Ik ga woensdag ook echt even al die krampen aankaarten... Misschien dat ze dan wel wat gaat ondernemen... Ik hoop het echt...
Ja, voor jou hoop ik het zeker! Er moet toch wel iets aan ontsluiting zijn bij jou?! Heb je vandaag nergens meer last van?
Ach ja, die krampen die blijven wel, maar er zit niet echt een stijgende lijn in. En dan went het zelfs. Het is alleen erg vermoeiend en ik ga zo echt de deur niet uit...
Ik wordt toch een beetje zenuwachtig of er morgen iets gaat gebeuren. Ik hoop het zeker van wel. Toch nog voor dat zetje een ananas helemaal gegeten En we hebben net nog een maccie gehaald. Slecht he, maar wel lekker
haha.... Las net jullie berichtjes (waar is Shanna?). Lief zijn jullie hoor! Zal het voortaan even zeggen als ik eventueel langer dan een dag wegblijf. Jullie ook doen he? Mijn moeder was ook al helemaal in de stress.... Had me geprobeerd te bellen, maar ik nam de hele dag niet op (mobiel ´s avonds laat pas gecheckt, sorry). Nee mam, niets aan de hand hoor, we zijn op de boot.... Zielig he? Moet er nu toch rekening mee gaan houden dat andere mensen zich ook druk maken om mij!? Ky: heb je krampen? Sorry, heb nog niet alles bijgelezen! Wat voor krampen?
Nou, ik hoop dat het echt wel snel doorzet Ky! Ik ga naar bed. Hoop dat ik vannacht weer goed slaap! Manlief wilde nog wel even weeen opwekken samen. Hahahaha Jaja!
Nou natas, je maakt het er ook niet vrolijker op zeg haha Ik hoop zeker dat het niet zal gebeuren Ky, volgens mij ga je idd wennen aan de krampen BAH. Ik ga zo naar mn bedje en zei tegen mn vriend: Ik hoop [-o< echt dat mijn vliezen vannacht zullen breken pff WIe hoopt er met me mee hihi
Zeker weten! Als bij Bibi, Cimbomlu en Bloem alledrie de vliezen breken ´s nachts, dan zijn er nu 3 anderen aan de beurt.... Wie oh wie?
Ik ga ook maar even tukken. Moet natuurlijk wel goed uitgerust zijn, als het begint he? Weltrusten en tot morgen!
**Spijkervrouwtje..Gefeliciteerd met jullie dochter Isa! Ik zou ook morgen uitgerekend zijn..heb er echt een heel raar gevoel bij..zoveel maanden naar die datum geleefd..maar ja.. Als Chanelle morgen zou gekomen zijn dan was de bevalling nog zwaarder geweest..ze is al flink gegroeid..dus vandaar.. Hihi..hormoontjes zijn nog niet uitgewerkt ..krijg steeds de kriebels als ik aan 5 juni denk..hihi..ik begrijp mezelf niet eens..laat staan jullie 8) Maar ja..ik ga nu slapen..ben benieuwd wanneer Chanelle zich weer aanmeld voor een heerlijke fles mama-melk Meiden, slaap lekker! Ben nu al nieuwschierig wat ik morgen hier ga lezen..vliezen gebroken..bevallen..lekker aan het rommelen en dergelijke..kan niet wachten
hi Ik kon de slaap weer niet vatten na het plassen. Dus ff kijken maar nog geen nieuws. Ik ga ff verder kijken. Doeiii
Hallo meiden, Ook ik kon niet meer slapen, ik moest ff kijken of dat er al nieuws was, ik ben zo benieuwd.... Ik heb ff wat gegeten (ik had trek) en duik zo nog even mijn bed in. Kus van Senna
Ik heb vannacht ook echt slecht geslapen. Gisteren was de kleine niet zo actief, maar vannacht. Elk uur werd ik er wakker van. Hubbie heeft wel iets beter geslapen, maar ook niet echt super. Ik dacht dat ons biebke met deze termijn steeds minder zou bewegen, maar vannacht was de kleine super actief. @Spijkervrouwtje Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje ISA! Zijn er trouwens nog juni mama's die net als mij na de geboorte van de kleine stoppen met werken?