Dat hoop ik ook niet voor je Patje... je wil nu toch onderhand wel je baby in je armen hebben he Hmm Ky heeft al een half uur niks gepost... Je zou toch haast gaan denken dat ze bezig is. Ik ga in ieder geval mijn bedje opzoeken. Ik ben echt kapot. Dus slaap lekker allemaal! En Ky als je dit nog leest en de bevalling is begonnen; heeel veel succes en een dikke knuffel!
Linnepin: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Finn! \/ Ja, als we goed rekenen was het toch echt nog een mei-baby. Duss-eehh, wie-o-wie wordt de eerste "echte" juni-mama? Lag al op bed, heb de folders gelezen van het ziekenhuis (opname/operatie/keizersnee), nou, da's geen lectuur-voor-het-slapen-gaan, ben weer klaarwakker. Siken zal vast ook wel bevallen zijn, ik hoop het voor haar! En, Ky, wel ons ff op de hoogte houden hoor! Maar suc6 als het doorzet... En iedereen verder een goede nacht gewenst!
Linda, gefeliciteerd met jullie zoontje Finn! Ky, spannend joh! Succes vannacht! Ik hoop dat je kleine meisje zich snel laat zien!
Haha, niet echt iets om te lezen voor het slapengaan nee. En de eerse juni baby moet zich toch echt eens melden hoor! Het is al bijna 3 juni!
'k zal deze vast doen, dan kan ik er morgen niet meer te laat mee zijn: @Ky: proficiat, 40 weken! (of net niet gehaald...?) @Remember: proficiat, 39 weken! @Lailae, @Pietje, @Velobabe, @Radna, @Senna, @Marion en @Manuela: proficiat, 38 weken! @Dora: proficiat, 37 weken! \/ \/ \/
Wow Linda van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn hele mooie naam en fjin dat het zo goed gaat @ky succes vannacht ben benieuwd hoe het verder gaat
Het is ook geen hele goede babyfoon..hij doet het redelijk. Maar dan moet je 'm ook niet vergelijken met die dure babyfoons.. Voor nood doet ie het goed Ik heb wel in mijn achterhoofd van dat misschien hunnie ook ons kunnen horen..maar eerlijk gezegt vergeet ik het altijd wanneer ik in Chanelle's kamertje bezig ben Nee dit is zeker geen dect..hihi.. Nee is zeker niet erg als ze ons Chanelle horen vertroetelen Dit was één van de afleveringen die echt blijft hangen 8) Ja op die babyfoon zitten twee kanalen..maar op een andere kanaal zetten heeft geen zin ..die babyfoon van hun stoord er gewoon doorheen. Maar heb nu een paar dagen de babyfoon ergens anders staan en heb ze niet meer gehoord 8) Mirthe doet het ongeveer hetzelfde als Chanelle Ja het zou inderdaad heerlijk zijn als ze die nachtvoeding niet meer hoeft..hihi.. Zit toch echt met die nachtvoeding te knikkerbollen Hihi ik heb vandaag boodschappen gedaan met heel het gezinnetje en heb de vriezer volgegooid met waterijs..drie soorten ijs! Hihi..ben nog steeds verslaafd aan waterijs 8) Maar heb ook wel twee meloenen gehaald..en kiwi's..Gezond doen komt ook goed Hihi en dat terwijl je in een paar minuten bij de Mac ben..en je kan ook nog eens tussen twee Mac's kiezen..goed hoor van je om niet toe te geven Hihi.. Jullie hebben het nu nog met jullie buiken..maar als ik in de supermarkt loop dan krijg ik steeds te horen van..ohhhh wat klein..terwijl Chanelle een normale lengte heeft..bij der geboorte 48 cm..en normaal gewicht. Maar ja..het is ook zo schattig hè zo'n kleine meid 8) Ja inderdaad en hun maar klagen over hun buik..hihi..Iedereen glimlacht maar naar je als je met de kinderwagen loopt..ik glimlach maar terug in de hoop dat ze voor de rest niets zeggen. Is goed bedoeld..maar ik wil ook gewoon rustig boodschappen kunnen doen..ik werd helemaal gek vandaag in de supermarkt Zo ja die borsten groeien echt ongelooflijk..in het ZH kon ik als ik onder douche stond in de spiegel kijken daar..zooooo dacht ik dat is echt niet normaal..moest ze echt even beethouden 8) Ohhh wat schattig! Hihi ik had met