Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Senna, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Volgens mij gaan de meisjes het winnen in het junitopic maar we moeten er nog wel een heel stel dus nog ff afwachten ;)

Buiten is het nu wel weer wat afgekoeld maar hier ook geen regen alleen maar wat gerommel, een flinke plensbui mag van mij wel :)

Lekker koel om dan te bevallen, plafondventilater op slaapkamer draait hier overuren m.n. snachts ;)

Hihi, shelde, lekker op tijd komen ze met invalwerk :eek:

2. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Het heeft hier net behoorlijk geonweerd en geregen en het is buiten nu heerlijk opgefrist.
    Het was wel even eng (ik ben toch al geen held met onweer) want het leek wel nacht. Het vuurde hevig en er vielen flinke druppels.

Alle ramen staan nu open en de tuindeuren ook, zodat het even kan doorwaaien. het was 25 graden in huis en nu is het 24.

Anja

3. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    @ senna en partner gefeliciteerd met jullie dochtertje

@ ster en partner gefeliciteerd met jullie meisje

Wat een hitte he vandaag bah daar kan een zwanger persoon echt niet tegen!
    Gelukkig ging het hier om ongeveer 6.30 onweren en regenen, nu maar hopen dat het een beetje afkoelt, want nog zo'n nacht na gisteren , ben dan effe blij dat de bevalling niet doorzet, ben gewoon veel te moe daarvoor dan!

ga nu ook zo maar mijn bedje in, tot morgen

4. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    ik bedoelde 18.30

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Halloooooo! Pfffff, had ik vandaag toch ff twee kinderen! Eentje die vandaag twee maanden jong is (!) en eentje van 11 jaar oud....die alleen maar met Mirthe bezig was, haha, helemaal gefocust. Lag ze op een gegeven moment in de hangmat met Mirthe slapend op haar buik heel hard slaapliedjes te zingen, haha, onze nieuwe buren stonden even raar te kijken geloof ik...

Vandaag een mal gemaakt met gips in de maat van een stoeptegel. Daar Mirthes voetjes in gedrukt (en er weer uit gehaald natuurlijk), naam erboven, geboortedatum eronder, morgen even in leuke kleurtjes schilderen, is dat een mooi cadeautje voor mijn moeder die volgende week jarig is! Zij gaat de tuin opnieuw laten betegelen, vind het wel een leuk idee dat ze die tegel dan in de tuin verwerken!

Nou, ehm.....en dan ben je er een dag niet en dan zijn er weer twee dames bevallen!

Senna en man: gefeliciteerd met Marin!

Ster en partner: gefeliciteerd met Mira Anna!

Wat een prachtige bevallingen zeg! Dat geeft een boel dames hier vast weer hoop ;)

Sally meid, je smsjes spreken wanhoop uit, haha, hopelijk zet het vannacht gewoon lekker door!

We zijn dus al met 20 mama's, jeetje nog maar zo kort geleden dat Viona en ik moederziel alleen (hihi, grappig woord) mama's waren...

Hier onweert het ook enorm, denk dat de ergste klappen nu wel geweest zijn, maar net echt waanzinnig. Zat er ook wel dik in, want Mirthe was behoorlijk onrustig net.....en de poezen ook, haha.... Dat zeggen ze toch als kinderen enorm druk zijn "er is onweer op komst" nou, dat bleek te kloppen! Nu ligt ze weer heerlijk bij papa te slapen...

@ Ky, bij mij hetzelfde hoor, Mirthe wordt bij mij meestal wel sneller rustig..... Rinke wil dan ook nog wel eens snel Mirthe aan mij geven als ze erg onrustig is...niet omdat hij het niet aankan, maar om haar even snel rustig te krijgen... Dat wordt nu wel steeds minder. Mirthe lijkt duidelijk steeds meer aan papa te wennen, maar ja, heel logisch natuurlijk, jij hebt haar negen maanden gedragen, jij geeft haar borstvoeding en jij bent haar moeder! Jop wordt vanzelf een vertrouwde factor voor Lara, wacht maar af!

Zo, ik heb verder niet veel terug gelezen, zag nog wel dat Sandra maandag mag komen werken, haha, wat een bak zeg! Ik werd gister op mijn mobiel gebeld.....neem op, is het een man van een projectontwikkelingsbureau die een bouwproject voor onze corporatie heeft overgenomen van een onbekwaam persoontje. Die had dus niet tegen hem gezegd dat ik thuis ben. Die man een heel verhaal, niet tussen te komen, over een communicatieplan dat ik nog moet maken en persberichten en oh ja of ik ook de televisie te woord wilde staan, want hun persvoorlichter kon niet.....ehm...heel voorzichtig maar gezegd dat ik met bevallingsverlof ben....oh, stil aan de andere kant van de lijn...hahaha..... ach, altijd leuk dat je merkt toch een klein beetje onmisbaar te zijn....

Maar Sandra, ga jij eerst maar eens bevallen en 10 weken genieten, dan zien ze jou ergens in september wel weer een keertje voor de klas, tegen die tijd is er vast een leuke job voor je!

