He dames, ik begon met lezen, maar kwam erachter dat ik iets van 13 pagina's moest gaan lezen.......uhm nu ff niet! Bedankt voor alle felicitaties! Gelukkig heeft de beeb zich vandaag niet gemeld, vanaf nu mag het! Heb de hele dag door eigenlijk visite gehad, functionele cadeaus gekregen, nieuwe strijkplank, droogmolen, wasmand, badschuim, blender, lippenstift en poeder van pura, jil sander "sun" en geld. Weer lekker verwend dus! Ben nu bekaf, dus ga lekker slapen. Voor aankomende week helemaal niks in de planning staan...heerlijk! Mams red zichzelf wel weer dus ik ga hier in huis deze week nog maar ff lekker rommelen zolang het nog kan. Weltrusten allemaal! Gr patje.
hihi groot gelijk bibi, als je dan de drang niet kan weerstaan, moet je het meteen goed doen en het je lekker laten smaken! Wij hebben een heerlijke kipfilet gegeten gevuld met geitenkaas en honing, en erop een stuk ananas met sesamzaadjes... hmmm heerlijk! Patje; wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, en je bent zeker lekker verwend! Slaap lekker.
Manuela, ik had mijn gewicht maar een keer aangepast, klopte niet meer helemaal en erbij gezet dat de kleine goed ligt. Volgens mij heb ik iets niet helemaal goed gedaan, omdat er nu zo'n groot wit vlak als achtergrond is. Bibi, lekker zeg Mac. Groetjes Marion.
Marion, ja je hebt mij gequote, maar de quote tekens niet weggehaald Ik zal hem nog een keer tevoorschijn halen met jouw update erin.
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3450 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr, 53 cm bijz: 08. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr bijz: 09. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn Geb:31-05-07 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 10. Elfje (29) 07-06-07 Floor Geb: 28-05-07 Geboren: 4 meisjes 7 jongens Aankomende bevallingen 01-06-07 Siken (21) M1e kindjehoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling Bibi78 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald, bijna vast gew + 17 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 03-06-07 Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 09-06-07 Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 12-06-07 Cimbomlu (37) ? 1e kindje bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven Spijkervrouwtje (30) ? 1e kindje gew + 11 kg hopelijk thuisbevallen 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling Verwachting: 7 x meisjes 9 x jongens 16 x verrassing
Dank je Manuela. Nou ga naar bed, om 7 uur staat de wekker weer, moet er een weer naar school. Truste.
ff snel een berichtje van mij ben kapot dus ga weer op bed liggen! met ky is alles ok geen wee-tje meer , maar is behoorlijk kapot! dus die is lekekr aan het rusten ( hoop ik en anders aant bevallen) zodra er ontwikkelingen zijn licht zij mij in! meid toi toi toi! sterkte vannacht als de weeën komen en adners sutig afwachten meiden ik ga mijn bed opzoeken want ook ik ben brak! vraag me niet van wat want heb niks uitgevoerd ( ja gekeken hoe hubs deed schoonmanek ) dat zal wel veeel te vermoeiend geweest zijn doegiie morgen ben ik er weer
ja schandalig hoor... ga maar snel slapen, dan begrijpen we tenminste wat je typt hihi Slaap lekker mop!
dames, het was niet de bedoeling, maar ukkie heeft het besloten om vandaag te komen: vliezen zijn gebroken (in bed!) en weeen komen nu elke 4 minuten. ik ga naar het ziekenhuis voor de keizersnee jullie succes en to gauw!
Cimbomlu, je leest het niet meer maar we wachten met spanning af! (((( Ik krijg kriebels )))) Mijn vriend is net naar zn werk en zei: Bij de eerste weeen bel je me meteen he hihi. Hij is ook zo zenuwachtig Ik moet strax naar de verloskundige en volgens mijn nicht gaan ze de " laatste" bezoek altijd inwendig kijken Ik ben benieuwd... Morgen uitgerekend maar ja... niks aan de hand hier Ben het zat
Cimbomlu...... spannend hoor....... hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van jullie kleine....... Chiesa.... veel plezier bij de VK..... verslag.. Misschien gaan ze idd kijken.. waardoor het hopelijk "geiiriteerdt" raakt daar beneden en ben jij gewoon 1 van de 2% Spannend hoor morgen The day! Sally.... slaapdronken... Wat is het rustig hier geweest zeg gisteren...... Hoop dat er een heel stel liggen te bevallen dan maar ..... weer allemaal nieuwe beebs Ben ook benieuwd hoe het is met Hetster en Siken...... Hoop dat we snel wat horen. Nou hier verder geen denderend nieuws... beetje sleepdisorder, maar de kids moeten toch ook zo op om naar school te gaan dus maakt niet veel uit... kan daarna als ik wil nog even plat
Goedemorgen allemaal, Wie zei er ook alweer dat het helpt om vet te eten? Nou de Mac Donalds heeft geholpen hoor. Vannacht om 05.00 uur zijn ook bij mij mijn vliezen gebroken Over een uurtje komt de VK langs om te kijken hoe het er voor staat. Ik hoop dat ze de doptone mee heeft want ik heb de kleine nog niet zo goed gevoeld De weeën zijn inmiddels wel begonnen, maar nog niet heel erg hevig en regelmatig. Ben benieuwd hoe de dag zal verlopen. Hubbie is nu al rete nerveus, hihi. Echt schattig. Ik heb mannetje het mobiele nummer van Judith gegeven, dus na de geboorte zal hij haar een sms-je sturen.
goeiemorguuhhh! @ elfje van harte gefeliciteerd! en wat lees ik nu? cimbolu en Bibi! Succes meiden ook hier iemand in spanning! hoop dat alles voorspoedig mag lopen voor jullie en dat jullie maar heel snel jullie beebs in de armen mogen sluiten! * is jaloers want wilt dat ook best wel* Ik denk aan jullie Weekend is meestal rustig iedereen geniet ervan dat de hubbie's er zijn volgens mij! Hier hebben we het hele weekend rustig aan gedaan (lekker hoor) En vandaag ben ook ik weer beschikbaar! Heb ook nog niks van ky gehoord dus ben heel er benieuwd of het bij haar ook heeft doorgezet! nou kom maar op met de juni beebs ik wacht rustig af!
whaaaaaaa bibi...... Tjonge wat een spanning zo op de vroege morgen... Hoop dat je dag snel, soepel en gestaag verloopt....... suc7