Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    oo oooooo judy wat een scheetjee! whaaaa zou je tocfh de hele dag naar willen kijken ..pfff wat doejij nog op het forum joh! hihi

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijffffffffffffffff :lol

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Spijkervrouwtje, gefeliciteerd met jullie dochter!

Bibi, wauw gefeliciteerd meid!

Ik hoop dat jullie allebei heerlijk genieten van jullie lieve kleintjes!

En KY, wooooow! Hehe, eindelijk! Nou zet hem op meid, ben zooooo benieuwd! Heel veel succes, you go girl! We denken aan je!

Wiieeeehoeeeee! Wat gaan we opeens sneeeeeeellll!

Hier alles goed, dacht gisteravond ook dat ik weeen had, maar dat hield na een uurtje op en nadat ik in slaap gevallen ben heb ik niets meer gevoeld.

Vandaag weer APK-tje om 11.30.

Ik blij in de buurt.

Liefs Cindy

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Velobabe, ik zou graag stoppen met werken, maar dat zit er niet in. We willen een eigen huis gaan bouwen en dan hebben we toch wel 2 salarissen nodig. Maar ik ga niet fulltime aan de slag.
    Anja, daar doe je het toch voor?! Dat de kids het naar hun zin hebben. En zulke opmerkingen zijn het beste!
    Judy, lekker dat Mirthe zo goed geslapen heeft! En wat ligt ze er lief bij in de box! En heerlijk, die reisverhalen. Ik had alweer een leuke reis door Amerika en Canada gezien... misschien begin 2008... hihi
    BIBI, gefeliciteerd met jullie dochter Kayleigh. Mooie naam hoor!
    Lailae, niet te positief en vragen wat ze gaan doen na de 40 weken. ;)
    Remember, jij ook (zie Lailae)! Ik moet pas om kwart voor 5. :(
    Pietje, yummie appeltaart! Jij bent vroeg bezig!
    Oh, zou Ky nu eindelijk serieus bezig zijn?! Ik hoop het echt voor haar!

Ik kreeg om 8 uur al een smsje van een vriend of ik al bevallen was (hij had gisteren ook ge-smst).
    Hij is vandaag jarig en zou het wel leuk vinden als de kleine vandaag komt. Ben ik het helemaal mee eens, maar zo te merken zit dat er niet in. ;)

Vanmiddag naar de VK.Pas om kwart voor 5, vind ik zo'n pokketijd.
    En morgen partnerles bij de gym. Ben bang dat mannetje daar toch ook aan moet geloven.
    Hij zei gisteren al tegen de kleine: Kom er morgen maar uit hoor! Hahaha

4. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Hello,dames
    Ik spring even binnen om te zeggen dat ik bevallen ben....
    Ja,ja ik ben bevallen op 29 mei om 21.54u
    Bevalingsverhaal volgt later als ik tijd heb,ik ben sinds 2 juni thuis maar had echter geen tijd om het hier even komen melden want mijn kleine hangt altijd aan mijn borst....
    Ze is 52 cm groot en 3830gr zwaar.....
    Ik heb heeeeeeeeeeel makkelijke bevalling gehad
    Even in het kort...
    We waren om 17.30 naar ZH vertrokken met de weeen om de 10 min,toen we in ziekenhuis aankwamen kreeg ik weeen elke 2 min....het was niet makkelijke in de auto omdat die weeen plots om 10 en dan om 5 en dan om 3 en dan om 2 min kwamen
    Ik kwam in ZH binnen om 18u met 3,5 cm opening....
    Daarna hebben ze me naar de bevallingszaal gebracht en aan monitoring gelegd....
    De weeen waren echt heel hard maar ik kon ze opvangen dankzij mijn lieve man....
    Om 19.30 was het genoeg voor me,ik heb epidurale gevraagd,na veel twijfelen hebben we samen met mijn man om epidurale gevraagd
    Om 20u was de epidurale in volle gang aan het werken en ik en mijn man waren grapjes aan het maken...
    Om 20.15 kwamen ze toucheren en vonden bijna 7 cm opening en de vlos wou mijn vliezen breken maar toen ze toucherde braken ze van zelf...
    Ik kreeg daarna onmiddelijk persdrang...
    Om 21u kwamen ze even kijken en vonden dat het echt tijd word om geboren te worden
    De vlos zei...dat ik moest persen....ik heb da paar keer gedaan en die heeft me zittend op de bed gelegd en zei dat ik met elke perswee moest persen en zo heb ik ontspannen samen met mijn man tot 21.48 geperst(btw vlos liet me en mijn man alleen)die zei dat we geen schrik moeten hebben als de baby echt komt dan voel ik haar hoofd zelf en dan moet ik de op de knop drukken
    Dus na paar keer lachen en persen voelde ik haar hoofdje en heb direct op de knop gedrukt en dan kwamen ze
    Ik heb 4 keer moeten persen en dan kwam onze kleine dochtertje Ezzieh
    Om 21.54 hebben ze haar om me gelegd en dan was ze zo warm en haar geur was zo zoet en ze heeft veel haar,zacht en zwart....
    Meisjes,ik zit elke dag met de tranen in mijn ogen,ik kijk naar haar en ik denk aan die moment toen ze op mijn borst werd gelegd,het is zo mooi en onvergetelijk.....geniet van die moment,ellke sec.....het is zo mooi.....elke dag wil haar geborte nog en nog een keer meemaken....
    het is een magische moment....
    En mijn man,ik ben zo trots op hem hij bleef met me tot de laatste moment maar toen al die vrouwelijk dokters kwam ging die buiten maar stond aan de te luisteren tot ze geboren werd...die kwam binnen en zag me persen en sloot de deur toen ze werd geboren riep ik Yasser en dan kwam die binnen en zag onze dochtertje....
    Het was heel mooi
    Ik ben niet gescheurd en niet ingeknipt....
    Ik ben heel blij met mijn bavalling...
    Ik ben eigelijk trots op mezelf hoe ik mijn bevalling heb doorgemaakt.....ik dacht dat ik ging ineenstorten en om keizersnede vragen....maar ik heb het heel braaf aangepakt en haar ter wereld gebracht....

EN JA meisjes,ik mis haar echt in mijn buik,ik mis haar schopjes.....dus voor die genen die nog niet bevallen zijn,geniet van jullie mooi ronde buiken en van de schopjes van jullie baby´s want jullie zullen het WEL missen,jaja die grote en ongemakkelijke buik zullen jullie missen....

Spijtig genoeg mag ik haar foto niet platsen omdat mijn man dat niet graag heeft en ik ook maar ook omdat het in onze cultuur zo is.....het is gewoon uit de voorzorg,meisjes....
    Sorry....
    Dikke kusjes en knuffels
    Siken

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ siken en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter, zo'n bevalling wil ik ook wel!

@ bibi en mannetje, gefeliliciteerd met jullie dochter

@ spijkervrouwtje en mannetje, gefeliciteerd met jullie dochter!

hahah, allemaal dochters, wat een goeie morgen is dit zeg! :p

Hier alles nog steeds rustig!

6. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    siken gefeliciteerd met je meid!

@ all ik heb eigenlijk ook nog een verassing!

volgend jaar stappen vriendje en ik in het huwelijksbootje! :whistle: eindelijk wilde n het dit jaar doen maar er kwam wat tussen :rolleyes: hihi

dus eerst naar de bevalling toe gaan en dan weer verder gaan regelen! we willen gaan trouwen op de datum dat we dan 3 jaar bij elkaar zijn

26-03-2008 zou het dan wel lekker weer zijn? haha zou ik wel genoeg kilo's zijn afgevallen voor ik in zo'n mooie jurk pas?
    hah en wie wil komen :)

hahah gister er goed over gepraat en we zetten het door! dus ben benieuwd! hahah dubbele kriebels eigenlijk!

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ nachtvlinder, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Eerst even op de komst van de kleine richten en dan de bruiloft regelen. Helemaal leuk!

