Hey Patje wat spannend! Ik zou inderdaad gewoon de huisarts bellen als je dat wil. Maar je kunt ook lekker je dvd-tjes kijken en wachten totdat de weeën echt pijn doen. Ik heb tijdens de weeën ook nog wat afleveringen van Desperate Housewifes gekeken en dat was erg prettig, omdat ik me dan minder focuste op de weeën. Pas toen ik me echt niet meer kon concentreren (je komt ook in een soort van roes) heb ik de verloskundige gebeld. Nou succes meid! Ik hoop voor je dat je vanavond nog je kleine wonder in je armen hebt!
Hier nog steeds BIB....... Heb wel sinds net weer last van wat krampjes, hoop dat het doorzet [-o< Maar ik begin een beetje de moed te laten zakken,...... Als ik er een krijg hoop ik dat ie meer pijn gaat doen zodat ik er in ga geloven dat het echt het begin is.... Nou hoop dat ik net zo een geluk mag hebben als sally... twee dagen ongeveer na het strippen toch me beeb vast kunnen houden..... Nu heb ik zoiets van nou die 24u zijn voorbij er gebeurt niks,..... maar met een beetje hoop van sally's verhaal, kom ik vast de avond wel weer door En anders morgen om half 12 weer vol frisse moed naar de vk..... Ik ga even goude kooi kijken misschien kan ik me nog een beetje ergeren aan jaap en huub
Zo heb net een heerlijke galia meloen op..eindelijk een keer lang genoeg gewacht dat ie eindelijk wel rijp is 8) Heb daar wel meer dan week op moeten wachten tssss.. Hihi ik zag net die reclame van Axe..met dat die schoondochter de kleren van haar schoonvader van zijn lijf rukt. Hihi..vind die echt lachen! Het is zo rustig hier dat ik maar vanalles neerzet..afleiding voor jullie
Spannend Patje, ennuh zet hem op he... hopelijk kunnen we morgen ochtend lezen dat jij je beebje heerlijk in je armen hebt! Haha, die marlieke, ik gun het jou net zo hoor, eerder bevallen dan moi Tis hier buiten nog steeds 25 graden, binnen is het 24 dus we houden de boel nog maar ff dicht.... Hoop dat het wel wat verder afkoelt zodat we de boel open kunnen gooien....
Niks meer gehoord van Patje... dus ik hoop en denk dat ze echt bezig is...... jippie..... Nou dan kunnen wij der ook achteraan... zij mocht eerst toch Weet niet meer wie het vroeg manuela of shelde: Maar je vroeg wie er had gedroomt over de 2 S-en.... dat was ikke Nu probeer ik me dromen te onthouden maar helaas lukt het me niet
Hier is het behoorlijk afgekoeld, het is flink mistig aan het worden. Verder alles rustig, geen activiteit te bespeuren. Anja
De HA is net weg en YAHOO 3 cm ontsluiting! \/ Het blijft maar door gaan, dus ik denk dat we morgen wel papa en mama worden als alles mee zit! We hebben z'n mobiele nr gekregen, dus we kunnen hem nu zelf bellen als we denken dat het nodig is. Hij is nog ff gebleven om een kopje koffie te drinken, was nog gezellig ook! Nou dames, ik ga er vandoor........tot gauw! gr patje.
Haha, geweldig Patje! En je klinkt nog heel relaxed! Veel succes! Iedereen weer een goede nacht gewenst!
hey dames wat erg benjullie zo aan het verwaarlozen nu! kan nog ff moeilijk mijn tijd indelen! en danook nog eens een kraamvezorgster die toch lekker 5 en een half uur er is! heb mijn verhaal op bevaling gezet, tis alleen wel een stuk tekst http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=49237 en wat ik afgescholden heb staat ook op mijn topic.. heb net de kleine gevoed dus ga nu echt ff een paar foto's erop doen