Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi meiden,

Ja, ben ik ook weer even.

:idea: Sandra:
    Balen zeg van die baan! Had het je echt gegund. Nou,.... nu maar eerst richten op de bevalling en dan weer op zoek meid!

:idea: Viona en Judy:
    Wat heerlijk toch om jullie zo te horen.... Echte mamma´s! Die foto´s van jullie kleintjes zijn echt super. Dat zo´n kleintje ook in mij zit, blijft een raar idee....

:idea: Senna:
    1 cm?! Wat houdt dat nu in dan? Dat het begonnen is? Ben zeer benieuwd....

En waar zijn inderdaad Cimbomlu en Sally?
    Hmmmm...... En Hester, Linda en Siken?
    Misschien zijn er al wel wel 5 kleintjes bijgekomen?!

Heb vandaag maar eens alle keukenkastjes uitgeruimd, schoongemaakt en weer ingeruimd. Ja, de nesteldrang is denk ik begonnen.... Wat een werk zeg, maar wel een heerlijk resultaat.
    Daarna als een blok in slaap gevallen. En toen heel emo wakker geworden.... Wat dat nu weer was? Moest gewoon ff janken....
    Nu net gegeten en een perenijsje gehad als toetje.... Nou, dat doet wonderen hoor! Ben er weer helemaal bij!

2. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ze drinkt echt enorm veel..als ze zo door gaat word ze echt een dikkertje..hihi

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden hier ben ik weeeeeeeeeeeeeerrr :oops:

ik was helemaal kapot vandaag na het bezoekje van de zh! ik lees zo ff terug maar doe ff een upje van mij zidat jullie niet meer ongerust hoeven te zijn ;)

hier is nog steeds BIB! (beeb in buik :D )
    alles was goed geen vergifteging, maar moet wel gelijk aan de bel trekken als ik weer klachten heb! Ennn ik mag gewoon weer bij de vk lopen! :)

Hier heb ik nu wel wat gerommel.. dus ik voel wel dat er iets gaande is nu hoor! en mijn telefoon is niet meer stil te krijgen nu :(
    ik ben echt bekaf en had net visite (wat net de deur uitgaat) maar die begrepen oko de hint niet van dat ik ontzettend moe was :( ... maar ja ik ben er weer!
    hihi

judy echt zodra ik aan het puffen ben sms ik je! :D ik kan niet wachtennnnn...

ik ga nu ff terug lezen en dan reageer ik ff op de rest ;)

maar hier helaas nog steeds bib :(

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Heee daar is ze dan!

Met BIB :baby:

Fijn om te lezen dat alles goed is en dat je gewoon bij je VK mag blijven.
    Toch blijft het spannend bij jou. Ben benieuwd wanneer het gerommel gaat doorzetten.

5. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Hahaha, ik zie dat jullie aan mij gedacht hebben! Maar ik heb me toch een partij moeten wachten bij de gyn :( , en eigenlijk heeft ze alleen maar gezegd wat ik toch al wist :( ('k had het idee dat ik net zo goed niet had kunnen gaan): baby nog steeds in stuit, kontje zakt al iets, bloeddruk goed, en operatie gepland...
    Wanneer? Ehm, dat zit nou net in die hersenhelft die uitgeschakeld is ;)
    Hahaha, 5 juni, ja, dat zou wel makkelijk te onthouden zijn voor mannetje (en ook voor mijn hersenhelften...)

Maar ik kan wel een polletje opzetten, net als bij de namen!

Wanneer wordt cimbomlu mama :(:

4 juni:...
    5 juni: Ky en Bibi
    6 juni: ...
    7 juni: ...
    8 juni: ...
    11 juni ...
    12 juni: ...

Vul je naam maar in! Later dan 12 juni zal het sowieso niet worden, want dan ben ik 40 weken, en de weekenden heb ik er vast zelf uit weggelaten..!

@Shelde: balen van je baan. Heb je gevraagd waarom je het niet bent geworden?
    @Viona: zie je wel, je dochter drinkt jou helemaal op ! ;)
    @Nachtvliinder: fijn dat je weer terug mag naar de VK!

