Hm volgens Rinke was die muziek niet naast ons, maar ja, ben benieuwd....ze zijn al zeven keer heen en weer gereden met een karretje....als al die spullen in huis staan, zullen de hulptroepen vanzelf verdwijnen en merken we wie er over blijft... Rinke probeert steeds te luisteren als we in de tuin zitten, haha, daarom wist hij die namen ook... En volgens hem zeiden "ouders" ook dat René alleen ging wonen, maar ja, hoe moeten we dat interpreteren? BBQ was weer errug lekker. Mirthe was zo aardig tot vijf minuten geleden te blijven slapen, dus heerlijk rustig gegeten, hmmm, van mij mag het altijd dit weer zijn, niet? Hoewel, voor jullie dan wel in niet zwangere toestand, want als jouw zoon al putjes in je voeten kan drukken voor knikkers Laila, dat zal met die warmte nog erger zijn geworden dan....? Nou, Sally, als er maar geen wiet gerookt gaat worden hiernaast
Trouwens, Ky, als het erger wordt, gewoon de VK bellen hoor, ze kan best even komen kijken hoeveel je ontsluiting nu is, toch? Misschien ben je al heel ver! Drie jaar geleden ging een kennis naar het ziekenhuis voor controle, ze was bijna twee weken over tijd en dus gingen ze een afspraak maken om in te leiden...bleek ze al 8 cm ontsluiting te hebben, maar nog geen wee gevoeld! Wauw! Dus gewoon bellen als jij het zo voelt hoor!
Nou Laila, dan mag het voor jullie nog wel even ietsjes minder zijn.....maar zodra iedereen bevallen is wil ik prachtig weer hoor! Kunnen we allemaal lekker naar buiten! Van die lieve kleine beebjes in leuke rompertjes, ach gossie....veel leuker dan drie lagen kleding en twee kruiken als het regent buiten!
Hoi hoi, nou heb de vlos gebeld en volgens haar heb ik geen weeën als ik tegelijk nog een telefoongesprek kan voeren. Wel adviseert ze me vroeg op bed te gaan en rustig aan te doen, want het kan wel doorslaan in echte weeën.
Haha, ik ook! @ Ky, onzin! Ik heb in het ziekenhuis weeën gehad terwijl ik bezoek had. Uiteindelijk moest ik wel even stoppen met praten om weg te zuchten, maar dat was pas vanaf vier uur (zeven uur naar verloskamer, elf uur bevallen). Maar voor die tijd kon ik nog gewoon meekletsen hoor, heb gewoon een hoge pijngrens zei de verpleegster.... Maar goed, de vk zal wel een inschatting kunnen maken....ik zou in ieder geval niet te lang wachten als je denkt dat het erger wordt!
haha judy alles behalve dat! gelukkig zijn ze na mijn brief wel opgehoduen met blowen, alleen gaan ze nu lopen treiteren, enhebben ze achter onze nummer weggeschroefd! etters hihi dus nu weet iuk zeker dat ze uit het gebouw komen lailea spannend he
Judith, dank je, je maakt me ZENUWACHTIG! Jop komt vanacht thuis, waarschijnlijk tegen 2:30-3:00 uur.
ja idd ieder is anders he! ik heb ook zo'n idee dat ze begonne is! die vk nemen je helaas nooit serieus genoeg! kan ik ook wel begrijpen hoor al die 1000000 vrouwen die bellen op een avond
jeetje wat een kliertjes Ik heb ook wel vaker gehoord dat je gewoon kan praten tijdens de weeen. Maar misschien doelt ze erop niet erg genoeg te zijn
Oh wat zijn ze flauw zeg, treiteren, tja....maar wel bang dus, anders waren ze wel blijven blowen! Haha, we zitten allemaal in spanning, met laptop op schoot voor de tv... Ik wilde die nieuwe serie John Doe zien en nu Cold Case, maar krijg er niet echt veel van mee, haha...