Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ky en Jop... van harte met jullie dochter Lara.....

Cimbomlu en man.... Gefeliciteerdt met jullie zoon Deniz....

Hoop dat jullie heerlijk genieten van e kraamtijd en de beebs.

Duveldraakje en lailae...... beide heel veel suc6 vandaag, hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en jullie snel kunnen gaan genieten..... heel spannend!

Manuela..... gelukkig deel3 nog gevonden... dus heel veel rijplezier en uiteraardt de groeten aan angela.

cindy.... geniet lekker van je dag, uit eten is altijd leuk.

Hier helemaal niks gebeurt vannacht, dus we gaan op naar zaterdag...
    Blijkbaar werkt mijn placenta nog prima want steeds als ik "weeën" krijg stopt het weer na wat uurtjes.... nouja zolang de kleine het best heeft vind ik het eigenlijk wel best.... ik denk maar zo.....het zal max nog 18 dagen duren in het uiterste geval....... al zal ik op ongeveer max 11 dagen zitten zo.
    Ga maar even een ontbijtje maken en mijn dochter uit bed halen..... als het aan haar ligt slaapt ze iedere dag tot een uur of 10 uit.... ;)

2. Ky van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lara!
    Geniet ervan!

Inderdaad een mooie datum!
    Ben benieuwd wie er nu weer volgt ;)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik dacht dat Cindy en ik de enige waren die niet meer konden slapen, maar het is alweer gezellig druk hier :D

Cindy; ik heb helaas niet meer kunnen slapen dus ben er net maar uitgegaan voor een broodje en kopje thee. Hopelijk slaap jij nog wel even verder. Geniet van je dagje en veel plezier met uit eten vanavond!

Duveldraakje en Lailae; nogmaals veel succes vandaag! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen.

Remember; ik heb het denk ik gemist, maar hoezo op naar zaterdag? En wat heerlijk dat je dochter zo lang uitslaapt!

Bedankt voor jullie wensen qua rijplezier :D Dat zal vast goed komen. Michel is geloof ik erg nerveus en wil de hele dag "cruisen" ;)

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    De vk komt zaterdag bij ons langs om mij nogmaals te strippen.....
    Vandaar dat we nu maar opgaan voor zaterdag.
    Als ik telkens een datum krijg dat er wat gaat gebeuren kom ik er ook wel... eerst keken we een week uit naar gisteren, nu kijken we uit naar zaterdag en zondag ben ik 40 wkn..... dus zo lijkt het wachten wel wat korter steeds ;)

Balen dat je niet verder heb kunnen slapen zeg...
    Ik ga ook zo nog even me bedje in.... kids gaan over 10 maar school en dan kan ik nog even plat..... ik slaap s'morgens beter als s'nachts.. :(

En mijn dochter is echt een slaap koppie hoor.....
    Het komt zeldennnnnnn voor dat ze wakker is voor ze eruit moet.
    In het weekend is tegen 10 uur ook heel normaal voor der... en als ik bv ziek ben kan ik der naast me leggen en slaapt ze gerust nog even verder :D
    En dat alles terwijl zij altijd zo 18:30 op bed ligt..... vaak ook in het weekend gewoon......
    Ach ik mag niet klagen..... want toen ze dit deed toen ze 2 wkn oud was klaagde we ook niet ;)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou wie weet zet het voor zaterdag wel uit zichzelf door...

Het is inderdaad wel erg fijn om steeds naar een datum uit te kijken die wat dichterbij ligt. Maar dan nog, het gaat zo snel! Voor je het weet, lig je met je kindje in je armen.

Wij keken toen ook zo uit naar de eerste echo, toen naar de tweede, toen de pretecho en die laatste is nu alweer 10 weken geleden! Nu is het echt wachten tot de kleine zich gaat melden...

Jeetje zeg wat een voorbeeldige dame die Jayda! Ik hoop ook zo'n geluk te hebben met ons kindje later want ik hou ook wel van uitslapen ;) Ik zou ook zeker niet klagen erover hihi, ze zal als ze wat groter is, je vaak genoeg wakker houden denk ik.

