Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    :) :^o :)

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    neehh bij mij gebeurt niet veel! helaas.. ik had gehoopt dat het wat sneller zou gebeuren, maar kleine uk vind het veels te lekekr in mijn buikje! :(

3. Wat spannend weer allemaal!
    BIBI Heel veel SUCCES je kunt het!

VOor de rest natuurlijk veel succes wie er al bezig zijn, nu gaan eindelijk na 4 dagen de juni baby's geboren worden!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :confused: jeetje zeg... het was dus echt stilte voor de storm gisterenavond!

Cimbomlu en Bibi; heeel veel succes, allebei een voorspoedige bevalling toegewenst en dat jullie maar snel de kleine frummeltjes in je armen mogen sluiten! Dikke knuffel van ons!

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Wow Cimbomlu spannend vandaag je beeb
    Bibi heel veel succes

pff spannend hier zeg

hier nog niets aan de hand..........vanmiddag naar de gyn

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oooh, succes! Nou ja, ben natuurlijk veel te laat met succes wensen, maar jeetje, spannend! Zou dit dan de eerste echte juni beeb worden?

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh jeetje, nog 1!

Ik laat mijn mobieltje niet meer los vandaag ;)

8. marion68

marion68 Lid

1 nov 2006
    68
    0
    0
    noord brabant
    Spannend ineens 2 juni baby's onderweg.

Cimbomlu ws is de kleine er al, hoop dat ks is meegevallen en dat je snel opknapt.

Bibi, succes hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt.

Ik denk dat ik deze week ook maar een keer naar de Mac ga.

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Elfje
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.

@Cimbomlu
    Heeft de kleine toch nog wat te zeggen en ziet het ernaar uit dat wij goed hebben gegokt :D

@Chiesa
    Hoe was het bij de VK? Heeft ze inwendig onderzoek gegaan en zit er schot in de zaak? Ik hoop het voor je [-o<

@Bibi78
    :confused: Je vliezen zijn gebroken :confused:
    Dat had ik toch niet verwacht. Heel veel succes en hopelijk krijgt je hubbie geen zenuwinzinking ;)
    Je kunt het!
    Nu weten we dus wat we moeten eten als het de kleine niet wil komen...

@Natascha30
    Succes bij de gyn vanmiddag!

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hah judy je krijgt het druk vandaag! ;)
    iedereen zit vandaag achter de pc gekluisterd!

11. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Heb de kids weggebracht naar school en psz, boodschappen gedaan en nu blijkt Bibi ook maar even begonnen te zijn!

Bibi: veel succes met de bevalling! Ik geloof dat ik vanavond ook maar eens moet gaan Maccen.

Anja

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Cimbomlu..Ohhh wat leukkkkkkk..vandaag komt jouw beeb! Succes met de KS..maar daarna lekker genieten van de kleine!

**Bibi..Ohhh wat spannend! Hoef ik de eerst volgende keer niet meer naar een dikke buik te zoeken ;)
    Hoop dat het lekker snel gaat gebeuren..Succes!
    Chanelle wacht met spanning op der nieuwe vriendje of vriendinnetje ;)

Ik vind poepluiers helemaal niet erg..maar Chanelle pest ons graag wanneer we der gaan verschonen. Dan heeft ze al gepoept en geplast..maken we der met doekjes helemaal schoon gaat ze nog een keertje poepen en plassen..hihi..en dat maakt af en toe wel een rommeltje. Ze doet het zo vaak dat we ervan geleerd hebben dat we der pas na een voeding moeten verschonen en dat we der luier er nog even onder laten liggen. Anders kan je ook nog eens de omkleedkussen gaan schoonmaken 8)

Ohhhh vannacht had Chanelle honger om vier uur..had ze lekker de flesje gedronken..om kwart voor vijf der weer op bed gelegd..dacht heerlijk kan ik nog even slapen want ik was erg moeee..hoorde ik om vijf uur het geluid van overgeven..jaja als mama hoor je dat ook zelfs..ze had er zo wat alles uit gegooid over der zelf en over het bedje..moest haar verschonen en der bedje..heb even papa wakker gemaakt anders ging het wel erg lang duren..daarna ging ze niet direct slapen want na een paar minuten had ze weer honger. Dus kon pas om zes uur weer gaan slapen.
    Ik was vroeg naar bed gegaan omdat de vorige nacht niet zo geslaagd was..voor niets dus..maar ja..
    Daarnet was ze heerlijk in mijn armen in slaap gevallen en dat maakt alles weer goed :D
    Heb er een foto van in mijn album geplaatst!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    oooh Viona, wat een prachtige foto! *smelt* *zwijmel*

