Meiden, wat gaan jullie hard! Vreselijk he, dit warme weer. Ik vind het al zwaar, dus ik wil al helemaal niet weten hoe het voor jullie is, de mensen die echt op knappen staan. Iedereen weer gefeliciteerd met de ukkies. Enne Ster... een 8 ponder en dan zo'n bevalling... supermooi! Dat wil ik ook Geniet lekker van je meid, je klinkt helemaal verliefd!
Hallo meiden, Ik ben 06-06 bevallen van een dochter, ze heet Marin. Het is echt een super makkelijke en snelle bevalling geweest, dus voor de meiden die nog moeten; het komt echt goed ! Ze woog bij de geboorte 2900 gram en is 46 cm "lang". `S nachts is ze lekker aan het spoken dus ik heb de laatste dagen zeer weinig geslapen. Ik kom snel weer een keer bijkletsen, Kus van Senna
**Senna..Gefeliciteerd met jullie dochter Marin. Hihi..ik heb gehoord dat ze op een gegeven moment wel doorslapen 'snachts
Ster, gefeliciteerd met de geboorte van Mira! Wat een super bevalling! Ky, is denk ik toch dat een kleintje meer aan mama hangt dan aan papa. Maar wel jammer voor Jop inderdaad. Manuela, he wat een gedoe met je bloeddruk! Rustig aan doen he!?! Senna, gefeliciteerd met Marin! En jij ook al zo'n super bevalling! Hoeis het met Sally ? ? ? Wat veel meiden in juni zeg! Ik hoop dat ons meisje niet lang meer op zich laat wachten. Papa in spe vroeg ook al... wanneer kom je nou? Het weer is hier vandaag reuze meegevallen. M'n vriendin was gezellig langsgeweest. Ze kon goed zien dat ik vocht vasthield. Had een dikke kop om maar zo te zeggen (zo zei zij het niet hoor). Net nog even 'geslapen' en heb nu geen puf om te koken, dus het worden frietjes vanavond.
Senna en partner proficiat met jullie dochter Marin, en ook al een snelle bevalling. Succes in de nachten en verder lekker genieten.
Ster ..... van harte met de geboorte van jullie dochter Mira! Wat mooi dat het allemaal zo snel en goed is verlopen..... geniet nog even lekker van de kraamtijd he! Senna..... Gefeliciteerdt met de geboortje van jullie dochter Mira.... hoop dat de nacht en dag ritme snel zal omdraaien... geniet ze! manuela..... rustig aan blijven doen he... tis niet niks! Idd hoe is 't met Sally? Hoop dat ze nu bezig is..... missy "ik wil zo graag me BUB" Hier alles rustig, nesteldrang is weer langsgekomen ondanks dit vieze kleven weer. badkamer, keuken, slaapkamer, wasgoed weggewerkt en woonkamer even gedaan. Lekker beddengoed afgehaald en straks mag julian er nieuwe opdoen, want dat was me net ff te veel. Zie dat het hier ineens heel donker word buiten en de tv is aan het storen dus volgens mij is het noodweer nabij..... Zou perfect zijn om dat te bevallen , niet dan. Net weer alles gedaan en dan met deze koelte puffen.... ik wil wel Oja.... gisteren weer een vette dot slijmprop verloren...... Maar ik heb er geen bloed(slierten) in gezien,.. of hoeft dat niet altijd? Heb geen idee, bij de andere twee niks van een prop gemerkt namelijk Ben benieuwd wat morgen ons brengt..... Julian zegt al vanaf begin dit jaar dat ik op 9 juni zal bevallen en morgen komt ook de vk nog eens om te strippen... spannend weer.
@Senna, van harte gefeliciteerd meid! @Ky, tja lijkt me idd geen pretje met dit weer. Maar hopen dat je heel snel gewoon maandverband kunt gebruiken. Groetjes iedereen!
hoi meiden ben ik even! Aller eerste senna van harte gefeliciteerd! pff bennu al de weg kwijt heb het gelezen maar ben de helft alweer kwijt @ ster jij ook van harte meid! wow de bevallingen komen super snel nu! doen jullie goed meiden! ben trots op jullie! @ remember doe je wel beetje rusti meid ! dit weer is veels te vies om wat te gaan doen velobabe volgens mij vroeg jij heo mij bd was do. die was130/92 zoiets volgens mij! maar ja blijft ook schommelen! Vandaag geen last van vocht in mijn voeten of ik ben er al zo aan gewend dat ze zo dik zijn De krampen komen en gaan! dus er is wel wat in werking gezet , maar zet niet door! Ga morgen ook maar eens die druppels halen ky ik heb wel ontzettende last in mijn liezen en een enorme druk op mijn doos! getsie dat is geen fijn gevoel! Alleen heb wel de pest erin was vandaag echt super moe, maar de hele dag gaat de telefoon, ik kom zo niet aan mijn rust toe.. dus heb vanmiddag lekker de stekker eruit getrokken en dat doe ik morgen en de hele week hihi! me hoela moet eerst ff aan me eigen denken nu! ik ga me zo een douche nemen ff lekker een koele douche heeeerlijk! tot strakkies als ik puf heb
Senna en partner; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marin! Ster en partner; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Mira Anna! En wat een heerlijk snelle bevallingen zeg, geniet van jullie kraamtijd. Ik zal zo even de lijst aanpassen.
