Haha dat doe ik misschien ook wel En tja, wat is stug... Ik denk dat je als barende vrouw wel een beetje recht hebt op stug zijn/bot reageren
**Bloem..Gefeliciteerd met jullie zoontje Maik! **Ky..Ik vind die foto van Lara em Jop ook echt geweldig! Dan denk ik ook gelijk..ik wil ook zo'n foto van Chanelle en Patric
Bloem gefeliciteerd met jullie zoon! Jeetje wat een week hebben jullie achter de rug. Gelukkig zijn jullie allebei weer thuis. Helaas tevens gecondoleerd met je opa. Manuela, ja ik heb het ook gezien vanmorgen. De eerste keer dacht ik nog "hoorde ik dat goed" en daarna zei ze nog een keer "schatje". En dat afpakken, ja wie weet wat wij nog allemaal doen/zeggen tegen de vk? Als je dat topic van Nachtvlinder bij zwanger of bevalling leest, dan was dit nog heel bescheiden. Op dat topic komen er situaties voorbij, geweldig! Zelf hoop ik dat ik heel rustig blijf en ook lief en aardig voor Robbert. Hij vindt het al zo moeilijk dat ie niets kan doen. En normaal als ik écht pijn heb, keer ik ook in mezelf en maak ik juist geen geluid. Terwijl ik als ik mij niet heel erg pijn doe, wel kan vloeken enzo.... Shelde, zal eens lezen waar die film over gaat en misschien gaan wij daar dan ook wel heen! Meiden, hoop dat we morgen weer een paar baby's erbij hebben dus goed jullie best doen vannacht Trusten! Cindy
hoi meiden ik kom me weer ff melden Dank jullie wel voor alle felicitaties wat is dat heerlijk om te lezen zeg dat iedereen zo met je meeleeft! top meiden zijn jullie! Heb een hele helse bevalling achter de rug gehad( valt reuze mee ) Zet hem dalijk wel bij bevalling neer! Heb net de kleie gevoed dus die ligt lekker te slapen.. voeding oakt hij niet snel maar als hij eenmaal heeft gehapt dan vreeeeeeeeeet tie ook Hebben encht een heerlijke knulletje hmm om op te vreten.. zal ff foto er in doen! Ben helaas veel bloed verloren toch 750 ml en had bijna aan het infuus gelegen, maar stopte net op tijd! Daarbijhad ik ook nog eens een temp van 38.2 en die bleef oplopen dus, en daarbij had de kleine toch ook een beeetje last van dus moesten we een nachtje blijven ! Maar na een nachtje goed te hebben gerust met z'n twee tjes is alles ok en mochten we naar huis! nu zijn we in ons eigen huisje en wat genieten we ervan zeg! helaas ben ik niet goed ter been nu en dat vin ik wel jammer want het liefst met elk huiltje wil je gelijk naast zijn bedje staan.. Nu ff aansterken en dan benne we weer volop aanwezig
Sally, nogmaals gefeliciteerd meid! Wel erg vervelend dat de bevalling zo zwaar is geweest en dat je zoveel bloed bent verloren (eng!). Goed te horen dat het nu weer goed gaat met jullie allebei. Zag nog geen foto volgens mij (we zijn benieuwd!) Liefs Cindy
Goedemorgen zonder zorgen Shanna, gefeliciteerd met je dochter Britt en Bloem, gefeliciteerd met je zoontje Maik. Ik ben blij dat jullie gezond en wel weer lekker thuis. Geniet ervan! Viona en Ky, wat een super lieve foto´s en ik moet zeggen dat het gezichtje verandert met de dag. Zoo moooi om te zien Ik ben echt jaloers Ik heb echt ontzettend last van harde buiken en af toe krampen maar niets zet door. Ik word met de dag meer sago en kan steeds minder. Straks moet ik naar de VK en ben benieuwd wat we gaan afspreken : Manuela, echt beter dat je nu een mooie tensie hebt joh. Geeft vast een lekker gevoel! ´Lekker´ thuis bevallen. Groetjes
Chiesa, nou jij mag ook wel eens aan de beurt zijn! Hoop dat de VK vandaag misschien wel actie onderneemt voor je! Sterkte met de laatste loodjes! Liefs Cindy
Goeiemorgen al vanaf 5.00 wakker baal baal! om 6.00 er maar uit gegaan, heb al ontbijt op, mmm. @ bloem, wat een verhaal zeg, nooit leuk als je kindje niet bij je mag zijn, gelukkig ben je nu weer thuis met je zoontje maik, van harte gefeliciteerd. @ ky wat een prachtig meisje hebben jullie, erg leuke foto's. Bij mijn vk gaan ze stripen vanaf 41 weken, dus nog een weekje geduld, ben ook bang dat het niet eerder zal worden hoor, bij mijn eerste zwangerschap heeft de tweede keer strippen 41+4 de bevalling opgewekt. blij dat manuela weer lekker thuis mag bevallen. Remember, ik hoop maar dat het snel doorzet, wanneer gaan ze weer strippen? Maar Patje is toch echt aan de beurt hoor, hoop dat ze vandaag wat gaan ondernemen. TJA je kan wel denken, wees blij meiden de babies vinden het binnenin zo gezellig, MAARRRR ze moeten toch ook wel eens gezien willen worden he, de mamaá zijn in ieder geval reuze benieuwd! XX karin
Sally, wat een mooi ventje zeg! En fijn dat het allemaal zo goed gaat! Chiesa, succes bij de VK. Vraag anders of ze wil strippen! Ga ik misschien ook doen. Karin, 40 weken! Ik ben ook veel te vroeg wakker. Lig al vanaf 5 uur te draaien en niet echt meer te slapen, dus ben er maar uit gegaan. Kruip straks misschien wel even terug en anders vanmiddag. Verder niks te melden. 11:45 naar de VK.
