Wat een lieverd, nou ja als ze niet aan het poepen is Succes morgen bij de gehoortest en die prik is vast erger voor jou dan voor de kleine. FF lekker knuffelen en ze is het vast alweer vergeten
Het is denk ik rustig door het mooie weer! @kye, wat balen dat je mannetje weg moet. Ze doen het hielprikje toch ook thuis of niet?! Hoef je iig niet het huis uit.
Zo dames, ik ben weer boven water! Afgelopen dinsdag (05-06-07) zijn wij trotse papa en mama geworden van een zoontje, MAIK. Het laatste wat bij jullie bekend is is dat de vliezen gebroken waren. Na een heftige dag (maandag) had ik om 20.00 uur 's avonds nog maar 2-3 cm. ontsluiting. Ook kreeg ik verhoging erbij. De VK besloot dat wij naar het ZKH moesten. In het ZKH had ik 38 C koorts. Ik kreeg gelijk een infuus met antibiotica en daarna weeënopwekkers. Doordat MAIK niet verder wilde dan mijn schaambeen werd er druk op mijn buik uitgoefend door een verpleegkundige tijdens een wee. Niet snel daarna werd MAIK om 03.38 uur dmv een knip geboren. Ook MAIK bleek verhoging te hebben en werd gelijk naar de kinderafdeling gebracht waar hij een infuus kreeg met antibiotica en vocht. Ook werd hij aan de monitor gelegd waar zijn hart, O2 gehalte in bloed en zijn ademhaling in de gaten gehouden werd. Die dag was best een kritieke dag voor MAIK want hij heeft een paar kaar zuurstof bij moeten hebben i.v.m. blauw aanlopen. Ik kon na de bevalling niet plassen en bleek een retentie van 1 liter te hebben in de blaas. Ik kreeg hievoor een catheter t/m vrijdag. Ook moest ik starten met een antibiotica kuur. Woensdag begon MAIK geel te zien en moest hij onder de lamp (fototherapie). Elke morgen werd er een buisje bloed uit zijn hak afgenomen om zijn bloed te controleren (ivm geel zien). Langzaam aan begon hij weer wat op te knappen. MAIK lag op de kinderafdeling en ik op de kraamafdeling. Gelukkig kon ik hem dmv een camara 24 uur per dag zien op de tv boven bed. Zaterdagavond heeft hij de laatste antibiotica gehad en mocht hij onder de lamp vandaan en vanmorgen mochten wij naar huis! Al met al een hele gekke week, want mijn opa is donderdag ook nog overleden. Gelukkig hebben we 2 dagen verlening gekregen van de kraamzorg (nu t/m donderdag). Ik hoop dat bij jullie ook alles goed is. Ik ga nu niet alles bijlezen, want we krijgen zo bezoek. Ik zal morgen alles teruglezen! XXX
@Bloem79 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje MAIK! Wel heftig allemaal hoor. Fijn dat je extra kraamzorg krijgt. Nu lekker van elkaar genieten!
misschien word ik wel een juni mama, heb al last van harde buiken om de vijf min en voorweeen heb ik er ook nog naast.... dus wie weet uitgerekende datum is 7-7-2007
Remember, ik hoop dat het strippen helpt! Cindy, we hebben 'Shooter' gezien. Goede actiefilm! Ik probeer 's ochtends elke dag tot een uur of 10 te blijven liggen. Ik lig overdag nog wel eens op bed, maar slaap dan niet, want dan heb ik een slechte nacht. Ky, wat een heerlijke foto's! Dat Pooh shirtje heb ik ook! En stilzitten in de bios lukt wel hoor. Ben niet eens 1x naar de wc gemoeten (en dat met 1 liter cola light met z'n tweetjes ) BLOEM en partner, gefeliciteerd met de geboorte van MAIK! Wel een heftige week voor jullie zeg. Poeh. Nu lekker thuis genieten van jullie mannetje!
Bloem, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maik! Ky wat een schatje zeg, echt super lief, en van die mooie donkere haartjes! Hier rommelt het een beetje, ben vannacht van half 2 tot 5 uur wakker geweest, had ongesteldheidskrampen in mijn onderrug, zo begon de bevalling van mijn dochter ook, maar het heeft niet doorgezet helaas. Heb nog steeds wel een raar gevoel in mijn onderrug die af en toe naar mijn buik trekt maar nog geen weeen, hoop dat het niet lang meer gaat duren, maar ja ik las dat het wel een week kan duren zoiets
Bloem en mannetje... Gefeliciteerdt met jullie zoon Maik..... Wat een nasleep hebben jullie gehad zeg!.... gelukkig is alles nu goed en kunnen jullie volop (verder) genieten!. Ky... wat een uitdrukking heeft ze al zeg,.... echte meid lijkt me zo Cindy... nog even lekker genoten van je dag... heerlijk hoor. Hoop dat je "ongikrampjes" doorzetten! Enne mocht je over een D dromen hoor ik het ook graag hoor Shelde..... ben vorige week ook nog naar de bios geweest, vond het ook wel prettig.... alleen moest ik in de pauze wel even gaan staan.... voelde me butt niet meer . Ben blij dat je je koffer niet nodig had...... gewoon straks lekker thuis beginnen melissa..... dat klinkt spannend! velobabe... morgen 8:45 goed nieuws? heb ik gemist denk ik Nou hier nog alles "rustig"...... Wel weer wat slijm(prop) verloren, maar dat ik zeg, "jaaaaaaaaaaaaaaa nu begint het" ............ niet helaas. Maar de avond is nog jong zullen we maar zeggen
Shanna en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Britt! @Bloem79 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje MAIK! Fijn dat jullie nu weer thuis zijn! Mellssa succes met de krampjes, hoop voor je dat je de 37 weken volmaakt!
