Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wat is dat? Heb ik niet gehad op de gym...

Wel spannend allemaal! Ik zou pas moeten bellen als de weeen om de 3 min. komen en een minuut aanhouden. Maar ik bel mooi eerder. Beter te vroeg dan te laat toch?!
    Ben benieuwd hoeveel juni baby's erbij gekomen zijn! Cimbomlu heeft zeker haar kleintje al, maar de anderen? Ik hoop het!

Moon, veel plezier op vakantie! Geniet er maar lekker van!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heerlijk joh, hoeft toch ook niet ver weg te zijn, als je er maar lekker uit bent en even kunt genieten van elkaar en een andere omgeving.

Volgens mij mag je gewoon in de jacuzzi hoor. Alleen niet als je vliezen zijn gebroken, maar dat duurt nog een hele tijd voordat dat bij jou gebeurt ;)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    haha ja dat is nog een eind weg ;)

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    dat is de laatste fase als je weeën heb die dan te zwaar zijn en dat je die in 7 keer weg moet puffen! je kan 1.2.3.4.5.6.7 wegpuffen of het altijd is kortjakje ziek! als ezelsbruggertje ;)

5. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Oooo meiden,wat de weeen betreft....zijn het helse pijnen,echt waar....
    Ik was als gekke aan het roepen.....
    Ik denk dat de hele etage heeft me horen roepen,ik heb iedereen in de gang bang gemaakt,ze...haha
    Ik ga akkord met Ky die weeen zijn stom en pijnlijk.....waarom gaat de baarmoedermond niet vanzelf open,aa? baaah die weeen maar toch zou ik nog honderd keer willen bevallen en die moment meemaken toen haar hoofdje uitkwam en ik mocht een keer persen en dan heel haar lijfje en dan was ze op mijn borst...zo warm zo onschuldig.....
    Dokters waren verbaasd dat ze helemaal niet blauw was,ze had lekkere gezonde roze kleur enne ze schopte kinderarts in zijn buik toen die haar aan het onderzoeken was en die zei zo:" Wauw wat een sterk meisje" Iedereen was verbaasd over mijn bevalling,want het ging zo snel en zo makkelijk,ze verwachten dat niet,omdat het eerste kindje was en omdat ik zo jong ben...ze dachten echt dat ik ging lijden en roepen en huilen zoals klein kindje....die waren echt trots op me.....hele afdeling was daarover aan het praten...hehe

Ky zet hem je kunt het....
    Iedereen die bavallen is GEFELICITEERD
    Ik zei tegen mijn man dat het eerste en het laatste kindje is en die ging akkord met me omdat die me zag lijden door die weeen,die had echt heel erg moeilijk...hij kon het niet aan maar daarna na epidurale waren we grapjes aan het maken en ik zei:" Zeg met die epidurale,zal ik 10 kinderen voor jou baren" hahaha
    En na de bavalling zei ik dezelfde,dus wie weet misschien ben ik na een jaartje,als het kleine wat opgegroeid is weer zwanger?
    En euhm over 5 dagen zal het 1jaar,12juni,zijn we getrouwd....

En ja ik vond het ook raar dat ze me alleen lieten met de persweeen en zeiden dat ik goed mag persen...ze kwamen pas op laatste moment toen ik hoofdje al voelde....hahah en zeiden :" Amai,die madam heeft wel goede arbeid geleveerd,goed geperst"!
    Maar geloof me,zo alleen met jou man zitten persen met gedimd licht is heerlijk hoor...ik weet niet maar ik vind dat ik heel mooi en bijzondere bevalling heb gehad... ;)
    Ik wens zo´n bevalling aan iedere vrouw toe.....
    @Judy,bedankt voor het mooi berichtje van jou en jou kleine is een engeltje,moge God en Zijn engelen haar bewaren en veel kracht en gezonheid geven
    En moge God en Zijn engelen alle onze kindjes bewaren en beschermen van al het kwade en gevaren

Groetjes,
    Siken

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Spijkervrouwtje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isa!
    Jeetje we gingen zo gelijk op en nu heb jij al een dochter! WOW!

Bibi: yess ook een dochter, van harte gefeliciteerd met Kayleigh!

Siken: ook jij een dochter, van harte gefeliciteerd met Ezzieh!!

Dames geniet van jullie kraamtijd en herstelse van de bevalling :)

Wat lees ik verder: Ky heeft weeen? Zet hem op Ky en alle andere die nu aan het bevallen zijn :p

Jeetje wat spannend, de bevallingen vliegen ons om de oren op dit moment! Hoe zou het met Cimbomblu, Bloem en... zijn?
    Kan het bijna niet bijhouden, wat gebeurd er veel zeg ;) Vandaag ga ik naar de VK voor mijn APK. Ik hoop dat mijn bloeddruk goed is en niet weer te hoog! Oja en vanavond heb ik partneravond van de zwangerschapsgym! Gelukkig ben ik nog niet bevallen en kan ik de cursus afronden ;)

7. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Aja,btw
    Die warme bad,helpt helemaal niet,verzacht helemaal niks...pfff
    Ik sprong eruit
    Maar wel als je weeen hebt kun je met een douchekop met stromend water en heel heet die weeen wel wat verzachten...maar het het moet wel heel heet water zijn

8. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Jeetje,de kleine slaapt en ik zit met opgezwollen borsten.....
    Ik heb die om 12u gevoed en nu zijn mijn borsten weer opgezwollen,ik lijk wel een melkfabriek te zijn....
    Wat denken jullie zou ik die aanleggen?
    Of laten slapen?

9. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Goh ik kan er niets opzeggen Siken! Nog geen ervaring ;) Dat klinkt zo als een totaal andere wereld. Genietse nogmaals ;)

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    haha die moon! nee je kan gewoon in de jacuzi hoor! *is jaloers want wil ook wel *

maar idd alleen als de vliezen zijn gebroken niet meer , maar dat duurt nog ff ;)

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    zooooo ga nu echt ff wat doen, de tel ging weer eens een keer! de gyn had me beter niet kunnen vertellen dat ik ontsluiting had, want iedereen dacht dat het het weekend ging beginnen! dus de tel staat roodgloeiend!

echt eerlijk waar als ik over tijd ga doe ik die stekker eruit trekken! :p

zelfs vriendje wil geen sex omdat hij weet dat ik ontsluiting heb en de gyn heeft andgezegd dat ze het hoofdje kan voelen.. hahahah hij durft niet meeR! ach ja vin het wel best zo ers voel ik hem alleen maar trappen ;)

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    meiden ff upje van ky!

de vlos is geweest en ze heeft 3 cm! :whistle:
    ze komt om half 6 weer en als ze dan 4 cm heeft gaan ze haar vliezen breken!

dus er komt een 05.06.07 beeb! :) duimen meiden dat die ene cm snel komt! super !

kom op meid je kan het he!

13. oh spannend, ik hoop zeker dat ze vandaag nog bevalt!
    raar idee dezelde aantal cm's ontsluiting

14. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ohhhh wat spannend!

wel alle bladzijde meegelezen maar niet meer gereageerd!
    wow, hoop gebeurd hier!

Spijkervrouwtje gefeliciteerd met jullie dochter!
    Siken, ook gefeliciteerd met jullie dochter,
    ben ik nu nog nieuwe mama's vergeten, zo ja, ook gefeliciteerd! :oops:

lailea, spannend morgen, heel veel sterkte en morgen of overmoregn lig je lekker met beebje in je armen!

Ky, zet m op meid!

Al die baby's krijgen er zin in zeg hahahah, deze hier nog niet echt hoor, hahahahah, wilde vannochtend zelf de vk bellen omdat ie zo weinig beweegt, maar toen ik wilde bellen was die daar weer, en nu trouwens ook, gezelli, volgens mij werkt dat gevoel ook verslavend hahahaha!

nou meiden puff ze en ben heel benieuwd naar alle baby's en namen! altijd leuk om te weten hoe de kleine is gaan heten!

liefs

15. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    OOOHHHH, wat spannend.... Hoop het zo voor d´r!
    Hou ons op de hoogte he?

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Shelde
    Dan weet je waar je voor werkt. Super leuk! :)

@Lailae
    06-06-07 wordt dus jullie dag ;)
    Zal aan je denken morgen en duimen dat alles snel en goed verloopt.

@Moon
    Het is allemaal de moeite waard hoor :idea:
    Alvast een fijne vakantie gewenst!

@Natascha30
    Jij dacht: voor ik ga bevallen nog snel even hamsteren :p
    Goed idee!

@Ster
    Succes straks bij de VK.
    Keep us posted, hihi.

Ky gaat vandaag nog bevallen. Super spannend :baby:

@Bloem, Cimbomlu en Hester waar zijn jullie?

17. Spannend zeg Ky, hopen dat haar bevalling dan niet zo lang duurt als mijn eerste (21 uur) dan wordt het geen 5-6-7 maar we gaan ervanuit dat het goed vordert! Zet hem op.

Zo net lekker even geslapen, heerlijk zeg was echt moe, ga zo naar mijn ouders mijn dochter ophalen maar eerst even daar eten.

Moon, mooie buikfoto hoor!

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    update:
    Ben net terug ze heeft me even lekker pijn gedaan :)
    Helaas nog geen ontsluiting, maar omdat ik bij de ander twee ook van potdicht naar snel bevallen ben gegegaan zegt ze dat het haar niks zegt en ze hoopt dat het iig wel wat zal doen.
    Gebeurt er niks dan komt ze zaterdag weer strippen :oops: :)
    Als er dan niks gebeurt is het volgende week op naar de gyno.....

ga nu even eten en op bed, want of het nou wel of niet wat doet.... echt lekker zit ik momenteel niet ;)

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Remember
    Wie weet besluit de kleine wel heel snel dat het toch tijd is om te komen.
    Ik hoop het voor je.

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @All
    Hier nog geen nieuws...
    Hubbie belde vanmiddag heel hoopvol van en...
    Ikke: Nou de kleine is vandaag lekker rustig...
    Zeker moe van de afgelopen nacht...

Deel Deze Pagina