Mannetje komt uit Turkije. En t eten was iets "vulkanisch", de groene pepers waren niet de zoete-variant, maar de echt-pikante-variant. Als ze een lucifer bij mijn mond hadden gehouden, zou er echt vuur zijn ontstaan... Maar ja, beebje moet maar wennen aan pikant hoor! Wat doet jouw hubbie, Bibi, dat ie vanmiddag moet werken? (ben ik nu ook nieuwsgierig, Velobabe...?!) We gaan zo nog ff een wandelingetje doen, het begint nu pas een beetje lekkere temperatuur te worden. Ik zal wel met 15 minuten weer terug zijn, want die blaas, die heeft nog geeneens een inhoud meer van een eierdop Heb begrepen dat ik voor de KS een catheter krijg. Brrr. Maar ook prettig dat ik dan niet naar het toilet hoef Heb vandaag trouwens bij de Lidl van die snoepzakjes gekocht, een soort ijshoorn gevuld met spekkies. Voor als de neefjes op kraamvisite komen. Ja, beschuit met veeeeel muisjes lusten ze ook wel, maar dit leek me ook nog leuk. Buurjongen hoor ik huilen (5 mnd). Mannetje zag m vandaag en zei tegen m: "Ja, jongen, misschien wordt binnenkort wel jouw toekomstige vrouw bij ons geboren!". Hahaha, dus dat is al geregeld! Ky: misschien komt beebje niet omdat ze al dat snoepgoed en fast-food in je buik gewoon zo lekker vindt! Dus dan is het slim om vanaf nu alleen maar gezond te eten
Mijn mannetje werkt als procesoperator in de vol-continu. Maar vanaf woensdag is hij twee shiftweken vrij, dus da's wel lekker een lange tijd. Je eten klinkt trouwens wel heeeeel erg pikant. Niks voor mij hoor. En je beebje heeft mazzel dat je FV gaat geven ipv BV
klinkt lekker dat hete eten maar sinds ik zwanger ben kan ik niet zo pittig meer eten als normaal. Ja met borstvoeding kan het krampjes opleveren. Ik kan niet meer in de zon zitten, Niets voor mij, benauwd en mijn lichaam zwelt ook weer op. Mijn zoon maakt putjes in mijn voeten en zegt dat is handig als knikkerpotje, hahahaha Mijn man is naar een voetbalfeest en blijft voor het eerst helemaal nuchter. hahaha zal hij het vast niet zo gezellig hebben als normaal maar wel een heel fijn gevoel en met 2 mobieltjes op pad, werk en prive dan moet hij wel bereikbaar zijn Ik hoop dat er iets op tv komt, volgens mij niet maar ik heb altijd internet nog
Oh man ik heb een verschrikkelijk zeurende pijn in mijn rug en het gaat maar niet weg! Een soort van ongi-pijn... En de onderkant van mijn buik doet ook echt pijn, pfff! Ga denk ik effe een kruikje pakken... Oh nu is het alweer weg...
Ik heb dit eerder gehad en toen waren het indalingsweeën volgens de Vlos... Maar hoe ver kan ze eigenlijk indalen? Pfff... Ze is wel erg actief daarbinnen moet ik zeggen.
Ja dat zou leuk zijn, maar wanneer zou ik Jop dan moeten bellen? Hij kan hier in 45 minuten zijn, maar ik ga hem niet voor niks bellen. En misschien zijn het alleen maar indalingsweeën (alweer!)... Toch wel moeilijk hoor...
als je langer dan 30 minuten weeen hebt? Komen ze terug ff timen dan denk ik IK denk niet dat het indalingsweeen zijn hoor dat is toch al gebeurt?
Geen idee, heb de hele dag al wel wat krampjes, maar niet echt dat ik het weeën durf te noemen. Ik kijk het wel effe aan, misschien dat het zo ophoud. Het kruikje is in ieder geval lekker warm bij mijn rug.
wel spannend hoor, hoop voor je dat het geen indalingsweeën zijn, maar echte. Dan hoef je ook niet meer zo lang in onzekerheid te zitten. En heb je weer wat meer "houvast"qua datum
Ky, zit je nu trouwens in die gigantische lekkere stoel van je? Mijn hubbie heeft vandaag ook een nieuwe stoel gekocht en ik ben er ook niet uit weg te slaan. Snap nu goed wat je bedoelt.
Hihi, ik zou wel bij die 2% willen horen die op de uitgerekende datum bevalt... Ik ga nu effe een spelletje spelen, dan let ik er niet zo op. Meestal helpt dat wel.