Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Sjjeees, wat een fijne dame! Die zin zeg ik meestal tegen mensen die iemand verloren zijn.....niet tegen iemand die juist het mooiste gaat doen wat er in een vrouwenleven bestaat!

2. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hm, Rinke ligt er niet echt elegant bij, maar kijk eens in mijn album wat ik in de tuin aantrof! Twee schone slapers, haha....cute

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Haha, wij hebben ook al een fles champagne gekregen van Moët & Chandon. Zo'n grote van 1,5 liter.
    En we hadden al een fles gekocht, en mijn ouders en schoonouders hebben ook al een fles klaarliggen. Je kan wel raden wat er gedronken gaat worden zodra de kleine is geboren. Het wordt dan echt een feessie hoor. Behalve voor mij dan, want ik wil wel BV gaan geven. Gelukkig vind ik champagne toch niet lekker. Ik doe wel mee met de Jip en Janneke champagne haha

4. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam

:) leuke foto. Cute inderdaad.

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Sluit ik me volledig bij aan! ;)

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hoeveel te vroeg was jouw kindje dan? Misschien heb je dat al eens gezegd, maar dat ben ik even kwijt! Hoe oud is hij nu? Ik was zelf ook mega-prematuur.... Was met het een heel snel, met het ander vreselijk traag, ging bijvoorbeeld pas lopen vlak voor mijn 2e verjaardag....

De berichten zijn zo verschillend! Ergens hier op het forum zeggen ze dat je de leeftijd moet corrigeren. Iemand daar heeft een kindje die vier weken te vroeg is. Zij zegt dat kindjes rond 7 weken gaan lachen, haar kindje dus 7 + 4 weken is 11 weken...(dit is even een voorbeeldje, maar het rekenen is duidelijk zo dacht ik...) maar ik merk aan Mirthe dat een heleboel dingen al lang in ontwikkeling zijn, terwijl ik morgen pas was uitgerekend....zou toch gek zijn als ik overal 8 weken bovenop moet tellen... Zal wel per kindje verschillen....

In het ziekenhuis sliep ze ook altijd tussen 23.30 en 5 uur, als ze dat thuis ook doet, noem ik dat al doorslapen...haha....maar we zien het wel...
    Het lastigst is als we om 23 uur gaan slapen en zij om 1 uur alweer wakker wordt, dan heb je net goed anderhalf uur geslapen, dan ben ik echt moe! We voeden haar nu gewoon vlak voordat wij gaan slapen en hopen dan dat ze het zo lang mogelijk volhoudt. We merken dat inbakeren daar ook aan bijdraagt, maar ja, even afkloppen, kan vanavond zo weer heel anders zijn!

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Meiden, ik moet zo mijn avondeten gaan klaarmaken, maar ik heb hier totaaaaaaaal GEEN zin in !
    Zal er wel mee te maken hebben dat ik alleen thuis ben, hubbie is naar z'n werk :(

8. Niet meer actief

Verder nog geen juni baby's geboren?

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hé wauw, mag Benthe naar huis! Feestje!

10. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Judy: een aardje naar haar vaartje zo te zien!

11. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Nee, we begrijpen het ook niet. Misschien te warm weer?

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Er hebben zich nog geen mama's aangemeld.

Maar wel geweldig nieuws dat Benthe naar huis mag. Toch een stuk eerder dan de geplande 20 juni! Gefeliciteerd.

13. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Toch eet smakelijk!
    Hier eten we iets pikants, mannetje heeft gekookt...

14. Niet meer actief

dankjee dames :D zo mag maandag of dinsdag naar huis! ligt er aan wanneer de uitslag van de laatste onderzoeken komen en of die goed zijn natuurlijk!

en idd mishcien te warm om te bevallen haha, vanaf morgen werd het weer iets koeler

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Dankjewel Cimbomlu.
    Uiteindelijk valt het best mee :)

Jullie ook Eet smakelijk!
    Wat voor pikants gaan jullie eten?
    Waar komt je mannetje dan vandaan?

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Natascha30
    Laat de mensen maar lekker kletsen.

@Bibi78
    De 1 zegt dit, de ander zegt dat.
    Wat mij opvalt is dat de meeste mensen echt jaloers zijn op mijn/onze buik. De jaloezie druipt ervan af.
    Je vroeg net aan Cimbomlu...
    Wat voor pikants gaan jullie eten?
    Waar komt je mannetje dan vandaan?
    Jij bent wel erg nieuwsgierig :)
    Mijn hubbie gaat zo eten maken, zin om mee te eten?
    Ik heb toch niet zoveel trek. What else is new...

