Nou dan ga ik ook maar slapen.. morgen de foto's ophalen die zijn gemaakt bij Portrait Place. Ik ben benieuwd of er mooie tussen zitten. Slaap lekker allemaal! Kus
Remember, sorry ja juli. Nee plat liggen op je rug is nu niet zo lekker... Chaya, wat schattig die jochies, ahhh *smelt*! Die laatste buikfoto, pff, kan me voorstellen dat je er zat van was! Maar je had dan ook bijna 10 pond aan baby in je buik... En waarschijnlijk ook 2 placenta's? Cindy, ik heb ook beide boeken, buikgevoel aan het begin van mijn zw.schap uitgelezen en babypraat heb ik vandaag van Jop gekregen. Ben benieuwd of ie net zo grappig is als de eerste. Manuela, wij hebben Bruce Almighty op Belgie 1 gekeken en na afloop zag ik het op het Vlaamse nieuws; wat een stunt zeg! Heb de show niet gezien. Nou dames ik ga plat, tot morgen!
Nou ik heb weer last van slapeloosheid Chaya: wat een scheetjes zeg Dat van Will & Grace heb ik ook gezien lachen he. Zit er op je babyfoon geen ander kanaal?
Hallo meiden, Lailae, ook ik ben weer erg vroeg wakker , beetje jammer! zeker aangezien ik gisteravond pas om 12 uur naar bed ging en vandaag weer een hele dag voor de boeg heb. Ik hoop dat het jou gelukt is om nog ff te slapen. Chaya, wat een poepies! Ik heb niet naar de donorshow gekeken maar ik hoorde dat het een stunt was. Ik had vanmorgen weer wat oud bloedverlies, zal nu toch die slijmprop eruit zijn, zou dit toch wel gebeurd zijn of komt dit door het toucheren van de gyn? Gisteravond had ik de hele avond last van lichte menstruatiekrampjes, ik vond dit wel spannend maar ik heb nu nergens last van. Wel lastig want wij hebben vandaag een verjaardag van vrienden en dat is 1 1/2 uur rijden! Ik kijk het nog wel ff aan. Enne volgens mij zegt die 1 cm ontsluiting nog niet zo heel veel, het is en blijft afwachten (en dat vind ik wel eens lastig). Geduld, geduld! Kus van Senna
@Chaya Knappe hartenbrekers in de dop @Manulea79 Portrait Place? Waar zit dat? Enne ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn @Senna Geduld @Bibi 40 weken, en de kleine maakt helemaal geen aanstalten [-o< Tegen onze verwachting in nog geen juni of ze zijn er al wel alleen hebben de mama's nog geen kans gehad het goede nieuws te melden
Inderdaad Velobabe, Vandaag 40 weken \/ (maar nog geen enkele vorm van aankondiging gemerkt. Volgens mij is de kleine niet van plan zich te melden vandaag [-( ) @ Manuela, ben benieuwd naar jouw foto's. Hopelijk zijn ze mooi geworden @ Cindy, af en toe snap ik er ook niets van hoor. Heb ik zo'n beschermhoes gekocht voor de maxi Cosi, maar hoe die er nu op moet #-o @ Ky en Cindy, veel leesplezier @ Lailae, hopelijk heb je toch nog wat uurtjes kunnen slapen na je berichtje hier [-o< @ Senna, spannend hoor. @ Velobabe, hoe is het met jou en Velobink? Gaat het al wat beter met z'n arm? Hubbie heeft Kolonisten van Catan voor mij op de computer gezet. Nu ben ik waarschijnlijk helemaal niet meer achter de computer weg te slaan . Ga nu eerst maar eens douchen
Enne Cimbomlu waar blijven de felicitaties die je iedere morgen trouw neerzet ? (het zal toch niet he....?)
@Bibi Vast heel handig zo'n hoes als je tenminste weet hoe het werkt... Ik heb er geen gekocht en weet het dus ook niet... Lief dat je vraagt hoe het met Velobink gaat. Vandaag voelt het goed. Als het zo doorgaat denkt 'ie dat het wel goed komt. Ik heb trouwens het boek buikgevoel ook gelezen. Van Velobink gekregen toen we net positief getest hadden en babypraat heb ik deze week gekregen van Velobink. Zou Cimbomlu stiekem al bezig zijn? In het weekend?