oud&nieuw een fles bubbels van Winnie de Pooh..was heel erg zoete appelsap.. Ik kreeg tijdens mijn weeën ook een catheter..ik moest plassen en kreeg eerst een po onder mijn kont..nou moesten ze heel snel er weer onder vandaan halen want kreeg gelijk weer een wee en die kon ik niet op die po opvangen. Dus omdat ik daar niet op kon moest ik maar proberen om op het matje te plassen..nou dat kon ik al helemaal niet Maar ja die blaas moest leeg..dus die catheter vond ik niet erg..en vergeleken met de weeën deed die catheter helemaal geen pijn. Maar vond die catheter zo ie zo wel meevallen. Hoop bij de KS ook **Patje..Ja twaalf uur geweest! Gefeliciteerd met je verjaardag! **Linnepin..Gefeliciteerd met jullie zoon Finn! Fijn dat je bevalling goed is verlopen. Geniet nu maar heerlijk van jullie mannetje! Knuf! **Ky..Ohhh ben zo nieuwschierig hjoe het nu met je gaat..of het al heeft doorgezet..of het echt begonnen is?..ohhhh ben zo ongeduldig! Als het echt begonnen is..heel heel veel succes! Knuf! Zo ik ga ook maar eens mijn bedje in..ben moe! Slaap lekker iedereen..(waarschijnlijk slaapt groten deels al 8) )..hihi..
@Patje: gefeliciteerd met je verjaardag! Hier een schone slaapster die alle uren van de klok heeft gezien en nu maar een cracker is gaan eten. En dacht: "ff kijken hoe het met Ky staat". Maar we moeten nog geduld hebben! @Viona: Mijn moeder heeft me al gewaarschuwd voor het booschappen doen, dat iedereen dan naar je baby wil kijken. Wel leuk dat ze willen kijken, maar je hebt toch ook een beetje prive? En ik zal maar een goede babyfoon aanschaffen, ik wil toch echt niet met buren meegenieten (en andersom... )
Ik ben ook erg nieuwschierig of het bij Ky heeft doorgezet Geduld is een schone zaak..of zo iets 8) Hihi ik wilde eerst niet eens een babyfoon aanschaffen want alles bij ons in huis is gelijkvloers. Deze was gratis dus tja.. Maar ik moet toegeven als ik in de woonkamer zit en de tv staat aan hoor ik het een stuk minder goed. Misschien toch een keertje een goede kopen
O ja vannacht had ik er even de p in..tot twee keer toe viel het flesje met mama-melk om en ging er een gedeelte eruit en daarna had ik de speen niet goed aangedraaid waardoor er ook een gedeelte op Chanelle's borstje lag.. En ik was ook nog eens enorm moe..ik ben echt geen nacht-mens Begint mijn vriend ook nog eens te zeiken..ja dan moet je het goed neerzetten..en de speen goed erop draaien..poehhhh...dat weet ik ook wel! Dus heb even zitten janken dat alles zo mis ging en mijn vriend heeft sorrie gezegt..dus alles is nu weer goed Alleen Chanelle had niet genoeg aan die 80 ml die over was in het flesje..dus heb ook was Nutrilon HA aangemaakt en heeft ze daar ook nog 15 ml van gedronken. En toen heeft ze heerlijk vier uurtjes geslapen Dus een tip voor iedereen die BV gaat geven..je moet echt een bus flesvoeding in huis hebben..wel Hypo Allergeen omdat je voor de rest BV geeft. Is makkelijk als je bijvoorbeeld 'snachts net zo klunzig ben als ik, of dat je BV even weigerd..of als je bloed bij je BV heb (heb ik al een keertje gehad). 'Snachts heb ik minder BV dan overdag..omdat ik waarschijnlijk 'snachts zo moe ben..maar heb meestal wel genoeg voor Chanelle. Tja dat weet je als je afkolft En neem ook vitamine K en D in huis (in druppel vorm). Vitamine K zit niet in BV..maar de beeb heeft het wel nodig (is voor stolsels in het bloed). En D is voor de botten enzo.. Anders moet je dat weer gaan halen als je net bent bevallen. Vitamine K is het belangrijkste.. Zo ik ga nog even proberen te slapen..ben wel moe maar ook weer wakker ........... Oh ja ik mag al een paar weken een nieuwe telefoon..maar ik heb geen idee welke ik moet nemen..Heeft er iemand advies?! Of tips?!
