JAAAH, maar ik geloof er niks van Vanmiddag dacht ik wel effe dat mn vliezen gebroken waren want ineens was mn borek erg nat. Echt zo´n grote ronde vlek Maar daarna tot nu helemaal niets, ook geen buikpijn ofzo... AFWACHTEN pff.... Ik ga met 1 a 2 weken echt stennis maken als ze mij zolang willen laten doorlopen hoor Natas pff.
Maar 43 weken... is dat nog verantwoord?! Ik ga morgen bij de VK vragen hoe het verder gaat als ik de 40 weken passeer. Het wachten wordt op deze manier wel heel erg! En zeker als je al een kleintje hebt rondlopen!
Heb ik vanmorgen ook gevraagt. Ze zegt als je er volgende week nog een keer bent bespreken we wat we gaan doen...
Spijkervrouwtje, gefeliciteerd met de geboorte van Isa Geniet ervan! Jippie de eerste juni baby is geboren! Ik ben zo benieuwd hoe het met de andere meiden gaat! Kus van Senna
Jeetje, ben er even 3 dagen niet geweest en moet je zien.... Even kort (want moet nog veel bijgelezen): Spijkervrouwtje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa!! Linnepin: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finn!! Elfje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floor!! Geniet lekker van jullie kraamtijd en jullie zoon of dochter! En begreep ik nu goed dat Cimbomlu en Bloem ook aan het bevallen zijn? Nog meer? Hier is nog steeds niets aan de hand. Geen rare dingen, gevoelens, raar gerommel of iets dergelijks.... Helaas! Ben dit weekend weer heerlijk wezen zeilen. We waren van plan een dag te gaan (gezien de omstandigheden he?) en als alles goed zou gaan misschien 1 nachtje te blijven, maar het was zo lekker en het ging zo goed, dat het 3 dagen zijn geworden! Ben nu heerlijk ontspannen en nu is het weer wachten, wachten, wachten.... op het moment dat het mag gaan beginnen! Gelukkig zijn jullie er nog.... Wat zou ik toch zonder jullie moeten?
Hmmmm... Snappen ze dan niet dat we gewoon duidelijkheid willen? Denk dat ik maar moet gaan klagen i.p.v zeggen dat het goed gaat.
Nou het lijkt me echt erg om tot 43 weken door te moeten lopen hoor... Ik hoop dat het voor jullie (en mijzelf) toch wel eerder gaat beginnen!
Ja dat heb je goed gezegt. Ik zeg ook altijd: Gaat goed hoor! Mocht het zover komen dan gaan we gewoon klagen hihi Zozo shanna, jij hebt het er lekker van genomen zeg! Wat fijn joh
nou indd zo denk ik er ook over gewoon maar niet meer zeggen dat alles goed gaat want tot week 43 ben ik echt niet van plan heb trouwens wel de hele dag buikpijnachtig gevoel gehad is dat wat? heb er geen verstand van haha bij mijn eerste ben ik ingeleid met 42 weken
Ik heb afgesproken met de Vlos dat ik 17 juni wordt doorverwezen naar de Gyn, dus bij 42 weken precies (ookal is dat op zondag)
Ik hoop niet dat het zover komt maar anders ga ik dat ook afspreken hoor haha. Echt een na apert he hihih
Oh. Bibi ook! Hoe lang zijn de dames al bezig? En hoe begon het? Ja, Manuela. Ik had ook gehoopt dat ik al bezig zou zijn! Wie weet vannacht.... Maar zal wel niet. Ik begrijp dat we aan het kletsen zijn over doorlopen tot 43 weken? NO WAY! Dat gaat niet gebeuren hoor!
ja en dan ben je bij de gyn die kan je ook nog een week laten lopen ik was met mijn eerste ook gewoon bij de vk en moest met 41 weken en 6 dagen naar de gyn omdat ik overtijd was en alleen omdat mijn vruchtwater op was moest ik de volgende dag ingeleid worden anders hadden ze nog niets gedaan ik vraag volgende week of hij wil proberen te strippen tis geen pretje maar het leverde me de vorige keer 3 cm op