Dat maakt zo'n nacht zeker weer behoorlijk goed ;)

Ik zit trouwens ook aan de pc vastgeplakt vandaag hoor! Jeetje wat spannend... eindelijk komen de juni baby's eraan :D

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Hmm, klinkt mij ook als muziek in de oren. Helaas heeft de mac hier een anti kinderwagenwinkel, om bij de balie te komen moet je zes traptredes op, zucht.... Oh! Vrijdag komt mijn nichtje de hele dag hier, mooi! Kan ik die de trap op sturen!

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    Het is niet allemaal even leuk,
    maar als ze dan in je armen in slaap valt O:)

@Manuela
    Ik zit ook aan de pc geplakt vandaag.
    Vind het zo spannend :)

16. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    wat en heerlijke foto viona! dat maakt je dac(nacht) weer goed!

@ judy zal ik ff wat voor je mailen :) lekkere bic mac? hier in schiedam hebben ze alle mac's weggehaald behalve die naast de snelweg :( tja en laat ik nou net geen auto hebben :cry: ach ja fantaseer wel en dan pak ik een stukje meloen ;)

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Manuela, sateetjes waren erg lekker!

Elfje, gefeliciteerd met jullie meisje!

Patje, je bent lekker verwend zo te horen! Heerlijk!

Cimbomlu, haha, de kleine heeft een eigen willetje. Ik hoop dat de KS goed verloopt!

Chiesa, succes bij de VK!

Bibi, jij ook al gebroken vliezen, jeetje wat spannend allemaal!

Natascha, succes bij de gyn!

Viona, zware nacht! Maar daarna zo'n tevreden meisje, heerlijk toch!?

De eerste juni baby's gaan geboren worden (of misschien is de eerste al geboren.) :whistle:
    Spannend allemaal!

Ik heb verder niks te melden, slecht geslapen en we gaan zo even flink boodschappen doen voor de kraamweek. :)
    En in de gaten houden hou het gaat met Bibi, Cimbomlu en Ky natuurlijk!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oeh spannend! Het barst dus in alle hevigheid los bij de eerste juni mama's , mag ook wel na 3 volle juni dagen... Of houd iedereen alles op voor die mooie datum morgen, haha!

Dames succes@!

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ach Viona, wat een dotje!

Weet je wat ik nog wel eens doe, als ik het vermoeden heb dat ze nog eens een toegift geeft tijdens het verschonen? Ik leg de schone luier eerst onder de vieze voor ik die weghaal! En een vochtig doekje op haar mutsje, zodat het niet via haar buikje naar de kleertjes loopt, anders moet ik die ook weer verschonen!

Maar inderdaad lekker dat schoonmaken, vooral als net het voetje even uit je handen schiet...recht die luier in, hahaha....

Wat een nacht, dat overgeven is ook ellende hè, waarom doen ze dat nou, zo lekker gegeten! Baal jij dan ook dat iedereen om je heen zegt: ach, ga je overdag toch een uurtje slapen? Nou, daar los ik niets mee op, ben ik net zo moe als ik wakker wordt! Zo af en toe zeg ik tegen Rinke, ik ga wel voor jou werken een dagje, doe jij Mirthe vandaag vermaken, haha....maar als ze dan zoals vanmorgen weer lekker voldaan op mijn buik ligt te slapen, wil ik dat ook voor geen goud missen!

Goh, hoe zou het bij Cim en Bibi zijn?

20. Cimbomlu: hahaha zo'n eigenwijsje die zich niet laat plannen. Ik denk aan je, you go girl

Chiesa: veel plezier bij APK

Bibi: oh spannend! Ik heb van de week al vet gegeten helaas niet bij mij geholpen. Of toch maar Mac proberen! ?Ik denk aan je, you go girl

Viona: Ze ligt er lekker voldaan bij.

Ik ben bijna elk uur wakker geworden, van het zweten. Jeetje wat warm en ook voor het eerst last van het matje.

En mijn muts/ bekken doet echt heel erg pijn.
    Ik heb zo ook een afspraak bij de fysio, wie weet helpt het.

En ik houd het hier goed in de gaten

Deel Deze Pagina