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Siken gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

En Sally, wat gaaf dat jullie gaan trouwen. Tuurlijk pas je dan in een mooie jurk! En het weer, moet gewoon goed zijn!

9. @Ky wat spanned heel veel succes!

@Siken van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

@Sally gaaf joh dat jullie gaan trouwen!

10. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Bevallingslijst

01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3300 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv
    02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3450 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles
    03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling
    04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07
    05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07
    06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding?
    07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr 53 cm bijz:
    08. Elfje (29) 07-06-07 FloorGeb: 28-05-07 Gew: 3250 gr
    09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr
    10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Geb: 29-05-07 Gew: 3830 gr 52 cm
    11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn Geb:31-05-07 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis
    12. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Geb: 01-06-07 Gew: 2850 gr 49 cm
    13. Bibi78 (28) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Geb: 04-06-07

Geboren:
    7 meisjes
    7 jongens

Aankomende bevallingen

02-06-07
    Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling

03-06-07
    Ky84 (22) M 1e kindje hoofdligging, ligt klaar om geboren te worden! Nu geschat op 7,5 pond gew + 25 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen

05-06-07
    Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling

06-06-07
    Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling

08-06-07
    Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen
    Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven
    Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen

09-06-07
    Hester (27) J 1e kindje wordt 31 mei ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging Bijz = ziekenhuisbevalling

10-06-07
    Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding

11-06-7
    Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding

12-06-07
    Cimbomlu (37) ? 1e kindje Vliezen gebroken op 4 juni bijz = stuitligging -> keizersnee flesvoeding

13-06-07
    Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis
    Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz = keizersnee op 06-06-07
    Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding

14-06-07
    Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv

15-06-07
    Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven

16-06-07
    Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen

17-06-07
    Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, medische ziekenhuisbevalling
    Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven
    Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding
    Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling
    Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining
    Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven
    Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven

18-06-07
    Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven

19-06-07
    Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven

20-06-07
    Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen

24-06-07
    Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding

28-06-07
    Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling
    =============================================

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Ky: spannend! Ik hoop voor jedat het nu door zet

@Siken, en partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan!

@Sally: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk! Wat zul jij op een "roze' wolk drijven op dit moment! Spannend hoor, je kunt natuurlijk alvast info zoeken enzo over een jurk..locatie..kun je vast in de stemming komen!

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hihi pietje hij is roze blauw nu idd!
    ik ga idd even rondneuzen waar en hoe en welke jurk! pfff wil eigenlijk heeeeeeeeeeeel veel kilo's eraf hebben voordat ik in zo'n mooie jurk ga! maar tja of dat haalbaar is..

13. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Hee, jongens en meisjes staan gelijk!

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Remember
    Ik duim voor je, nog een beetje meer om 14.30!
    Laat je ons niet te lang in spanning zitten :idea:

@Lailae
    Het is nu 10.45...Spannend!

@Judith
    Geen idee, het was een adrealineroes van hier tot Beijing (ja, ik weet hoe ver dat is en een mooiere stad dan Tokyo!) :)
    P.S.: In het kraamhotel mag je niet medisch bevallen. Dan moet je naar het ziekenhuis.

@Anja
    Volhouden ;)
    Hoop dat onze kraamverzorgster de klossen ook liever kwijt dan rijk is.
    Dan zijn ze zo verdwenen.

@Pietje77
    Ik moet ook in het diepe springen hoor. Erg grappig...

KY IS OOK BEZIG EN DAT OP 5/6/7 :) Je kunt het!

@Cindy
    En hoe was de APK?