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Goed om van je te horen Sally! Had je nog meer ontsluiting gekregen of nog 1,5 cm?
    Wat spannend allemaa he?!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

6 juni: ...
    7 juni: Manuela
    11 juni ...

Nou laat ik eens eigenwijs doen en voor de 7e gaan ;)

Fijn dat je weer terugbent Sally!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat sowieso! Ik ben echt benieuwd wie de volgende is...

9. Niet meer actief

Senna, jij ook al 1 cm! Wat goed!

Pietje, mijn ukkie is al wel helemaal ingedaald, maar zit ook nog steeds met dr billen helemaal tegen de bovenkant aan. Behalve als ik sta, dan is de bovenkant van mijn buik helemaal leeg. Aan de ene kant wel prettig dat ze zo ver is ingedaald, maar het lopen is er niet bepaald prettiger van geworden.

:) :) :)

Sally, ik duim voor je dat hij er snel uit *floept*, hihi!

Cimbomlu, leuk idee dat polletje! Jeetje, binnen 12 dagen heb jij je beeb in je armen! Ik ben jaloers!

Hier alles rustig en geen tekenen van wat dan ook. Heb vandaag wel twee middagdutjes gedaan :rolleyes: , want ben echt doodop van niks doen. Net lekker burrtitos gegeten dus dat wordt stinken dit weekend, haha!

Wij zijn trouwens flinke knoflooketers, dus mocht ik in het ZH bevallen dan herkennen we iig de beeb uit duizenden! Haha, we krijgen vast een knoflookbeeb! Zou je dat ruiken denk je? Want het vruchtwater veranderd van smaak en aangezien ze daar in dobberd...

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :D Als de verpleegsters je kindje oppakken met een mondkapje om, weet je in ieder geval waarom ;)

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het lag niet aan mij... een van de kandidaten paste beter in het 'profiel'. Ze wilden me wel graag op de vervangerslijst. Maar ja, daar heb ik verder ook weinig aan. :rolleyes:

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0

6 juni: Sandra
    7 juni: Manuela
    11 juni ...

Ik ook lekker eigenwijs. ;)

13. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Sally, fijn dat het geen zwvergifteging was! Goed in de gaten houden hoor!

Judy en Viona, heerlijk zeg hoe jullie er over kletsen. Machtig mooi, ik kan niet wachten en ben net zo een muts denk ik :p :p :p

En ik denk 12 juni voor Cimbomlu (even je naam uit mijn hoofd, weet niet of ik het juist heb geschreven, sorry).

Sandra, balen zeg dat je het niet geworden bent! Ach nu full focus op je kleine en dan daarna vol aan de slag en lekker ergens een vaste baan vinden!

Ben benieuwd naar alle andere meiden, hoor! Hier wel af en toe een krampje en harde buiken, maar c'est tout. Ik ben ook één van de laatste in de rij, dus waarschijnlijk ga ik net als babymei (welkom trouwens, gezellig! Hoop voor je dat je snel van je kleine mag genieten!), straks nog verschuiven naar de juli mama's.....................

Ik heb een druk weekend voor de boeg. Eerst verjaardag van mijn moeder morgen (wordt 60 woensdag, dus hebben een suprise BBQ geregeld morgen met een groep van 30 man ongeveer) en zondag babyshower voor een vriendin.

En mijn vriend is de hele dag stront vervelend geweest en heeft totaal geen begrip voor mijn hormonen en gestel! Hij leest dit net mee en gaat keihard lachen. MANNEN :evil: :evil: :evil: ~

Spannend meiden, wie wordt de eerste mama die in juni gaat bevallen?

Liefs Cindy :evil:

14. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    whaa juni laat maar komen ;) en gefeli met jullie 39 weekjes!

@ babymei welkom bij de juni mama's! en laat die uk maar snel komen nu! :D

@ ky nee jij krijgt gewoon een eigenwijse meid! ;) en ik begrijp het wel hoor! maar goed laat je niet gek maken hoor!
    o meid toch ff dikke knuff voor jou (((HUG)))

@ senna ook al 1 cm :whistle: wow heej we gaan hard! :) :D kom maar op!
    toen ze mij ging toucheren was niet pijnlijk , maar ook niet een fijn gevoel! had daarna wel weer veel krampen idd! hihi ik hoop dat het doorzet zo!