@Patje, zou het liggen aan het fceit dat we in Overijssel wonen? Bij ons vliegt internet er ook steeds af. Gisteren en vandaag. @Manuela, fantastisch nieuws meid, dat je bd gezakt en weer normaal is. Ga zo door! Groetjes!
@Ky, erg mooie foto's van een erg mooie dochter! hihi, 3 berichtjes achter elkaar van mij. Dat krijg je als je zo'n 4 pagina's achter loopt. Dan wil ik reageren op al het meest grote nieuws. Maar ja, die zwangerschapsdementie he? Dus maar direkt ff tussendoor reageren. Hier is verder alles nog altijd rustig. Binnen in mijn buik ook. En dat vind ik best eng. Normaal is hij/zij namelijk een druktemaker, nou, nou. En nu is het maar heel zelden dat ie beweegt. Toch maar ff in de gaten houden. Of zou dat normaal zijn zo op het eind? Verder is het lekker afgekoeld hier na het noodweer van gisteravond. We hadden het licht uitgelaten, want dat hadden we niet nodig met al die bliksem. Heb nog even voor het raam zitten kijken. Maar op een gegeven moment werd het me iets te heftig en ben ik maar een stukje verder van het raam weg gegaan. @All, succes vandaag met wat je ook maar wilt gaan doen of moet doen! Groetjes!
Manuela..... ik was ook aardig stug hoor.... , maar vooral wat zei ookal zei... van niet zomaar bewegen enzo... dat haalde me uit mijn concentratie.... maar dat de beeb word afgedroogd, dat is nodig anders koelt die kleine teveel af, dus met die dingen heb ik ze maar hun gang laten gaan. Ben benieuwd wat voor antwoorden er nog meer bij gaan komen bij dat topic van nachtvliinder, hahaha Marlieke,..... het zou wat minder kunnen worden, maar ik geloof dat je ge kleine wel gemiddeld 8 x pd moet voelen , mijn vk zei als ik overdag (als ik wakker ben) 6 a 8 uur niks voel moet ik gelijk aan de bel trekken. Maar als jij twijfelt gewoon bellen hoor....... shelde......... 5 uur is wel vroeg he..... hoop dat je nu weer even lekker op één oor ligt.... veel plezier bij de vk... vragen staat vrij toch Karin..... ookal zo vroeg ... poehee, ben blij dat als ik wakker word dat ik tegen 5 uur juist weer lekker in slaap val.... chiesa... is niet zo raar dat je jaloers bent hoor... jij mag inmiddels ook wel je kleine knuffelen... hoop dat het snel opkomt..... dat geldt ook voor Patje... Sally.... helse bevalling.... , ik ga zo eens ff lezen wat voor topprestatie jij heb neergezet. geniet vooral lekker door en laat je lekker verwennen he! Nou zoals jullie kunnen zijn ben ik nog vit...... geen beeb vannacht voor mij, helaas. Was wel optijd naar bed gegaan, want je weet maar nooit tegen 24u werd ik wakker van weeën, maar helaas zijn die weer na een uur of 3á4 gestopt...... maar wist wel weer hoe het voelde Ik denk dat het iig wel weer een stuk verder gevorderdt is,...... Super veel slijm(prop) verloren ........ leek wel of iemand het toiletpapier van mij eerst had gebruikt om zijn neus te legen zeg ale: Maar ja ben ik dat ook maar vast kwijt, niet dan..... Morgen moet ik half 12 bij de vk zijn dan zullen ze nog een poging doen, zet het dan het weekend ook niet door dat ben ik volgende week aan de beurt bij de gyno.... Maar nu ben ik wel aan het twijfelen of ik voor de 42 wkn wel al naar de gyno wil, beval toch echt nog steeds liever thuis. Ik kijk het maar met de dag aan, zolang ik het kan hebben laat ik het maar zo, sta ik op een morgen op en zit ik er helemaal doorheen dan trek ik wel aan de bel denk ik..... Vanmorgen om 7u stonden beide kids naast me bed....., (kan me niet heugen wanneer dat voor het laats was, geloof met kerst ofzo ) "Ennnnnn? wou de baby eruit vannacht?" Hahahaha, de schatten, hun hadden echt in hun hoofd van gisteren was ze toch "klaar"? Heb wel verteld dat het langer kan duren, maar dat gaat steeds één oor in de ander weer uit.....
