ik ga me ook maar klaarmaken en de laatste dingetjes pakken. Want misschien zou ik een zhopname krijgen voor inleiden dus dan hebben we alles bij ons
Bibi en partner: Van harte gefeliciteerd met Kayleigh!! Gisteren klossen gehaald voor onder het bed. Als we die eronder zetten, kan ik zonder opstapje mijn bed niet meer in. Mijn mannetje en ik hebben besloten ze er niet onder te zetten, omdat ik in ieder geval in het ziekenhuis moet bevallen. De kraamhulpen bij de vorige 2 wilden ze er diezelfde dag nog onder vandaan hebben, omdat het bed te hoog was. Wil deze ze er wel onder, dan is het zo gebeurd. Gisteren heel hard in huis gewerkt, maar dat zal ik vandaag terug moeten geven. 'k Ben afgedraaid. Al een paar dagen las van wat pijn in onderbuik en rug, maar verder gebeurt er nog helemaal niets, helaas. Wat mij betreft liever vandaag nog als morgen. Alle "strippers": veel succes vandaag en dat het maar mag helpen! groeten, Anja
**Bibi en mannetje..Gefeliciteerd met jullie dochter Kayleigh! Geniet er maar lekker van! Heb Chanelle gelijk ook verteld dat der vriendinnetje is geboren..hihi..ook al ligt ze flink te slapen tegen mijn borst aan
Bibi en Partner: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kayleigh!!! Goedemorgen dames, alles goed met iedereen? Ik merk al wel dat mijn hormonen vandaag 'top' zijn, bij het lezen van 1 van de verhaaltjes schoten mij de tranen al in de ogen... En ik ben al actief geweest..kheb al een appeltaartje in de oven staan
Bibi: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Kayleigh!! Geniet ervan meid!! Anja: Haha, alle "strippers"! Maar inderdaad: Remember (en Lailae misschien ook): heel vee succes en sterkte! Horen we zo snel mogelijk wat van jullie?
Hier ook zo.......wij hebben een boxspring en met klossen eronder heb ik een trapje ofzo nodig om in bed te komen. Ik moet ook in het zkh bevallen en heb tijdens het gesprek met de kraamzorg afgesproken dat we de klossen wel ophalen en degene die hier komt kramen beslist maar of ze ze eronder wil hebben of niet.......zo gepiept als het toch moet
Mijn hormonen zijn ook nog lang niet uitgewerkt want toen ik las dat Bibi bevallen was kreeg ik ook traantjes in mijn ogen Hihi..fantastisch die hormonen!
Hier zijn de klossen net onder het bed vandaan..die hebben er drie weken voor niets onder gestaan..maar ja zo'n hoog bed had toch wel wat 8)
Ja, sorry, werd even opgehouden op Hyves...haha, nee nog steeds niet aan het strijken Laila, stom hè, moet ik doen voordat het warmer wordt.... Spannend hoor met de strippers en inleiders vandaag! Ik wens jullie allemaal veel succes en als er bevallingen zijn.......maak er een mooi kindje van! Remember ben het met je eens, het mag een beetje pijn doen, je krijgt er tenslotte iets heel moois voor terug! Ga ik nu even de foto verkleinen...