Ik ga zo maar eens douchen en aankleden, over 10 minuten gaat de wekker, dan kan Michel zich ook gaan aankleden, des te eerder kunnen we onze nieuwe auto gaan ophalen :D

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Manuela
    Heb je mijn berichtje over de auto nog gezien...

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Dat de kans bestaat dat ze eerder komt "vergeet" ik bijna ja....
    Hope so....
    De tijd is idd om gevlogen.

Heel veel plezier vandaag...!

Ga nog even lekker me bed op, ATWT kijken en dan nog even een uurtje dutten daarna :)

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    morguh dames! ik moet ff goed de slaap uit mijn ogen wrijfen want bennet wakker!

Cimbolu en mannetje Gefeliciteerd met jullie knul deniz! geniet ervan en bedankt voor de up! :)

manuela veel plezier vandaag ik dacht dat je vandaag ook lang angela ging! Dus doe haar maar de groeten van mij! ;)
    en natuurlijk veeeeel rijplezier maar dat komt helemaal goed!

Duveldraakje jij wordt mama vandaag! wow vind je dat niet raar om ineens een datum echte datum vast gesteld te krijgen? ieder geval alvast gefeli maar die dikke juig komt later wel als hij/zij er is ;) wow helemaal hyper nog meer baby's.. we gaan goehoedd!

voor de rest weet ik het ff niet mer
    hahaha

margoed hier is alles nog rustig :( morgen 39 weken bah bah ik denk dat ik de 40 ga passeren :cry:

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @Cimbomlu en man:
    GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DENIZ

Ky heb ik als het goed is al een felicitatiesms gestuurd, maar natuurlijk ook via deze weg:
    GEFELICITEERD MET LARA

Goed gedaan hoor meiden! Weer een paar mooie namen erbij op de lijst!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi ja hoor, alleen heb jij mijn reactie blijkbaar niet gezien ;)

Staat ook alweer op 2 pagina 's terug:

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Goedemorgen dames

@KY en mannetje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lara!!

@Cimbomlu en mannetj : Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Deniz!

12. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Judy77: wat een ontzettend mooi meisje is Mirthe! Ik heb de foto's even bekeken..wat een schatje!

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo, hier weer eens een berichtje van mij. Is ongeveer 300 pagina's geleden dus werd wel eens tijd.

@ Duveldraakje, op dit moment ben je in het ziekenhuis voor je ks. Ik hoop dat alles goed gaat en je baby gezond en wel ter wereld komt.

Vorige week donderdag zat ik bij de vk en alles was goed. Heb een nieuwe afspraak staan voor a.s. vrijdag en zit al de hele tijd te hopen dat ik die niet na kan komen. :)

Ik heb by the way een poll opgezet, voor diegenen die het nog niet is opgevallen, om het geslacht te raden van ons poekie. Raden jullie mee?

Verder hoop ik dat het goed gaat met iedereen. En voor degenen die vandaag aan het bevallen zijn/gaan: SUCCES!
    Wil wel met je ruilen! :)

Groetjes!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ky en Jop: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lara!

Cimbomlu en man: Gefeliciteerd met jullie zoon Deniz!

duveldraakje, veel succes!

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen allemaal!

@ kye en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter!
    ( geweldige datum, ben stiekem jaloers!)

@cimbomlu en mannetje, gefeliciteerd met jullie zoon!

@all, hier alles jammer genoeg nog steed rustig, ik had gister wat buikpijn tijdens harde buiken, maar dat zette niet door.
    Morgen weer voor een check naar de HA, maar ik weet nu al dat ie niet gaat strippen, en dat ik dan gewoon nog een week moet wachten, als de beeb er dan nog niet is dan moet ik naar de gyn. Bleh, dat wil ik niet, dus beeb: Kom op, je kan het!

Ik moet zo ff theeleuten met vriendin, dus ik ga er gauw weer vandoor!

Gr patje.

16. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @ Patje: Had ik de vorige keer ook! Was bij vk geweest en de volgende afspraak voor eenweek later stond bij de gyn..en dat wilde ik niet! Ik wilde thuis bevallen! Was best sneu toe ik bij de vk wegkwam....volgende ochtend is Anna geboren!

Dusz.. er is hoop! (Rommelt het al een beetje?)

