Hooi ik lees dat er meer dames misselijk zijn? IK OOK Sinds gisteren vooral in de ochtend erg toegenomen. Vanmorgen zo erg: ik moest gigantisch overgeven......... wist echt niet wat me overkwam. Had om 10.00 uur met een vriendin afgesproken en dat ging bijna niet lukken, was zoooo misselijk! Toch heel langzaam op de fiets er naar toe (durfde niet af te zeggen, dacht dat het teveel zou opvallen) en nu lijkt het weer redelijk te gaan. oef oef. Maar hoe moet dat morgen en de rest van de week? Dan moet ik vroeg naar mijn werk, en wil daar echt niet kosten! Heeft iemand tips (ziek melden vind ik ook wat overdreven namelijk). Voel me dus echt zwanger En weet dat het voor een goed doel is Nog nooit zo lekker gekotst (grapje hoor)!
Wie heeft er allemaal last van (of gehad) van bruin bloedverlies? Ik wordt er helemaal gek van. Vandaag was het weer erger en dan lijkt afgelopen vrijdag toen alles nog goed was zover weg. Knuffels Monique
Dames: ik heb GOED nieuws! Hartje klopt, het is enorm gegroeid. Alles ziet er goed uit! Het genieten kan wat mij betreft beginnen YAHOO. Ik ben ZOOOOOOOOOOO blij dames.
Wat fijn mijnimeel! Helemaal geweldig, van harte met het goede nieuws hoor, ennuh lekker gaan genieten!
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook melden als juni-mama! Afgelopen woensdag hebben we al positief getest, maar ik had vanaf dinsdag al last van wat bloedverlies en was toch wel heel onzeker. Maar volgens de vk kon het geen kwaad en was het van de innesteling of een gesprongen bloedvaatje in m'n baarmoeder. Maar vanaf gistermiddag geen bloed meer gezien, dus ik begin er een beetje meer vertrouwen in te krijgen. Ga vandaag maar bellen voor een eerste afspraak bij de vk. Niet echt veel symptomen, alleen moe,moe en moe. En soms een beetje duizelig. Misselijk ben ik bij mijn eerste zwangerschap nooit geweest, dus hopelijk komt dat nu ook niet. Jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet ervan! Groetjes van Anke
@ mijnimeel, van harte meis! Geniet ervan! Ik hoop as donderdag net zo goed nieuws te krijgen. Liefs, Wendy
@ mijnimeel Fijn om te horen dat alles goed was! Geloof best dat je nu echt pas gaat genieten. Wij krijgen 9nov de eerst echo zou eerst 23 nov zijn maar is vervroegd. Ben ik alleen maar blij mee Liefs SImone
WOW Mijnimeel super nieuws! Wat moeten jullie blij zijn! En al een hartje zien kloppen! Ik ga donderdag dan ben ik 5 weken en 6 dagen .... hopelijk zie ik dan ook iets! Liefs..Karin
@ patje: Je kan voor de zekerheid pilletjes meenemen. Ik heb cocculine gebruikt, is ook in NL verkrijgbaar en het heeft echt geholpen! Ik heb ook heel weinig kunnen eten, zit ook snel vol (en ook ik kan wel het toetje op) @remember: Ik ben in de vakantie bijna 4 kg afgevallen. Ik kan het ook ruimschoots missen hoor. Het zal er ook wel even hard aankomen, nu ik weer thuis ben en normaal kan eten. @ mijnimeel: Super joh! Gefeliciteerd!
@ mijnimeel: goed nieuws, geniet ervan! Ik sprak net een vriendin die ik paar maanden niet gesproken had. Ze vertelde me over een miskraam van haar in de 9e week (ik wist niet dat ze zwanger was geweest). Heb nu niet verteld dat ik zwanger ben....maar vond het wel even een lastig moment. Tot nu toe houd ik me steeds voor dat het allemaal prima gaat en positief is (ben nogal een negatief-denker) dus voor mij is dit vrij bijzonder om zo rustig en positief te zijn. Maar nu gaan toch de negatieve gedachten meer door mijn hoofd.....Wilde ik even van me af schrijven. Verder voel ik me de hele dag beetje misselijk, behalve als ik eet of net (5 min) iets gegeten heb....dus eet ik de hele dag door.......terwijl ik eerder met moeite genoeg eten at gedurende de dag....typisch.
Tjonge wat kunnen wij vrouwen kletsen he. Heerlijk. maar ik onthoud het ok niet allemaal dus doe mijn verhaal gewoon en ondertussen lees ik die van jullie. Mijnimeel kunnen we niet omheen...gelukkig voor je en Suske het is wel balen voor je, ik ben blij dat ik hier geen last van heb want zou er zeker erg onzeker door worden. Er werd ook geschreven dat de pizza er maar voor de helft inging en de tiramisu wel helemaal...dat heb ik ook een beetje....heel erg trek in lekkers (pepernoten, zoet en brood met zoet) en absoluut geen trek in bijvoorbeeld sla of bloemkool. En inderdaad eet ik de hele dag door (ik voel de kilo's er weer aankomen We hebben het gisteren aan onze ouders verteld. Mn schoonouders begrepen niets van de pakjes (we hadden een pak luiers en een slabbetje met tekst gekocht). Ze dachten dat ze zelf de spullen nodig hadden omdat ze al wat ouders zijn en inderdaad ook kliederen...tje toen moesten we het maar zeggen...ze geloofde het eigelijk niet meteen en vroegen wel 3x of het echt zo was. Mijn ouders daarentegen begrepen de hints wel, mn ma keek echt vrolijk met van die glimoogjes, ze hadden het niet verwacht. We hebben nog een hele oude wieg van hun en die kunnen we dan toch gebruiken. Die hebben wij iedere keer meeverhuist omdat hun hem iedere keer weg wilden doen. Ze radde mij aan met mn schoonzus te praten over hoe en wat verder, ze willen absoluut niet van die oubollige betweters zijn zeiden ze meteen fantastisch toch...nu nog mn broer en schoonzus vertellen....dinsdag waarschijnlijk. We zouden het pas volgende week vertellen maar we hadden de kadootjes gekocht en zijn ouders kwamen en toen vonden we het toch wel leuk, kan ons het schelen ! Ja over die echo met 12 weken ik mag dan ook pas denk ik hoor..maar ik zie het meer als een voordeel als je zo laat pas mag, het is dan immers al veel verder gevormd en al echt een mensje. ik heb het wachten er wel voorover. Oh ja mn mams zei wel dat het zo voorbij is dus dat beloofd wat...haha volgens mij wil ze nu al shoppen (alleen hebben wij daar de centen niet meer voor). Nou zwangerse allemaal maar weer he...ik heb trouwens verder nog niet echt kwaaltjes behalve dat ik echt mega moe ben
Meiden als ik niet zo veel aanwezig ben is dat omdat ik veel in bed/bank lig omdat ik toch wel behoorlijk last heb van de misselijkheid. Nieuwe zwangere meiden welkom! mijnimeel, goed nieuws, zoals verwacht! All, tot snel!