@All, alles goed hier. En bij jullie? Helaas is het hier alweer (of nog altijd?) snikheet. Ondanks het weeralarm hier niets gehoord of gevoeld. Wel jammer, ik houd er wel van om naar onweer te kijken. Groetjes!
Goedemorgen allemaal, Ster en partner gefeliciteerd met jullie dochter Mira! Wat een droombevalling, daar teken ik voor! Ky84, inderdaad denken er veel dat het een jongen wordt, maar we hebben echt geen idee. Het meeste is ijsblauw en kan ook wel voor een meidje toch? Ik en mijn 3 zusjes hebben ook allemaal een wit met delftsblauwe kamer gehad vroeger, haha! Senna1979 en partner gefeliciteerd met Marin, leuke aparte naam! Verder gisteren de hele bruiloft volgehouden! Was een zeer geslaagd feestje! Mannetje heeft even flink dorgehaald en lekker wat bacterien gedood! Hij is er flink van opgeknapt haha! Beetje kort geslapen, gaan we vanmiddag maar weer inhalen! Ook ben ik gisteren gebeld door het KDV, dat er vanaf 13 september plek is voor onze kleine, nou dan kan het nu toch echt komen haha!
Goedemorgen dames hier alles rustig. Bij jullie? Senna en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Mooie naam! Mooi weeralarm, we hebben geen druppel gehad! Wel iets afgekoeld, maar zal vandaag wel weer warm worden..
Goede morgen meiden! Hier heeft het wel flink geonweerd en geregend.De grote druppels vielen kaarsrecht naar beneden. Chanelle had der wakker-uurtje dus Patric is met der op het balkon gaan staan om naar de grote druppels te kijken. Zo je had die grote ogen moeten zien..hihi..zo schattig! Heb gister trouwens mijn nieuwe telefoon binnen gekregen..Nokia N73 pink..en ben er zeer tevreden mee. Dus ben er uiteindelijk wel uitgekomen
Ik ga in augustus weer werken, maar ja, dat zal dan wel meer op de lokale tv zijn, Leusden is nou niet echt wereldstad en mijn corporatie is een heeeeel kleintje vergeleken bij Alliantie, Portaal enz... Een overschot dus, jeetje, dat is dan ook een wisselende tendens niet? Toen ik studeerde werd er juist gevraagd om pabostudenten, was toen nog zo'n hele reclamecampagne op tv.....daar zijn er dan zeker weer teveel op af gekomen! Heb om half 8 een sms van Sally (Nachtvlinder) gehad, ze heeft de hele nacht weeën gehad. Om half acht had ze twee centimeter ontsluiting, de vk zou niet lang erna langskomen om te controleren of dat al meer was en dan op naar het ziekenhuis. Heb haar net nog gesmst, maar geen reactie, dus ik denk dat ze al in het ziekenhuis is..... Sally wordt dus vandaag ook mama! Laila, nog gefeliciteerd! Zo, ik ga ff Ikea-shoppen, tot vanmiddag, als er nieuws is van Sally zet ik het zo snel mogelijk online! Kus
Oohhh, spannend! Succes Sally! Ben benieuwd of er nog meer bezig zijn! Vannacht goed geslapen. En het regent hier weer, dus nog lekker koel. Maar het wordt ook niet veel warmer dan 20 graden als het goed is. Prima weer om te bevallen. Al zie ik dat nog niet gebeuren, ik voel weer helemaal niks.
oohh Sally wat spannend! Kom op meid, je kunt het! Viona; dat lijkt me een heel mooi gezicht, die kleine Chanelle die naar de grote regendruppels kijkt midden in de nacht! Judy; Veel plezier bij de Ikea vandaag. Shelde; jammer dat er bij jou nog niks rommelt.. wordt ook onderhand wel tijd he.
nou hier is het nog steeds snikheet maar als het goed is zijn wij vanmiddag aan de beurt met regen en onweer mag van mij wel even hoor pfff
Het is hier ook nog steeds warm, net een paar druppels gehad, en vannacht een beetje gerommel in de verte. (viel me nog mee dat de hond beneden bleef!) Ben nu weer ff druk aan het afstoffen dan kan mannetje straks de boel stofzuigen en dweilen, en kunnen we vanmiddag ff het dorp in, er zijn van allerlei activiteiten. Vanavond gaan we nog ff naar de competitieafterparty van de tennis als ik me goed voel. Ik denk wel dat we ff gaan, een beetje afleiding..... Hier is alles nog steeds akelig rustig........wordt er een beetje gek van, volgens mij zit het er echt nog niet aan te komen. We hebben het gister nog ff gezellig gemaakt ( nou, ja erg comfortabel is het niet, maar goed, voor het goeie doel zou je denken), maar dat haalde dus ook al niks uit. @lailae, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? @ sally, zet 'm op!