hier geen last van gehad hoor @bloem van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Maik Na het noodweer van gisteren is het nu lekker koel hier maar dat zal straks wel veranderen. Hier ook al om 5.00 wakker en kon niet meer slapen. Heb maar even gelezen en toch weer in slaap gevallen, maar ja toen ging de wekker om 6.45 voor mijn vriend en ben ik er ook uitgegaan omdat mijn zoontje vandaag naar het kdv gaat. kruip er straks denk ik ook nog maar even in vanmiddag weer naar de gyn om 14.45......dit keer gaan ze kijken of er nog genoeg vruchtwater is en zal even navragen hoe hun "stripbeleid" is
@remember, jammer dat het nog niet heeft doorgezet. Tja, 8x per dag voel ik hem/haar al een aantal weken niet meer. Maar bij ons in de praktijk zei de vk dat het best mogelijk was dat de kleine nu meer in blokken beweegt en niet continue wat hij/zij altijd deed. Maar sinds gisteren is ie wel erg rustig. Hij/zij beweegt wel maar gewoon veel minder intens en minder vaak. Ik kijk het vandaag nog ff aan en anders ga ik morgen ff bellen. Vanmiddag ga ik naar de kno-arts. Vocht uit mijn oren laten halen. Voor de 2e x binnen 3 maanden. Heb altijd al problemen gehad met mijn oren, maar nu is het wel heel extreem. Hoor mezelf praten en als ik lig en me omdraai voel ik het gewoon klotsen achter mijn oortjes. Dus maar ff nog snel wat aan laten doen voor ik in het kraambed lig. Wel zo prettig. Groetjes!
Bloem - gefeliciteerd met jullie zoon Maik (leuke naam!) Wat een heftige week hebben jullie achter de rug! Ky -wat een mooie foto's. Vooral die met papa is schattig! Marlieke - succes bij de KNO vandaag Karin- gefeliciteerd met 40 weken! was ik er maar vast Shelde e.a. die gaan vandaag - veel succes bij de VK. Ik wacht nog tot 13:30 uur om voor de echo naar het ziekenhuis te gaan... ben toch lichtelijk nerveus, maar we blijven positief hier nog geen enkel teken (denk ik) de kleine is dagelijks druk en ik ben zooo jaloers op jullie verhalen, opeens hebben jullie jullie beebje vast en ik ben ook zoooo benieuwd hoe mijn ventje eruit ziet... dat wachten is echt niets voor mij , maarja het is niet anders helaas. x Dora
Hallo allemaal! Ik werd echt gek gister van de pc, de hele tijd vloog ie eruit! Ben maar naar beneden gegaan. @bloem en mannetje, gefeliciteerd met jullie zoon. Fijn dat alles nu goed gaat!! Ik kom nu net terug uit zh, heel erg luxe trouwens met een taxi ( mijn paps werkt op kantoor bij een taxicentrale en er rijden geregeld taxi's weer terug naar ons dorp, dus heeft mijn paps ff een gratis taxi geregeld, anders moest mijn mannetje 2 keer heen en weer rijden.) Maar goed, alles was goed, een ctg gehad, kindje doet het nog erg goed, genoeg vruchtwater dus ik moet over 2 dagen weer terug komen. Ze gaan met de HA overleggen tot wanneer ik thuis mag bevallen, het kan zijn dat ik dus langer thuis mag bevallen. ( doen ze alleen met de HA) Ik had trouwens vannacht contstant harde buiken, ook weer een paar die pijnlijk waren, maar toen ik aan de ctg lag, heb ik er geen één gehad Vreemd hoe je lichaam kan reageren, mijn moeder zei al: dat is toch de spanning die het dan tegenhoudt. Ik zat ook nog niet in de taxi en de harde buiken kwamen alweer...... Ik had trouwens wel voor het eerst een onderdruk van 70 geloof ik, dat is wat hoger voor mij, dus wie weet wel een goed teken. Ik moet ff naar de HA de brief overhandigen, dus daar ik ff naar toe wandelen, nou ja, op de fiets maar ff.......