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Als eerste Ky & Jop, Gefeliciteerd met jullie Lara, wat een mooie naam! Jammer dat je toch nog naar het ziekehuis moest... Fijne kraamtijd toegewenst... Ennuh die zorgen om je schoonmoeder opte halen waren dus heel niet nodig geweest ;)

Cimbomlu & man ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Deniz, ook al zo`n mooie naam met betekenis!

Duveldraakje & laila succes met de inleidngen / keizersnede, spannend hoor, de lijst slinkt nu wel heel rap. Ik tel de dagen daf voordat ik ook mag.

Haha mn mannetje ook wel want die is toe aan vakantie had ie het gister over. Denk eerder dat ie bedoeld dat ie geen zin meer heeft om te werken, op vakantie gaan we namelijk niet, misschien in september pas ofzo.

Ik las ergens dat iemand ook sochtends beter sliep dan snachts, dat heb ik eigenlijk ook wel. Kan moeilijk de slaap vatten savonds en sochtends lig ik echt to een uut of hal 10 in een soort coma...

Manuela, veel rij plezier en groet Angela ook namens mij, fijne dag!

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Even complimenten voor de man van Cimbomlu! Zij was zo bang dat hij het niet op topic kreeg, wauw, die man kan het echt! Mooie uitleg hoor, jullie staan blijkbaar 100% achter deze twee mooie namen mede vanwege de betekenis! Prachtig als mensen de betekenis achter de naam waarderen!

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    hahaha, hij realiseert zich hopelijk dat het geen vakantie is, zo'n kleintje de eerste weken? Hihi, gebroken nachten en als je net lekker wilt gaan eten, ben jij niet de enige die dat wil, haha... Ik heb al weken nauwelijks warm gegeten, lust nu alle gerechten ook koud, hihi....

Maar ik snap zijn bedoeling, natuurlijk kan hij niet wachten om niet meer in afwachting op het werk te zitten, maar lekker zijn kleine kindje vast kan houden! Groot gelijk heeft ie!

20. marion68

marion68 Lid

1 nov 2006
    68
    0
    0
    noord brabant
    babymei, ik hoop voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten, 42 weken dat wil toch niemand. Succes vandaag bij de gyn.

Spijkervrouwtje en partnes, proficiat met jullie dochter Isa. Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen, en nu lekker genieten.

Bibi en partner, proficiat met jullie dochter Kayleigh.

Siken en partner, proficiat met jullie dochter Ezzieh.

Hester en partner, proficiat met jullie zoon, nu lekker genieten thuis. Ben wel benieuwd naar naam enz.

Ky en partner, proficiat met jullie dochter Lara, kei mooie naam. Zal vast net zo'n lieve meid worden als onze Lara. En leuke datum ook.

Cimbomlu en partner, proficiat met jullie zoon Deniz Alexander. Hoop dat je snel opknapt en geniet van de kleine man.

Nachtvliinder heeft de hamburger van gisteren nog geholpen. Enne proficiat met jullie voorgenomen huwelijk.

Manuela veel plezier met de nieuwe auto en bij Angela.

Remember jammer dat het strippen niets gedaan heeft, dan leef maar naar zaterdag toe, maar misschien begint het toch wel eerder.

Ben benieuwd hoe het er bij bloem voorstaat.
    Ook spannend hoe het bij lailae gaat met het inleiden, en de ks van duveldraakje.

Hier gaat alles zijn gangetje, gister en eergisteren wel wat vervelende samentrekkingen gevoeld onder in mijn buik, maar verder toch maar afwachten. Ik heb mijn koffertje al een eind ingepakt en de enveloppen gisteren geschreven, dus de belangrijkste dingen zijn gedaan.
    Nu is alleen onze wasdroger kapot, dus vandaag nog op pad voor een nieuwe (via internet is de levertijd overal zo'n 5 werkdagen en dat vind ik toch wel lang). Ik wil de was nu toch wel goed bijhouden, wie weet wanneer het begint.
    Ik moet trouwens toch maar proberen dagelijks te gaan typen hier, ik moest nu nog 25 bladzijden doornemen sinds afgelopen maandag. Maar ik zit nu toch een beetje te wachten tot ik om 11.00 bij de gyn moet zijn.
    Misschien tot later vandaag.

Groetjes Marion.

Deel Deze Pagina