Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Jee Patje, wel fijn dat alles oke is natuurlijk maar wel balen dat net op dat moment je harde buiken niet kwamen.... Hopelijk komt die kleine deze week nog hoor en kan je lekker thuis bevallen!

Hele rij meiden die weer op controle gaan zag ik, succes ermee!

Hier de 39 weken in zicht.... Nog een weekie, maar voor mijn gevoel toch nog wel langer.... Vannacht weer beroerd geslapen :( En als ik sliep scheen iki te snurken en hield ik manlief wakker, ook zo sneu :( Nouja die ligt nu in iedergeval nog te pitten dus die laat ik maar ff. Heb wel graag een uitgeruste man straks naast mn bed he ;)

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik hoop dat het weer meevat voor jullie!
    Hier komt het zonnetje een beetje door, maar ze hebben maar een graad of 22 afgegeven. Hoop dat het ook zo is!

Ben nog even in bed teruggekropen en net gedouched. Ben alleen een beetje trillerig. Net al 2 boterhammen gegeten, maar nog steeds een beetje shaky...

Dora, succes bij de echo!

Patje, ik hoop dat het snel doorzet!

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Remember
    Ik ben afgelopen donderdag bij de VK geweest en toen was mijn bloeddruk 120/90.
    Vrijdag heb ik hem bij de huisarts nog eens laten meten en toen was 'ie al lager 120/85.
    Ik moest vanmorgen weer terugkomen bij de VK en het goede nieuws was dat mijn bloeddruk weer 120/85 was! Maandag 18 juni hebben we de volgende afspraak. Hoop dat we die gaan missen :)

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Dora, dankje! En jij ook succes vanmiddag in het zh voor de echo. Probeer je er ook een beetje van te genieten dat je je ukkie nog ff kan bekijken? En laat even weten hoe het gegaan is.

@Patje, fijn dat alles in orde is. Hopelijk gaat je bevalling snel beginnen. Lekker thuis bevallen dan.

@Candijtje. Heerlijk gevoel he? 39 weken. Officieel nog maar 1 week te gaan dan. In ieder geval is ie er dan binnen nu en 4 weken. ;)

Groetjes!

5. @Patje hoop dat het snel gaat beginnen en je gewoon lekker thuis kunt bevallen!

6. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    hoi,kwam even binnen om te zien wat hier allemaal gebeurd is

Ky normaal gezien komt de baby maar 25-30gr per dag bij,hoe komt het dat bij jou Lara ineens 210gr in 2 dagen bijgekomen is?

Wees blij dat Lara elke 3 u gevoed moet worden...
    Mijn Ezzieh hangt bijna hele dag door aan mijn borst...hihi,ik kan niks in het huis doen, mijn man doet alles,heeft 5 dagen meer verlof genomen...

En die vocht uit onze voeten is weg,dat is heerlijk!
    Btw Ky,lukt het borstvoeding?
    Bij me lukt het goed,gelukkig toch!

Ik zit nu haar te voeden en typ met een hand!
    Iedereen die ondertussen bevallen is,GEFELICITEERD!

Siken

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Remember
    Hopelijk hoef je morgen niet naar de VK [-o<

@Melissa
    Op naar de 37 weken :p

@Rachel82
    Balen als het niet doorzet.
    Hier precies hetzelfde... 8)

@Ky84
    Ik hoop dat Jop toch vrij kan krijgen, dit is toch een uitzondering!
    Succes met je sm.
    Bedenk vast wat karweitjes :idea:

@Natascha30
    Ook al naar de VK.
    Ik duim voor je.

@Manuela79
    Moest weer naar de VK vanmorgen en mijn bloeddruk was nu 120/85 . Kan dus gewoon thuisbevallen :idea:

@Sally
    Rustig aan dan ben je snel weer op de been en genieten ondertussen :D

@Chiesa
    Vervelend die harde buiken en krampen, maar verder niets.
    Ik herken het maar al te goed :rolleyes:
    Wat heeft de VK gezegd?

