Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ochjee 3 weken nog wel.... Ky heel veel sterkte hoor! Lucht je hart maar hier bij ons ;)

Welkom Kriszy, ook jij sterkte met de laatste loodjes!

2. Niet meer actief

Rachel, je bent ontkurkt! \:D/ Ik heb naar mijn weten nooit de prop verloren, dus kan je er niet meer helpen... Maar ik hoop natuurlijk dat het nu heel snel gaat beginnen!

3. Hihi idd ky ontkurkt :)
    Ik hoop ook dat het snel gaat beginnen vind het wel mooi geweest, en ben reuze benieuwd!

4. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Joan, van harte gefeliciteerd met je zoon Laurens!

Kwas ff niet geweest, maar hier is het ook vrij rustig lees ik. Ik hoefde nu niet zoveel pagina's in te halen ;)

We zijn inmiddels ook al druk aan het verhuizen van spullen die we hier niet meer nodig zijn.. Maar ja, nog steeds bib..
    en het ziet er ook nog niet echt naar uit dat daar op korte termijn verandering inkomt.

@ Ky: AAAHHH, mijn schoonmama bedoelt het soms ook iets te goed :rolleyes: maar zo erg... Ik denk meestal: "ene oor in, andere oor er weer uit". En gewoon lekker mijn eigen gang gaan!

Maar ehm.. 8 pond is toch vrij normaal? Anna was 3790 gram en deze zal waarschijnlijk daarboven zitten, vertelde de vk afgelopen vrijdag. Ook vertelde zij dat 7,5 pond normaal was..En, stelde ze mij gerust, de zwaarste die zij terwereld had gebracht, was 5300 gram :confused: en ook deze is er uitgekomen! Kweet niet of ik wil weten hoe... ;)

Oh en dames die nog moeten, mijn ervaring is dat die "1 cm per uur"niet bij iedereen opgaat.. daar dacht ik nl de vorige keer ook aan.
    Alleen ben ik toen van 4 cm naar volledige ontsluiting in ongeveer 1,5 uur gegaan... voor dat de vk erwas was ik dan ook een beetje in paniek omdat ik het wel erg heftig vond en voor m'n gevoel ik n og een paar uur moest.. (ik had gewoon al persdrang..) :oops: Ik vond het gewoon een genot dat ik mocht persen!

Maarja, nu weet ik gelukkig beter.. zucht.. was het maar al zover..

verder iemand nog wat te kletsen? zomaar over het weer ofzo..

5. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Joan, van harte gefeliciteerd met je zoon Laurens!

Kwas ff niet geweest, maar hier is het ook vrij rustig lees ik. Ik hoefde nu niet zoveel pagina's in te halen ;)

We zijn inmiddels ook al druk aan het verhuizen van spullen die we hier niet meer nodig zijn.. Maar ja, nog steeds bib..
    en het ziet er ook nog niet echt naar uit dat daar op korte termijn verandering inkomt.

@ Ky: AAAHHH, mijn schoonmama bedoelt het soms ook iets te goed :rolleyes: maar zo erg... Ik denk meestal: "ene oor in, andere oor er weer uit". En gewoon lekker mijn eigen gang gaan!

Maar ehm.. 8 pond is toch vrij normaal? Anna was 3790 gram en deze zal waarschijnlijk daarboven zitten, vertelde de vk afgelopen vrijdag. Ook vertelde zij dat 7,5 pond normaal was..En, stelde ze mij gerust, de zwaarste die zij terwereld had gebracht, was 5300 gram :confused: en ook deze is er uitgekomen! Kweet niet of ik wil weten hoe... ;)

Oh en dames die nog moeten, mijn ervaring is dat die "1 cm per uur"niet bij iedereen opgaat.. daar dacht ik nl de vorige keer ook aan.
    Alleen ben ik toen van 4 cm naar volledige ontsluiting in ongeveer 1,5 uur gegaan... voor dat de vk erwas was ik dan ook een beetje in paniek omdat ik het wel erg heftig vond en voor m'n gevoel ik n og een paar uur moest.. (ik had gewoon al persdrang..) :oops: Ik vond het gewoon een genot dat ik mocht persen!

Maarja, nu weet ik gelukkig beter.. zucht.. was het maar al zover..

verder iemand nog wat te kletsen? zomaar over het weer ofzo..

6. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    hmm.. is geloof niet helemaal goed gegaan..

7. Nee idd 1 cm gaat niet altijd op, ik heb er vorige keer 21 uur over gedaan, in 8 uur had ik pas 2 centimeter, daarna is het in een roes aan me voorbij gegaan dus weet niet hoe veel cm ik daarna had, in welke tijd.

8. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Rachel: Oeps..zo snel het mij ging, zo lang duurde het bij jou! Ik hoop voor je dat het nu iets minder lang duurt! Je bent ontkurkt lees ik..
    Beginnen de weeën al, of is verder alles nog rustig?

9. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    Jeetje spannend allemaal, zouden patje en radna al bevallen zijn?

