Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    4 juni:...
    5 juni: Ky en Bibi
    6 juni: Sandra, Candijtje
    7 juni: Manuela
    8 juni: ...
    11 juni ...
    12 juni: ...

Zo, de spanning blijft erin ;)

2. Niet meer actief

Zo schattig, ik zie dat roze wolkje gewoon om je heen! Houden zo!

3. Niet meer actief

Remember, wat spannend maandag. Ik hoop dat het iets kleins is wat snel verholpen kan worden. In ieder geval een prettig idee dat ze je helemaal gaan screenen...

4. Niet meer actief

5 juni: Ky en Bibi
    11 juni ...
    12 juni: Cindy

Heb Cindy erbij gezet!

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hoef pas 3 Juli... het kon wel eerder want MRI is niet schadelijk (voor zover ze weten) maar de kans dat ik het niet red ivm bevallen is groot... en hij gaf aan dat in zo'n tunnel plat op de rug met zo'n buik niet echt lekker zal liggen ;) .... dus hebben het ruim genomen en dus 3 juli een afspraak staan.

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    O ja ik moet nog wat vertellen..

Ik heb de babyfoon die je bij Burgerhout gratis krijgt bij een babykamer (is geloof ik dezelfde als die van de Hema)..
    Als ik de ontvanger vlakbij de deur zet krijg ik ook dingen te horen van andere mensen met een babyfoon..hihi..
    Laatst hoorde we een moeder, dochtertje en zoontje. Het dochtertje vroeg aan der moeder of haar broertje een kussen mocht hebben en die moeder beantwoorde daarop nee dat mag hij nog niet hebben, haar broertje lag heel de tijd naar die kussen te grijpen zei ze. Weten ook dat dat zoontje Jason heet.
    Te erg hè?!
    Moest gelijk aan een aflevering van Will&Grace denken..toen lag Grace heel de dag op een luchtrooster in hun woonkamer te luisteren naar hun onderburen..konden ze ook alles meeluisteren.
    En wie weet dat die andere mensen, die wij kunnen horen, ook ons kunnen horen :( Daar denk ik maar niet over na..maar ja dan horen ze alleen dat we Chanelle aan het vertroetelen zijn ;)

Hihi moest ik even kwijt 8)

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    5 juni: Ky en Bibi, Remember
    11 juni ...

8. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hey lady`s, ik wou jullie even vertellen dat hier alles oke is en dat ik morgen als het even wat rustiger is ik hier even kom buurten, heb het nu vreselijk druk met visite maar de gene die wil kijken , er staat een foto van mijn jongens in mijn album.

groetjes van een gelukkige chaya

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Chaya, wat een mooie fotos joh, echt scheetig om te zien hoe ze saampjes in de weegschaal en in bedje liggen. Wauw!
    En die laatste buikfoto van je, die echt mega he!

Hihi, Viona, lijkt me toch niets hoor dat je weet dat andere mensen je kunnen horen troetelen met je kindje....

10. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Fijn om te horen dat alles ok is..bij mij hoeft het ook niet al te druk te zijn..één visite per dag is goed te doen. Niet iedereen is bij mij geweest..dus ben benieuwd wanneer die komen.

En oh wat een lekkere ventjes! Zo schattig zo bij elkaar!
    Is het een twee-eiïge of één-eiïge tweeling?

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Chaya, wat een lekkere jochies!
    Doe rustig aan met visite he?!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    5 juni: Ky en Bibi, Remember
    7 juni: Manuela, Angelique
    11 juni ...

Zo combomlu, heb mijn gedachte er ook bij gezet!
    Verders weinig nieuws te melden!

13. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Chaya..... ziet er heerlijk uit die knullen van jullie.... geniet ze!

Hier is het opgehouden geloof ik dus ga mijn bedje maar opzoeken...

truste

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hihi, ik sta er op 5 juni al bij zonder dat ik daar zelf een uitspraak over heb gedaan :rolleyes: . Nou ja, vind het prima hoor. Al zou ik ook niet gek opkijken als het de 7e is.

@ Chaya, wat schattig zeg die twee mannetjes zo saampies, aahh

Ik heb eigenlijk ook weinig nieuws te melden.
    HELAAS!

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Welterusten Remember
    (en fijn dat je nu goed onderzocht wordt, al is de oorzaak dat natuurlijk niet)

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hihi dat doe ik ook.
    (beetje late reactie :oops: )

17. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Remember, jeetje 2 spannende dingen zeg. Ik hoop voor je dat het tóch doorzet en dan ben je in ieder geval ruim op tijd voor de scan bevallen :p Wat zijn dan precies je klachten, heb ik niet helemaal begrepen. Wel fijn dat ze je serieus onderzoeken.

Ky, bedankt ben niet zo handig. Ik ben wel laat he met mijn voorspelling, zit er vast helemaal naast.............

Chaya, jeetje wat een lieve mannetjes zeg! *smelt*

Viona, hahaha wij hebben dezelfde babyfoon. Wij gaan het ook eens proberen. :p Via internet begrepen dat het niet zo een goede babyfoon was, dus wij gaan hem waarschijnlijk alleen voor nood gebruiken. Anders moeten we erg nadenken wat we allemaal zeggen. hahaha

Net lekker film gekeken en nu mijn boek "Ondersteboven" uitlezen, dan kan ik eindelijk aan Buikgevoel en Babypraat beginnen. Twee leuke boeken, 1 over zwanger zijn/worden en 1 over een vrouw die net moeder is. Manuela volgens mij had ik op een ander topic gelezen dat jij die boeken ook gelezen hebt. Ik hoop dat ze leuk zijn, lijken mij in ieder geval super lachwekkend. (na weken er achter komen dat je je kind verkeerd om in de maxicosi hebt, etc. Echt iets voor mij :) ) Nee ik neem het moederschap heel serieus, maar ben nu eenmaal wel een kluns.

Ik hoop dat er spannende ontwikkelingen zijn dit weekend!

Ladies tot snel! Nou ja, waarschijnlijk zondagavond/maandagochtend pas.

Liefs Cindy

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Viona; wat lijkt me dat apart zeg dat je zo andere mensen kan horen... dan is het dus geen dect of wel?
    En dat andere mensen horen hoe jij je prinsesje vertroeteld is niet zo erg toch ;)
    Die aflevering van Will & Grace was inderdaad hilarisch!

Chaya; wat een prachtige jongens! Ik hoop dat je er lekker van kan genieten en doe inderdaad rustig aan met de visite. Je moet zelf ook flink bijkomen.

Cindy; ik heb inderdaad babypraat gelezen. Deze zat in de mand met cadeautjes die ik als "afscheid" op mijn werk heb gekregen. Ik had hem binnen anderhalve dag uit, hij was superleuk! Maar wel erg Amerikaans met veel dingen. Buikgevoel heb ik niet gelezen. Ik ben benieuwd hoe die is.

Heeft iemand trouwens de donorshow van BNN gezien vanavond?

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje wat is het rustig hier.. jullie liggen toch niet massaal te bevallen he?! ;)

20. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo, vanaf vanmorgen niet meer geweest...

Heb nu eigenlijk alleen maar gespiekt of de 1e juni baby zich al heeft aangemeld hihi :baby:

Ken dus effe niet mee praten. Ben net thuis na een hele dag weg geweest te zijn, dus ik ga lekker naar mijn bedje... ZzzZz

Tot morgen.

Deel Deze Pagina