Na een heerlijk goed geslapen nacht zonder maagzuur zweten of wakker liggen meld ik me even Wat een verademing zeg geen rennies of maalox te moeten nemen omdat ik zo`n last van mn maag had. Die kleine is vast nog een stukkie gezakt ofzo maar dit bevalt me stukke beter Bibi, gefeliciteerd hoor met je mijlpaal, hopelijk meld die kleine zich snel! Judy, fijn dat Mirthe nu wat meer tijd tussen haar voedingen heeft, en kan me helemaal voorstellen dat de nachtvoeding er wel af mag van jullie Gister is mn vriendin bevallen van een meisje, Marit. Ze was eigenlijk 22 mei uitgerekend maar ja twas daarbinnen vast erg lekker Hoop dat ik nog op kraamvisite kan voordat ik zelf beval Fijne dag dames tis heerlijk weer buiten!
@ Lailae, gelukkig toch nog 2 uurtjes, scheelt weer. @ Nachtvlinder, je zei dat je niet nog 1,5 week zo wil doorlopen. Ik wil je niet teleurstellen, maar over 1,5 week zit je "pas" op de 40 weken. Het scheelt natuurlijk wel een heleboel dat je al 1,5 cm ontsluiting hebt en al regelmatig aan het rommelen bent. Dus ik hoop met je mee dat het zover niet zal komen voor je. [-o< Kolonisten van Catan is een heel leuk spel. Wat lastig om kort en bondig uit te leggen, maar ik zal het proberen.... Het is de bedoeling om punten te verzamelen. Dit kan door op de juiste locaties wegen, dorpen en steden te bouwen waardoor je grondstoffen ontvangt. Evt. kan je die grondstoffen ruilen met je medespelers of de bank. En met die grondstoffen kan je weer verder bouwen. Je moet je natuurlijk wel aan bepaalde regels houden, maar het gaat een beetje te ver om dat hier allemaal uit te gaan leggen. Weet wel dat het erg verslavend is. Jammer genoeg is het installeren niet helemaal goed gelukt en wordt ik er na een paar minuten uit gegooit . Straks nog maar een keer proberen te installeren. @ Candijtje, het is zeker lekker weer. Ga mij zo maar weer even omkleden, heb het nu toch wel wat warm met mijn lange broek en shirt met lange mouwen 8) Lekker dat je zo goed hebt geslapen en wat leuk dat je vriendin is bevallen. Hopelijk kan je haar snel nog even bewonderen. Fijne dag
Zo, ik meld me ook even hier (voor het geval jullie je straks ongerust maken ). Alles is rustig hierzo! Ga lekker genieten van het mooie weer, lekker in de tuin enzo! Fijn weekend allemaal. XXX
wij doen al jaren het bordspel en vindt het superverslavend hihi @chaya wat een prachtige mannetjes echt lief zo saampies
Bedankt Judy... Dames-met-mijlpaal: proficiat! Er komen nu echt ook "veertigers" bij! Ik heb er aan gedacht vanmorgen, maar heb eerst zo heerlijk geslapen en daarna alle boodschappen gedaan (lift kapot... ). En toen wilde mannetje een vakantie uitzoeken op internet, en we hebben "maar" 1 computer. Dus vandaar dat ik me nu pas meld! Wat is het warm, he, of hebben jullie daar geen last van? Gelukkig heb ik nog 2 ijsjes in de vriezer. Maar zonet eerst gezond gedaan: een fruitsalade gemaakt van meloen, banaan, appel, Zespri Gold (zusje van kiwi), mandarijn, appel en pruim. Mmmm! 4 juni:... 5 juni: Ky en Bibi, Remember, Lailae 6 juni: Sandra, Candijtje 7 juni: Manuela, Angelique 8 juni: ... 11 juni ... 12 juni: Cindy Bibi, ik dacht dat jij ergens met Ky een discussie had over de datum 5 juni, dus vandaar dat ik je er al tussen had gezet, maar je mag het veranderen hoor! Senna, 1 cm zegt niks, dat heeft bijna elke zwangere de laatste maand (sorry!) Nee, idd eind mei was het ff druk met baby's, maar nu niks, njente, nothing... Is dit stilte-voor-de-storm? Ik heb ook begrepen dat Kolonisten erg verslavend is, daarom ben ik er maar niet aan begonnen. Wij doen heel vaak Backgammon, dat is tenminste nog lekker simpel