Zo weer leker onzin lopen kletsen dus....het is te merken dat jullie allemaal op knappen staan, hihi... Nog geen sms Sally, dus nog niet aan het puffen! het wordt wel lekker pufweer Chaya, prachtige mannetjes zeg! Lief dat ze zo naast elkaar liggen. Op de Neo, waar Mirthe in het ziekenhuis lag, ligt nu ook een tweeling. Prachtige bruine kindjes, de een 1100 gram, de ander 1500 gram en met z'n tweetjes in een speciale dubbele couveuse.....wauw! de verpleegster zei wel dat dit dubbel veel zorg vergt, nu trekt niet alleen het kindje zelf de sonde uit de neus en plakkertjes van de borst, maar ehm, ze doen dat ook bij elkaar, haha.... Leuk hoor een tweeling! Gaat het ook goed met voeden? Dat is nu ook dubbel werk! ben beneiuwd hoe hard de lijst nu van zwanger naar bevallen gaat! Op naar het nieuwe topic dat op ons staat te wachten! Updatje van mijn zijde: Mirthe heeft de nacht goed doorgebracht. Rond 23.00 laatste voeding en de volgende pas om 4.30 en daarna pas weer net om 9 uur! We hopen dat ze snel die nachtvoeding niet meer hoeft, dat zou heerlijk zijn zeg! Haha... Nou, succes met al het gerommel, de centimeters en als het zover is het puffen......ik sta alweer strak van de spanning, haha, net alsof mijn zus moet bevallen ofzo! hihi, wat kan een mens daar toch mee bezig zijn! Wij gaan zo ff lekker naar de markt, vanavond BBQ-en, hmmmmm..... x Juud
@Judith Fijn dat het vannacht zo goed gegaan is en veel plezier vanavond met de BBQ. Zou ik ook wel leuk vinden, maar het is zo jammer dat ik dan na 1 hamburger al vol zit ](*,)
Hihi ik heb ook Bruce zitten kijken Dat is de fotoafdeling van de V&D, ik heb toen op de 9 maandenbeurs een gratis uitvergroting gewonnen twv 45 euro. En fijn dat het met Velobink beter gaat! Bibi; 40 weken!!!!! Kom nou maar op met de mini-bibi hoor Senna; spannend hoor.. Lailae; hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen. Volgens mij heeft Cimbomlu gezegd dat het niet in het weekend zal zijn dus het lijkt me sterk dat ze nu bezig is. Tenzij het al uit zichzelf begonnen is uiteraard Judy; fijn dat het met de voedingen van Mirthe nu zo goed gaat. Veel plezier op de markt en bij de bbq!
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3450 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr, 53 cm bijz: 08. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr bijz: Geboren: 3 meisjes 6 jongens Aankomende bevallingen 01-06-07 Siken (21) M1e kindjehoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling Linnepin (25) J 2e kindjeHoofdligging en ingedaald +10 kg ziekenhuisbevalling borstvoeding Bibi78 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald, bijna vast gew + 17 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 03-06-07 Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Elfje (29) M stuitligging 7 mei controle echo Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 09-06-07 Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 12-06-07 Cimbomlu (37) ? 1e kindje bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken gew +10 kg hopelijk thuisbevallingBV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaaldgew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven Spijkervrouwtje (30) ? 1e kindje gew + 11 kg hopelijk thuisbevallen 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling Verwachting: 8 x meisjes 10 x jongens 16 x verrassing ----------------------------------------------------------------------------------- Zo, geloof dat dit de laatste versie is...... Jeetje Velobabe, die bink mag wel ff met mijn binkie praten! Leuk hoor, cadeautjes! Mooi dat het goed met hem gaat, jullie moeten straks wel 100% babyknuffelproof zijn natuurlijk ehm, Cimbomlu aan het uitslapen? Aaarch, het tandenknarsen gaat weer beginnen! En tja , de felicitaties: zal ik dan maar even? Bibi, Patje en Linnepin, gefeliciteerd 40 weken! tijd om te baren meiden! Hester: 39 weken, maar volgens mij duurt het bij jou niet lang meer? Bloem: 38 weken!!! (uitgerekend op mijn trouwdag, wat leuk!) Nou dat was m volgens mij, allemaal GEFELICITEERD! (Oh, Cimbomlu jij moet dit doen eigenlijk, maar ja, als je aan het uitslapen bent, of aan het puffen, nou ja, dan nemen we het maar even over, wilde toch de lijst weer even in de buurt zetten, want ik denk dat het dit weekend...........)