@ viona wat een schatje zeg wat ligt ze er heerlijk bij! ik wil oooooook :D

@shanna haha heb ook nog wel wat klusjes over hihi doe je ook rustig aan!
    en peren ijsje mjammiee! :p

@ shelde ze heeft niet meer getoucheerd, ze zei dat het toch niet zo rap ging anagezien het mijn eerste kindje is!
    dat zei ze ook over de ontsluiting.. ze had niet gedacht dat ik die al überhaupt zou hebben omdat het de eerste is... nou die hebben we ff met de mond vol tanden laten staan ;)

haha ky ik ben ook knoflook fan :rolleyes: hahah laat je het me weten als je eerder bevalt als mij :D

:D

zo dat was het weer ;)

ow iemand voreg of je die 1 cm heb gevoeld ? .. ik niet hoor ieder geval! heb ineens 1,5 cm ontsluiting hihi en nu duimen dat die 8.5 ook zo gaan :)

15. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Ik ben ook bang dat ik doorschuif naar de julimama's. Ik ben de 28e uitgerekend, twee dagen voor ik zelf jarig ben. De 14e is mijn broer jarig, dus ik ben benieuwd of deze er nog tussen kan.

Anja

16. Niet meer actief

Hahaha! Ik zal wel wat wasknijpers in de vluchttas doen... #-o

17. Niet meer actief

18. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahah ja snuffelen hoor! :p

19. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik heb geen idee of je de knoflook gaat ruiken..maar ik vond in ieder geval Chanelle heerlijk ruiken.

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Sally... gelukkig geen zw.verg........ hoop ook voor je dat je lekker zo verder mag gaan naar die 10 cm :thumup:

sandra.... balen dat je het niet ben geworden..... hoop dat je snel een mooie vaste baan krijgt. Hoop dat je kleine vanaaf beslist om je te komen troosten ;)

babymei..... hoop dat jij de eerst volgende bent... is wel zo eerlijk lijkt me ;)

Senna.... ookal aan het "ontsluiten"... spannend hoor met jullie allemaal.

Viona... wat een poppetje zeg... heerlijk om te zien.

cindy.... die mannen..... hahahaha ik laat het maar aan me voorbij gaan anders ben ik bang dat ik een ker ontplof.... heb tegen me man gezegt dat ik alles opschrijf in een zwartboekje en na de zw.schap erop terug zal komen ;) .... Een heel fijn weekend...lekker veel plannen iig.

ky...... jij met je knoflook theorie, hahahaha, zie (ruik) het al bijna voor me...

shanna... fijn nog even nesteldrang... die van mij is weg..... hoop dat de beeb er snel komt dan hoef ik niet opnieuw te beginnen ;)
    Zo nu en dan even lekker janken moet kunnen.... in je kraamtijd zullen vast nog velen kraamtranen volgen.....

pffff geloof dat ik iig de helft wel heb gehad...(hoop ik iig :oops: )

Vandaag bij de neuroloog geweest... hij heeft alles even bekeken en 3 juli moet ik voor een MRI, ook vast bloed laten prikken want hij wil alles gelijk doen.
    Hij denkt dat het echt gewoon door de zw.schap kan komen en het dus wegtrekt, maar hij wil het zeker weten en daarom gaat zijn behandelplan gewoon door.
    Tot zover heeft hij geen idee wat het is, heeft alleen vastgesteld dat mijn gezicht wel aan 1 kant wat "hangt".
    Dus het is maar even helemaal afw88.
    Ben wel blij dat hij het gelijk zo uitgebreid gaat bekijken.

Verder hier weer eens last van het een en ander.....
    Vanf 17:30 al steeds "harde buiken" en vanaf 19:00 ongeveer iedere 3 min zo.
    Maar zolang ik geen gebroken vliezen heb til ik der niet zo aan... het is namelijk al de derde keer........ de voorgaande keren stopte het ook gewoon na zeg gemiddeld 3 uurtjes....
    En ik kan nog steeds zitten en nadenken dus zal nog wel allemaal meevallan niet dan ;)

Ga even verder kijken op de pagina... want merk dat als ik bezig ben ik er minder last van heb.....

Deel Deze Pagina