@ BIBI jaja 40 weken ! Ik wist helemaal niet dat je de colonisten van catan op de computer kon spelen, waar moet je die dan kopen, heb je enig idee? @ CHAYA Wat een prachtige mannetjes, zo klein en lief. lekker bij elkaar liggen, lijkt me heel gezellig hoor. Ja bbq dat is zeker een lekker idee, wij zijn morgen 2 jaar getrouwd en gaan heerlijk met zijn drietjes bbq! Overdag mogen de mensen op visite komen maar niet rond etenstijd. @ nachtvliinder, heel fijn dat je weer bij de vk mag, ik vind het maar niks in een ziekenhuis, zo onpersoonlijk allemaal, je bent gewoon een dossier nr. Bij de vk is het gewoon dat ze weten wie er komt en zijn ze heel joviaal, He karin, kom binnen en hoe is het nou met je, gaat alles een beetje goed etc bij de gynacoloog, die weet pas wie je bent als hij in je dossier heeft gekeken. maar nu weer bij de vk yeahhhh fijne dag vandaag allemaal, geniet van het lekkere weer offffff BEVALLLL hihihihihhi
Whaa, ik heb ook zin in BBQ Judith! Heb al jullie verhalen niet goed kunnen volgen hoor dames, gisteren eendag niet thuis geweest, vanmorgen deed de comp steeds vast lopen etc. Vanmiddag en vanavond een verjaardag, dus ben weer aardig druk! Ik heb zelf echt veel last van harde buiken en steken richting muts zeg maar haha. En ook zo´n last van mn bekken he pff. Zo weer lekker effe geklaagt hihi!
Nog geen bevallingen gaande zo te zien. Nu is het juni, willen de baby's niet. Hier weinig te melden. Redelijk geslapen, net lekker gedouched. De vochtkussentjes op m'n tenen beginnen weer te verschijnen. Zal weer lekker dikke voetenweer worden! Verder rommelt er niks en ook weinig harde buiken... Oh, lekker BBQ! Heb ik ook wel zin in.
Bibi, Patje en Linnepin, gefeliciteerd 40 weken! tijd om te baren meiden! Hester: 39 weken, Bloem: 38 weken! Wat een mijlpalen worden er bereikt! Gefeliciteerd dames! En geen bevallingen vannacht? Ik vind het altijd spannend als ik hier weer kom kijken de volgende dag Oke die 1 cm ontsluiting zegt dus nog niet zoveel, maar lijkt me wel spannend om te weten. Ik heb morgen ook een uitstapje naar familie en dat is een uur autorijden. Vriendlief gaat mee dus we zijn in ieder geval met z'n tweeen (drietjes ) en ik zal de vluchtkoffer maar weer in de auto zetten. Hoop stiekem wel dat als het gebeurd dat ik gewoon nog naar huis kan rijden... Nu lekker van het mooie weer genieten, daaaaaaaaaaaaag
@ karin nou mijn gyn is eigenlijk best aardig! ik heb 5 vk en elke keer een andere dus een goede band hebik niet opgebouwd met ze! helaas! Dus of ik nou by de vk moet of de gyn m aakt mij eigenlijk helemaal niks uit! het blijft hetzelfde want ik zie toch elke keer een ander gezicht! @ bibi dat bedoel ik ook dat we makkelijk over tijd kunnen gaan en dat die cm op dit moment nog helemaal niks zeggen. ik heb colonisten van catan wel eens online gespeeld ( kwam niet verder dan een aanmelding ) hier is de verveling toegeslagen dus ben aan het epileren gegaan lezen gaat moeilijk met een oog die zat vanochtend he-le-maal dicht! hihi is dus geen gezicht! ik hoop dat het gauw slinkt voordat ik beval anders sta ik me toch ook maar dom op de foto mannetje rijdt nu ff naar de mac op de scooter jammmmmmmm
voor degene die de donor show niet hebben gezien die staat nu op uitzending gemist! vind het trouwens een knappe actie die ze hebben uitgevoerd! maar ga hem nu kijken dus ik zie jullie zo wle weer! koessie
Ah, ik begin nu toch wel heeeeel nieuwsgierig te worden hoor, naar het geslacht. De eerste 8 maanden dacht ik een jongen, de laatste maand ben ik gaan twijfelen, maar met deze streep... Hoe is t met je, Chiesa?
