Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Mag ik jullie (vanwie ik het gezien heb in het album) een compliment geven voor de ontzettend leuke babykamers!
    Wij hebben verder niets gedaan, mede omdat we half juli gaan verhuizen. Dus onze beeb komt op de babykamer waar onze dochter ook heeft gelegen. Ook haar "grote meisjes" kamer hebben we niets aan gedaan.

Eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers...

Ook hadden we geen babykamer gekocht bij de eerste, er was een kast en commode ingebouwd. En de wieg waar ik zelf in heb gelegen hebben m'n ouders bewaard. M'n zus heeft hem 2 keer gebruikt, (bij de derde lag mijn dochtertje erin) en wij gebruiiken heb nu voor de tweede keer.

Vind ik zelf wel heel bijzonder en ben er ook best trots op! Het hemeltje is gemaakt van mijn moeders trouwjurk. Ik heb hem dus heel voorzichtig met de hand moeten wassen. Kijk wel even, of ik een foto in mijn album kan plaatsen.

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Moon wat goed om te lezen dat alles goed met je gaat! en de gezondheid van je kindje is belangrijk idd maar denk wel beetje aan jezelf! hoop dat je wat energie heb als je op vakantie bent!

hier ook even een upje va ky!
    Ik moest aller eerst bibi feliciteren van der! dus bij deze

Van harte gefeliciteerd met je dochter Kayleigh

de weeën komen nu om de 5 min en houden 40 sec aan! ze heeft de vk nog niet gebeld, haar vriendin is onderweg naar haar toe! Ik hoop dat ze dan wel snel de vk gaat bellen want je weet maar nooit, lhoewel zij het gevoel heeft dat het nog lang gaat duren!..

wat denken jullie! ik hoop dat ze vandaag gaat halen hoor! :)

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Siken en man.... van harte met jullie dochter Ezzieh... geniet heerlijk van der en de kraamtijd!

Ky...... yeahhhhhh ze is bezig!

lailae..... joepieeee... iig vast één die met goed nieuws thuis is gekomen... spannend hoor..... \:D/
    Zal morgen om 8 uur aan je denken!

Simone..... dubbel zo mooi zo'n buikie aan jou! Hoop dat je je snel beter voelt en heerlijk kan genieten van jullie vakantie

sally.......... Gefeliciteerdt met jullie voorgenomen huwelijk! heerlijk om naar uit te kijken en te plannen......

Sandra.... we hebben het er vorige week bij de vk al over gehad wat er gaat gebueren als ik de 40 wkn ben. Ze gaan daarom nu strippen en zet het niet door deze week dan gaat ze gelijk bellen naar de gyno... ze heeft al toegezegt me niet "overtijd" te laten lopen. \:D/

Ben ook heel benieuwd hoe het is met de ladies die al aan de gang waren.

natascha.... lekker shoppen!
    Ik zou ook wel willen maar heb eigenlijk niks meer nodig en winkels aflopen is ook en crime tegenwoordig.

Voor vaderdag heb ik ook totaal geen energie om het huis te verlaten, dus heb met mijn moeder voor morgen afgesproken om naar mediamarkt te gaan...( al hoop ik dan bevallen te zijn natuurlijk).
    Ik ga dan kijken voor een flatscreen tv, hubbie wil er al zolang 1, en nu ik geen tijd en energie heb gehad om het belastinggeld te spenderen denk ik eraan om een tv aan te schaffen.. onder het mom van vaderdag!

Nog 1,5 uur....... \:D/

4. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    whahahaahhaah nog even snel ky heeft net de vlos gebeld en die komt om half 3 een kijkje nemen.. zelf verwacht ze niks maar hoop wel of die weeën geholpen heeft wat centimeters betreft!

ennuuuhhh ze zegt dat weeën stom zijn :) whahah nu lach ik erom , maar strakkies :( .. zal aan haar uitspraak denken!
    dus maak je borst maar nat!

5. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    remember! spanned hoor! nog eventjes hihi! laat je weten hoe het gegaan is ? ik ga ff dutje doen, ben kapot! :eek:

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    haha, eigenwijs kreng is het toch!

ik ga nu de stad in, stel dat...sms je dan even een update Sally?

7. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Remember:
    Succes zometeen he? Ben zeer benieuwd....

