Remember, mocht je kleintje de bruine bonen met zoutvlees niet lekker vinden, krijgt ze in ieder geval een spectaculair concert daarbinnen . Dat zou kunnen ja, ik hoop het niet voor dr... Cindy, wat lief dat jullie dat feest voor je moeder hebben georganiseerd! Jullie hebben er wel uitstekend weer voor gehad zeg... Blowfish? Niemand kijkt naar je voeten als je z'n fantastische smile hebt... Laila, ik had begrepen dat het verliezen van de slijmprop een teken is dat je baarmoedermond verstreken is, dus geen tuit meer. Maar je hoeft dan nog geen ontsluiting te hebben... Maar nogmaals, dit is wat ik begrepen heb, dus het kan ook iets heel anders betekenen. Judith, jij hebt ook niet echt een droombevalling gehad he? Maar toch heb je er helemaal niet over geklaagd. Al je energie ging gelijk naar Mirthe en dat vind ik echt super van je. Je bent een super-opper-juni-mama! Viona, gefeliciteerd met het goeie gehoor van Chanelle! De enige geluiden die ik in mijn slaap maak ik "NEE!" als Jop een arm om me heen slaat terwijl ik het al verschrikkelijk warm heb. Sandra, wat straal je weer op de foto! Geweldig! Ik ga zo weer even op de site speuren... Ennuh, goed idee om NU een bevallingsfilmpje op youtube te kijken (NOT), wat een lef, brrrr! Judith, wij hebben ook Vista in huis, maar nooit geïnstalleerd. We hoorden al van velen dat Vista nog niet voldoende geïntegreerd is en dat daardoor veel programma's (nog) niet werken op de Vista. Dus we wachten ermee. En de XP vind ik eigenlijk wel voldoende... Hihi Cindy, een snurk-competitie in jullie slaapkamer, hahaha! Ach, die paar weekjes op de bank overleefd hij echt wel... En heb jij lekker het bed voor je alleen 8) . Chiesa, Jop is precies hetzelfde. Hij haalt ananas, schenkt steeds bitterlemon in (en kijkt me net zo lang aan totdat ik een slok neem!), wilde vandaag per sé patat eten en gister chinees en maakt de hele tijd van die rotopmerkingen; "bel je me over een uurtje dat je weeën hebt?", "als jij nou ook even gaat bevallen" en "misschien helpt het als je alvast begint met puffen". Argggh, zo vreselijk irritant! Maar hij bedoelt het goed... Nou mijn SM komt maandag aan, dus ik heb een dag extra om te bevallen. Ik zit er trouwens aan te denken om, als de beeb er nog niet in maandag, mee te gaan om haar op te halen. Wat denken jullie ervan? Het is ruim twee uur heen en terug, maar ik ben bang dat hij er anders niet bij is als het zo ver is. En als ik voldoende dekens en kussens mee neem is het dan te doen op de achterbank? (mocht ik weeën krijgen). En ik dacht dan neem ik de vluchttas mee en mocht het echt zo ver zijn dan ga ik daar wel ergens naar het ZH, maar dan is Jop er tenminste bij... Wat zeggen jullie ervan?
Poe Ky, moeilijke beslissing. Je moet natuurlijk doen wat jou het beste lijkt. Ik zou het echter niet aandurven, zo lang in de auto terwijl je al overtijd loopt. Is er niet iemand anders die haar kan ophalen zodat Jop bij jou kan blijven? Wilde je eigenlijk thuis bevallen of sowieso in het zh? Jop moet dan ook aangifte doen in de gemeente waar de baby is geboren trouwens (mocht het op Schiphol gebeuren ).