@Karin35
    GEFELICITEERD, 40 WEKEN :)

@Shelde
    11.45...Ik ben benieuwd of je VK wil strippen. Succes ;)

@Marlieke
    Kan zijn dat dit de stilte voor de storm is.
    Ons biebke heeft gisteren van 14.00 tot 23.30 non-stop bewogen.
    Echt duidelijk zichtbaar en voelbaar. Velobink heeft zelfs om 23.00 de VK gebeld omdat we ons afvroegen of alles wel goed was met de kleine. Ze zei: Ja hoor, het bewegen wil juist zeggen dat de kleine het nog prima naar zijn zin heeft. Voor mij is het ''iets'' minder... Jij zou er vast dolblij mee zijn, maar de hele dag...Als je je zorgen maakt gewoon bellen!

@Dora
    Succes! En wel vertellen hoe het gegaan is hoor.

@Patje
    Op een thuisbevalling :idea:

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zo ben net weer wakker... Toch weer steeds wakker van het nachtbraken pff.

Ik ben nog niet naar de VK geweest omdat ik er pas om 17.10 uur moet zijn. Ik heb maar gevraagt of mn zus me wil brengen want ik zie het niet meer zitten om zelf te rijden.

Toen ik net van de toilet kwam had ik een beetje slijm (elke x trouwens) maar nu zat er lichtelijk een klein sliertje bloed bij?
    Wie herkent dit, heeft dit ook gehad?
    Kan me niet voorstellen dat dat dus het beruchte slijmpropje geweest moet zijn?!

Patje, jij loopt ook al aardig over tijd zeg! Ik heb nog altijd gedacht dat ik eerder zou bevallen wat is dit dan een tegenvaller zeg.

Pff ik denk nu niks meer :rolleyes:

9. @Chiesa, dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, en dat bleek toen inderdaad de slijm/bloedprop te zijn.
    Spannend hoop voor je dat het gaat beginnen!

10. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    hallo allemaal,
    Bloem en partner gefeliciteerd met de geboorte van Maik! Leuke naam!

Verder bij iedereen alles goed? Hier wel, slechte nacht gehad door het onweer (vindk wel een beetje eng...)

en inmiddels is het weer bloedheet hier..zucht...

af en toe harde buiken, maar komt eerder omdat ik te druk ben denk ik....tja...kan nou eenmaal niet echt stilzitten...

verder nog helemaal niks,
    nou ga ff eten met man en kind,
    toedels

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jee meiden, wat gaan jullie hard!

Nieuwe mama's, gefeliciteerd met jullie kinders!
    Bloem, voor jou ook nog een gecondoleerd, dubbel zoiets!

Ik blijf jullie weer stilletjes volgen!

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Shelde; balen dat je slecht hebt geslapen (hier ook weer). Ben benieuwd hoe ja APK was.

Marlieke; ik voel de kleine ook minder dan normaal hoor. Ze hebben nu eenmaal ook een stuk minder ruimte om te bewegen. Maar als je je zorgen maakt, altijd even je vk bellen! En succes bij de KNO arts vanmiddag.. lijkt me niet echt een prettig gevoel dat vocht in je oren.

Remember; hihi wat een vies verhaaltje over die slijmprop zeg. Maar wat schattig dat je kids helemaal enthousiast aan je bed stonden, die zijn natuurlijk ook erg nieuwschierig naar de baby :D

Natascha; ook jij slecht geslapen, balen hoor.... succes bij de vk vanmiddag!

Patje; fijn dat alles goed was in het zh. Hopelijk laat jullie kleine niet lang op zich wachten.

Candijtje; jeetje meis, jij ook al een slechte nacht! Het lijkt wel alsof we allemaal op hetzelfde moment slechte dan wel goede nachten hebben!

Velobabe; fijn dat jouw bd ook weer is gedaald!

Chiesa; dat klinkt toch inderdaad als de slijmprop... maar helaas wil dat geloof ik nog niks zeggen.

Pietje; probeer het toch wat rustiger aan te doen hoor.. het is niet niks en je moet wel uitgerust aan je bevalling beginnen.

Evelieveling; leuk dat je hier meeleest, wacht maar, voor je het weet zijn er allemaal juli baby's ;)

Karin, Marlieke, Candijtje; gefeliciteerd met de 39 en 40 weken!

Wie had er laatst toch gedroomd over bevallingen van S en S?