Bevallingslijst 08-04-07 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 3500 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 14-05-07 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 3706 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 15-05-07 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonardbijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 24-05-07 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje 27-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding 28-05-07 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr 29-05-07 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv 31-05-07 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 01-06-07 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm 04-06-07 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 05-06-07 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding 06-06-07 17. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07 18. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 Joya Luna Gew: 3780 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07 19. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven 07-06-07 20. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna Gew. bijna 8 pondtoch thuis bevallen Geboren: 12 meisjes 9 jongens Aankomende bevallingen 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shanna2 (28 ) ? 1e kindje gew + 11 kg, hoofdligging en ingedaald, wordt geschat op 7 pond , wil thuis bevallen borstvoeding Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 14-06-07 Nachtvlinder (22) J 1e kindje gew. + 9.1 kilo hoofdligging, nu geschat op 7 pond bijz = zh bevalling, 1,5 cm ontsluiting bv 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 17.7bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen Marlieke (31) ? 1e kindje gew +5,5 kilo ingedaald, nog niet vast thuis bevallen wil BV geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling ------------------------------------------------------------------------------------- Senna en Ster toegevoegd, bv van Siken toegevoegd, gewichtswijziging van Marlieke toegevoegd.. volgens mij is hij weer up to date!
Ja zondag krijg ik weer een ctg, bloeddrukmeting en dan zullen ze ook wel weer urine controleren. Ik moet inderdaad rustig aan doen, en meteen mijn vk bellen als ik last kreeg van hoofdpijn, misselijkheid of een bandgevoel om mijn buik. Michel moest goed opletten of mijn gezicht niet ineens dik wordt van het vocht, want ze waren al aardig geschrokken van mijn voeten Het is dus verder afwachten. Maar wie weet beval ik dit weekend wel en hoef ik niet meer naar het ziekenhuis. Ky; ik ga inderdaad ook die druppeltjes even halen morgen! En jullie kleintje moet natuurlijk nog even aan Jop wennen, ze heeft dan ook 9 maanden de tijd gehad om aan jou vertrouwd te raken. Komt vast helemaal goed! Sally; er is wel wat bezig bij jou hoor. Hopelijk duurt het niet te lang meer. Remember; ik ben erg benieuwd of Julian gelijk krijgt. Als het zo is, wens ik je natuurlijk een voorspoedige bevalling toe morgen! Chiesa; gisteren postte je een berichtje waarin je het inderdaad over Marcel had, geeft niks hoor, vond het wel grappig Dames allemaal een dikke knuffel voor jullie!
@ ster en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter. @ senna en mannetje jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter! @ manuela, doe jij het ff rustig aan! Groot gelijk om lekker te gaan lezen, ik ben het lezen een beetje beu en ben maar weer aan de sudoku. @all, hahah moest wel lachen dat een paar meiden kraamschudden niet kennen, is iid echt iets van deze streek! Had ik niet aan gedacht. Hier is alles nog rustig, volgens de buurman en een vriendin gaat het vannacht gebeuren............ik hoop dat ze gelijk hebben. De meisjes hebben de overhand nu, ben benieuwd wat de eindstand wordt. @nachtvlinder, ik heb ook van die dagen dat de telefoon de hele tijd gaat, maar iid de stekker eruit als je het zat bent! Ik heb ook af en toe van die krampen, maar ook hier zet het niet door.
Hahaha, wat heb je gezegd? Ja is goed maar als mijn vliezen breken moet ik eerder weg Ja ik doe het echt rustig aan... hihi ik zat in de tuin te lezen, kwamen er wat spetters, dus alles weer naar binnen gehaald. Was het na 5 minuten weer voorbij! Toen ben ik maar binnen verder gegaan. Sudoku heb ik geprobeerd maar daar mis ik (momenteel) de logica voor volgens mij Het kraamschudden kende ik inderdaad niet.. haha gek woord, maar zo heeft iedere plaats/streek wel zijn uitdrukkingen. Ik ben van oorsprong een Bossche Bol dus ik kan er ook wat van, dan staan mensen me hier aan te kijken van wat zegt ze nu Jeetje meis, ik hoop echt voor je dat het vannacht gaat beginnen! Jij loopt al het meeste overtijd. Ik duim voor je mee dat het vannacht doorzet, is het misschien ook wat koeler door het onweer
Onweer?....hier krijgen we niks geloof ik, heb net de tuin toch maar even weer gesproeit. Van mij mag het onweren maar er komt hier niks van geloof ik. En dat met de logica met de sudoku, daar had ik vooral aan het begin van de zwangerschap last van, ik kwam nog niet uit de makkelijkste puzzels.
nou patje, sta er maar niet verbaasd van te kijken als het ook bij jullie gaat onweren. Het KNMI heeft nl een weeralarm afgekondigd. http://www.knmi.nl/weeralarm_oranje.html