Nou hier is het heerlijk afgekoelt.... \/ Ben benieuwd wat de middag zal brengen , want als ik zo kijk kan ik me niks voorstellen bij "25-30 graden in het midden van het land"..... Heb vannacht raar "geslapen" de hele tijd kwamen twee S-en ( de letter S dus) voorbij, eerst dacht ik suske en shelde zijn aan het bevallen, toen dacht ik nee het zijn sally en shanna..... Toen werd ik wakker met bere honger en heb dus lekker ontbeten om 5 uur, nog even hier gespiekt maar zag geen anere nachtbrakers, dus ben om half 6 weer naar me bedje gegaan. Komt Julian toch naar binnen gerent...letterlijk .... hij miste me op bed en dacht dat er iest aan de hand was, alsof ik hem dan niet zou roepen ofzo... hahahaha Hij heeft echt de zenuwen nu en word redelijk ongeduldig..... Ik vroeg hem gisteren iets te doen, duurde even en zegt later, nou ik doe het morgen wel, waarop ik zeg van "weer uitstellen!" zegt ie droog...... "ik wacht al dagen tot jij wat gaat doen, wanneer ga je nou persen?" :-k Nou ga me maar eens douchen, want ik ben niet mee gegaan naar Thyronn zijn honkbal..... ik zei tegen Julian "haal me maar op als de wedstrijd begint" (hij moest thuis spelen)..... belt ie een uurtje later dat de tegenparty zich terug heeft getrokken uit de competitie.... Dus ik heb lekker me bedje weer opgezocht.... was ik even blij dat ik niet mee de deur uit ben gegaan om 9 uur Zo ff douchen en dan kom ik weer spieken hoe het is met sally............. heeeeeeeeeel spannend. Dan heeft het strippen toch wat voor der gedaan...... hoop ook voor mij vanmiddag [-o< SALLY ZET EM OP MEID!
Hier is het gelukkig ook wat afgekoeld, hele nacht regen en onweer gehad. Wel weer slecht geslapen. Sally zet hem op meid, spannend hoor!
@Sally en alle andere dames die aan het bevallen zijn: Sterkte en succes! Voor iedereen die iets leuks gaat doen vandaag: Heel veel plezier! Ik blijf denk ik maar lekker binnen tot een uurtje of 6 vanavond. Want hier is het nog steeds mega benauwd. Ik puf hier niet dankzij wee-en maar dankzij de hitte. Groetjes!
Ik ben helemaal zenuwachtig voor Sally en ik hoop dat ze airco hebben! Zet m op meid, als ik het kan kan iedereen het! Nu wacht ik in spanning met mijn gsm in de hand... Jij ook he Judith?
@ sally heel veel succes vandaag. het is gelukkig een beetje afgekoeld, want de 25 graden gaan we hier echt niet meer redden hoor. dus zou je zeggen omslag van het weer dus kunnen we bevallen. Maar patje is als eerste aan de beurt nu, een week over tijd, ik hoop maar dat de kleine gauw komt,wanneer gaan ze je strippen? voor de rest alles hier dus nog rustig, geen krampen gehad baal baal! groetjes en fijne dag allemaal karin
Juist, zat ik ook al te denken! Allemaal van die dames die voorpiepen... en Patje al een week overtijd! Het potje 'weeen opwekken' heeft dus ook niet geholpen. En Remember, ik ben het niet nee, die ligt te bevallen. Het zou best SHanna ook kunnen zijn! Ben benieuwd!
Der mag inderdaad wel weer een babietje geboren worden hoor... en zoals ik lees is Patje inderdaad aan de beurt.. Maar zou het ook niet erg vinden als ik het zou zijn hoor... hihi t`Weer hier is in iedergeval lekker, gister geregens van morgen ook en tis lekker koel weer. Zo kan ik wel bevallen Nouja k`moet maar op mn beurt wachten Voor de zekerheid toch nog een bus flesvoeding en een fles gekocht vanmorgen, mocht de bv niet lukken heb ik in iedergeval wat voeding achter de hand en het is houdbaar totkweetniethoelang....
**Sally..Kom op hè meid! Je kunt het! SPANNEND! Ohhhh de muggen hebben ons vannacht lek gestoken..ik voornamelijk op mijn voeten..waarschijnlijk omdat ik met mijn benen buiten boord slaap door de benauwdheid Patric sloeg een mug dood en ja hoor..daar was het vermiste bloed Heb gelukkig niets bij Chanelle kunnen ontdekken 8)