Hi Net bij fysio geweest en wat boodschapjes, ik ben nu helemaal op. En ik heb het onwijs warm. Het is drukkend weer Cindy: symptomen ook hoofdpijn, sterretjes, en een band gevoel bovenin ( had ik niet). Ze kunnen dit zien door eiwitten in urine en je bloeddruk. Maar bij mij was het in de winter en dit weer en op het laatst lopen helpt ook niet. Bij twijfel van bewegingen gewoon vk bellen hoor! Hoe zit dat nou met je baarmoedermond dicht zitten heb je dan ook geen ontsluiting en slijmprop verloren. Ik heb dat wel maar weet niet of je baarmoeder mond dan nog dicht zit, volgens mij niet toch?
Vraag me eigenlijk ook af of je vruchtwater kan verliezen als je je slijmprop nog niet kwijt bent....
het is weer rustig. Ik ga ff pannenkoeken eten nog over van gisteren en tja iets te lekker om te laten staan
Wat een spanning hier! Ik wens de meiden die aan het bevallen zijn een super goede bevalling toe! En dat het allemaal maar mee mag vallen en dat er super gezonde en mooie juni baby`s geboren mogen worden! Hier gaat alles nog zijn gangetje, af en toe wel wat ongi krampjes maar verder is er niets aan de hand. Kus van Senna
ky heeft zich ook weer gemeld zag ik ! en bij vele begint het nu wel te rommelen! hmmm ben benieuwd! cim en bibi hoe het met hun gaat! shanna hebben we ook een tijdje niet gezien maar die had idd probleempjes met haar lap top! maar toch ... nou hier ook niks hoor hih ben veels te neiuwsgierig nu
Zo zeg, wat een dag vandaag zeg! Als het een beetje mee zit worden er vandaag 3 juni-babys geboren! Iedereen die bezig is nu, heel erg veel succes! Ik moet over een uurtje bij de vk zijn, ben benieuwd of alles goed is.
Hé ja, Cindy is inmiddels getraceerd, maar Shanna ja, die leent anders toch wel ergens een laptop als ze geen internet heeft? Goh, zou zij ook? Hier eindelijk een slapende beeb, jeetje mina zeg, weet nou niet of Mirthe last heeft van verstopping (kan ook zijn dat haar ontlasting gewoon minder wordt, normaal rond deze tijd) waardoor kramp of dat ze gewoon een van die lastige regeldagen heeft (hopelijk maar eentje dan). Wilde gewoon niet slapen, ligt steeds te rommelen enzo, ben van ellende maar even boodschappen gaan doen om even te wandelen...helaas ging toen net de zon weg en volgens mij krijg ik straks visite, dus kon geen uren gaan wandelen....maar gelukkig, ze ligt te slapen ](*,) (dit betekent afkloppen, maar daar hebben ze geen emoticon voor Candijtje geen idee in welke volgorde het daaronder moet gebeuren... Ik weet helaas niets van een slijmprop, weet wel dat ik mega lang moest wachten tot ik eindelijk mocht, vanwege de nog niet openstaande baarmoedermond (geen ontsluiting, niet week, blablabla, maar wel gebroken vliezen dus.... Eigenlijk zouden ze daar eens een goede handleiding voor moeten schrijven. De melding dat je mag bellen als de weeën om de vijf minuten komen.......die kwamen bij mij gelijk vanaf minuut 1 om de drie, heb nog 68 uur weeën gehad voor de eerste perswee! Nou ja, dus die mededeling zegt ook niets... Als ik jullie zo allemaal lees, afwachtend tot het gaat gebeuren....pffff, word bijna net zo hyper, hahaha....krijg spontaan kramp in de buik!
Zooo Chanelle is naar het consultatiebureau geweest voor haar gehoortest en allebei der oren waren prima..ze doen het! Hihi ze ligt nu allemaal geluiden te maken in der slaap in de box..niet zo raar want het is bijna etenstijd voor haar O ja nu ik het toch over geluiden maken heb..ik had toch zo'n last van geluiden maken in mijn slaap..nou dat is over sinds ik ben bevallen. Nu doe ik het niet meer..maar Chanelle
hihi viona jij deed het voor haar toen ze dus nog in je buik zat! ik maak ook geluidjes hoor in mijn slaap! hahah en soms hoor ik he maar kanik dan niet uit mijn droom komen! hahah maar mannetje ligt dan helemaal dubbel hahah
Ja wie weet Ik hoorde het zelf ook af en toe..en dan stopte ik even..maar het begon vanzelf weer..af en toe werd ik er echt gek van Mijn vriend kon er ook niet over ophouden..poehhhh..maar ja gelukkig is het bij mij over 8)
Hier ook iemand die geluiden in d'r slaap maakt. Vroeger hield ik hele gesprekken, maar nu niet meer volgens mij. Nog geen nieuws van de meiden... Ik heb ondertussen onze babysite bijgewerkt en een buikfoto in m'n album gezet, hopelijk de laatste!