@Shelde
    Een eigen huis bouwen, wow.
    Wij hebben wel een eigen huis, maar dit is voor ons gebouwd, net wat makkelijker. 16.45 naar de VK is inderdaad een rottijd, zit je de hele dag te wachten. Wij hebben donderdag om 15.30 een afspraak en dat is net zo irritant :rolleyes:

@Siken
    GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE.
    Goed werk ;)

@Sally
    Gefeliciteerd :whistle:

15. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Joh, je hebt nog even voor het maart is! Ik weet niet of je bv gaat geven, maar het schijnt dat de kilo's erdan af vliegen.. En je bent nogniet eens zoveel aangekomen! Nog geen 10 kilo!pffff vorige keer was ik 1 week na de bevalling 10 kilo afgevallen, alleen die laatste 10 duurden iets langer... :cry: :( Maar ook die was ik kwijt, met de nadruk op was, want die zitten er nu wel weer bij aan.. ;)

Wilde deze zwangerschap ook niet zoveel aankomen, maar ja.... :oops:

16. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahah shit dan zal die big mac die mijn lieffie gaat halen niet veel gaan helpen hihi :rolleyes: tja maar ga hem niet afbellen he ;)
    shelde ben je een huis aan het bouwen? :O lees ik op zijn oost indisch? whahah dat heb ik helemaal niet meegekregen!

succes hoor en foto's doen het altijd goed! haha als vriendje en ik dat gaan doen dan is er van een huwelijk geen sprake meer.. pffoiiee we vliegen elkaar dan echt in de haren :)"

maar jullie gaat het zeker lukken!
    ;)

17. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi hoi,

Ja, de lijst maar even aangepast. Gaat errug snelllllll nu.... :confused:

Judy
    Wat een prachtige foto weer! En mooi verhaal over je huwelijksreis.
    Al aan de strijk? ;)

Siken
    Bij deze natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Ezzieh! Fijn dat de bevalling ook zo goed is verlopen. Daar tekenen wij allemaal voor denk ik?! Geniet er lekker van meid!

Nachtvliinder
    Ahhhh, nog meer spannend en ander nieuws! Gefeliciteerd meissie! Jeetje, ja, nu eerst maar even de bevalling afwachten en dan kun je alweer lekker gaan dromen over je huwelijk! \:D/
    Mooie jurk uitzoeken hoor. Die kilo´s gaan er straks vast wel weer vanaf. En ja, ik denk dat het op 26-3-2008 mooi weer zal zijn! :D

Ky
    Oh, Ky....Wat spannend! Ben zeer benieuwd. Heel veel succes meid en wat zou het inderdaad een fantastische datum zijn!

IK WIL OOK! En wel nu! Ja, nu..... NU....(helaas....)

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Spijkervrouwtje, van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Isa!

Bibi van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kayleigh!

Siken gefeliciteerd met je dochter!

Ik ga hier zo de gordijnen voor de babykamer ophalen, en dan kan ik eindelijk foto's van de babykamer maken en in mijn album plaatsen!

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bibi en partner; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kayleigh

Siken en partner; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ezzieh

Geniet van jullie kraamtijd dames!

Nachtvliinder en partner; van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ky; jeetje meis wat spannend! We hopen snel van je te horen.

Allemaal strippers inderdaad dus het wordt echt een flinke babyboom deze week volgens mij!

Zo ik ben sinds 11.00 uur wakker.. heerlijk geslapen en voor de verandering niet zo vroeg wakker. Erg lekker :D

Ik ga nu even lekker een kopje thee en een boterham maken en dan kom ik even verder kletsen.

20. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    :D Bibi en partner gefeliciteerd met jullie dochtertje

Siken en partner ook gefeliciteerd met jullie dochtertje

Spannend voor Ky ze is al zo lang aan het rommelen, hoop dat het vandaag gaat komen.

En inderdaad @ Nachtvliiinder: Met bv val je echt veel af , ik was nadat ik gestopt was nog nooit zo licht geweest dus goede hoop voor maart!

Voor de gene die misschien gestript gaan worden, veel succes, bij mijn eerste werkte het de eerste keer niet en de tweede keer zijn uiteindelijk de weeen begonnen.
    ben dus heel benieuwd hoe het nu allemaal gaat!

Ben blij dat mijn zoontje op de creche is, erg he! :oops: maar mama heeft wel een beetje rust nodig en dat begrijpt hij niet, als mama gaat zitten om even te lezen dan denkt quinten aha boekjes tijd etc dus nu prive tijd !
    Heerlijk!

groetjes

Deel Deze Pagina