Ik heb namelijk vannacht gedroom dat Patje en Suske gingen bevallen. Ze kregen allebei een gezonde zoon. Ik weet niet eens of ze een jongen of een meisje krijgen hihi... ben benieuwd of het uitkomt!

Ik heb zo'n zin om hier het huis eens flink onder handen te nemen... maar het lijkt wel alsof ik mezelf eindelijk uit de stoel heb gehesen, ik geen puf meer heb om uberhaupt iets te doen dus het komt er steeds niet van... balen hoor. Kan daar niet zo goed tegen. Want stel dat de kleine zich aandient, dan is het hier een zwijnenstal... tenminste, in mijn ogen. Volgens Michel valt het allemaal best mee :rolleyes:

13. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    gets ziekenhuis belde dat de echoscopiste ziek is.. .gelukkig mag ik alsnog vandaag bij een ander maar pas laat op de dag... ik hou jullie op de hoogte!
    x

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Dora, he getsie. Dan moet je dus nog langer wachten. Niet leuk meid. Maar gelukkig wel vandaag nog.

@Manuela, tja, ik had het nog niet opgeschreven of de kleine begon weer te hupsen. :) Alleen het tijdperk van de speeltuin in mijn buik is wel voorbij nu.
    Dat vocht in de oren is niet leuk idd, maar ik ben het gewend. Ik loop al sinds mijn 2e levensjaar bij de KNO. Dus zo erg is het niet. Wel word je altijd even heel dizzy als het er uit is. En je hoort een dag lang elk geluidje om je heen. Dat komt omdat je met dat vocht veel minder goed hoort.

@Velobabe, kleine beweegt dus weer. En nee, dat ie zolang aan 1 stuk door beweegt lijkt me ook niet echt prettig. Het is prima dat ie het naar de zin heeft, maar hij/zij mag het wel wat minder naar de zin hebben in de buik en ontdekken hoe leuk het daarbuiten kan zijn, niet? ;)

@All, ik ga me maar even opfrissen zodat ik straks klaar sta, wanneer mijn moeder me ophaalt om naar de kno te gaan.

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Weer terug van de VK en boodschappen doen.

Bloeddruk was wat verhoogd 130/85 en een spoortje eiwit in m'n urine. Maar allemaal niet ernstig genoeg om actie te ondernemen ofzo. Ook niet gestript, dat vond ze nog te vroeg.
    Ze gaan een afspraak maken voor de gyn voor volgende week maandag (als ik nog niet bevallen ben). Voor een hartfilmpje, inwendig onderzoek enz. En waarschijnlijk 22 juni wordt ik ingeleid als de kleine zich nog niet gemeld heeft. Wat duurt dat allemaal nog lang! :rolleyes:

16. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    @ sandra jeetje dat duurt inderdaad nog lang tot de 22é!
    Ik hoop voor jou dat het eerder komt hoor!

Voor de gene die mij feliciteerde met 40 weken, ik hoop dat jullie dat niet hoeven te halen, je krijgt nu allemaal telefoontjes en smsjes hoe het ermee gaat enz nee de baby kan beter eerder komen hoor, dat had ik de vorige keer al gemerkt, want als je niet meteen reageert op een sms of telefoon gaan ze er al min of meer van uit dat je dus aan het bevallen bent duhhh net of ik binnen 10 sec de telefoon moet opnemen.

Vanmorgen om 7.00 weer even terug naar bed gegaan en pas om 8.45 werd mijn oudste wakker , en die heb ik tot 9.15 laten kletsen heerlijkkkkk! En gelukkig wilde hij om 12.40 alweer naar bed, ik was het alweer zat, zo'n bijna peutertje, niet zelf de trap opklimmen, niet opruimen etc! maar verder is het een schat hoor :) , geeft kusjes op mijn buik voor de baby(of hij het begrijpt?)

dus nu een paar uurtjes voor mezelf .

Zijn jullie ook zo snel moe, vooral na het trappen lopen, moet dan echt weer even gaan zitten.

groetjes karin

17. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Jeetje mina, hou het echt niet meer bij dat geklets! Het wordt tijd dat we allemaal mama zijn, haha, dan zijn jullie tenminste nog even ergens anders mee bezig, hihi....