Zo, ik ga Kruistocht in Spijkerbroek kijken en lekker slapen! See you tomorrow (of op de sms Sally!)

xxx

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Halloooooo! Pfffff, had ik vandaag toch ff twee kinderen! Eentje die vandaag twee maanden jong is (!) en eentje van 11 jaar oud....die alleen maar met Mirthe bezig was, haha, helemaal gefocust. Lag ze op een gegeven moment in de hangmat met Mirthe slapend op haar buik heel hard slaapliedjes te zingen, haha, onze nieuwe buren stonden even raar te kijken geloof ik...

Vandaag een mal gemaakt met gips in de maat van een stoeptegel. Daar Mirthes voetjes in gedrukt (en er weer uit gehaald natuurlijk), naam erboven, geboortedatum eronder, morgen even in leuke kleurtjes schilderen, is dat een mooi cadeautje voor mijn moeder die volgende week jarig is! Zij gaat de tuin opnieuw laten betegelen, vind het wel een leuk idee dat ze die tegel dan in de tuin verwerken!

Nou, ehm.....en dan ben je er een dag niet en dan zijn er weer twee dames bevallen!

Senna en man: gefeliciteerd met Marin!

Ster en partner: gefeliciteerd met Mira Anna!

Wat een prachtige bevallingen zeg! Dat geeft een boel dames hier vast weer hoop ;)

Sally meid, je smsjes spreken wanhoop uit, haha, hopelijk zet het vannacht gewoon lekker door!

We zijn dus al met 20 mama's, jeetje nog maar zo kort geleden dat Viona en ik moederziel alleen (hihi, grappig woord) mama's waren...

Hier onweert het ook enorm, denk dat de ergste klappen nu wel geweest zijn, maar net echt waanzinnig. Zat er ook wel dik in, want Mirthe was behoorlijk onrustig net.....en de poezen ook, haha.... Dat zeggen ze toch als kinderen enorm druk zijn "er is onweer op komst" nou, dat bleek te kloppen! Nu ligt ze weer heerlijk bij papa te slapen...

@ Ky, bij mij hetzelfde hoor, Mirthe wordt bij mij meestal wel sneller rustig..... Rinke wil dan ook nog wel eens snel Mirthe aan mij geven als ze erg onrustig is...niet omdat hij het niet aankan, maar om haar even snel rustig te krijgen... Dat wordt nu wel steeds minder. Mirthe lijkt duidelijk steeds meer aan papa te wennen, maar ja, heel logisch natuurlijk, jij hebt haar negen maanden gedragen, jij geeft haar borstvoeding en jij bent haar moeder! Jop wordt vanzelf een vertrouwde factor voor Lara, wacht maar af!

Zo, ik heb verder niet veel terug gelezen, zag nog wel dat Sandra maandag mag komen werken, haha, wat een bak zeg! Ik werd gister op mijn mobiel gebeld.....neem op, is het een man van een projectontwikkelingsbureau die een bouwproject voor onze corporatie heeft overgenomen van een onbekwaam persoontje. Die had dus niet tegen hem gezegd dat ik thuis ben. Die man een heel verhaal, niet tussen te komen, over een communicatieplan dat ik nog moet maken en persberichten en oh ja of ik ook de televisie te woord wilde staan, want hun persvoorlichter kon niet.....ehm...heel voorzichtig maar gezegd dat ik met bevallingsverlof ben....oh, stil aan de andere kant van de lijn...hahaha..... ach, altijd leuk dat je merkt toch een klein beetje onmisbaar te zijn....

Maar Sandra, ga jij eerst maar eens bevallen en 10 weken genieten, dan zien ze jou ergens in september wel weer een keertje voor de klas, tegen die tijd is er vast een leuke job voor je!

Zo, ik ga Kruistocht in Spijkerbroek kijken en lekker slapen! See you tomorrow (of op de sms Sally!)

xxx

7. Niet meer actief

Wow Senna, van harte gefeliciteerd met je dochter Marin! :baby: Wat een ukkie zeg! Geniet van je kraamtijd!

Sally, een goed idee van je om te rusten. Ik zou inderdaad ook gewoon de stekker eruit trekken hoor. Als er wat is bellen ze Jur maar, toch? In geval van nood kunnen mensen je altijd wel bereiken. Och meissie, ik duim echt voor je dat het snel doorzet!

Sandra, invalwerk :) :) :) !

Manuela, wij krijgen helaas geen onweer. Gisteravond hebben we een paar dondertjes gehad en ik vind het altijd heerlijk. Maar wel spannend een "weeralarm".
    Ik ben benieuwd of die druppels bij jullie ook effect hebben.

8. Niet meer actief

Hahaha Judith, kurkdroog en moederziel alleen! Hahaha! Volgens mij is het echt grappig om jou te zijn!

