Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    hihi ja dat kan natuurlijk ook! Vrouwtje van Linnepin, van harte gefeliciteerd!

Waar blijft Ky nou... :rolleyes:

Viona; bedankt voor de tips en fijn dat jij en mannetje het weer hebben bijgelegd. Qua nieuwe telefoon, ik heb een Nokia 7370 en ben daar erg tevreden over. Vind hem ook erg mooi.

Ik ging gisterenavond naar bed, nou ik dacht echt dat het begonnen was! Ik kreeg me toch megakrampen, harde buiken, was ontzettend misselijk, lag helemaal te trillen in bed en was niet eens meer in staat om om te draaien.. ik ben er best van geschrokken. Gelukkig bleef mannetje mijn hand vasthouden en na een half uur/3 kwartier zwakte het iets af. Gelukkig ben ik daarna uiteindelijk in slaap gevallen. Mijn buik is nog steeds megahard en voelt helemaal beurs dus even aankijken vandaag.
    Zouden dit voorweeen zijn geweest? :(

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Viona, vervelend dat het vannacht niet zo lekker ging! Wel handig dat je precies weet hoeveel ze drinkt. En ik heb ook FV in huis voor het geval dat.
    Vit K&D, kan je die gewoon zo bij de apotheek halen?
    Bibi, eet smakelijk met de pannenkoeken!
    Nachtvlinder, succes met de ramen! Hoop dat de harde buiken even wegblijven (of doorzetten).
    Manuela, dat waren wel flinke voorweeen dan!

Ik had gehoopt iets van Ky te zien, maar nog niks. Spannend allemaal!

Hier weinig nieuws. Voel nog steeds niks. En elke keer dat ik krampjes heb, zijn het m'n darmen.
    Ben zo bang dat ik 2 weken overtijd ga lopen en daar heb ik echt geen zin in!:(

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo manuela, had ik pas ook :confused: De schrik zat er gelijk in maar de volgende dag niets aan de hand hoor! :(

Shelde, ik ben er ook zo bang voor om vet overtijd te lopen! Ik heb er gewoon geen zin meer in :) Dat komt omdat ik pijn heb in mn bekken, loop of eerder gezegt waggel al een eend, het draaien in bed doet vreschrikkelijk zeer, uit bed komen vind ik een hel en ga zo maar door!

Ik wil niet langer wachten hahahahahaaa....

Volle maan heeft ook niets geholpen pff hihi ;)

4. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Ky: 40 weken...gefeliciteerd! Waar ben je trouwens :(: :(: :(:

Patje: gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.

Linda: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje FINN. Fijn dat alles goed verlopen is, lekker genieten nu!!

Hier weinig nieuws! Alles is rustig op een paar ongiekrampjes na.
    Gister verjaardag gehad van vrienden. Wij zijn de eersten die zwanger zijn. Nu was al bekend dat een ander stelletje nu 10 weken zwanger is. Gister heeft een vriendin aan mij verteld dat ze gestopt is met de pil.
    Lijkt net dat wij ze het zwanger/ babyvirus bezorgd hebben ;) . Alleen voor de anderen is het niet zo gezellig dat er zoveel over baby's gepraat wordt. Zal straks alleen maar erger worden denk ik.

Oja, we hebben sowieso een kinderwagen. We hebben de winkel waar wij de kinderwagen gekocht hebben nog de kans gegeven tot woensdag om de kinderwagen te leveren. Nu hebben we vrijdag in een andere winkel het verhaal uitgelegd en konden we bij hun een kinderwagen (wel showmodel, maar dat maakt me nix meer uit) tot woensdag reserveren. Dus wat er ook gebeurt, woensdagavond hebben we een kinderwagen! Ben er wel rustiger van geworden.

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey bloem, goed geregelt met je kinderwagen en groot gelijk heb je :)

Zo, en julie hebben dus voor een babyvirus gezorgt haha. Lekker gezellig straks hoor!

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja die kan je gewoon zo bij de apotheek halen..maar je kan ze volgens mij ook bij de drogist halen. In ieder geval wel vitamine D..heb ik ook daar gehaald.

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi ik hoop dat ik bij mijn broer en schoonzus ook de virus bezorg..bij hun het wel tijd :p Maar tot nu toe zeggen ze van dat ze niet perseen kinderen willen..kijken wat Chanelle met ze doet 8)
    Mijn moeder zou het geweldig vinden..die zit ook steeds van..geef Chanelle steeds in hun handen..misschien lukt het dan wel :(
    Laatst had mijn broer Chanelle in zijn handen en vroeg toen..en hoe staat het?..hihi..dus wie weet..

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja het was behoorlijk heftig!

Ik hoop ook niet dat je overtijd gaat lopen hoor. We duimen met je mee dat de kleine meid zich eerder laat zien!