@ linnepin van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje, stoere naam ! Elfje Jij en je partner ook gefeliciteerd met jullie dochtertje Jeetje als je een paar dagen niet bent geweest gaat ineens iedereen bevallen. Cimbomlu : die is al bevallen denk ik als ze een ks kreeg bibi gebroken vliezen en bloem ook tjonge jonge spannend hoor allemaal. Manuela heeft zeker nergenst meer last van gehad na die nacht krampen. Bij ky zet het nog niet echt door Bij mij is het nog erg rustig , nergenst last van, vandaag 39 weken! Maar quinten was ook 12 dagen te laat hoor! Maar ja toch hoop ik op eerder. ik hoop snel wat te lezen over de juni babies! groetjes karin en quinten
judith kan me zelf wel voor me kop slaan.. heb jou zo'n lekkere hamburger gestuurd! open ik die foto weer......................... NOU WIL IK MACCENNNNNN *cry*
Goedemiddag allemaal, jeetje 2 dagen niet geweest en ik heb ongeveer 20 pagina's moeten lezen! En opeens begint iedereen met gebroken vliezen, weeën en zo! Spannend hoor! Pff, ehm.. dames die bevallen zijn: Elfje en Linnepin van harte gefeliciteerd en heel veel geluk! Dames bij wie het een en het ander aan het rommelen is, suc6! en zet hem op. Ik weet niet meer wie dat was van de ongiepijnen (Ky?), maar ik vond dat wel erg herkenbaar! Had ik bij de eerste ook, dinsdagochtend mee opgestaan, woensdagochtend toen bevallen... Dusz dat zijn volgens mij wel voortekenen... Ik had ook een ongelovelijke zin om naar de mac te gaan...maar ik heb me nog ingehouden.. zijn er geloof ik meer die die behoefte hebben, of niet? Hier verder alles nog rustig, waggel nog steeds rond. Ik heb eigenlijk alles wel zo goed als klaar...dus .. tja.. nu begint de verveling een beetje denk ik.. Ga zo eerst mijn nageltjes nog ff lakken, als ik er nog een beetje bij kan inieder geval Ga ff thee drinken met mijn meissie.. tot zo
Even snel spieken voor nieuws, maar nog geen spannende ontwikkelingen.....jammer! Lailae, bedankt voor het reageren. Ik vraag morgen wel of ze het even wil controleren en ik zal aangeven dat ik mij druk maak. Geniet lekker van je pannekoeken. Hmm, ook lekker......maar nee wij eten bij schoonouders. MC, ook erg lekker. Maar nee, ik doe het niet! Heb net maar weer gezond een bruine boterham gegeten en een schaaltje fruit. Oh oh, ik heb al 2 bakken brandnetelthee op maar.....niks, noppes nades helpt. Ik heb gewoon geen enkels meer ...... Babymei, jeetje meid hoop voor je dat jij de volgende bent. Lijkt mij echt niets om over tijd te gaan, maar ja wij hebben het zelf niet in de hand he? Helaas. Ky, is het bij weer helemaal rustig? Gek he? Dacht echt dat jij de volgende was. Viona en Judy, fijn om al jullie ervaringen en tips te lezen. Kunnen wij alvast kennis op doen. Gaan we dan wel allemaal naar de juni mama's als we allemaal bevallen zijn? Ben zo benieuwd hoe we het allemaal gaan ervaren. SPANNEND! Nou meiden, kom op zet hem op! Liefs Cindy
@ Viona, mooi dat de gehoortest goed was! Deden ze dat ook met een dingetje in haar oor en dan zo'n meetapparaatje dat "geslaagd" moest zeggen? Bij Mirthe lukte het steeds niet, omdat die cb muts een veel te groot dopje in haar veel te kleine oortje wilde wurmen, tja.... Uiteindelijk een kleiner dopje en voila, geslaagd....maar daarvoor moesten er wel, tegen de regels in, twee extra metingen worden gedaan.... Wij al bijna in de rats dat ze doof zou zijn.... Lief hè, die geluidjes... 