Sandra en Pietje: wat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zeg Radna: jammer zeg dat je kleine niet ingedaald is maar wat niet is kan nog komen
Hallo meiden, Ik ben net terug uit het ziekenhuis; alles was prima, de baby lag diep genoeg. Ze hebben geen echo gemaakt wel een inwendig onderzoek en ik had volgens de gyn 1 cm ontsluiting. Toen ik net naar de wc ging had ik allemaal oud bloed op mijn wc papier, dit komt zeker door het inwendige onderzoek (het was helemaal niet pijnlijk). Ik ga even koffiedrinken (ik zit bij mijn ouders dus vandaar ff snel een berichtje tussendoor). Kus Senna
@ all: ik las net bij iemand (radna geloof ik) over dat het kindje niet ingedaald is en dus nog lekker hoog ligt met bips. Nu is ons kindje ingedaald maar "ut"bipsje zit nog steeds hoog! Komt zeker omdat ik zelf niet zo groot ben...? (1.64) Onze dochter was ongeveer een cm of 50 a51 (kan dat?) Weet ik eigenlijk niet meer zo goed... Maar in ieder geval wel een "forse "baby, zo als ze dat toen vertelden. Soms hoor je wel dat je meer ruimte krijgt als de baby ingedaald is, maar volgens mij zitten m'n tieten nog vast aan m'n buik... Weet je hé, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee wil zeggen... Als er iemand meer ruimte heeft gekregen is het onze ukkepuk wel, die is sinds een paar dagen erg actief met bips en voeten! Kunnen jullie er nog een touw aan vast knopen? Ik ga m'n dochter ophalen van de creche, kan ik beter doen geloof ik..
Shelde balen joh van die baan, ik hoop dat je na je bevalling snel een vaste aanstelling ergens vindt. Kom op meid probeer het een beetje van je af te zetten, nu eerst je kleine en dan daarna weer vol goede moed op zoek naar een baan! Senna, fijn joh al 1 cm , daar heb je alsvast niets voor hoeven doen, nog 9 te gaan Radna veel plezier vanavond hopelijk heb je er wat aan. Nou de meeste envelopjes zijn geschreven dus ik ga ff lekker op mijn ligbedje in de tuin uitrsuten want heb last van mijn rus zo achter de pc (heb nl de meeste adressen op moeten zoeken ) tot later!
Shelde: wat balen joh dat je de baan niet hebt, jammer! Spijkervrouwtje: toevallig heb ik vandaag ook metholpoeder gehaald, wordt ook sinds een paar weken gek van die jeuk! Radna: Hopelijk daalt de kleine snel in! Senna: Jeetje 1 cm ontsluiting . Misschien stomme vraag: maar heb je hier iets van gemerkt? En mag je nu nog in bad en zwemmen? Of heeft dit geen verband verder? Had nog geen kleertjes in kleine maat, dus heb vandaag maar wat schattigs neutraal gekocht voor als de beeb net geboren is! Echt zo lief joh! Heb maar maatje 50 gedaan, dus ga er vanuit dat ik niet zo'n grote baby uitpoep
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3450 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr, 53 cm bijz: 08. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr bijz: Geboren: 3 meisjes 6 jongens Aankomende bevallingen 01-06-07 Siken (21) M1e kindjehoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling Linnepin (25) J 2e kindjeHoofdligging en ingedaald +10 kg ziekenhuisbevalling borstvoeding Bibi78 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald, bijna vast gew + 17 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 03-06-07 Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Elfje (29) M stuitligging 7 mei controle echo Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 09-06-07 Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 12-06-07 Cimbomlu (37) ? 1e kindje bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken gew +10 kg hopelijk thuisbevallingBV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaaldgew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven Spijkervrouwtje (30) ? 