Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ja is vocht.
    Ik kan soms 's avonds de trap niet meer normaal af omdat m'n enkels zo strak staan en bijna niet kunnen buigen.

Suske, ik hoop dat jij ook snel mag bevallen met al dat vocht vasthouden!

Heb net een uur staan schrobben op de frituurpan. Heb zo'n hekel aan het schoonmaken van dat ding. Maar het was echt nodig. En hij is (op het deksel na) weer lekker schoon.
    Ik heb zin om naar de bios te gaan. Eens kijken of er iets leuks draait. Ik heb geen zin om weer de hele dag thuis te zitten en ik heb m'n mannetje al 3 dagen niet gezien ongeveer, dus samen even iets leuks doen nu het nog kan. Hmmm... voor de zekerheid m'n vluchttas meenemen? Niet dat ik denk dat ze vandaag komt, maar toch...

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Wat is het rustig hier zeg.......... :confused:
    Hopelijk omdat er een paar liggen te puffen :)

3. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Pfff....ik puf wel, maar dan van de warmte... ;)

zon is hier weer doorgebroken en het is direct stikheet! Bah! :(

En ik ben alleen thuis :cry:

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier word ook niet gepuft hoor, tis inderdaad weer vies klam buiten, blijf maar lekker binnen met de ventilator aan en me rustig houden ;)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou meiden, wij zijn weer terug uit het ziekenhuis (nog steeds BIB hoor ;) )

De ctg was weer perfect, mooie hartslag en mijn bloeddruk is zowaar gedaald! :D

Hij was nu 120/85! Of het door de druppels komt, of omdat ik zo weinig heb gedaan weet ik niet, maar het was in ieder geval erg mooi en ik mocht weer naar huis. Ook hele lieve meiden daar in het ziekenhuis hoor. Dat is erg prettig. Maar ja, ik ga toch voor een thuisbevalling als het even kan dus hopelijk hoef ik niet meer terug ;)

Ik ga mijn kopje thee opdrinken en dan nog even lekker slapen.

Tot later!

6. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi Ladies,

Hier ook weer even een update. Vrijdag naar de VK geweest en na 3x praten over de ruime hoeveelheid vruchtwater krijg ik morgen om 13:30 uur toch voor de geruststelling/zekerheid een echo...gets dat ik dat nou weer moet met nog 2 weekjes te gaan tot de uitgerekende datum :cry:
    Ik hoop maar dat alles goed is. Teveel water is nm niet goed en kan een teken zijn dat de baby niet goed slikt. Nou mocht ik me geen zorgen van ze maken dus probeer ik dat maar niet te doen. Ik denk alleen...stel dat het zo is.. er is 'teveel'water... wat willen ze dan nog doen ik die korte tijd die ik nog heb te gaan? :rolleyes:

afijn...verder rustig.. ik puf veel, van de benauwheid dan :D en lees mee op te zien wie van jullie allemaal al heerlijk het kindje in de armen hebben!

x Dora

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Fijn Manuela dat je bloeddruk weer gezakt is... Lekker rustig aan blijven doen dan komt het vast wel goed met je thuisbevalling ;)

Goh Dora das ook wat, duimen dat alles ook voor jou oke mag zijn. 2 weken voor de datum nog ff naar binnen gluren ;)

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wat goed Manuela! Echt een super bloeddruk! :D
    Lekker die druppeltjes blijven nemen en rustig aan doen!

Dora
    , ben benieuwd wat er uit de echo komt! Succes morgen!

9. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    manuela super dat je bloeddruk gezakt houden zo

Dora succes morgen met de echo

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Dora.... das weer even minder zo vlak voor het eind, maar vast en zeker een mooie echo morgen, en je mag dus idd nog even gluren ;)

Manuela.... wat fijn dat je bd gedald is zeg!.... nu op naar een mooie thuisbevalling!

Verder zijn jullie dus alleen aan het puffen van de warmte..... :rolleyes:
    Had gehoopt op nog wat hyperrrrrr nieuws.

