op volle maan, maar er was nog niet eens een stukje maan te zien.... Dus loop ook nog lekker rond . @ anja vervelend van je zieke mannetje, hoop dat het gauw over is. ik heb ook die zalf van curanol en ook de pilletjes gebruikt vorige keer en toen ging het best goed. nu ben ik verhuisd en hier in de straat bij de apotheek kan ik het gewoon zonder recept halen, dus smeer smeer en hopen dat het bij de bevalling goed gaat. Hoop dat ik durf te persen. En is er nu al weer iemand bevallen, ik vind het maar stil hier. maar hier staat een heerlijk zonnetje, dus korte broek en hemdje aan en in de tuin zitten(in de schaduw!) en wachten tot mijn binkie wakker word.