1e kindje gew + 11 kg hopelijk thuisbevallen 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling Verwachting: 8 x meisjes 10 x jongens 16 x verrassing ----------------------------------------------------------------------------------- Chanelle is weer aangekomen..hihi..30 gram.. **Velobabe..Wist je het niet? Ik heb in The Sixth Sence gespeeld... Nee je moet altijd positief blijven hè..en jij bent al over de 37wkn **Bibi..Hihi lief dat je me gemist hebt. Denk ook vaak aan jou hoor..denk dat dat vooral komt doordat we zo dicht bij elkaar wonen. Hihi als ik bij de Plus boodschappen ga doen dan kijk ik steeds om me heen **Shelde..Dat is wel erg jammer zeg..hoop dat je gauw een baan vind..Knuf! **Senna..Fijn dat alles prima was..1cm..het begin is er! Ik ben vandaag even langs mijn vriends werk geweest en ben gelijk even langs mijn werk geweest. Alleen maar positieve reacties Maar ja ze zullen ook niet snel anders reageren..maar daar denken we maar niet aan Ik kan nog steeds niet al te veel doen..krijg ook last daar beneden en van mijn rug..te veel lopen en te lang in de auto zitten gaat nog niet zo fantastisch. Chanelle had op de aankleedkussen even een mondje teruggegeven..lag gelijk allemaal onder haar hoofdje..dus in der haartjes. Heb der maar gelijk in badje gedaan..vind ik helemaal niet erg..is juist heel erg leuk..zeker doordat zij er zo van geniet. Tot dat ze eruit moet...want dan is het brrrrrrrrrrr.. Gaat der lipje trillen..achhhhhhh...hihi..mijn kleine meid Nu ruiken haar haartjes weer heerlijk! Ze had ook een flinke poepluier..hihi..niet normaal! Hoorde der net weer een flinke poep laten..dus zal der luier wel weer vol zitten 8) Hihi vind echt grappig bij haar..je hoord echt overduidelijk als ze een scheetje laat en als ze echt der luier volpoept..hihi..mijn poeppie! Ze ligt nu lekker in de box te slapen...ze was zo wakker na der flesje.. Ga zo maar eens kijken of ze weer trek heeft in der flesje mama-melk
Heb net ook even een foto-tje van Chanelle in mijn album geplaatst. Van een paar seconde geleden dat ze in de box ligt te slapen Ze begint nu weer honger te krijgen..dus ik ga maar even afkolven 8)
Ja echt heerlijk om naar te kijken Kan mijn ogen niet van der af krijgen..ben verliefd! Poeh ik ruik op twee meter afstand der poepluier..hihi.. \/
Zo, weer even vijf minuutjes tijd, dus kan ik even Britt feliciteren met de geboorte van Sven! Jammer dat het zo zwaar was, maar je klinkt goed positief en ach, het is ook vast het mooiste mannetje ter wereld, toch? Sterkte met de pijn, maar geniet van Sven (en laat je maar lekker verwennen in je kraambed!)
Oh Viona, wat een lieve dame! En dat spugen, haartjes, badder en poepverhaal....alsof ik mezelf hoor praten, haha.....en stom dat we het nog schattig vinden ook, hahaha, stelletje weke mutsen zijn we!
Wij hebben met 30 weken nog een extra pretecho laten maken, omdat Rinke had gedroomd dat het een jongentje werd, hihi....wij konden op de eerdere echo's ook niet wijs worden uit het beeld. Maar bij die echo, ze zette dat ding op mijn buik en keken direct recht in Mirthes mutsje, hahaha.... hoezo even meewerken om papa en mama gerust te stellen, want wij hadden net dat weekend ervoor alleen maar roze geshopt!
Ik vroeg me ook al af hoe het maar haar is en of ze jou al ge-smst had. Wat heerlijk die verhalen over jullie meisjes! Ik wil ook!
Viona en Judy; wat heerlijk toch hoe jullie over je kleine meisjes praten! Ik krijg er zo'n zin in. Hihi volgens mij wordt ik net als jullie en dat ik zelfs de poepluiers geweldig vind Vreemd dat we nog niks van Sally hebben gehoord inderdaad. Ze kwam vanmiddag wel even op msn maar ze reageerde niet toen ik haar vroeg hoe het in het zh was geweest... En van Hester, Linnepin en Siken hebben we ook nog niks gehoord toch?!
@Bibi Bijna 40 weken @Sandra Dat is *** Maar je weet wat ik gezegd heb: Ze zijn gek als ze jou niet kiezen. En de kleine die leeft vast met je mee. Zal je echt wel troosten. Het is sowieso eerder 8 juni dan 17 juni @Radna En nog nuttige tips voor ons? @Pietje77 Hier precies hetzelfde. Ons kleintje is ook al ingedaald, maar elke VK zegt hetzelfde:Zo die kleine ligt helemaal tegen je borstbeen aan. Joh, dat was mij nog niet opgevallen Mijn baarmoeder kan ook niet groter meer want er is gewoon geen ruimte meer. @Viona Drink je pokon zodat het door de borstvoeding vermengd zit En wij zien je knapperd alleen maar.Gelukkig zit er geen geursensor op de computer @Manuela79 Vaag dat Sally niet reageerde