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik zei tegen de man dat ik elk moment kan bevallen. Toen was het even stil... Oh, oh, dan zal ik je maar van de lijst halen. :)

Hmmm... en een baan zit er niet echt in. Er is namelijk een subsidie in het leven geroepen om jonge leerkrachten voor de klas te houden.
    Deze geld voor de laatste 3 jaren. En laat ik nou 4 jaar klaar zijn. :evil: Eigenlijk alle scholen die banen hebben die vrij komen hier in de regio, werken met deze subsidie. Fijn hoor! Val ik dus mooi buiten. :cry: :evil:

Oh meiden, al die verhalen over jullie kleintjes! Ik wil ook!
    Ben vandaag een beetje emo geloof ik. Ik wil dat er nu eens wat gaat gebeuren!

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    :oops: ja, ik weet het, om mezelf lachen is ook niet echt netjes...hahaha... Maar ik ben wel aardig op dreef met al die woorden zeg, heb ik anders nooit! Kan je zien dat ik al 8 weken thuis zit.....en geen tijd heb om eens lekker een boek te lezen ofzo, veel verder dan de wij jonge ouders kom ik niet geloof ik!

Ik vind het ook wel leuk om mezelf te zijn hoor, maar het moet niet te grappig worden, dan wordt het flauw.....

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Maar er is toch een tekort aan leerkrachten? Dan hebben ze aan de subsidieklantjes toch niet genoeg of ben ik dan een beetje simpel aan het denken?

12. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik ga lekker mijn bedje opzoeken in de hoop dat er wat gaat gebeuren, het is tenslotte al 9 juni over 2 uurtjes :)
    Nee ik ga optijd, morgen weer 9u met zoon lief op het honkbalveld staan :rolleyes:

Ik wilde ook nog even lailae een hele fijne verjaardag wensen.
    Iig hoop ik dat je een fijne dag heb gehad!

truste,

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Er is nu (in het basisonderwijs) geen tekort, maar juist een overschot. Behalve in de grote steden, maar das een beetje ver vanuit Zeeland.
    Over 2-3 jaar komt er wel een tekort en daarom hebben ze die subsidie in het leven geroepen.
    En het aantal leerlingen loopt ook terug. Maar wij zorgen weer voor aanvulling natuurlijk. ;)

Maar eerst maar eens op de bevalling storten en daarna ga ik me wel weer eens druk maken over werk.

Wanneer kunnen we jou op tv zien Judith? ;)

14. Senna van harte gefeliciteerd, met jullie dochter!

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Oeps domme ik :oops: Goed bedoelt he haha.

Succes verder meid!

Senna, gefeliciterd met je dochter Marin.

Ik ben benieuwd naar jou bevallingsverhaal :)

16. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Senna, jij ook al? Gefeliciteerd meid met je dochter! Mooie naam!

Sally ik hoop dat het door zet en dat we via Judy snel bericht horen! Wie weet...

Manuela, hoop dat het je geluk tis om rust te houden en dat je BD snel daalt.

Shelde, werkze maandag dan he?

Judy, ik moest ook al weer lachen om je opmerking moederziel alleen. Heerlijk dat soort woordspelingen, vooral als je het niet expres doet.

Ik heb iedere keer gezegd da tik de 8e zou bevallen, maar het is bijna 24.00 uur dus .........nee dat gaat mij met alle liefde van de hele wereld niet meer lukken :p :p

Wel fijn om te lezen dat er meiden zijn waarbij de bevalling mee is gevallen. Meer van dit soort verhalen graag :) Nou ik ga er maar vanuit dat het bij mijniet zal meevallen, dan valt het wellicht nog mee.

Net heerlijk 2 films gekeken (hoe bedoel je tv verslaafd?) Vacancy en Number 23. Spannende films allebei. Nu nog even Jensen kijken met joran van der sloot en dan lekker slapen.

Morgen gezellig met een vriendin afgesproken. Als het weer mooi weer is, dan ga ik weer gezellig naar het strand en anders komt zij naar mij toe.

Trusten ladies!

Doei! CIndy

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik heb het eindelijk ook voor elkaar gekregen.
    Heel verhaal getypt en ja hoor alles foetsie :)

@Nachtvliinder
    Wie weet zet het vannacht wel ineens door. Let's hope so.

@Manuela
    Dat zou het mooiste zijn. Gewoon dit weekend bevallen.

@Sandra
    Zul je altijd zien, net als het niet uitkomt kun je invallen.

@Senna en hubbie
    Gefelciteerd met jullie dochter Marin.

@Patje
    Gebeurt er bij jou nou echt helemaal niks?

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He verdikkeme.. ben ik gisteren nog vergeten Lailae te feliciteren met haar verjaardag. Al heeft ze nu wel heel andere dingen aan haar hoofd volgens mij ;)

Dus meid, alsnog van harte gefeliciteerd!

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wow, wij waren gisteren voor het eerst als laatste online :confused:

Ik ben ook helemaal vergeten Lailae te feliciteren dus doe ik het nu nog maar even...
    LAILAE, BETTER LATE THAN NEVER, ALSNOG GEFELICITEERD!

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Wat is het hier rustig zeg. Is nu de rest ook aan het bevallen?
    En de meiden die al bevallen zijn kijken natuurlijk liever naar de kleine ;)

Deel Deze Pagina