Manuela, ik vind het enger dat Jop er bij is dan dat ik in het ZH beval (wil het liefst thuis). De enige die zijn moeder kent in NL is mijn moeder, maar die kan niet meer zo ver rijden. En verder woont mijn familie in Amsterdam, heb niemand hier in Groningen. We hebben er aan gedacht een vriend van Jop te vragen, maar das ook zo lullig voor zijn moeder (heeft dan net een hele reis in dr 1-tje achter de rug). We hebben we afgesproken dat mocht ik aan het bevallen zijn dat ze dan de trein pakt. Maar als ik niet aan het bevallen ben... Dilemma!
wauw wat een mooie woorden... Het was niet de bevalling waar ik op hoopte nee, maar toen die kleine meid op mijn buik werd gelegd was ik dat allemaal al weer vergeten.... En tja, vier weken ziekenhuis is ook geen pretje, maar op de één of andere manier ga je op automaat en doe je het gewoon.... Had me stevast voorgenomen nooit te klagen over onderbroken nachten en huildagen, want tja, zou mijn kleintje thuis hebben....maar ook die belofte ben ik al vergeten en inmiddels ben ik een gewone mama, haha... Maar dank je wel! Ik moet wel zeggen dat ik weer bewondering heb voor jullie, wat een geduld! Ik zou dat nooit gekund hebben, wachten tot de vliezen breken, weeën beginnen, slijmprop verliezen, weet ik veel....wat dat betreft was de verrassing wel weer passend bij mij... Maar RESPECT voor jullie hoor! Ik kan niet wachten met jullie naar het volgende topic te verhuizen! Nou ja, achteraf gezien blijkt het wel mee te vallen. De printer installatiecd kende geen vista, maar dan kon ik weer online bij HP de juiste instellingen downloaden... De muis doet het nu ook... Het is wel mooi Vista! Even wennen...maar mooi! Leuke speeltjes en spelletjes ook Misschien een raar voorstel hoor, maar kan je sm niet met een taxi komen? Jop moet standby staan en jij moet vooral niet in een auto weeën krijgen! Die is gek! Je sm zou dat moeten begrijpen, zeker als het zo'n lange rit is! Of iemand anders die haar op kan halen (wil het wel doen hoor, zeg maar wanneer en hoe laat, haal ik haar voor je op...) Stel je voor! Jij in een auto bevallen, nee... En Jop zit dan ook niet echt veilig achter het stuur, jij bent dan al een week over tijd, dus Jop gespannen, jij gespannen en dan ruim twee uur in de auto, NIET DOEN! je hebt toch van die speciale Schiphol-taxiarrangementen?[/quote]
wauw wat een mooie woorden... Het was niet de bevalling waar ik op hoopte nee, maar toen die kleine meid op mijn buik werd gelegd was ik dat allemaal al weer vergeten.... En tja, vier weken ziekenhuis is ook geen pretje, maar op de één of andere manier ga je op automaat en doe je het gewoon.... Had me stevast voorgenomen nooit te klagen over onderbroken nachten en huildagen, want tja, zou mijn kleintje thuis hebben....maar ook die belofte ben ik al vergeten en inmiddels ben ik een gewone mama, haha... Maar dank je wel! Ik moet wel zeggen dat ik weer bewondering heb voor jullie, wat een geduld! Ik zou dat nooit gekund hebben, wachten tot de vliezen breken, weeën beginnen, slijmprop verliezen, weet ik veel....wat dat betreft was de verrassing wel weer passend bij mij... Maar RESPECT voor jullie hoor! Ik kan niet wachten met jullie naar het volgende topic te verhuizen! Nou ja, achteraf gezien blijkt het wel mee te vallen. De printer installatiecd kende geen vista, maar dan kon ik weer online bij HP de juiste instellingen downloaden... De muis doet het nu ook... Het is wel mooi Vista! Even wennen...maar mooi! Leuke speeltjes en spelletjes ook Misschien een raar voorstel hoor, maar kan je sm niet met een taxi komen? Jop moet standby staan en jij moet vooral niet in een auto weeën krijgen! Die is gek! Je sm zou dat moeten begrijpen, zeker als het zo'n lange rit is! Of iemand anders die haar op kan halen (wil het wel doen hoor, zeg maar wanneer en hoe laat, haal ik haar voor je op...) Stel je voor! Jij in een auto bevallen, nee... En Jop zit dan ook niet echt veilig achter het stuur, jij bent dan al een week over tijd, dus Jop gespannen, jij gespannen en dan ruim twee uur in de auto, NIET DOEN! je hebt toch van die speciale Schiphol-taxiarrangementen?
