Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi, daar ben ik weer deze week weer 40 uur gewerkt, maar ik denk er hard over om te stoppen. Ik heb amper tijd om te genieten...

Alle nieuwe juni mama's GEFELICITEERD :D

Ik heb wel even bij gelezen, maar er is zoveel geklept.

@Spijkervrouwtje
    Jammer dat je niet mee mag doen met MvM, maar je hebt het aangeboden ;)

@Tweeling,
    Balen dat je niet eerder mag voor de echo, maar het is toch ook een goed teken als de VK geen reden ziet je eerder te laten komen...
    Ik zou ook graag eerder gaan hoor, maar denk dat ik net als jij weinig kans heb dat het lukt.

Ik heb niet echt veel kwaaltjes, ben af en toe een beetje misselijk en heb zere (.)(.) :rolleyes:

Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij en kan ik lekker uitrusten, genieten en shoppen ;)

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Oke Cleo dan hebben we nog wel even inderdaad voordat we kraamhulp hoeven regelen (ha ha, kan me er ook nog niets bij voorstellen op dit moment 8) ); Eerst die twaalf weken door!

Vandaag kwam MvM langs: weer een vette positieve test! Wat fijn om nog een test positief te zien (mijn tweede). Ze heeft van alles uitgelegd en op maandagavond komt de meneer van de flessen voortaan langs tot 2 januari! Heb het boek uitgekozen en kreeg allemaal tijdschriften, een cd-rom: die ga ik nu maar eens lekker bekijken :p

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoi hoi,

Ben net even naar de stad geweest met mijn mammie :)
    Na en uiteraard wil die baby spullen kijken...
    ik heel voorzichtig voordat iemand mij daar ziet :(

Maar jemig wat zijn die kinderwagens duuuuur :( dik 500euries...belachelijk(vind ik dan)
    Voor die korte periode dat je ze gebruikt.
    Laqng leve markt plaats...kan het niet laten om daar dan ook even te kijken wat het verschil is...nou voor 150 a 200 euro heb je een 2e handse in goede staat ;) gelukkig maar.

maar goed gelukkig hoef ik daar nog niet aan te denken....
    eerst maar eens genieten.
    Toch denk ik dat het echte genieten pas komt als je het tegen mensen mag vertellen...kan echt haast niet wachten.
    Wanneer gaan jullie het vertellen? Zou het zo graag al willen zeggen :D

Na succes iedereen met de kwaaltjes etc....

En genieten maar!

liefs

4. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Hoi lady 's,

Niet bij te houden hoeveel jullie wegtikken. Hahahaha. Maar goed. Gister is bij mij ook een vrouw klangs geweest van MvM. Superpositieve test. EEn pak van mijn hart. Maandag moet ik de VK bellen (dat terwijl ik dan naar Duitsland ga voor een week). Rond 8 / 9 weken de intake en echo rond 10 / 11 weken.
    Vandaag erg sjaggie tegen hubbie gedaan en de nodige waterlanders. De hormonen beginnen zich aardig op te spelen. Maar goed.
    @ tweeling: kinderwagens zijn ook belachelijk duur. Voor Rory heb ik toen ook een kinderwagen van MP gehaald. En gelukkig heb ik die nog. Scheelt een heleboel centen.
    @ Ster: Ik moet tot 1 januari plassen voor MvM. Als ik er nu aan denk, lijkt het zo lang...
    @ Velobabe: Lekker dat je weing last heb van kwaaltjes.
    @ Missy1978: Geduld is een schone zaak! Hahahaha
    @ Clau: Ik heb ook de grootste moeite om alle verhalen hier bij te houden. Een dag niet kijken is gelijk 4 pagina's lezen!
    @ karin06: Heb een beetje vertrouwen in jezelf. Is moeilijk, zeker als je kwaaltjes heb. Maar anders maak je jezelf helemaal gek. Denk dat iedereen vol smart wacht op de echo.
    @ Babe: Hoe gaat het met de misselijkheid? Helpt VSM?
    @ Suske: Wat fijn dat je over 3 weken weer een echo krijgt. Hopelijk is het ziekenhuis en de VK dan wel met elkaar eens wanneer je uitgerekend bent.

Nou dames, ik ga weer. Is weer een lang verhaal geworden. Ga even slapen, want ik ben hondsmoe!

Groetjes,
    Toontje

5. monkey77

monkey77 Lid

21 okt 2006
    29
    0
    0
    Hallo , mag ik me hier ook aansluiten , want als alles goed gaat krijgen we in juni weer een kindje!

Zal me even voorstellen , ben Miranda ben 28 jaar , getrouwd en we hebben al een prachtige dochter van 15 maanden.

Ben nu 5 weken zwanger , vreselijk misselijk , overgeven :(

Moet 8 november naar het zh voor een echo , was het maar zover , toch wel weer heel spannend hoor

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Welkom monkey en de rest van de meiden die ook nieuw bij gekomen zijn.

Wij zijn vandaag even naar de stad geweest gekeken voor behang.
    Wauw, wat hebben wij toch mooie behang gezien. Van winnie the pooh, jaja daar ben ik helemaal gek van. Dus willen wij ook het kamertje van maken.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik kom hier ook maar een kijk je nemen.
    Krijgen eind juni ons eerst kindje.
    Ben erg misselijk en heel erg moe.
    23 nov eerst echo.. wat ik heel erg lang vind duren.

Groetjes Simone

@tweeling.

Wij hebben het meteen aan de ouders verteld.
    En tegen familie ook.

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @Monkey: welkom!