Gaat wel oke hoor...In afwachting van he... Nou ik heb ook een zeer flinke streep op mn buik en ik krijg een meisje! Ik ben dus benieuwd naar jou baby ster hihi.
Judith schreef:Mooi dat het goed met hem gaat, jullie moeten straks wel 100% babyknuffelproof zijn natuurlijk. Daar doen we hard ons best voor Romantisch hoor, samen bbqen Ik kan er ook echt niet bij hoor dat iemand zijn/haar kindje helemaal vergeet, onbegrijpelijk @Bibi Met mij en Velobaby gaat het goed. Volgens mij hebben jij en ik van de juni mama's het minste te lijden onder allerlei kwaaltjes Begrijp ik het nou goed...Is het gelukt met de hoes We hebben net de geboortekaartjes besteld. Zegt die verkoopmuts: Sterkte met wat er komen gaat, echt op zo'n toon van 50% kans dat je het niet overleeft
Het is alleen zo jammer dat je met minimaal 3 personen moet zijn voor het bordspel. Er zijn in mijn omgeving niet zo heel veel mensen met wie ik het kan spelen. Maar het bordspel blijft het leukste. Vooral Groot Catan met alle uitbreidingen. @ Cimbomlu, Mmmmmm klinkt erg lekker zeg, die fruitsalade. Mijn mannetje heeft net een fruitsapje gemaakt voor ons. Een heel doosje frambozen in de blender samen met wat jus d'orange, heerlijk. Straks ga ik denk ik ook nog wat galia meloen schoonmaken. Lekker gezond. Maar ja, net ook weer nieuwe ijsjes bijgehaald. Wat wil je met dit warme weer pfff. Ben sowieso een spelletjes fanaat, dus Backgammon vind ik ook leuk. Doen we vaak op vakantie. Heb jij met je mannetje nog een leuke vakantie uitgezocht? Het wachten is nog steeds op nieuws van Hester en Linnepin. En misschien ook wel op Siken. @ Karin, in de Speelgoedwinkel heb je CD-roms met het spel er op. En volgens mij is het ook mogelijk om online te spelen. Ik weet niet of je morgen op het forum bent, maar anders alvast van harte gefeliciteerd met je trouwdag! @ Chiesa, lekker druk idd. Ik heb ook veel last van harde buiken, maar zonder krampen ofzo, dus er gebeurd hier niet veel. @ Shelde, vervelend he die vochtvoetjes... Ben je alweer een beetje bijgekomen na die rotdag van gisteren? @ Ster, veel plezier @ Nachtvlinder, mmmm Mac, heb ik ook al dagen zin in. Maar nog steeds niet aan toe gegeven. (beetje trots op mezelf O ) @ Velobabe, ik denk het ook. Ben er best blij mee hoor. Ik voel mij goed, wil van alles, alleen mijn omgeving houdt mij tegen . Uit bescherming mag ik niet teveel doen. Ze zijn zo bezorgd, hihi. Moet mij van hun rustig houden. ach ja.... Gaat prima. Al helpt het niet tegen de harde buiken. Heb het met de hoes nog niet uitgeprobeerd, maar snap nu wel wat de bedoeling is. Wat een muts idd.
Bibi; wat goed van je, dat je niet hebt toegegeven aan je Mac drang! Heerlijk zeg al die fruitsalades en sapjes. Wij hebben net in het dorp ook vanalles gekocht: sinaasappels, aardbeien, frambozen, kersen, nectarines en pruimen. Dus wij zijn ook gezond bezig