Hmm ik wist niet dat je nog indalingsweeen kon krijgen als de kleine al is ingedaald.. en zijn die zo heftig... my god :confused: Hoe moeten echte weeen dan wel niet zijn! Ik hoop trouwens niet dat het vandaag doorzet want ik heb vanmiddag met een vriendin afgesproken (uurtje rijden) en zou het niet fijn vinden als ik halsoverkop ineens weer naar huis moet... Maar ja, daar hebben we niks over te zeggen he

Wel leuk dat jullie je vrienden hebben "aangestoken". Heeft jullie kleine straks ook lekker wat speelkameraadjes!

En wat een geruststelling zeg dat je woensdag iig een kinderwagen hebt.

Hihi wie weet steek je hun inderdaad wel aan met jullie prachtige meisje! Wie wil zoiets nou niet. Maar ja, misschien zijn ze al een tijdje bezig en wil het maar niet lukken.. dat hoor je ook vaak.

9. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Druk druk druk.

Linda, partner en dochter, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet er lekker van.

Patje gefeliciteerd met je verjaardag!

En de rest heb ik niet bijgelezen. Sorry sorry sorry. Doe niks maar heb het wel druk!

Knuffels en succes allemaal Monique

10. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Die Nokia 7370 is inderdaad heel erg leuk..maar een vriendin van me heeft die ook..en ik vind 'm erg groot. Maar bedankt voor de tip :D

Ik benieuwd hoe snel het echt bij je begint..is we even schrikken ja als je denkt van..is het nu echt begonnen?..Gelukkig heb je nog wel even geslapen ;)
    Ik zou niet weten of het voorweeën waren..toen bij mij de weeën begonnen waren het gelijk echte weeën..het was ook direct aardig regelmatig om de zoveel minuten.

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Geen idee..hoop dan maar snel goed nieuws te horen 8)

12. Niet meer actief

Hoi hier nog steeds BIB. (Of BOB -> Baby on Board)

Ben gisteravond vroeg (voor mijn doen) op bed gegaan, maar kon pas om 4u slapen. Om 10:30u maar onder de douche gaan zitten op een krukje en jeetje wat een verlichting! Ik heb er 45 minuten gezeten, hihi.

Maar die krampen heb ik de hele nacht gehadn en nu nog steeds. Gelukkig niet meer in mijn rug, nu alleen in de buik (en lies en benen). Ze zijn wat onregelmatiger als gister (gister elke 5-6 minuten en nu elke 10-15 minuten), maar wel wat heftiger. Nu moet ik wel echt op mijn ademhaling letten, maar Altijd is Kortjakje Ziek is gelukkig nog lang niet in de buurt, haha.

Volgens mij is het langzaam begonnen, maar heb wel het idee dat het nog twee dagen kan duren. Ik heb straks eigenlijk een kraamfeestje, maar stuur Jop heen en blijf zelf lekker thuis (dan kan ik jullie op de hoogte houden).

Zo nu ga ik eens kijken wat jullie allemaal hebben meegemaakt...

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend Ky! Hopelijk zet het snel door voor je en beval je nog wel op je uitgerekende dag!

14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Goedemorgen dames. Begint het al meer en meer te rommelen? Straks liggen we met zn allen tegelijk ;)
    Hier is het rustig. Wel slecht geslapen: heb elk uur van de klok gezien.
    Alles is klaar voor de bevalling, maar nu krijg ik van die gekke buien, dat ik denk "nog ff snel een wasje" terwijl ik gisteren de was nog heb gedaan, maar dan is de wasmand leeg. Nouja :rolleyes:
    Heb weer een fruitsalade gemaakt. Mannetje is een uurtje aan het lopen, als ie terug is, gaan we samen snoepen.
    Heb vanmorgen zn haar geknipt, staat ie straks netjes op de geboortefoto's... ;)

Vitamine K wordt geadviseerd vanaf 2 weken na de geboorte tot 3 maanden, alleen voor BV babies. Ook vitamine D wordt vanaf 2 weken geadviseerd. Aan donkere babies die weinig buiten komen meer dan aan blanke. Totdat overgestapt wordt op flesvoeding, want daar is het aan toegevoegd.

He, Ky, heb je je ook weer gemeld? Ik hoop dat het doorzet hoor, want dit is zo te horen ook geen doen!

15. Niet meer actief

Hihi Viona, jij haalt al je gemiste pagina's weer in met je geklets -> heerlijk meid! Dat heb ik gemist!

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bibi
    Natuurlijk mag mini bibi ook mee!

@Ky
    40 weken.
    Nu ben jij echt aan de beurt hoor en Bibi vanaf woensdag.
    Spannend hoor, als ik het zo lees gaat het niet zo lang meer duren!
    Heb jij trouwens wel eens geen honger?

@Cimbomlu
    Ja, jij bent ook een echt aagje. Gezellig hoor.
    Je schreef:Buurjongen hoor ik huilen (5 mnd). Mannetje zag m vandaag en zei tegen m: "Ja, jongen, misschien wordt binnenkort wel jouw toekomstige vrouw bij ons geboren!". Hahaha, dus dat is al geregeld!
    Dus Velobink zegt nu heeft Cimbomlu verklapt dat het een meisje wordt, gaan we nog eens lezen staat er misschien ](*,)

@Mispoes
    Waar heb jij de hele tijd gezeten?

