Nachtvlinder van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Sanna van harte gefeliciteerd met jullie dochter! En voor alle zwangeren: hou vol, jullie kindje komt spoedig! Genietse nog even van de zwangerschap ondanks de hitte! sorry dat ik niet zoveel online ben........ drukte drukte en genieten en genieten van ons dochtertje! Ik ben zo ontzettend trots op haar! Vandaag was eventjes moeilijk omdat papa voor het eerst ging werken en weg moest van huis.......traantje gelaten. Maar volgende week is hij lekker vrij en zijn we met z'n drietjes! Nu heb ik nog kraamhulp (kwamen er vandaag zelfs 2, foutje!). Meiden ik ben snel weer online!
Zo sandra, dat zou wel erg lang zijn he 22 juni. Moet je toch niet aan denken.. ik hoop dat t gauw uit zn eigen komt! Ik ben dan ook echt nieuwsgierig wat ik strakx te horen krijg bij de VK. Ben er gewoon een beetje zenuwachtig van haha. Judith, wat fijn dat myrthe goed groeit en dat je de bakerzak mag lenen. Aardig hoor... Had je haar standaard meteen in een bakerzak? zo ja waarom? Gewoon nieuwsgierigheid hoor... Misschien heb je het al eens gezegt maar heb ik het gemist.. oja en dat sliertje bloed kun je ehct geen prop noemen dus ga er toch maar niet vanuit hoor. Zegt ook niks heb ik hier al wel gelezen Jammer! Wie kan er ook niet stil zitten haha? Ik zit constant maar heen en weer te wiebelen op een stoel, zo voel ik me lekkerder zeker met die harde buiken en of krampen.
Bevallingslijst 08-04-07 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 3850 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 14-05-07 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 3706 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 15-05-07 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonardbijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 24-05-07 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje 27-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding 28-05-07 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr 29-05-07 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv 31-05-07 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 01-06-07 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm 04-06-07 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 05-06-07 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding 06-06-07 17. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07 18. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 Joya Luna Gew: 3780 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07 19. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven 07-06-07 20. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna 3880 gramtoch thuis bevallen!borstvoeding 09-06-07 21. Nachtvlinder (22) 1e kindje 14-06-07 Devano Giovanni gew. 3650 gram, 50 cm bijz. vandaag naar huis? borstvoeding 22. Shanna (28 ) 1e kindje 08-06-07 Britt (Jade) gew. 3650 gram bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuisbevalling borstvoeding Geboren: 13 meisjes 10 jongens Aankomende bevallingen 02-06-07 Patje (28 )? 1e kindje hoofdligging en ingedaald!! gew + 12 kg thuisbevalling 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindjehoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 06-06-07 Natascha30 (31) J 2e kindje gew + 8 kg, bijz = ziekenhuisbevalling 08-06-07 Shelde (24) M 1e kindje ingedaald, vast in bekken, 7-8 pond gew + 16 kg thuisbevalling wil BV geven Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 16-06-07 Bloem79 (27) J 1e kindje ingedaalt, vast in bekken. Vliezen gebroken op 4 juni gew +10 kg hopelijk thuisbevalling BV proberen 17-06-07 Pietje77 (29)?2e kindjeHoofdligging en ingedaald!!gewicht + 17.7bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +10 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 25 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining Radna (24) J 1e kindje hoofdligging nog niet ingedaald gew+10kg wil thuis bevallen wil bv geven 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen Marlieke (31) ? 1e kindje gew +5,5 kilo ingedaald, nog niet vast thuis bevallen wil BV geven 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling ============================================== tja even Mirthes gewicht aanpassen, weer eens iets anders dan de zwangerschapskilo's! Hihi @ Chiesa, nee we zijn niet gelijk gestart met inbakeren. In het ziekenhuis sliep ze heel goed zelf en in het begin thuis ook.... Maar nu ze wat meer beweeglijker is zijn we er in ieder geval voor de nachten mee gestart, omdat ze zichzelf steeds wakker "slaat"... Maar even omgerekend is Mirthe nu eigenlijk een week oud, dus in feite zijn we wel gelijk begonnen....als prematuur meisje bewoog ze natuurlijk nog niet zoveel, dat begint nu steeds meer en meer te worden.... Zo, ik ga denk ik nog ff snel de ramen zemen, kan niet meer naar buiten kijken Mirthe begint ook wakker te worden geloof ik, ooohhhh, hopelijk houdt ze het nog even een half uurtje vol.....
