Hester: van harte gefeliciteerd met jullie zoon En das er weer eentje.... Who´s next? Ik wilde nog heel even checken of er nog wat nieuws was hier, maar moest alweer 5 pagina´s bijlezen! Ja, wat wil je met al die bevallingen.... En gebroken vliezen, weeen etc. Hier ook nog steeds alles rustig. Morgen naar de VK. Ga ook maar eens vragen wat ze gaan doen als je de 40 weken gepasseerd bent. Zal wel per VK anders zijn. Oh, ben daar echt wel bang voor hoor, dat het nog weken gaat duren. Please NOT! Ben er ook wel van overtuigd dat je de bevalling psychisch uit kan stellen trouwens, jullie ook? Dat je zo graag wilt, maar daardoor juist niet lukt.... Hmmmm, hoe kan ik die knop omzetten....
Zo een hele dag niet geweest en wat is er veel gebeurt Mijn uitgerekende datum naar de knoppen haha. Toch al die maanden naar toe geleeft en dan NIXXXXX Wel raar hoor, afwachten dus. Jeetje, ik moet er effe wat feliciteren Ik hoop dat ik niemand vergeet Hester, bibi, siken, gefeliciteerd met jullie kleine spruit KY, ik hoop dat jij " mijn" datum mag overnemen Nachtvlinder, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
Bedoel je echt Tukkie?! Weltrusten! Judith en Viona: Wat een heerlijke meiden hebben jullie zeg. Ikke is jaloers! En heerlijk om jullie zo te horen kletsen over voedingen, groei etc. Kan niet wachten om hier ook over mee te kunnen praten. Nachtvliinder: Hoe is het met jou buikkramp? Nog steeds last van? Sterkte met je hubbie! Ik ga ook lekker tukken! Ben zeer benieuwd wat de dag van morgen brengt! Goodnight!
Meiden heugelijk nieuws! Ky is bevallen van een mooie dochter genaamd Lara! Zij is om 21:18 ter wereld gekomen Lieve ky van harte gefeliciteerd! zal even een up geven ! De vlos had haar vliezen gebroken, maar de kleine had in het vruchwater gepoept dus ze moest naar het Zh toe.Vanaf daar heeft ze 1 grote wee gehad zonder tussen stop en is haar kleine meid geboren! lara is haar naam en ze weegt 3560 grm. Donderdag mogen de kersverse ouders met de kleine meid naar huis! Tot zover de update van ky! Jaaaaa toch gelukt he 05-06-07 mooie datum! liefs sally
ow dat weet ik eigenlijk niet ik neem aan omdat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept. en dan houden ze je een dagje extra! voor controle! maar jah dat weet ik eigenlijk ook niet!
Ky en man, gefeliciteerd met lara! lailae, succes morgen, 8 uur al toch, hoop dat je beetje slaapt, kan me voorstellen dat dit door de spanning niet echt lukt! truste, ga lief maar eens achterna, morgen gezellige dag, vriendin komt langs. Ik ben vanuit den haag naar arnhem/didam verhuist, en werk normaal nog 2 dagen daar in de buurt, zie dan iedereen nu dus al ff tijdje niet, dus wordt gezelli morgen, en volgens mij ook wel terassjes weer, jippie! liefs
Hallo,goeden avond.Ik ben de man van Cimbomlu. Normaalgezien verwaachtten onze baby 5 juni, maar onze baby wilde het niet. De details zal u door mijn vrouw leren,als ze thius zijn.Onze baby is gisteren 09.08,met de kaizersnede s'morgens geboren We hebben hem DenizAlexender genoemd. Deniz in het turks betekent "de zee ", Alexander komt van Alexander de Grote, een macedonische grote figuur van de geschiedenis voor wie we allebei respect hadden. De mama en de baby zijn nog altijd in het ziekenhuis. Dank u voor uw attentie en de aandacht.De man van de Cimbomlu.
Ky en Jop; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lara!! Sally; thanx voor de update mop Cimbomlu en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Deniz (mooie naam!!) Man van Cimbomlu; bedankt voor de update en de uitleg over de namen van jullie mannetje! Hopelijk mogen ze snel naar huis toe. Een hele fijne kraamtijd gewenst!
Bevallingslijst 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 3500 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr, nu 3706 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje Geb: 24-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara Geb: 27-05-07 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Geb: 27-05-07 Gew: bijz: borstvoeding? 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven Geb: 28-05-07 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 FloorGeb: 28-05-07 Gew: 3250 gr 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon Geb: 29-05-07 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Geb: 29-05-07 Gew: 3830 gr 52 cm 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn Geb:31-05-07 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 jongen Geb: 01-06-07 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Geb: 01-06-07 Gew: 2850 gr 49 cm 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Geb: 04-06-07 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Geb: 04-06-07 Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Geb: 05-06-07 Bijz: toch ziekenhuisbevalling borstvoeding Geboren: 8 meisjes 9 jongens Aankomende bevallingen 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , wil thuis bevallen borstvoeding Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Duveldraakje (24) M 1e kindje gew. onbekend bijz = keizersnee op 06-06-07 Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Lailae (31) M 2e kindje ingedaald vast in bekken, wordt 06-06-07 ingeleid , medische ziekenhuisbevalling Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling =============================================
Zo ik ga een keer vroeg naar bed en meteen 2 bevallingen erbij! Cindy; ik zal Angela zeker feliciteren van jullie allemaal! Velobabe; bedankt voor de tip mbt de distributieriem. Deze is gisteren als het goed is al vervangen door het autobedrijf (tegen veel lagere kosten dan normaal). Shanna; succes bij de vk vandaag! Lailae; heel veel succes strakjes in het ziekenhuis, we denken aan je! Hoe zou het met Patje zijn? We hadden trouwens nog even flink de schrik erin gisteren. Ik heb mijn huidige auto dus ingeruild tegen onze nieuwe, alle papieren lagen netjes bij elkaar klaar. Totdat vriendje ineens zei heb je ook kentekenbewijs deel III erbij? eeehmmm hoe ziet dat ding eruit? Na enige tijd zoeken hebben we hem gelukkig gevonden maar we zagen het al helemaal gebeuren dat we de auto niet konden ophalen hihihi... wat een muts ben ik ook. En nu ben ik alweer wakker.. veel gedroomd; weer over mijn vliezen die zijn gebroken, weeën etc. maar niks aan de hand behalve harde buiken.
