Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En bij KY :whistle:

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hé, wat gebeurt er allemaal hier :p
    Ik lees allemaal gebroken vliezen en weeén, keizersnee, etc...... Het is nu echt JUNI geloof ik.
    Hier iig nog alles rustig. Elke avond ga ik nu naar bed met de gedachte van: Nou, zou het vannacht dan gaan gebeuren?! En elke ochtend denk ik: Nee, weer een rustige nacht gehad.
    Ik heb trouwens nu al 3 dagen vette hap gegeten, maar bij mij werkt het nog niet, misschien moet ik een gezond dagje gaan inplannen ;) , kan ik de blender mooi proberen.
    Ik las erg lekkere cocktail voorbeeldjes in het boekje wat erbij zit, kan niet wachten op een lekkere cocktail met warm weer.
    Ik heb de alcohol helemaal niet gemist, maar als het erg warm weer wordt is een cocktailtje wel erg lekker.

Ga vandaag ff de boel weer een beetje fatsoeneren hier beneden, want de kids van mijn zus en van mijn mannetjes zus hebben lekker lopen smeren(en vooral) op de bank.

Oh jee voor ik het vergeet:
    Elfje en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter!!!

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    pffffffffffff ben moe ga ff liggen koessie!

4. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Goede Morgen dames,

Ja ik ben er nog steeds :rolleyes: Onze beebje heeft echt geen zin om naar buiten te komen :oops: Hij / Zij vind het echt heel gezellig in me buik!

Ik hou jullie op de hoogte ;)

knuf babymei

5. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi ja het word nog eens hele opdracht om haar te gaan verschonen..maar zal je tips gaan uitproberen. Heb ook al een paar keer gehad dat ze zo over der buikje plaste..is meestal alleen der rompertje nat..maar ja moet der dan wel helemaal uit gaan kleden..hihi..

Hihi met dat voetje komt me ook bekend voor..ik leg meestal ook netjes het doekje over der hele luier..

Een uurtje slapen of vroeg naar bed gaan heeft niet echt zin..ben ook dan nog enorm moe als ik wakker word..alleen 'smorgens valt het wel mee na een uurtje ben ik klaarwakker..zoals nu..

Maar zit ook te denken aan vanmiddag want dan moet Chanelle naar het consultatiebureau voor gehoortest om 1345uur..zit ik weer te denken komt het wel goed uit met de voedingen enzo..en ook een beetje spannend omdat ik nog nooit bij een consultatiebureau ben geweest :(

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    Voor het eerst naar het consultatiebureau...
    Ook weer spannend en zo gaat het maar door.
    Chanelle slaagt vast en zeker voor de gehoortest ;)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje bij jou nog niks zeg.. die kleine heeft het dus veel te goed in jouw buik! Ik hoop dat het voor jou ook snel gaat gebeuren hoor. En leuk dat je hier mee komt kletsen!

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Haha, ja, kan ik die naast de spagetti plakken, hihi...

Nog niets van Ky gehoord? Als de krampen weg waren......misschien uiteindelijk toch doorgezet? Ik HAAT wachten! Hahaha...

OOoh gossie, mijn poesies hebben een vlinder te pakken, die doet nu een laatste wanhooppoging weg te vliegen, barbaren zijn die dames van me, zitten er nu vermakelijk naar te kijken.
    Ze komen gelukkig nooit met muizen of vogels thuis, hooguit dus een vlindertje....en niet opeten hè, alleen doodmaken, loeders! kan ik het weer opruimen....zielig!

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ben ook niet bang dat ze niet slaagt want ze hoord echt alles..als je iets laat vallen of je stoot of je praat onverwachts maakt zij een schrikreactie..
    Aan de andere kant hoor je vaak negatieve dingen over het consultatiebureau..dat het nooit goed genoeg is enzo..maar ja..

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja lastig is dat hè, herkenbaar, dat je eigenlijk niet weg wilt, want straks wil ze eten... Maar ja, het is een consultatiebureau, dus als ze wil eten, nou ja, dan voedt je haar gewoon! denk je niet dat er een kansje in zit dat ze onderweg naar het bureau in slaap valt? Dat doet Mirthe in ieder geval wel als we naar het ziekenhuis moeten, valt ze in slaap, is ze vreeeeselijk lief bij de dokter en als we thuis komen wil ze eten...

Je kan ook proberen haar een half uurtje voor je weg gaat wakker te maken, misschien kan ze dan vast wat drinken, want dat is wel het voordeel aan borstvoeding....mag waar en wanneer ze willen...

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Bibi bibi bibi... Spannend :)

Ik moet om 12.50 bij de verloskundige zijn, dus kan nog geen verslag uit brengen hihi.

Tot strax dames, heb verder geen tijd.

Ik kom nu al steeds tijd tekort laat staan strax :confused:

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh jeetje.......voel jij je nog goed?

Hopelijk geeft de deadline van 6 juni wat druk op de ketel, meestal komen de kindjes dan toch uit zichzelf....

Succes!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Viona; succes bij het cb. Is toch altijd spannend als ze je kindje gaan "onderwerpen" aan allerlei testjes lijkt me.

Judy; agossie... die vlinder! Die dame van ons kwam laatste thuis met een dikke merel in haar bek :(

Chiesa; succes strakjes bij de vk!

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Chanelle slaapt enorm veel..als we onderweg zijn altijd..hihi..
    Chanelle laat zich ook goed horen wanneer ze honger heeft..maar dan is ze ook even tevreden met der fopspeen.
    Het is gelukkig minder dan vijf minuten hier vandaan. Ok moet wel even de tijd bijtellen van in de auto gaan en uit de auto gaan 8)
    Maar het gaat allemaal goed komen :)

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @babymei, jeetje zeg, ik hoop dat het gauw begint voor je!
    Voel je je nog verder goed? Volgens mij word ik helemaal gek als ik tegen die 2 weken overtijd grens aanloop.
    Maar ja, we hebben het niet in de hand.
    Ik kan nog op onze trouwdag gaan bevallen...dat was 16-6-2006, dus wie weet.

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona en Judy
    Ik hoor ook altijd negatieve dingen en vind het af en toe echt een wedstrijd lijken. Groeicurve dit, groeicurve dat. Te klein, te groot, te licht, te zwaar :(

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Joepie, 38 weken zijn hier bereikt :)
    Maar jeetje zeg ik lees over gebroken vliezen, en ween en een geboorte, Elfje van Harte gefeliciteerd met je dochter!

Cim en Bibi zet um op, komen dan nu echt de eerste junibeebs? Spannendddddd, en Ky hoe is het daar met jou, nachtvlinder ook nog aan het rommelen? Hier nog nix geen tekens hoor. Mag vanavond weer naar de VK, we zien wel....

Niet alles bijgelezen hoor, ga nu eerst samen met manlief boodschappen in slaan :)

18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dat hoor ik ook altijd..maar ja ik hoor ook altijd dat je er niet zo naar moet luisteren..omdat elk kindje anders is en die niet allemaal even snel zijn..

19. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Effe snel update van mij.

Vannacht om half 4 zijn bij mij de vliezen gebroken. Al snel weeën maar onregelmatig, ze zitten nu intussen om de 3-4 min. en regelmatig.
    VK. is om 9.00 uur geweest, had nog maar 1 cm. ontsluiting :cry: . Nou ja het begin is er in elk geval.
    Ga zo tussen de weeën door even bijlezen.
    XXX

20. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    wooowww nog een! bloem succes meid!

Deel Deze Pagina