Ik was effe nieuwsgierig naar dat inbakeren omdat ik er veel goede verhalen over gehoord heb... Fijn dat ze het er goed mee doet Ps. ik wou dat ik mn ramen kon zemen... gaat echt niet meer hahaha.
De ramen zijn gezeemd, Mirthe heeft weer een flesje op en ligt nu een beetje te jengelen in bed.....duidelijk geen zin in slapen, maar wel enorm moe....maar ja, de eerste uren na vaccinatie mag je niet inbakeren, dus wederom, druk druk druk....en het is ook zo warm! 26 graden op haar kamertje, wat moet je daar nou mee.... Inderdaad zijn er veel goede verhalen over inbakeren...moet zeggen dat het wel erg zweverig gebracht kan worden hoor....die boekjes gaan allemaal over rustiger baby's die gelukkiger zijn en sneller motorisch ontwikkelen...nou, dat zal allemaal wel, mij gaat het er meer om dat ze rustiger slaapt en dus beter rust...en ik ook Was er eerst heel sceptisch over, maar nu ik zie dat het echt werkt! Net bij die cb-dame, Mirthe was aardig wakker toen we binnen liepen. Ging zij even voordoen hoe ik Mirthe in die zak moest wikkelen, gelijk rustig! Jammer genoeg moest ze toen nog geprikt worden anders had ze er nu gelijk in gekund. Maar ja, ze heeft nu 37,6, geen koorts, maar wel warm, dus dan mag je ze niet inbakeren, kunnen ze de warmte niet kwijt... Oh gut, ze is stil.... Zou ze het dan toch ook zonder bakerzak kunnen of is ze gewoon suffer van de prikjes? Hahaha...ben benieuwd. Enne, ik wil de ramen helemaal niet zemen, bah, maar de katten hadden 1000000 pootjes achtergelaten op het raam en dat kon echt niet meer! Zeker nu de poes van een paar huizen verderop besloten heeft overdag hier te wonen zijn ze lekker met z'n drieën bezig.....pffff, nog meer haren en pootjes... Nog geen ontwikkelingen verder? @ Ster, zo herkenbaar, de tranen als papa weer moet werken.... Ik kijk ook op maandag en dinsdag uit naar de woensdag (Rinke vrij) en donderdag en vrijdag hoop ik dat het snel vrijdagavond is...weekend... Ik zeg ook steeds, ooohh, bijna weekend. Iedereen boos, "jij hebt al 9 weken vakantie en nog 7 te gaan, zeur niet over weekend" maar toch, ik vind het zoveel leuker met ons drietjes! En geef toe, ik vind het sommige dagen best zwaar in mijn eentje voor Mirthe te zorgen. Zo'n dag als vandaag is heerlijk, maar Mirthe is echt niet elke dag zo'n slapend engeltje.... Dus ik begrijp je volkomen.... Maar vertel, hoe is het gegaan vandaag? @ Sandra, ik duim voor een bevalling ruim voor maandag! (komende nacht is een mooi beginmoment vind je niet?) @ Candijtje & Karin, nou die telefoon houdt voorlopig niet op hoor! Ik word af en toe erg moe van mensen die me anders NOOIT bellen en nu ineens willen weten hoe het is... Of de mensen die nu gaan bellen om te vragen of Mirthe last heeft van de warmte, jeetje zeg, ja, en ik ook, GEK HE! haha.... Het liefst wil iedereen bij elke scheet, lach of andere beweging gebeld worden geloof ik! Gelukkig is mijn schoonmoeder drie weken met vakantie, ben ik daar even van af, maar ja, ik vrees voor haar terugkomst (moet ze natuurlijk weer drie weken inhalen, zucht) Nou, vind dat ik wel een marsijsje verdiend heb na het ramen lappen...hihi...dat stond namelijk al weken op mijn lijstje....Rinke staat raar te kijken denk ik, heb de was gedaan, opgeruimd, de ramen gewassen, ga de vaatwasser nog even uitruimen, flesjes uitgekookt, voedingen vooruit gemaakt, boodschappen gedaan, CB bezocht, jeetje, heb de afgelopen negen weken niet zoveel bij elkaar gedaan als vandaag op 1 dag, hahahah.......zou mijn nesteldrang dan 9 weken na de bevalling eindelijk komen?
