nee ik zie het raar hoor als je daar alle gegevens invult en geboren aanvinkt en op verander klikt moet ie toch de nieuwe gegevens overnemen raar hoor
Oh trouwens, wat echt een tegenvaller was; we moesten zelf de geboortekaartjes nog in elkaar zetten! We hadden kaartjes besteld met een touwtje eraan met een mini-kaartje, maar toen we ze kregen bleek dat we alle kaartjes zelf nog moesten vouwen, het minikaartje ook en met het touwtje moesten bevestigen. Wat een werk zeg! Bij de proefdruk hoefde dat niet en ze hebben er nooit wat over gezegd, maar daar zaten we dus de hele avond met zijn 2-en op bed te knutselen... Pfff!
Hoi dames, ik heb jullie gemist. Ik zie dat langzaamaan de babies binnendruppelen, en dat de overigen er heeeel erg naar verlangen. Ben nog wel erg slapjes, heb bloedarmoede en kan nog niet veel. Ik krijg snel last van mn buik, die wond is niet niks. Ik kan ook maximaal 1 bezoek per dag aan. Maar het was de moeite waard: mannetje zit nu op de bank met Deniz in de baby-bag op schoot. Hij had gisteravond en vanavond toch wat krampjes, dus elke keer als hij net in slaap valt begint het gehuil. Maar de rest van de dag is het een schatje en ik hoop dat jullie allemaal zo'n lieve baby hebben/mogen krijgen. Vannacht heeft hij al doorgeslapen van 11 uur tot half 5 En ik zit aan een glaasje wijn . Wat was de eerste slok lekker na een jaar ! We hadden van de vakantie een lekkere fles meegenomen vorig jaar met de gedachte "die drinken we na de geboorte". Dat was een prachtig idee. Ik heb trouwens op de weegschaal gestaan dat was dus echt niet slim. Ik had her rare idee dat er toch heel wat gewicht verdwenen moest zijn, maar ale: Dus neem mijn advies aan: ga voorlopig gewoon niet op de weegschaal staan, dat is echt
@Ky: ik heb dat vaker gehoord, dat kaartjes (trouw/geboorte) gewoon als bouwpakket worden afgeleverd. Maar dat is flink waardeloos hoor. Is het nog wel allemaal gelukt?
Ja Lara heeft ook verschrikkelijke last van krampjes, het is zo ontzettend zielig! Je kunt er niks aan doen en ze is bijna ontroostbaar! Alleen voeden helpt... Maar dat van die weegschaal, Ik heb met mezelf afgesproken dat ik me woensdag, als de kraamhulp weg, is ga wegen. Maar ik ben eigenlijk wel een beetje bang voor het resultaat. Ik wilde na de bevalling Jop's boxer aantrekken en die zat gewoon te strak .
Ja het is wel gelukt, we hebben de helft vrijdag en de helft vandaag op de bus gedaan. Maar daar zit je dan op je hechtingen aan tafel te vouwen terwijl je je ogen amper open kunt houden, pfff!
hihi... was bij ons wel bekend, daarom wilde mijn man alleen een kaartje die maar 1x gevouwen hoeft te worden... hij wilde niet zo'n hele avond zitten vouwen Balen of niet?
Trouwens, bij de eerste heb ik me gewogen na een week, was de helft aan kilo's toen alweer kwijt (ongeveer 9 kilo)! Alleen bleef het daarbij... de rest moest hard voor gewerkt worden...
Ja raar is dat van die kaartjes. Wij moeten ook vouwen, wij hebben een kaartje met 3 delen (voorkant, midden, binnenkant) en dat moeten we dus zelf doen. Dus ook wij moeten straks nog aan het werk. De enveloppen zijn in ieder geval al klaar (etiket en postzegel) dus dat scheelt. Viona, wat een schatjes samen! *Zwijmel* Cim, zoooooo wat fijn dat ie al zo doorslaapt! Maar kan dat wel met de voedingen dan? Geniet er lekker van meid, het is je gegund! Liefs Cindy
@ Cim, en ik had nog wel het volste vertrouwen dat na de bevalling er al idd een x aantal kilo van af is.....Niet dus..? Jammer. Ik ben wel flink aangekomen dus ik hoop ooit wel weer in al mijn kleding te passen en ook een beetje snel het liefst. Ik wil niet nog langer in positiekleding lopen dan nodig is. Hoe bedoel je ongeduldig? Ach we zullen allemaal moeten afwachten, het is bij iedereen weer anders. De een is zelfs lichter dan er voor, bij de ander vliegen de kilo's er af en weer bij een ander blijven de kilo's er aangeplakt. Liefs Cindy
Nou, als ie niet wakker wordt, ga ik hem ook niet wakker maken hoor! Ik weet dat er mensen zijn die anders adviseren, maar Deniz doet het verder goed (heeft al zijn geboortegewicht terug, slaapt goed, is al af en toe een uurtje wakker, pruttelt alleen 's avonds wat), dus mijn gevoel is er goed over. Zoveel mensen, zoveel adviezen. Ach, wat is wijsheid... Hahaha, wees blij dat je geen keizersnee hebt gehad: mn buikspieren zijn doorgesneden en ik kan dus mn buik niet inhouden. Er zijn al mensen die gevraagd hebben of er echt geen 2e is achtergebleven...
Ik ben zooo blij nog met mn positiekleding! Maar ik dacht ook dat ik direkt weer mn spijkerbroeken aankon, niet dus. Dan weet je het vast
Viona, wat een super schattige foto! Ky, Cimbomlu en andere mama's... ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kilo's. Hoeveel er al af zijn enzo.
Cimbomlu, ik lag op de kraamafdeling met Lara in bed. Komt er een meid bij mijn buurvrouw op visite zegt ze "hoi, wanneer moet jij bevallen?". Dus ik zeg mijn dochter ligt hier naast me. Zegt ze "oh, maar je hebt nog zo'n buik!" Wat een trut zeg!
Het is vandaag al "de" dag van de kraamtranen, dus als je me echt aan het huilen wil hebben... Is niet zo moeilijk vandaag...
Nou, als ie niet wakker wordt, ga ik hem ook niet wakker maken hoor! Ik weet dat er mensen zijn die anders adviseren, maar Deniz doet het verder goed (heeft al zijn geboortegewicht terug, slaapt goed, is al af en toe een uurtje wakker, pruttelt alleen 's avonds wat), dus mijn gevoel is er goed over. Zoveel mensen, zoveel adviezen. Ach, wat is wijsheid... ohh ja lekker toch ik zou hem ook niet wakker maken mijn eerste sliep vanaf de 2e week de nachten door de eerste paar nachten heb ik mijn wekker gezet kon niet geloven dat hij gewoon doorsliep ik dacht dat ik hem gewoon niet hoorde huilen haha