Om 16u is de vk langsgeweest en heeft weer een mooie strippoging gedaan.
    Mijn bm is nog wat stug, geen ontsluiting maar ze zei dat het wel goed is gegaan, ze voelde dat mijn bm gelijk reageerde op haar bezigheden....

Nu maar duimennnnnnnnnnnnnnnnnn, [-o< en hopen dat mijn bm het omzet tot resultaat.

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ manuela, fijn dat je bloeddruk gedaald was! Ik hoop dat je thuis kunt bevallen!

@ pietje, nee patje is nog niet bevallen, patje zit in huis te zweten. ;)
    Ik moet morgenochtend naar het zh voor een ctg en evt. inwendigonderzoek.
    Ik blijf maar vreselijk veel harde buiken houden, maar die halen niks uit!

@ shanna en mannetje: Gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam!!

@remember, ik hoop voor je dat het strippen wat bij je gaat doen. Wat worden jullie trouwens allemaal snel gestript zeg, als ik geluk heb doen ze het in het zh morgen bij me, maar ik hoorde al dat ze in dat zh niet aan strippen doen, dus als dat waar is, dan zie ik het somber in.

@ dora, niet teveel zorgen maken meis! Succes met de echo morgen.

12. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ha patje.....
    Had gehoopt voor je dat je bezig was nu, al dan niet al bevallen was....

Ze strippen mij ivm mijn BI, ze hopen me zo te helpen....
    Ik hoop igg ook dat het nu wel door zal zetten, ben zo benieuwd.... ;)

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik had ook gehoopt om nu te gaan bevallen, maar ja, ik heb het jammer genoeg niet voor het zeggen!

Ik hoop voor je dat het iid gauw doorzet, want BI is geen pretje natuurlijk.
    Mijn schoonzus heeft het ook heel erg gehad, en is 5 weken te vroeg bevallen, gelukkig voor haar toen, want anders had ze ook echt niet meer volgehouden hoor!

Ik word trouwens gek van onze pc, elke keer dan gooit ie internet eraf! Moet ik de pc weer opnieuw opstarten.....stom kl#te ding!

14. Niet meer actief

SHANNA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE BRITT !!!
    Knap trouwens dat je nu al je bevallingsverhaal kunt schrijven!

Manuela, wat goed dat die druppels werken! Een goede nachtrust is altijd welkom! En wat een goede bloeddruk \:D/ ! Mag je nu thuis bevallen of moet je nog een keer terugkomen?

Remember, inderdaad die droom! Dat is apart! Nu spannend zeg dat ze je gestript heeft! [-o<

Monique, verschrikkelijk al dat vocht! En je kunt er inderdaad niks tegen doen... Nog een paar daagjes doorbikkelen... Sterkte!

Sandra, je hele vluchttas meenemen naar de bios? Hahaha! Ik zie het al voor me! Wel een goed idee om lekker een filmpje te pakken, maar dat je nog zo lang stil kunt zitten joh!

Dora, ik had ook heel erg veel vruchtwater, maar Lara slikt prima! Ze klokt erover! Ik hoop dat er bij jou ook niks aan de hand is.

Ik heb echt te doen met alle zwangeren en deze hitte, pfff! Ik hoop dat jullie allemaal voor de tweede helft van juni bevallen zijn!

Zo hier is het nu heel eventjes rustig. Lara heeft nog steeds heel erg veel last van darmkrampjes en je kunt er niks tegen doen. Ze blijft gelukkig wel goed drinken en is de afgelopen twee dagen 210 gram aangekomen!