Alles goed met de dames?
    Hier alles ok, behalve dat ik een enorm opgeblazen gevoel heb vandaag. Leve de obstipatie volgens mij...

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Voel mij nog hartstikke goed.
    Alleen vandaag niet echt, vanaf vanmiddag. We gingen kibbeling eten heeeeeeeeeeeel erg lekker vind ik. Nou ben nu nog misselijk er van :(

10. Hallo alle nieuwe meiden, welkom hier en een fijne zwangerschap.

Ben zo misselijk al een paar dagen en dan vooral aan het eind van de middag, heb echt nergens trek in :(

11. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ooooooh, Popje, nu heb ik megazin in kibbeling! =P~ :)

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nou ik heb nu dus nergens geen zin in he. op dit moment..
    Wil eigenlijk niet eten maar het moet wel voor de beeb in mijn buik.
    Anders eet ik wel fruit of iets lichts/ligts. rijst of zo iets dat ik toch wel wat binnen heb.

13. Ik heb hetzelfde als jou popje, ik begin vooral eind van de middag erg misselijk te worden, juist als je wilt gaan eten, en als je aan eten denkt wordt je nog misselijker, ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook, maar had tot donderdag nog nergens last van, dus dacht misschien dat ik er geen last van zou hebben dit keer, maar ja helaas :(
    Maar het is voor een goed doel.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dit is mijn eerst dag eigenlijk dat ik mij niet echt lekker voel. :(
    Zei vanmiddag nog ik heb nergens last van hoor. Nou neem die woorden maar heel snel terug.
    En idd het is voor een goed doel :D

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik merk dat als ik iets gegeten heb dat mijn misselijkheid minder wordt, ik wordt juist misselijk als ik trek begin te krijgen.

Groetjes Senna

16. Dat merk ik nu Senna1979, we hebben nu net gegeten, en de misselijkheid is een stuk minder, wel moest ik tijdens het eten af en toe even stoppen met eten, kreeg een beetje kokhals neigingen.
    Maar gelukkig is het nu minder.

17. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ik wil gewoon even plagen... bij voorbaat sorry!

Ik heb vanmiddag heerlijk zitten smullen bij de Burger King! :)

Voor jullie dan de troost dat ik nu wel even zo'n keelgevoel krijg, maar gelukkig gaan die buien altijd snel weer voorbij.

18. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Nieuwe juni mamma's van harte gefeliciteerd en welkom!

Knuffels Monique

19. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ik krijg indd ook een misselijk gevoel als ik trek krijg, moet echt op tijd kleine beetjes eten, dat helpt echt goed!
    ben normaal ook echt choco-holic maar daar heb ik nu niet echt trek in das wel raar, maar opzich ook wel heel fijn anders eet ik me daar zo klem aan ;)
    Dinsdag lekker een echo, mocht wat eerder omdat ik steeds bruinverlies had (2weken in totaal), t is nu gelukkig wel over, dus kan nu echt beetje beginnen genieten, en nu heb ik ook nog een week eerder een echo!
    Iedereen al gewend aan t baby idee, wij vinden t nog steeds wel heel raar hoor, merk ook nog niet echt wat, ben alleen vanaf gister echt erg moe...........maar we zeuren niet, t is voor een heeeeeel goed doel!

liefs radna

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi mama's :D

Nou ik hoor veel misselijkheidsverhalen, maar goed het hoort er bij he ;)
    Ik was vanmorgen in bed even zo misselijk dat ik er snel uit ben gegaan, gelukkig zakt het toen weer weg. Moet zeggen dat ik er verder nu al 2 dagen veel minder last van heb. Misschien komt het omdat ik nu als eerste sochtends meteen een kop thee drink en dan pas op gang kom, ipv eerst alle beesten eten geven , brood smeren etc. En ik drink nu sochtends geen melk meer , heb het idee dat dat ook wel werkt.

Voel me verder op wat vermoeidheid na eigenlijk best goed.

Heb straks even in wat dozen zitten snuffelen die ik al een half jaar geleden van mijn 2 zussen heb gehad. Zitten vol babyspulletjes, Leuk :)
    Had er al die tijd eigenlijk nog niet echt ingekeken maar nu dus wel even snel. Zit vol met rammelaars, en het eerste speelgoed als toetertjes, xylofoon en stoffen boekjes. Verder heb ik van ze 2 boxen, 2 wipstoeltjes, aankleedkussen een campingbedje en flessen steriliseer set gehad. Altijd mooi meegenomen he ;)

Vandaag nog een mijn moeder voorgelogen :oops: Was vanmorgen gaan paardrijden bij mijn ouders en komt mijn moeder opeens vragen hoe de behandelingen waren geweest. (ik had ze nl wel verteld dat we de MMM ingingen maar niet dat op het moment dat de eerste onderzoeken plaats zouden vinden we al zwanger waren :) ) We willen wachten tot volgende week zondag met het tegen ze te vertellen, want dan hebben we de echo gehad en viert ook mijn moeder haar verjaardag.
    Maar nu stond ik dus wel even met mijn mond vol tanden vanmorgen... Heb maar gezegd dat zwemmers van mijn man weer goed waren en dat bij mij de eerste bloeduitslag goed was maar dat ze over 2 weken nog een keer bloed willen prikken en dat we dan horen wat ze gaan doen.... Hoop dat het een beetje geloofwaardig was :)
    Heb mijn man ook maar even ingelicht over het verhaal zodat ie mooi mee kan spelen als hij vragen krijgt ;)

Nou ik ga even tv kijken fijne avond nog meiden

Deel Deze Pagina