Bibi en partner, van Harte gefeliciteerd met jullie dochter Kayleigh! Wat een moppie is Mirthe ook zeg, heerlijk zo languit in de box een tukkie doen
meiden even snel een upje van ky! die heeft sinds vanacht weeën! nu wachten ze tot het regelmatig komt! ik ben benieuwd whahah de spanning giert door mijn lijf heen zeg! zou het vandaag gebeuren voor der ? mooie datum dan he
Ze hebben daar een Nightmarket waar je alles op een stokje kan kopen en eten. Schorpioenen, zeepaardjes, krekels, vogelspinnen, varkensneuzen je kan het zo gek niet bedenken of het zit op een stokje... De schorpioenen zelfs levend... Maar weet je wat nou het stomme is? Hier roepen wij westerlingen dat Chinezen barbaren zijn en hond en kat eten en slecht zijn voor dieren, maar de enige sukkels die deze stokjes kopen en eten zijn westerlingen! Sommige chinezen kochten het wel, maar gingen er dan mee op de foto en gooiden het weg... Chinezen doen alles voor toeristen, dus zolang die domme toeristen dat soort rotzooi blijven kopen....het is een soort visueuze cirkel, wie stopt er nou het eerst? Maar verder is Beijing gaaf! Heel gaaf! We zijn ook in Shanghai en Xi'an geweest, wat een machtig land is China zeg, een aanrader voor iedereen om eens naar toe te gaan! Gisteren was op het nieuws een filmpje dat ze op het Plein van de Hemelse Vrede al aan het oefenen zijn voor de Olympische Spelen volgend jaar en dan denk je "wauw, daar hebben wij ook gelopen!" De Verboden Stad, Hemelse Tempel, Terracottaleger en wat het allergaafste was: We zijn naar een waterdorpje geweest, zeg maar een chinees venetië... Vreselijk vieze bende, maar mooi en authentiek.... Zitten we na de vakantie Mission Impossible te kijken, waar ze naar Shanghai gaan, rent Tom Cruise vanuit hartje Shanghai een dorpje binnen (waar hij uiteindelijk het meisje red en die hartstilstand krijgt).... Maar dat dorpje ligt twee uur rijden van Shanghai af! Wel gaaf dat we het herkenden, zes keer terugspoelen, wauw, het is echt waar! Hahah... En afgelopen week was die Spiderman in het hoogste gebouw van Shanghai geklommen? Wij hebben daar ook bovenop gestaan! Maar dan aan de binnenkant Zo, dat was even een kort verslag van mijn huwelijksreis, haha.... Nu weer over naar de realiteit van de dag, want het wordt erg spannend niet? Lees allemaal dingen over strippen en inleiden en bevallen en...jeetje, het begint nu echt te lopen hè.....de lijst wordt deze week vast een stuk langer! Ik ga nu echt strijken, maar hou de laptop en telefoon bij de hand, spannenddddd......
Ik wilde net vragen of iemand Ky nog gesproken had! Jeetje, dus het was toch een voorbode.... 5/6/7 geweldig, kan je nooit vergeten! Nou, nu laat ik de laptop dus helemaaaaal niet meer uit zicht! En ik wil zo nog even de stad in, zucht, dat kan helemaal niet, anders mis ik........aaahhhh....
ja, aan de ene kant ontspannen, maar na een minuutje begint ze te wiebelen en te kreunen en dan na een paar seconden weer ontspannen.... zou dat nou het bekende verwerken van indrukken zijn?
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3450 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr 53 cm bijz: 08. Elfje (29) 07-06-07 FloorGeb: 28-05-07 Gew: 3250 gr bijz: 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr bijz: 10. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn Geb:31-05-07 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 11. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Geb: 01-06-07 Gew: 2850 gr 49 cm bijz: Geboren: 5 meisjes 7 jongens Aankomende bevallingen 01-06-07 Siken (21) M1e kindjehoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling Bibi78 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald, bijna vast, Vliezen gebroken op 4 juni gew + 17 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 03-06-07 Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 09-06-07 Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 12-06-07 Cimbomlu (37) ? 1e kindje Vliezen gebroken op 4 juni bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz = keizersnee op 06-06-07 Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling Verwachting: 7 x meisjes 9 x jongens 15 x verrassing ============================================= Zo de lijst maar even weer gepakt! Zag trouwens dat ik heel wat pagina's niet gezien heb een paar complimenten gemist......geduld, tja, je moet wel..... En Spijkervrouwtje, wat een mooie bevalling! En wat een prachtig meisje, kijkt al zo wijs uit die kraaloogjes! Mooi hoor!