Bloem, van harte gefeliciteerd met je zoon Maik! Wat een moeilijke start, wat zal dat schrikken geweest zijn! Ik ben blij dat Maik het nu beter doet en dat jullie lekker thuis zijn. Maar dat je opa ook nog eens overleden is... Pff, heftig allemaal! Heel veel beterschap en sterkte toegewenst! Oja, jij ook op 05-06-'07! Goed zeg! Melissa, spannend hoor. Al is 07-07-'07 wel een héle mooie datum om te bevallen!
Pff, ik probeer snel wat lasagna weg te werken voordat Lara honger krijgt. Maar Viona had wel gelijk, zodra de baby geboren is is al je eetlust verdwenen. Ik moet nu echt moeite doen om voldoende te eten en alles smaakt naar niks. Maar ik heb de hele week niet gesnoept, dus dat is weer een pré!
Bloem, gefeliciteerd met de geboorte van Maik. Wat een heftige nasleep zo zeg, maar wel weer fijn dat je nu weer lekker thuis bent met de kleine! Geniet nog ff van die paar dagen extra kraamzorg! Goh Ky, wat een droppie dat meidje van jullie.... helemaal geweldig dat t-shirtje van Jop + Ky = my Zo scheetig! Jammer ja dat jop alweer aan het werk moet joh, heeftie later nog vakantie gepland dan? Wel fijn dat je schoonomoeder dan maandag nog komt toch? Ik heb eigenlijk ook geen idee wanneer er bij mijn verloskundigepraktijk gestript word o.i.d. Moet woensdag op controle komen dus zal het eens horen... Succes bij de gyn Patje, hopelijk gaat ie wat doen zodat ook jouw bevalling op gang komt, het mag nu zo onderhand wel he
Candijtje, hij heeft vanavond overleg wanneer hij wat dagen vrij kan nemen. Maar omdat hij in januari al drie weken weg is geweest doen ze een beetje moeilijk. En dat mijn schoonmoeder komt, tja, ik vind het een topper maar hoef dr niet de hele tijd hier. Dan liever alleen...
Bij ons strippen ze trouwens helemaal niet snel. Ze zeggen dat het eerste kindje meestal in de 41ste week komt en als er geen medische klachten zijn laten ze de natuur zijn werk doen. Misschien dat ze in de 42ste week wel strippen...?
Oh zo, jeetje zeg, k`hoop dat jop een beetje een begrijpende baas heeft zeg, tis niet niets je eerste kindje natuurlijk en daar wil Jop lijkt me ook zoveel mogelijk bij zijn en hij wil er voor jou ook zijn natuurlijk. Hoop dat ie nog wat dagen vrij kan zijn om bij jullie te zijn hoor... Ennuh dat van je schoonmoeder snap ik ook wel weer... je schoonmoeder is toch anders dan je moeder he.. Blijft ze lang, of gaat ze ook nog bij andere op familiebezoek? Sterkte in iedergeval
Bloem en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maik! Wat een heftige week moet het geweest zijn voor jullie zeg. Gelukkig mochten jullie beiden naar huis. Wel gek, want een condoleance is ook op zijn plaats tesamen met de felicitatie. Doe het rustig aan en hopelijk kun je het snel allemaal een plekje geven. Ky; jeetje meid, wat een prachtig meisje is het toch! En die foto van Jop met haar is echt om te smelten Balen zeg dat Jop zoveel moet werken. Ik hoop dat hij snel wat dagen vrij kan nemen zodat hij van zijn meisjes kan genieten en voor ze kan zorgen. Gelukkig heeft Michel 3 weken vrij staan voor na de bevalling. Dora; veel succes met de echo morgen, laat je even weten hoe het is gegaan? Remember; hopelijk heeft het strippen van vandaag wel zin gehad Patje; jeetje meid, jij was als eerste uitgerekend, kan me voorstellen dat je het nu goed zat (aan het worden) bent. Ik hoop dat jullie kleintje zich snel aandient! Veel succes morgen in het zh! Cindy; wat lekker dat je nog op het terras hebt gezeten. Je vriendin heeft zeker gelijk. Hihi ik heb ook aan Angela moeten beloven zoveel mogelijk te slapen en zij kan het weten Veel leesplezier trouwens. Ik heb vandaag Heb mij Lief uitgelezen. Ook een erg leuk boek! Velobabe; ik heb het denk ik ook gemist. Hoezo hoop je morgen goed nieuws te krijgen? @all; bedankt voor alle berichtjes over mijn bd. Ik ben er zelf ook erg blij mee. De bedoeling blijft gewoon thuisbevallen. Het gekke is dat ik heel de zwangerschap het idee had dat onze frummel de 10e zou komen... nou ben ik bang dat ik dat niet meer ga redden. Af en toe wat steekjes en krampjes maar verder dan dat gebeurt er niks. Jammer, had het wel fijn gevonden. Zul je net zien dat ik 2 weken overtijd ga lopen Heeft er iemand trouwens vanochtend het programma bevallingsverhalen gekeken? Was een thuisbevalling (en dat in Amerika!), zag er heel mooi en rustig uit. Zo hoop ik ook te mogen bevallen. Maar toen die kleine op haar buik werd gelegd zei de vrouw in kwestie; kijk nou wat een schatje.. op zijn Nederlands hihi ik dacht al... dat kan geen Amerikaanse zijn
Ja dat heb ik toevallig gezien..... Ze was heel erg kalm vond ik. Maar ze deed wel een beetje stug vond ik... met der "Hij hoeft niet schoongeveegt te worden!"..... en ze pakte het gewoon af van de vk.