Ky en Cim gefeliciteerd met jullie kleintjes! Hoop dat alles goed gaat met jullie en de kleintjes. Geniet van elkaar! Wat gaan we goed zeg! Ik kan stiekem ook niet meer wachten! Maar hier echt nog geen teken van dat er iets staat te beginnen ...... Manuela, ook al zo vroeg wakker? Jammer he? Gelukkig hebben jullie deel III ook gevonden. Schrikken dan he? Lailae, je leest het vast nog wel even voordat je vertrekt. Had je al succes gewenst maar bij deze nogmaal! Spannend meid. Liefs Cindy
Cindy; gefeliciteerd met je 38 weken! Ja echt balen zo vroeg wakker.. heb ook slecht geslapen, maar dat komt ook denk ik door alle zenuwen dat het een dezer dagen wel eens kan gaan beginnen. Ik denk dat ik zo nog even lekker mijn bedje inkruik, misschien pak ik nog een paar uurtjes slaap mee. We gaan inderdaad ineens heel erg hard zeg! Maar bij jou dus nog niks te bekennen?
Ja dank je wel ! 38 weken, geweldig. Nooit gedacht zover te komen! Hierdoor ook wel extra ongeduldig .....hahaha! Ja zal bij mij ook wel een stukje spanning zijn. Ik word gewoon wakker en dan ook gelijk klaarwakker! Ik ga zo ook nog wel proberen te slapen. Nog even een bakkie en een broodje en dan voldaan weer naar bed. Wie weet helpt het! En vandaag voor het eerst even geen verplichtingen/afspraken, dus lekker chillen! En vanavond lekker uiteten bij de Griek. Jammie! Hoop dat jij ook no geven lekker kan slapen en veel plezier vandaag! Liefs Cindy
Ky en Jop: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lara! Cimbomlu en man: Gefeliciteerd met jullie zoon Deniz! Alle anderen die ik vergeten ben te feliciteren: Van harte met jullie nieuwe spruit! Lailae: Veel sterkte vandaag! Hier is alles rustig. 'k heb nu wel wat last van opgezette handen en voeten, maar dat komt voornamelijk door de temperatuur. Ben al vroeg wakker, maar dat komt omdat Fred vroege dienst heeft. Coen is inmiddels ook al op (om kwart over 6) en is met geen stok meer naar zijn bed te krijgen. 'k ga de ontbijtboel even opruimen en me aankleden. groeten, Anja
Goeie morgen hier nog even een berichtje van een bijna mamma. Als het goed is wordt de KS in de loop van de middag gedaan, dus ik wordt dus echt MAMA vandaag! Joehoe, heel vreemd, maar wel lekker (rivella-like). Als ik weer terug ben uit het ziekenhuis zal ik zo snel mogelijk een verslag uitbrengen. Waarschijnlijk zal mijn zus, Doosje, al eerder wat laten weten! Zo blijven jullie mooi op de hoogte. Voor alle meiden die de komende dagen ook aan de beurt zijn een heel mooie bevalling en kraamtijd toegewenst. De nieuwe mamma's natuurlijk hartelijk gefeliciteerd en geniet maar lekker van de kleintjes. De meiden die nog even moeten, heel veel succes met de laatste loodjes! Ik hoop dat ik nu iedereen gehad heb, zo niet sorry! Liefs, Duveldraakje
@Duveldraakje Dat alles goed mag gaan en je snel weer naar huis mag met de kleine Seriously easy-going! @Ky+Jop Dit lees je vast later...GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE LARA @Cimbomlu+man GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DENIZ
Goedesmorgens, Gek genoeg heb ik toch nog 5 1/2 uur geslapen. Lekker dus. En het is dus niet spontaan begonnen Cimbomlu & man: van harte gefelciteerd met de geboorte van julle zoon Deniz, mooie naam overigens. Manuela: dat hebben wij ook gehad met deel III en toen was ik niet zwanger. Dus het is je vergeven. Helaas blijft er ook wat van je zwangerschapsdementie over Veel rijplezier toegewenst Cindy; veel plezier en smul ze bij de griek! Altijd lekker! Anja: ik heb gisteren nog een foto gemaakt van mijn voet, echt een olifantenpoot met een put die je erin kan drukken. Ik hoop weer snel een normale voet met enkel te zien Duveldraakje: veel sterkte vandaag dat je maar snel je kleintje in je armen mag hebben Ik denk wel dat jij eerder bevalt, maar ik ben ook vandaag aan de beurt maar dan met inleiden. Maar de eerste 3 cm's zijn er dus scheelt wel wat. Nou meiden bedankt voor jullie medeleven en ik zal Judy een sms'je geven als ik in staat ben daartoe