Jeetje, ze zit er nu dus middenin. Leuk (voor ons) dat ze je op de hoogte houdt. Ik zou allang gebeld hebben denk ik. Is toch ook de bedoeling, als ze om de 5 minuten komen?
    Is Job bij haar? Hoop ook dat het nog vandaag komt. Deze datum is te mooi om te laten schieten.... Toch?
    Hoe is het met jou(w ontsluiting) dan, Nachtvliinder? Nog geen verandering, weeen of iets dergelijks?

8. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    doe ik! doe het wel onder een oude nummer van me dus dan weet je dat alvast! moet ff op mijn beltegoed wachten :( maar sms je gelijk!

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi moet er toch op 1 of andere manier uit komen ;)

@ judy

Zkrs... maar durf me er totaal nog niet aan te binden :(
    Ben nog best angstig er onder.
    Maar komt wel denk ik als ik de 12 weken over ben.
    Volgens de gyn is de kans nog maar heeel heeel klein dat het nu nog fout gaat.

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    maakt mij niets uit, als ik het maar weet...

Remember, succes straks en Laila, mocht ik je niet meer "spreken" zet 'm op morgen!

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    job is uit voorzorg al thuis gebleven! dus die heeft gelukkig haar mannetje bij der!
    ja volgens mij was het ook wel zo dat als ze om de 5 min komen en ze houden ong een minuutje aan dat je dan moest bellen! maar heb niet het idee dat ze al al-tijd-is-kort-jak-je-ziek aan het puffen is.. Ik dnek niet dat ze me dan nog op de hoogte kan houden! :)

met mijn ontsluiting gaat alles wel goed denk ik.. volgens mij is het van 1,5 cm naar potdicht gegaan hahah :) heb geen gerommel niks. haha maar vind het veels te spannend om nu te gaan bevallen hahah :oops: :p

nee eerst een live bevalling voor oins en dna ben ik aan de beurt , althans mag ik hopen ! ;)

12. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    babykleertjes en kleren voor mijn oudste
    alvast een vaderdagkadootje wie weet wat ik rond die tijd aan het doen ben

ik was er net bij mijn oudste beetje vanaf dat eeuwige geshop haha en dan begint het weer hoor zal wel nooit genezen

Spannend voor ky hoop voor haar dat de cm's opschieten

13. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam

nou we blijven duimen! jaa ons kerstkindje kunne we daar ook weer mooi naar uitkijken ;) :) het gaat hard hoor!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dat geloof ik best dat het snel gaat.
    Nu was het al zo juni.
    En moet je zien.. allemaal puffende vrouwtjes ;)

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Bibi en partner gefeliciteerd met jullie dochtertje :)

Siken en partner gefeliciteerd met jullie dochtertje :)

Moon wat een mooi buikje! super!

Ky, veel succes!

x dora.... een beetje vanaf de zijlijn..maar ze volgt alles ;)

16. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Dora:
    Bij jou ook nog niets geen voortekenen?

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    hihi gekke Ky... ik hoop voor haar dat het goed doorzet en ze een "makkelijke" bevalling heeft.

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Siken gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Nachtvlinder, jij ook gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Helemaal leuk dat trouwen, en straks een ienimini bruidsjonkertje erbij, komt helemaal goed!

Ky, Spannend meid, hoop zo voor je dat het nu echt gaat gebeuren, hoef je ook niet meer in te zitten over het ophalen van je schoonmoeder ;)

Meiden die vandaag of morgen gestript worden (ben ff kwijt wie dat ook al weer waren...) Succes en zet hem op, tword zo echt een babyboom!

Hier alles prima, net mn schoonmoeder op bezoek gehad, gezellig gekletst en dan vliegt de tijd ook om. Morgen komen mijn ouders nog ff langs, zijn vast bang dat ze me niet meer zien met dikke buik ofzo, hahaha...

Moon, mooi buikkie heb je al hoor, nog ff en de 12 weken grens ben je voorbij, hopelijk gaat het dan ook beter met je misselijkheid!

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Moon, lekker trouwens dat je nog vakantie in het vooruitzich hebt. Waar gaan jullie heen?
    En het is zeker heeel erg veel waard als je je kleintje zo ziet schoppen en bewegen!

Dora; leuk dat je er ook nog bent. Gaat alles goed met je?

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    We gaan 1 weekje naar brabant... haha echt heel ver weg ;)
    Maar als we er maar even uit zijn.
    Zouden eerst niet gaan, marco was bang dat het niks zou worden.
    Maar als ik de medicijnen slik is er niks aan de hand.
    En dan gaan we maar wat minder doen dan anders.
    Heb er nu al zin in :)

Mag je eigenlijk in de Jacuzzi?
    Die zit er nl bij.

Deel Deze Pagina