Ik leef met jullie mee hoor, dit weer is niets om op het einde te lopen, ik hoop dan ook dat alle dames die er aan toe zijn snel bevallen! Vooral Patje....pfff je gaat toch niet Babymei achterna hè...

Ky, prachtige foto's wat een mooi meisje zeg! Wordt later vast een echte Lara Croft, haha, moooooiiii......

Bloem, gefeliciteerd met Maik! Heb je bericht nog niet gevonden, maar zag dat anderen je feliciteren, ik ga zo even zoeken, maar wilde je toch vast feliciteren!!

Ik ben vanmorgen met Mirthe naar het consultatiebureau geweest, de eerste inentingen zijn een feit! Meisje huilde maar heel even en ligt nu, voor het eerst zonder bakerdoek of huilen, in haar bedje te slapen! Vast door die prikken, maar goed het is wel even lekker.... Overigens, het was al bijzonder: gisteravond om 23 uur in bedje gelegd en vanmorgen heb ik haar om half zeven maar wakker gemaakt voor het eten....7,5 uur geslapen :confused: hopelijk is dit het begin van de weg naar het doorslapen!

Wij bakeren Mirthe snachts altijd in, op eigen houtje met een doek....vond de cb-pleeg niet zo goed....heeft ze ons een bakerzak uitgeleend, want tja, premature kindjes zijn vaak nog te klein voor de standaard zakken en zij vond dat we die van haar wel even mochten lenen, anders moest ik nu voor een maandje een dure kleine kopen, terwijl ze over een maand misschien al wel zelfstandig kan slapen....toch aardig!

Maar verder alles goed, 50,5 centimeter lang, 3850 gram licht en een hoofdomtrek van 37 cm, wat wel weer groot was, maar volgens haar helemaal passend bij te vroeg geboren kindjes.....heerlijk! Gecorrigeerd zit ze nu helemaal op of zelfs boven gemiddeld, dus mijn kleine dame doet goed haar best! Nu maar hopen dat de prikken niet al teveel bijwerkingen opleveren.....zoals koorts ofzo....

Zo, dat was weer even mijn update, ga ik nu ff wat in huis doen, kom ik later nog wel terug om echt bij te lezen!

Oh, Sally, fijn dat je thuis bent meid! Enne, kom maar op met de foto's!

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hihi Karin ik herken je verhaal ook hoor over de telefoon enzo, en ik ben nog geeneens 40 weken ;) Vanmorgen mn broertje aan de lijn of ik nog niet "op knappen "stond... Vanmiddag mn andere broer of ik mn benen nog wel bij elkaar had... hihi zo ja dan komen we vanmiddag nog wel ff langs ;)
    Mailtjes met sterkte wensen ivm het weer enzo ook... Wel lief allemaal maar de hele familie komen de zenuwen opspelen geloof ik... wel grappig en ikzelf heb toch het idee dat het na de 40 weken gaat gebeuren al mag het natuurlijk ook eerder, graag zelfs!

Toenstraks maar ff boven gezogen en opgeruimd, manlief kreeg het op zn heupen ;) Schaam me dood als de vk zo boven moet komen zei die, haha en het viel allemaal reuze mee hoor maar een rondje stofzuigen was wel nodig ;) Nu maar weer ff bijtanken met een glas limo!

Dora, vervelend zeg meot je nu nog langer wachten!

Shelde, jee zeg das ook wat dan loop je inderdaad 42 weken rond hoop voor je dat de kleine zich eerder aandiendt hoor!

Marlieke, succes bij de KNO, jij ook vanharte met je 39 weken... ben beneiuwd wanneer jij bevalt ;)

Manuela, hihi die poetsdrang van je, zou het een teken zijn....

Pietje, die harde buiken herken ik ook wel vooral als je wt gedaan heb he... maarja dat boekje of dat tijdschrift heb je op gegeven moment ook wel gezien ;)

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Marlieke
    Jij snapt waarom het zo frustrerend is :wink

@Sandra
    Dat wordt volhouden...net als de andere mom2be's met kleintjes die het veel te fijn vinden in de buik :p
    Hoop dat je maandag niet naar de gyn hoeft!

@Karin35
    Ik had je gefeliciteerd. Het is toch weer een week erbij.
    Al is het nu minder leuk dan de voorgaande weken.

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0

Deel Deze Pagina