Bij mij slaat de vermoeidheid nu ook wel heel erg toe, dus ik ga zo weer op bed liggen. Jop is nu voor de tweede dag aan het werk, is om 2:00u thuis en moet om 7:00u in de auto richting Schiphol. Ik vind het verschrikkelijk om alleen te zijn, maar ik heb ook geen puf voor bezoek. Echt een fout van ons dat hij geen vakantie heeft opgenomen, we hebben het erg onderschat. Morgenochtend krijgt Lara de gehoortest en het hielprikje en gelukkig wil de kraamhulp dat doen, want Jop is er dus niet en ik kan daar echt niet tegen, ik ga al huilen als ik eraan denk.

Maar op de kraamtranen na hier echt wel een roze wolk hoor! Als ik Lara weer zie dan ben ik helemaal gelukkig!

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier doen ze het ook niet snel.......bij mijn eerste werd ik gestript met 41 weken en 6 dagen en nu ben ik ook nog niet gestript........ik hoop morgen en anders wil ik zeker die week erna........maar ja het moet ook maar kunnen natuurlijk

16. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Allereerst Shanna, gefeliciteerd met de kleine! Hoop dat je de bevalling snel kunt vergeten!

Remember, ik hoop dat het effect heeft. Ik zal vannacht dromen over een R ok? Wellicht helpt het.

Manuela, fijn zeg dat je BD gedaald is. Rustig blijven doen en de druppels blijven nemen. En ik hoop dat het idd gewoon een thuisbevalling voor je wordt.

Dora, hm minder zeg. Wel fijn dat ze het tegenwoordig kunnen zien en er op in kunnen spelen. Hoop dat alles goed is. Ik duim voor je!

Patje, jeetje nog steeds niets? Vervelend voor je zeg! Ik duim voor je dat ook jij snel aan de beurt bent om te puffen voor het echte werk.

Ky, oh ok we bedoelde allebei iets heeel anders, haha kan gebeuren.

Shelde, bij jou ook nog steeds rustig? Wellicht ziet de kleine opeens het licht door het harde geluid in de bios.....Ik hoop het! Naar welke film ben je geweest? Ik wil ook nog steeds een keer met mannetje, maar ja met het downloaden van tegenwoordig zien we de meeste films al thuis.

Hier rommelt het vandaag een klein beetje maar dat is puur ongi krampen, maar toch denk ik steeds "zal het?". Verder gezellig met vriendin naar Noordwijk geweest en lekker op het terras gezeten. Ben nu wel een beetje verbrand in gezicht, had mij niet in gesmeerd (er stond immers eerst helemaal geen zon). Hoop geen masker morgen......

Straks lekker douchen en dan weer verder in mijn boek "Buikgevoel". Ik vind het een leuk boek. En hij is bijna uit en dan heb ik daarna nog het gevoel Babypraat. Dus ik vermaak mij de komende tijd wel.

Van vriendin nog het wijze advies gekregen om écht veel te slapen en tukjes te doen 's middags, we gaan straks echt een topprestatie moeten leveren en daar hebben we alle energie voor nodig.

Liefs Cindy

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Manuela
    Dat is goed nieuws :thumup:
    Nu op naar een soepele thuisbevalling!

@Dora
    Succes morgen. Ze nemen vast gewoon het zekere voor het onzekere ;)

@Remember
    Velobink en ik duimen mee.
    Keep us posted :idea:

Ik heb vandaag ook weer heel de dag uitgerust en hoop morgen om 08.45 goed nieuws te krijgen :)

18. Niet meer actief

Cindy, die vriendin van je heeft echt gelijk! Zo'n bevalling sloopt je. Ik lag daarna ook echt helemaal te shaken en kon niet meer stil worden. Dat heeft bijna een half uur geduurd, dus ik snap nu waarom ze het topsport noemen.
    En dan heb je opeens een baby die elke 3 uur gevoed, verschoond en geknuffeld moet worden... Dus slapen zit er dan ook niet meer in. Tenminste, bij mij niet.

Maar aan de andere kant weet ik ook hoe moeilijk het is om te slapen als je hoog zwanger bent...

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Vind het jammer dat het hier nu steeds zo rustig is :cry:

20. Niet meer actief

Jawel he?

Deel Deze Pagina