@Sandra
    Ben het met je eens: Waar blijft die eerste juni baby :(

@Judy77
    Lekker hoor...nieuwe buren...
    Je schreef: Rinke probeert steeds te luisteren als we in de tuin zitten, haha, daarom wist hij die namen ook.
    Rinke007. Dat is handig ;)

@Patje
    GEFELICITEERD :p

@Linnepin
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Finn.
    Fijn dat het zo snel is gegaan en nu lekker genieten.
    Nog net een mei baby :)

@Manuela79
    Gelukkig bleef mannetje mijn hand vasthouden en na een half uur/3 kwartier zwakte het iets af. Gelukkig ben ik daarna uiteindelijk in slaap gevallen. Mijn buik is nog steeds megahard en voelt helemaal beurs dus even aankijken vandaag. Zouden dit voorweeen zijn geweest?
    Jij hebt ook een lieve hubbie!

@Bloem
    Dus woensdagavond sowieso een kinderwagen, maar wat een gedoe heb je er voor gehad.

@All. Met z'n allen gezellig aan het afwachten:
    @Ky: proficiat, 40 weken! (of net niet gehaald...?)
    @Remember: proficiat, 39 weken!
    @Lailae, @Pietje, @Velobabe, @Radna, @Senna, @Marion en @Manuela: proficiat, 38 weken!
    @Dora: proficiat, 37 weken!

Hester en Siken lijken wel van de aardbodem verdwenen...
    Enne...waar blijven de meisjes?

Update van Velobink, Velobabe en Velobaby:
    Is jullie :baby: ook zo actief.
    Ons biebke is de laatste week de hele dag door echt heel erg actief.
    Terwijl juist overal gezegd wordt dat de kleine vanaf 37 weken minder gaat bewegen :(

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het wel meevallen qua grootte, maar het is net wat je gewend bent natuurlijk. Hiervoor had ik de Siemens SL 55, ook een erg leuk ding en ben er nog steeds tevreden over. Moeilijk he, kiezen terwijl je door de bomen het bos niet meer ziet ;)

Ja het was zeker erg schrikken.. omdat het ook zo heftig was ineens. Maar ja, het wil nog niks zeggen want ik lees dat er genoeg vrouwen zijn die weken voorweeen hebben :(

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Linnepin & partner, gefeliciteerd met Finn! Een hele fijne kraamtijd toegewenst :)

Goh zeg, spannend hoor Ky, hoop dat het snel doorzet voor je, van die zeurende pijn word je ook niet vrolijk denk ik, dan maar het echte werk ;)

Patje, gefeliciteerd met je verjaardag, ennuh rustig aan doen he, laat iemand anders maar de taart en koffie verzorgen ;)

Manuela, jee zeg dat was wel ff heftig dan, zou het dan toch begonnen zijn of toch nog een stukkie ingedaald.... Ik had van de week snachts ook zo`n kramp, en maagzuur niet normaal.... de nacht erop prima geslapen en geen last van mn maag, w.s. toch nog een stukie gezakt ofzo...
    Maar ik hoop voor je dat het doorzet ;)

Vannacht hier wat ongikrampjes maar niet heel pijnlijk ofzo... Wel weer heerlijk geslapen en rust in iedergeval goed uit :)

Ik ga nog eens ff verder op de site lezen en onderwijl Ky in de gaten houden, de eerste echte juni baby mag zich nu wel aandoenen hoor, tis al de 3e van juni!

19. Niet meer actief

Mauela, ja jij ook?! Huppa, deruit met de beeb!

Bloem, wat fijn dat je nu in ieder geval zeker weet dat je woensdag een kinderwagen hebt. Dus donderdag dan maar bevallen?

Velo B&B&B, nee ik heb ALTIJD honger, zelfs vanacht nog... :rolleyes: En nu weer... :rolleyes:

Nou ik ga weer effe liggen, mijn mannetje is niet wakker te krijgen (misschien omdat ie zo naar dat kraamfeest moet ? ). Heb hem zelfs al koffie gebracht! Nah ja zeg! Haha!

Maar ik heb vandaag de kleine volledig voldragen, dus ze mag eruit! We gaan ervoor, hihi! Jullie horen van me.

20. KY: ik hoop wel dat het doorzet voor je

Patje: van harte gefeliciteerd

Ik heb een Samsung X820 en erg tevreden. Dit is zo'n hele dunne

Ik ga zo kraamkamer kijken , altijd leuk en ik zag dat ik vanmorgen bevallingsverhalen al gemist heb. Ook een rare tijd.
    Verder sta ik nu ff te strijken maar het zal niet veel worden vandaag voel gewoon alle enregie wegstromen en voel me weer duizelig.
    Mijn man zag het al hij zei he, je bent weer whitie ( dan zie ik weer witjes)
    Zij zijn ff met z'n 2tjes fietsen en ijsje eten

Deel Deze Pagina