Chaya proficiat met je 2 jongens, voorspoedige bevalling hoor, fijn voor je. Geniet maar lekker van ze. Britt jij ook gefeliciteerd, met jouw knulletje, vervelend dat de bevalling zo zwaar was. Geniet nu maar lekker van je kraamtijd. Karin fijn dat je terug mag naar de VK, en nu maar hopen dat je inderdaad niet over de 42 weken gaat. Manuele, Velobabe fijn dat alles weer goed was. Anja, fijn dat je een goede nacht hebt gehad en thijs ook, fijn ook dat ie goed slaapt hopen dat het snel weer wat beter gaat. Babymei, hoezo storen als je wil klets je toch gewoon mee. Succes met de laatste loodjes. Patje geniet van de appeltaart, ben jaloers. Ik slaap de laatste nachten veel beter gelukkig, zelfs zonder plasonderbrekingen, alleen hadden we vanacht weer een kacheltje in ons bed. Lara had 39 graden koorts en ligt dan niet echt rustig, ze is rond de middag wel mee boodschappen wezen doen en nu heb ik ze met een paracetamol naar bed gestuurd (beetje tv kijken) want ze wil om 5 uur wel naar het schoolfeest, ben benieuwd hoe ze dat volhoudt, maar we proberen het gewoon. Hoop dat ze snel opknapt. En over als het kindje toch van het andere geslacht blijkt te zijn, wij waren er bij ons Lara van overtuigd dat ze een jongen zou zijn (hadden niet bij een echo laten kijken of zo), maar toen ze geboren was had ik al heel snel het gevoel van dit is goed zo, en kon ik me ook niet meer voorstellen dat het anders zou zijn geweest. Groetjes Marion.
Verder maakik het mezelf even makkelijk, ik sluit me hier gewoon even bij aan Hopelijk komt Cimbomlu ook met goed nieuws terug vanmiddag. DFie moest toch ook naar de gyn?
Haha hier hetzelfde hoor wij weten dus ook wat het wordt en hebben dus geen naam voor het andere geslacht ook de kleertjes zijn zijn erop aangepast. Gelukkig is onze babykamer lime-groen dus dat kan voor zowel een jongen als een meid. Ik heb voor alle zekerheid in mijn vluchtkoffertje wel het meest neutrale babypakje gestopt wat ik had Ben nu wel heel benieuwd of ze het op de echo goed hadden. Maar een beebje van het andere geslacht zou bij ons net zo welkom zijn hoor, ik geloof niet dat ik dan heel erg om zou moeten schakelen, alleen een naam tja die moeten we dan nog wel een bedenken....
Sorry hoor, maar k moest ff lachen..tzal maar gebeuren, je weet zeker dat het een jongen is, mist de baby na de bevalling gewoon een "onderdeeltje" hahaha Oh mijn god...ik ging er de eerste keer ook helemaal vanuit dat het een jongen was, omdat statistisch gezien in onze familie de eerste in ongeveer 90 % vd gevallen een meisje was. Tja, en wij g ingen het anders doen...niet dus! Ook wij kregen een meisje! En dat terwijl mijn man eerst dacht dat hij balletjes zag..hahahaa.. haar schaamlippen waren wat opgezet vandaar. Trouwens hij zei de hele tijd al dat het een meisje werd..en dat zegt hij nu weer...hmmmm. Dat geeft te denken. Maar ik ben erg blij met mijn meissie hoor! Begrijp me niet verkeerd! kdenk dat ik haar zo alvast ophaal van de creche...tis zo stil in huis...
Ik werd net gebeld door de school waar ik gisteren op gesprek was, dat ik het niet geworden ben. Ik had er zo op gehoopt, maar helaas. Wanneer ben ik nou eens aan de beurt voor een baan?! Ik ben al 4 jaar klaar en alleen maar losse contracten gehad, veel op invalbasis. Wordt ik niet echt blij van. En van het weer ook niet, want het is net begonnen te regenen (zeg maar gieten).:c: En m'n kleintje geeft ook geen kik dat ze van plan is om te komen. *zucht*
he bah Shelde wat kl*te voor je! Ik hoop dat je snel een hele leuke baan vindt! Vanaf hier even een dikke virtuele knuffel voor jou. *hugggggggg*
Pietje, ik zou ook dolblij zijn met een zoon, ik wilde immers graag een zoon! Maar ik ben al zo gewend aan het dochter-idee en dat bevalt me eigenlijk ook wel heel erg goed. Ik heb na de 20 weken echo 3 dagen moeten wennen (omschakelen). Dat zou ik denk ik nu ook weer moeten. En ik moet dan gelijk iemand naar de winkel sturen om iets stoers op te halen, haha!
Ik denk ook niet echt dat ze vandaag mama gaat worden. Het was maar een grapje. Ben wel benieuwd wanneer het echt zo is. vooral omdat ze er zo geheimzinnig over doet, dan wordt ik juist nieuwsgierig.
Shelde: wat vervelend voor je dat je het niet geworden bent! Als de beeb van een ander geslacht blijkt te zijn, is er niets aan de hand wat ons betreft. Een meisjesnaam hebben we al heel lang, de babykamer is neutraal en kleertjes heb ik 5 setjes. Ik krijg elke keer zo veel dat de beeb er uit groeit voor het goed en wel een keer is gedragen. En anders is het zo gekocht. Thijs knapt zienderogen op. Geen koorts meer en zin om te spelen. Wel bijna 2 1/2 uur geslapen vanmiddag, maar dat is wel fijn voor de mama, kan die ook even rusten Anja
@Shelde: hé wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je de pé erin hebt! Soms lijkt wel alsof alle ellende tegelijk komt! Hier in ieder geval wel. Hebben we ,gelukkig, afgelopen week ons huis verkocht, denk je bij jezelf: nou ,op naar de bevalling! Geen dingen meer verder aan je hoofd, belt m'n mannetje net, moet onze auto 1500 euro op de kop hebben! a;lsdkj aoid el (tja.. cencuur..)
wat balen Sandra Hoop dat je gauw leuk werk vind, en dan ook vast! Ik heb trouwens wel vaker gehoord dat ze dachten dat t een meisje werd en dan kregen ze een jongen, dus voor alle juni-meisjes mama's, wie weet! Bij ons hebben ze 2 keer gezien dat t jongetje is, dus daar ga ik maar van uit. Wij hebben wel voor allebei een naam, de kleertjes zijn in maat 50 56 ook voor allebei en de kamer kan ook voor allebei, dus wij zitten redelijk safe, als ons mannetje toch wat mist Net bij vk geweest, de kleine is nog niet ingedaald, normaal zou ik nu ong dan een echo krijgen of de placenta ervoor ligt, maar omdat ik ong 3 weken geleden een gorei echo heb gehad en t toen niet t geval was doen ze nu geen echo, dus we wachten gewoon verder af, hij heeft t denk lekker naar zijn zin zo hoog met de billen en voeten..........hahahaha. Was erg veel wat ik bij moest lezen, dus kan ff niet op iedereen zelf reageren, moet zo mannetje ophalen bij de garage, en dan kunnen we de auto morgen weer ophalen, incl nieuwe bumper, wat zal de auto daar van opknappen! Vanaaf info avond over de bevalling bij de vk, duurt ong 2 uur, ben benieuwd, als t dan gebeurd ben ik enigzins voorbereid! liefs