he dames, ik heb misschien goeie hoop dat er nu wat aan het gebeuren is, maar ja voor hetzelfde geld is het weer niks. Ik heb de hele middag last van mijn onderrug gehad tijdens harde buiken, net kwamen ze een uur lang om de 2 a 4 minuten. En nu zit er weer wat langer tussen. Ik ga zo ff in bad om te kijken of het aanhoudt...... IK hoop het zo, het is alleen geen pretje als dit weeen zijn...................... Bedankt voor alle lieve berichtjes, ik hoop dat ik babymai niet achterna ga, maar ik heb nu en beetje goeie hoop. Misschien tot straks en anders misschien tot gauw met goed nieuws!
vanmiddag dus naar de gyn geweest vruchtwater is bekeken was nog genoeg ook een half uur aan de ctg gehangen was ook allemaal perfect nu is er afgesproken dat er op de volgende afspraak, maandag, gekeken wordt of ik in te leiden ben (er moet dus ontsluiting zijn) is er ontsluiting dan wodt er dus een afspraak gemaakt voor een inleiding en is er geen ontsluiting dan wordt er een afspraak gepland voor een ks strippen doen ze sowieso niet bij mij omdat ze dat niet doen als je al een litteken van een vorige ks hebt aan je baarmoeder @Patje spannend hoor duim voor je dat het begonnen is
Patje super spannend hoor, hoop dat het nu begonnen is! Natascha, hoop voor je dat je volgende week een afspraak kunt maken om ingeleid te kunnen worden, spannend hoor, of dat het natuurlijk vanzelf eerder komt!
Hup Patje, Hup Patje, tover die kleine maar snel uit je gatje! (Is grappig bedoeld, niet schunnig) @Candijtje, ik gun het je dat jij eerder bevalt dan mij. Maar niet meer dan 10 minuten he? @All Hier alles prima! Beetje zeurende pijn onder in de rug,verder niets. Vocht is weer grotendeels uit mijn oortjes. Dus kan niet meer doen alsof ik niets hoor als manlief of wie dan ook begint te zeuren. KNO arts deed het zonder verdoving, omdat hij zwangeren liever geen verdoving geeft. Moet zeggen dat het meeviel met de pijn. Gaatje in trommelvlies, ff porren en zuigen en klaar is Marlieke. Groetjes allemaal en Patje: als je echt aan het bevallen bent, succes meid! Ik wacht in spanning af op de nieuwe Overijsselse!
Zo, ben ik weer ff na mijn badje. De harde buiken en zere onderrug houden aan als ik in bad lig, dus ik denk wel dat het bezig is, maar vanaf wanneer ik de HA nu moet gaan bellen, dat vind ik erg lastig. OP mijn papier staat: Bellen als de weeen een uur lang om de 3 min komen. Nou, dat is wel het geval, alleen houden ze niet langer dan een minuut aan. En daar staat weer niks over op het papier..... Wat zal ik doen?
Voor de zekerheid bellen! Ik had zeker tot de 3 cm nog niet 1 wee gevoeld, dus wie weet hoe ver je al bent. Succes!
@Patje, gewoon bellen meid! Als er niets bijstaat over de lengte van de wwe, dan moet je nu gewoon bellen. Beter voor niets dan te laat! Succes en laat ons snel weten hoe het ervoor staat als het kan!
Dan zullen we zo maar ff gaan bellen als mijn broer weg is.......die kwam ff alle afleveringen van lost brengen op dvd! Had ik nog wat te doen, nou misschien komen ze vannacht wel van pas. hahah