's nachts denk ik soms pffff wees nou eens stil, maar dan is het stil en dan denk ik, toe nou 1 geluidje zodat ik weet dat je nog ademt? Hihihi, het is ook nooit goed! Mirthe is nog steeds wat onrustig vandaag, snel wakker, snel huilen...hopelijk niet verstopt, maar gewoon last van een regeldagje ofzo... Net een oud collega op bezoek gehad en nu weer aan de compu. hebben een nieuwe laptop en heb net maar even de printer geinstalleerd, wat een ramp! Die draait niet op vista, dus ik moest een apart iets van de website downloaden! Nu nog de muis installeren, hopelijk niet hetzelfde gedoe! Geen sms nog van Bibi's hubbie.... Ky, jij nog nieuws? Cimbomlu ligt vast nog een beetje "onder zeil" en bloem? Maar ook Shanna, Siken.... wie mis ik nog meer? Even op de lijst kijken, maar het is verdacht rustig sinds gisterochtend, niet? @ Sally, muts, je opent dat plaatje toch niet? Ik ga nu maar even een broodje leverworst maken ter compensatie....zucht, zal ik er een beetje mayo onder doen? *kwijlt al bijna bij de gedachte*
linnepin van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Elfje ook van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Cimbomlu, bibi en bloem: gebroken vliezen! oooohhhh meiden het wordt nu wel heel spannend hoor! Tjee, ben een dagje niet geweest en 2 geboortes en drie meiden die liggen te bevallen! Zet hem op meiden jullie kunnen het hoor! Is jullie partner ook zo zenuwachtig? Mijne vroeg gisteren hoe de baby nou precies aangekleed moest worden, zo lief! En hij is zo bang dat mij wat overkomt! Dus ik hem maar weer geruststellen en zeggen dat hij niet van die horror ideeen moet hebben hoor! Vind het wel steeds enger om de deur uit te gaan, maar doe maar zo gewoon mogelijk en probeer alles te blijven doen wat mogelijk is oja Babymei: jij bent nu de volgende hoor, je hebt het meeste recht vind ik! Hou je haaks met deze allerlaatste loodjes pfffffff
O ja en over geluidjes maken s nachts. Ik schijn dus heel erg en mega hard te snurken sinds ik zwanger ben. Gelukkig heeft hubbie het nog niet gefilmd zoals Jop van Ky,maar hij is er wel toe in staat. Hij is al meerdere keren maar beneden gaan liggen omdat ie door mij niet meer kon slapen. Zielig he? Maar ja, ik slaap al 10 jaar met oordoppen omdat ik niet kan slapen van zijn gesnurk. Iets wat ik straks echt moet afleren als de kleine er is. Ik wil hem/haar natuurlijk wel kunnen horen. Maar momenteel kan ik dus niet slapen zonder oordoppen, dus dat wordt wennen. Ster, spannend he? Blijf in de buurt vandaag Liefs Cindy
Eingenlijk niet. Z'n collega's verbaasden zich erover dat hij niet zenuwachtig was. Maar ja... je hebt er ook niet echt iets aan natuurlijk. Zal op het moment zelf wel komen denk ik! Ik ben zelf ook vrij rustig erover. Er gebeurt ook gewoon niks dus ja. Net een bevallingsfilmpje op youtube gekeken. Ik denk, wat gaat ze nou met die schaar doen, nu al de navelstreng doorknippen. Uhm, nee dus, ze zette een lekkere knip. ale: En wat een hoofd kwam eruit zeg, poeh. Zo krijg je er toch steeds meer zin in!
Elfje, gefeliciteerd met je dochtertje Bloem, jij ook al? Spannend hoor. Sterkte en succes met de bevalling! Mijn Apk bij de verloskundige was net als altijd. Alles oke en geen inwendig onderzoek zoals mij vertelt werd. Ik moet alleen goed op het leven in mn buik letten en heb een afspraak voor volgende week maandag als dat nog nodig is? Ik hoop echt van niet Mijn vriend is echt wel zenuwachtig. Krijg berichtjes dat ik gelijk moet bellen als ik een 1e wee heb hihi en dat ik anenas moet eten en better lemon moet drinken, etc hahahhaa. Lachen toch