Jeetje Nikita; nog geen geboortekaartjes en niet erkent... pff ik zou er wel heel erg onrustig van worden als dat bij ons nog niet klaar zou zijn. Als de kleine niet erkent is, moet je inderdaad mee om het aan te geven. Zoals Natascha al zegt, lijkt me niet dat je daar de puf voor hebt zo vlak na de bevalling dus hop, afspraak maken bij de gemeente! Dora; ik heb het ook hoor. Heel de zwangerschap gedacht, nou ik zie het wel, we kunnen er toch niks aan veranderen hoe het gaat verlopen. Die kleine moet er toch uit etc. Maar nu de laatste dagen.... pfff ik begin ineens zo angstig te worden voor alles! Kan ik de pijn wel aan, hou ik het wel vol. Kan ik niet toch beter naar het zh gaan etc. Hoort er denk ik wel bij als je zo tegen het einde loopt.
hoi Natascha nou inderdaad heb daar niet zoveel zin in dan denk ik , dus zal het deze week nog maar proberen te doen.! ik denk de hele tijd die kleine komt toch niet voor ik klaar heb wat ik af moet hebben.......zou mij wel eens kunnen verassen haha. nu ff dweilen en wat boekhoeding (baba) doeiiiiiiiiiiii
nee ik zou het ook niet zo prettig vinden als ik dat nog allemaal moet doen zo vlak voor de geboorte En ja onzeker over wat er gaat gebeuren heb ik ook.......ook al heb ik het allemaal al een keertje meegemaakt het blijft afwachten hoe het deze keer weer gaat verlopen wat wel heel sterk in mijn hoofd zit is dat het cliche gewoon klopt mijn bevalling was echt geen pretje en na een dag toch nog een ks gehad maar zodra ik mijn zoontje in mijn armen had was ik echt alles weer vergeten het is het zo waard
hoi manuela , nee echt onrustig word ik er niet van (erg he) maar die afsprak bij die gemeente hier is zo lastig kan alleen smorgens ,dus moet hij een dag vrij pakken en tot nu toe kwam er elke keer weer iets tussen , maar stel dat je nou alleenstaand bent mag dan wel iemand anders het aangeven? groetjes
ik was al bang dat het onwijs aan mij lag... zich zorgen maken en een beetje bang zijn ik wil er nm eigenlijk ook niet over praten maar aan de andere kant weer wel.. idd een keuze hebben we niet en dat schrijft iedereen zo vlot, maar dat wil niet zeggen dat ik niet bang ben haha...
wow wat een geklets weer zeg! dat betekent dus geen bevallingen hihi anders was het stil! ik ga strakkies alles ff lezen, moet nu gaan opschieten ik moet over uurtje naar de vk! en moet me ff klaarmaken! ik zag wel dat manuela weer terug moet naar de vk want je heb hoge bloedruk! meid wat klote en zorg goed voor jezelf! ik las ook dat angela weer even was komen kijken! meid geeft niks dat je ons links laat liggen das heel begrijpelijk als je zon lekker ventje bij je heb, dus we nemen je niks kwalijk nou ga ff wat doen dus ben er zo weer mits ik niet naar het zh moet , maar dan laat ik judy dat weten via de sms hopelijk tot zo ( en als het ff kan met een beeb ) hahaha hoe bedoel je ongeduldig
Hi ladies, Zo even een ochtendje zonder forum gedaan. Eerst een lekkere meidenfilm gekeken vanmorgen om 8 uur (truth about love) en nu net even als een gek de koelkast schoongemaakt en de woonkamer! Nu ben ik moe.... Vriendje komt zo thuis en wil voorstellen om even lekker naar het strand te gaan (Scheveningen, Katwijk of Noordwijk). Gewoon even lekker wandelen. En als het bakerpraatje klopt, dan is bij de kleine van mij sinds 2 weken een hele pruik aan het groeien Eerst nergens last van en nu? al 2 weken erg het maagzuur. Over dat zorgen maken, dat heb ik ook hoor! Allereerst de bevaling. Ik heb nu soms het idee al dat ik geen adem krijg, laat staan tijdens de bevalling. Ben bang dat ik vergeet adem te halen ofzo. Maar ja daar heb je je VK en vriend voor denk ik dan maar. En ja de pijn, gaan we dat verdragen? Maar er zijn zoveel vrouwen voor ons geweest dus dat moet ons ook lukken hoor ladies! Volgens de zomerhoroscoop in de Flair hebben vriend en ik in de maand juni zowel op 8 als 12 juni allebei een topdag, dus ik denk dat ie op die op één van die dagen komt.....(of op 4 juli, haha die stond er ook tussen in de maand juli en zou nog net kunnen, maar ik ga voor juni hoor!) En die tip over zoveel mogelijk slapen, zal ik ter harte nemen. Ik ga echter steeds laat slapen en ben vroeg weer wakker uit mijn zelf en net als Candijtje durf ik 's middags niet te slapen omdat ik dan bang ben dat ik nóg later ga slapen....Ik zie wel aan mijn gezicht (wallen) dat ik moe ben. Dus anders straks nog even in de tuin. Lailae, Gui kan bij mij komen knikkeren hoor. Hier ook flinke kuilen in mijn voet als ik er in druk en die blijven echt nog lang zitten. Gaat alles goed met de kleine meid? Mooie naam hoor! Judy, haha kurkdroog. Grappig als je soms zo een lol in jezelf kunt hebben he? Ik ga nog even op de site van Angela kijken, had ik nog niet gedaan. Liefs Cindy
je moet wat in je eentje....zolang Mirthe nog niet praat @sally, naar het zh? why? er was toch nog niets?