@Nachtvliinder en Shelde
    Ik heb ook steeds een andere VK.
    Er is er zelfs 1 die ik 7 juni pas voor de 2e keer zie!
    Om die opmerkingen moet ik alleen maar hard lachen, het klinkt zo dramatisch.

@Ky84 schreef:
    Een vraagje;
    Eerste telde ik echt de weken af, dan stond er in mijn banner nog 7 weken, nog 6 weken, en dan keek ik erna en elke week dacht is "yes, weer een week dichterbij". Nu staat er nog 1 dag en het doet me helemaal niks... Hebben jullie dat ook? Dat de spanning er een beetje af is of zo? Dat hebben wij ook wel. We kijken heel erg uit naar de komst naar ons Biebke, maar ja wie weet wanneer :(:

@Cimbomlu
    Je schreef: Let maar niet op zn typfouten, Nederlands is zijn 4e taal. Daar zullen we echt niet op letten hoor. We zullen veel te blij zijn om te horen hoe het met jou gaat!

@Judith
    Je schreef:
    Sjjeees, wat een fijne dame! Die zin zeg ik meestal tegen mensen die iemand verloren zijn.....niet tegen iemand die juist het mooiste gaat doen wat er in een vrouwenleven bestaat! Dat vind ik nou ook. Vast ook weer last van jaloezie :thumbdown:

@Mvjanelle
    Super zeg dat Benthe naar huis mag.
    Wat zullen jullie blij zijn :whistle: :whistle: :whistle:

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bibi
    Volgende keer dan maar :idea:

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Mag minibibi dan ook mee? ;)

20. Niet meer actief

Ster, ik heb het gevoel dat de beeb niet meer komt. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, hoe dichter de bevalling in de buurt komt hoe onwerkelijker het wordt voor mij. Alsof het onmogelijk is...
    Ik heb mijn zoogcompressen bij de DA gehaald. Ze hebben daar wegwerpdingen maar ook compressen die je kunt wassen.

Bibi, inderdaad, tot een paar weken geleden leefde ik toe naar een datum en nu heb ik geen idee wanneer het komt. Ik heb geen "hou vast" meer...

Candijtje, het lijkt mij ook niks om één van de laatsten te zijn... Maar gelukkig zal dat bij mij niet het geval zijn, tenzij jullie allemaal heel snel zijn natuurlijk... Ik heb net lekker op ons platje onder een parasol gezeten met een flesje drinken, de mp3-speler en een goed boek en mijn voeten op een andere stoel. En dan vind ik het ook wel prima. Zolang ik maar niks hoef te doen is het goed uit te houden (die warmte vind ik trouwens heerlijk -> totaal geen moeite mee!). 's Nachts vind ik het wel vervelend.

Judith, Jop moet ook altijd even in de bak spieken bij onbekenden. Op het begin schaamde ik me dan dood, maar toch reageren de kersverse moeders altijd heel positief op hem. Hij zegt ook niks, maar spiekt even en kijkt dan heel blij naar de moeder, zo van "goed gedaan hoor". Hij kan ook niet wachten zelf achter de kinderwagen te kunnen lopen...
    Wat een leuke foto van Rinke & Mirthe in de hangmat! Ik zal hem aan Jop laten zien, dan wordt ie gelijk groen van jaloezie, want hij ziet het al helemaal voor zich in augustus in Suriname...

Cimbomlu, wat goed van je dat je je man geïnstrueerd hebt op dit forum! 5 Dagen in spanning dat trekken we echt niet hoor ;) !
    Laat je je man wel een helm op doen bij de KS?

Mvjanelle, gefeliciteerd dat Benthe naar huis mag! Is eindelijk jullie gezinnetje compleet!

Ik heb het rijk weer alleen! Net heerlijk in de tuin gezeten, maar het zonnetje is nu net achter de huizen verdwenen. Wij hebben om kwart voor vijf al gegeten, dus ik zal straks wel weer honger krijgen :rolleyes: . Gelukkig is de koelkast rijk gevuld met gezonde dingen, want ik heb besloten niet meer te gaan snoepen! (Alleen nog snack-a-jacks)

Deel Deze Pagina