Thanx, we gaan lekker met z'n tweetjes BBQ-en... Rinke is mister BBQ! En dat worden dan geen hamburgers, haha...te gewoon voor meneer! Dus een kebabje (in mijn ogen een gekruide hamburger op een stokje ) en een lekker visje, salade erbij, broodje, tapenade, wijntje en klaar! Vorig jaar ontdekten we dat het ook leuk was, gewoon in plaats van culinair doen in de keuken, doen we dat buiten. BBQ-en wordt altijd een beetje overschat met kilo's vlees en huzarensalade, maar inderdaad dan zit je zo vol en heb je nog een berg eten over! Haha... Daar heb ik nou de hele winter op gewacht, buiten eten, heerlijk! @ Bibi, dat is ook zoooo verslavend, kolonisten, die typetjes zijn ook geweldig, wij doen ze nog steeds na en nog niet eens gespeeld dit jaar! @ Manuela, portrait place, ja volgens mij zit dat ook in de V&D Utrecht! Ik heb nog foto's van mijzelf als kleintje bij de Pixifoto, vroeger in V&D, haha, hier in Amersfoort hebben ze dat niet meer, best jammer, want het was wat laagdrempeliger om portretfoto's te laten maken, bij een fotograaf is het gelijk achterlijk duur en het lijkt wat "officieler"... Ja, jammer dat ik die donorshow ook gemist heb, had het best willen zien! Zoveel ophef daarover! Maar toch, er is alleen maar vreemd nieuws, jeetje, die HIV-feestjes? Of die moeder die haar kind in de auto heeft laten zitten (vergeten naar kdv te brengen) oh wat moet zij zit shit voelen zeg! Maar toch, kunnen jullie je voorstellen dat je je eigen kind vergeet? Ik kan er nog niet helemaal bij, die vrouw moet dan wel vreselijk overwerkt zijn geweest! Nou, nu maar leuke dingen, ff douchen en dan echt naar buiten, veeeels te mooi weer om binnen te zitten!
Fijn dat het goed gaat met Velobink (met jou en velobaby ook hopelijk), lief hoor die kadootjes. De geplande KS zal het idd niet zijn, maar je weet nooit wat er spontaan gebeurd is vannacht nu haar hubbie weer thuis is. Mischien wil haar kleintje zich ook graag bij papa melden, net als toen bij Viona @ Judith, Bedankt voor de felicitaties. Fijn dat Mirthe zo'n goede nacht achter de rug heeft, heb je een beetje bij kunnen slapen.
GOEDMORGEN LIEVE MEIDEN! @ BIBI 40 weken! nou laat maar komen die minibibi @ senna die 1 cm zegt idd niet veel... helaas ik heb die 1,5 ook en iedereen in de familie zegt dat het dit weekend gaat gebeuren.. maar ja we kunnen nog makkelijk anderhalf week doorlopen zo hmm nou dat wil ik niet hoor! @judy nee ben niet aan het puffen hoor! ( ja van het warme weer ) denk je een beetje aan ons als je aan het BBQ ben genietse , eetse en vooral lekker rustig doen met dit mooie weer! (ben jaloersssssssss wil oko wel bbq) @ chaya wat een heerlijke ventjes zeg! ooww zoooooo liiefff ik smelt helemaal! enn mooie laatste buikpic! Hier gaat alles redelijk ben zsnel moe enheb last van harde buiken! mannetje doet bij mij nu elke avond mijn buik insmeren...heeeeeeeeeeeerlijkkkkkkkkkk! worden de kleine en ik zo rustig van! ik ben benieuwd wie de volgende is meiden! ikke niet hoor gebeurt niet veel bij mij
Goedemorgen, Ik heb nog 2 uurtjes kunnen slapen. Senna: dat bloed kan komen van toucheren, dat had de gyn gezegd. Alleen als erg bloed contact opnemen. Nee het zegt helaas niets hier nog steeds ook niets Als je naar de verjaardag gaat je vluchtkoffer meenemen! Bibi: gefeliciteerd met je 40 weken Kolonisten kan ook verslavend zijn. Ik ben aan het pokeren als ik een spelletje speel Alle andere meiden ook gefeliciteerd met de mijlpalen Judy: houd er maar rekening mee dat de nachtvoedingen nog ff duren met een prematuurtje. Ik was al weer aan het werk en hij wilde nog steeds. Maar ik hoop het zeker voor je mmmmm bbq'en met rose'tje Zo we gaan zo op pad crocs kopen voor zoonlief