Gaat snel genoeg hoor. Voor je het weet kletst die kleine je oren van je hoofd! Nachtvlinder, last van voortekenen? SPANNEND! Ik ga douchen en dan lekker naar het strand. Bye tot vanavond! Liefs Cindy
hmm. klinkt best prettig, eens kijken of mijn man dat wil proberen. Ik heb het idee dat mijn buik meer begint te zakken, heb gister ook weer pijn op mijn schaambeen gehad. En "opeens" verschijnt er meer straie... "Piep" Zou dit een voorteken zijn? Volgens mij had ik dat de vorige keer ook, een twee dagen voor dat het begon.. Herkenbaar bij reeds bevallen dames?
nee als ik overhoop toch weer naar haet zh moet net zoals verleden week.. ik wete het niet meer haha ik dacht verleden week ook ff naar de vlos en toen zat ik een uur later nog in het zh maar ik neem aan van niet hoor! anders hoor je het wel
Bevallingslijst 08-04-07 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 3500 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 14-05-07 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 3706 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 15-05-07 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonardbijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 24-05-07 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje 27-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew: bijz: borstvoeding? 28-05-07 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr 29-05-07 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm 31-05-07 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 01-06-07 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 jongen 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm 04-06-07 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 05-06-07 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding 06-06-07 17. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07 18. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 Joya Luna Gew: 3780 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07 Geboren: 10 meisjes 9 jongens Aankomende bevallingen 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , wil thuis bevallen borstvoeding Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 16.4bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Senna1979 (27) ? gew + 12 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen Marlieke (31) ? 1e kindje gew +6,5 kilo ingedaald, nog niet vast thuis bevallen wil BV geven 19-06-07 Ster (31) ? 1e kindje hoofdligging, ingedaald, ligt vast gew + 9 kg bijz= ziekenhuisbevalling? wil bv geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling ------------------------------------------------------------------------------------- Heb Marlieke even toegevoegd!
Brussie, Ninet, Angel Eyes, Elfje, Chaya, Siken, Linnepin, Hester, Spijkervrouwtje, Bibi78, Cimbomlu, Ky84, Duveldraakje en Lailae Gefeliciteerd metb de geboorte van jullie kleintje. Heerlijk van genieten. Liefs Britt
Nachtvliinder: Suuces bij de VK. Had gisteren precies dezelfde bloeddruk, niet goed dus. Moest ook over een staafje plassen, maar ook weinig eiwit. Maar,.... hoefde vandaag niet terug te komen ofzo. Alleen rustig aan doen en de boel in de gaten houden. Als ik misselijk zou worden of hoofdpijn zou krijgen, moest ik ze bellen! Raar dat ze daar zo anders mee omgaan. Zal ik toch maar gaan bellen? Wat vinden jullie?
mijn bloedruk verleden week was 135/95 en had klachtn dus werd meteen voorgesteld aan de gyn! is idd anders ik had trouwens geen eiwitten in mijn urine! raar hoor ik kreeg gelijk eeen extra controle! Maar dames hou jullie ff goed in de gaten hoofdpijn duizelig misselijk en band om de maag GELIJK BELLEN! ik moet nu ook oppassen hoor en rustig aan doen, maar let a.u.b goed op jezelf wil niet dat iedereen aan de vergiftiging zit hoor! en goed water blijven drinken beloven jullie dat jullie goed op jezelf passen! pfff ben niet achter de pc weg te slaan hahah en heb me nog steeds niet aabgekleed.. ik ga nu echt knuff voor jullie dames
@ lailae gefeliciteerd met jullie dochtertje @ shanna2 je vroeg waarom ik voor de baarkruk kies, nou omdat mij dat gewoon de meest normale manier van bevallen lijkt, op bed is tegen natuurlijk. vorige bevalling heb ik dat al meegemaakt en nu hoop ik op de baarkruk. vervelend zo op het einde van de zwangerschap all die hoge bloeddrukken, ben blij dat die van mij nog niet hoger is geweest als 70 en dat met al die dropjes en rookvlees . @ angela, wat een prachtige foto's, wat een lief ventje Net als velen met maagzuur, ik ook en ga er nu dus maar vanuit dat de kleine veel haar heeft hiiihihi
Heb al gebeld en mijn klachten beschreven (tinteling in mijn handen en voeten, duizelig, af en toe krampen). Voor haar klinkt het niet zorgwekkend genoeg dat ik langs hoef te komen, omdat ik geen hoofdpijn heb en niet misselijk ben. Mag uiteraard gelijk weer bellen als ik het toch niet vertrouw. Haar tips waren: rust nemen, vanmiddag even gaan slapen en genoeg drinken! Jij succes zometeen. Hoop dat je bloeddruk gezakt is!
Meimamma en Lailae gefeliciteerd met jullie dochters! Hier nog weinig bijzonderheden. Net voor APK geweest. Bloeddruk 115/75, helemaal perfect dus. Kleintje ligt er ingedaald klaar voor! We wachten rustig af. Ga nu eindelijk foto's van mijn complete kinderwagen en babykamer in mijn album zetten, dus voor de nieuwsgierige.. Iedereen die op het punt staat te bevallen, veel succes!
Hallo dames, ik kom even inbreken bij jullie Mijn nichtje Barbara (Babs1980) heeft wel eens bij jullie gepost. Ze is vanmorgen, 1 dag voor d'r uitgerekende datum, bevallen van een zoon! Hij heet Kevin Dus ik heb er een achterneefje bij!