Linda gefeliciteerd met jullie zoon Finn Ky, hoe is het nu met je (ik ben nu ook wel erg benieuwd) Hopelijk is er nu wel een juni baby geboren, niet bij mij in ieder geval . Wel vandaag 38 weken, jippie! Kus van Senna
Zo er is weer lekker veel gekletst, ik ben 2 dagen geloof ik niet geweest, zo'n last van harde buiken, en super moe, slaap zo slecht snachts, heb afgelopen nacht eindelijk weer eens lekker geslapen! Ik ga straks even lezen. @Linda en gezin van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet er lekker van. Nog geen juni baby's zie ik?
Gefeliciteerd meiden!! Dank je. Ik ga vandaag wel ter compensatie pannekoeken bakken heb ik besloten 8) Maar goed dat ik je dan nog niet tegen ben gekomen Al zou ik heel graag die kleine meid van je in het echt bewonderen. Ik blijf het trouwens aandoenlijk vinden zoals je (en Judith ook) over je kleine meisje schrijft, *zucht* Bedankt nog voor de tip! @ Patje, nu officieel: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe zou het met KY zijn? Ben ook benieuwd hoe het bij Hester gegaan is. Zou het een mei of juni baby geworden zijn? En Siken? Afwachten maar weer.......
Goedemorgen, FF snel kijken of er nieuws is, nee hoor. Ik ben voor mijn gevoel al 2 weken over tijd. Ik dacht al die tijd dat ik 36 weken niet zou halen..
Als het goed is heeft linda geen mannetje maar een vrouwtje Bij deze nog gefeliciteerd met jullie zoontje Fiin!!! Idd een mooie naam bij Tess!! Geniet ervan!
LINDA GEFELICITEERD MET JE ZOON FINN DILAN! HELE MOOIE NAAM! Ik heb ook niks meer van ky gehoord gister dus ik ben benieuwd of het heeft doorgezet! @ judy hele mooie foto! Wij hadden ook eenhangmatje vroeger en ging ook altijd met mijn vader in liggen ! heeeeeeeeeeeerlijk! @Lailae, @Pietje, @Velobabe, @Radna, @Senna, @Marion en @Manuela: proficiat, 38 weken! ja ja we gaan snel he dames! hier ook slechte nacht gehad! heb een partij harde buiken als ik me omdraai en als ik me niet omdraai heb ik en harde buik omdat mijn blaas vol is blijf nog steeds slijm verliezen! bij elk minste geringste buikkrampje denk ik ojee gaat het nu beginnen hihi! ga vandaag mijn ramen zemen samen met vriendjelief!gister al het tuintje gedaan! en toch nog maar even het vluchtkoffertje checken dus lieve meiden! tot zo! we hebben eigenlijk nog weinig gehoord van siken en hester! ik ben benieuwd wanneer die zich komen m elden!
Linnepin....... Gefeliciteerdt met jullie zoon en broetje.... Een hele fijne kraamtijd gewenst Ky..... ben heel benieuwd of je bij die 2% hoort.. spannend hoor Patje..... gefeliciteerdt met je verjaardag Mvanjelle.......... wat fijn dat Benthe naar huis mag zeg.....! Hoop dat het met de rest van jullie allemaal goed is ... en dat er maar snel een paar Juni mama's en beebs bij mogen komen.... Hier verder geen nieuws ben alleen erg moe na een lange dag gisteren, zaterdag is honkbaldag hier (dus half 8 op) ,boodschappen, uiteten en bios tegen 01:00 pas me bedje in..... dus ga weer mijn bedje in...... Laatste dag dat de kids uit logeren zijn Hoop vandaag verder te kunnen lezen.....