De Trein, natuurlijk! Nog niet eens aan gedacht! Ik zou vragen of ze dat wil doen hoor, als je dan nog niet bevallen is, dat moet ze begrijpen....
Hahaha, je bent niet alleen hoor Judith!! Ky, ik denk dat ze dan toch beter gewoon met de trein kan komen. Je weet zowiezo niet hoe lang je moet wachten op Schiphol en mocht je water breken of je heftige weeen krijgen in de auto, lijkt me niet echt een pretje!
Nee hoor ik ben er ook weer. Mijn man heeft ook pokeren op de laptop uitgevonden Je bent gewoon eerder bevallen dan je schoonmoeder komt. Dus probleem opgelost
Ik ben ook weer hier aanbeland, dus helemaal alleen ben je niet Judy zoals ik de reacties lees hierboven... Maarruh Ky, ik zou niet nog eens 2uur in de auto gaan zitten als ik al een week overtijd zou zijn... SM moet begrijpen dat Jop ook graag bij je thuis is dan denk ik.... Ik denk dat het slimste is om haar met de trein te laten komen hoe ongezellig dat misschien ook voor der is.... Wat Laila zegt hoop ik natuurlijk ook van harte, je bent a.s. maandag gewoon al bevallen dus no worries Ik heb om 20.10 weer mn APK, tot later dus ga nu ook ff een spelletje spelen
@Ky Ik zou ook niet 2 uur in de auto gaan zitten hoor. Je weet het nooit. Better safe than sorry. Lijkt me toch handig om Jop in de buurt te hebben
@Ky : ik had de gok niet genomen, om nog zolang in de auto te gaan zitten! Maar natuurlijk moet je het zelf weten. Je sm zou natuurlijk met taxi of trein kunnen komen.. Had ze niet op Eelde kunnen landen? Maar dat je Job bij je wil hebben snap ik erg goed! En dat je dan daarvoor zelfs in de auto wil bevallen...had ik denk ik ook willen doen! Mijn mannetje moet er wel bij zijn hoor!
Het lukt dus niet meer om alles bij te houden hier. Dus ik probeer gewoon b ij te houden wie er bevallen is. Elfje van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekekr van meid! Spannend al die bevallingen zo na elkaar. Ben benieuwd naar de volgende. Hier alles rustig. Ik kan gewoon niet veel meer en hoop nu toch snel eens te bevallen, maar dat zal iedereen wel hebben. Succes allemaal! Liefs Monique
**Judy..Ja het was zo'n zelfde gehoortest als bij Mirthe..gelukkig deed ze goede dopjes erop..Chanelle heeft gewoon door liggen slapen in de Maxi-Cosi..de slaapkop O Ik heb net lekker Mac op!
Ik heb Jop net gezegd dat ik gewoon niet wil dat hij haar op gaat halen maandag, en hij stemde er mee in. Wel moeilijk hoor, na alles wat zijn moeder voor ons heeft gedaan... Maar de taxi is helaas geen optie Schiphol-Groningen zou wel een erg dure rit worden. Op Eelde landen er geen vliegtuigen uit Suriname, hihi. Ze moet dan maar gewoon met de trein komen, al vind ik dat wel sneu. Wij zijn ook met de trein gegaan oh wat was ik gebroken zeg! Weet je wat, ik ga gewoon met Laila mee -> bevallen vóór maandag!
Vier weken lang je kind in het ZH moeten achterlaten, daar heb je pas geduld voor nodig! Oh wat had ik met je (en met Rinke) te doen zeg!