Enne wie is de volgende? rachel ben heel benieuwd.
    Hier nog alles rustig hoor, gisterenavond flinke harde buiken maar daarna niks meer, morgen weer naar de vk , ben benieuwd wat die gaat zeggen.

En het is inderdaad een stuk rustiger hier.

Wel leuk om van de mama's te lezen over de hielprik en gehoortesten.
    mijn zoontje was bij wijze van spreken al geslaagd voor de test, ze kwam binnen en hij reageerde op haar stem, voor de zekerheid deed ze de test maar inderdaad meteen stond er pass op het apparaat.

Denk dat dat bij deze ook zo is, was gisteren wat op tv met een heftige piep en ik kreeg me toch een schop!

maar hier dus nog steeds BIB!

hoop dat er vandaag weer wat gaan bevallen.

10. Niet meer actief

Dat van elk uur 1 cm ging bij mij ook niet op; ik heb 16 uur over de eerst 5 cm gedaan en 3,5 uur over de laatste 5 cm...

En ik wist inderdaad ook al dat Lara niet doof was in de buik, want we lagen een keer 's ochtends op bed en opeens zetten de schilder een schuurapparaat tegen het kozijn. Nou, wij schrokken ons kapot, maar Lara werd helemaal wild daarbinnen! Toen wist ik al dat haar oortjes in orde waren, haha!

11. Ja hoop ook dat het sneller gaat dit keer!
    Hier nog geen weeen, maar wel zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn onderrug, maar ja dat had ik al een paar dagen.

Ik ben ook erg benieuwd of patje en radna al zijn bevallen!

12. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Lekker rustig hier. Zo kan ik het even weer bijhouden.

Rachel, spannend! Kan elk moment, maar ook nog wel 2 weken duren las ik ergens. Hopen dat het elk moment is!

Manuela, geeft niks hoor van je droom. Doe maar lekker rustig aan!

Welkom kriszy!

Ky, heel veel sterkte met je sm (blijkbaar klopt de andere betekenis van deze afkorting ook!). 3 Weken is een hele opgave. Ik hoop dat ze nog wat rustiger wordt en niet zo vreselijk zeurt. Houd je poot stijf hoor! Doe geen dingen die je niet wil of die niet goed voelen. En nodig de kraamvisite lekekr uit tijdens haar aanwezigheid. Kan zij mooi voor de drankjes en beschuitjes zorgen!

Straks weer de apk. Ben benieuwd. Ik roep dan ook heel hard mee KOM ERUIT! Ik had nooit erwacht de 40 weken te halen.

Ons kleine mannetje loopt te zingen wij gaan op vakantie! Zijn vriendje is op vakantie en nu wil hij ook. DUs moet de baby maar snel komen want dan kunnen wij op vakantie! "Wij gaan op vakantie hup hup hup"zingt hij.

Liefs Monique

13. Niet meer actief

Monique, wat schattig dat hij op vakantie wil! Haha! Wordt hij nu niet ook een beetje ongeduldig? Wat verwacht hij trouwens van de baby? Snapt hij een beetje wat er gaat gebeuren?

14. Ja las ook op internet dat het nog wel een week of langer kon duren.
    Maar ja dinsdag wordt ik gestript als het er nog niet is, en anders vrijdag ingeleid.

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ky
    Ben je nou op de naam Lara gekomen door het boek Babypraat van Risa Green of is dat toeval? Heb het al eens gevraagd, maar toen heb je het denk ik gemist.
    ***Ik zou echt gek worden met zo'n (lees: mijn) sm in huis***
    Sterkte :rolleyes:

@Pietje77
    Ik wil ook niet weten hoe die baby eruit is gekomen.
    Als we allemaal dubbele berichtjes plaatsen lijkt het tenminste wat drukker :idea:

@Monique
    Ben je al terug van de APK?
    Ik hoop voor jou dat jullie snel op vakantie kunnen ;)

@Rachel
    Strippen, inleiden...Kun je geen deal maken met de kleine :)

16. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Velobabe, bij jullie ook nog alles rustig? Spannend hoor. We naderen nu allemaal wel de 40 weken of zijn er al ruimschoots overheen!

Ik heb buikgevoel uit en moet nog beginnen aan babypraat. Maar ik ben bezig geweest met klusjes en naar de stad geweest. Vervolgens weer de verkeerde molton gekocht (niet waterdicht) dus moest weer terug :evil: Eigen schuld, maar ja.

Vriend had hele seizoen van Creys Anatomy (schrijf ik het goed?) opgenomen, dus daar zit ik ook steeds weer een aflevering van te kijken. En op hyves te kijken (pas sinds paar dagen lid dus is leuk om mensen van vroeger te zoeken), hier en andere sites en zo kom ik de dagen wel door.

De kleine zat vandaag echt helemaal naar links te hangen joh! Rechts was het helemaal zacht en "dun" (nou ja....je begrijpt wat ik bedoel) en links een mega bult/punt. Vreemd gezicht joh! Wel mooi en dat ga ik zeker missen!

En Rachel, zowel mijn schoonzus en moeder zijn op de dag dat ze hun propje verloren ook daadwerkelijk bevallen dus I HOPE SO [-o<

Liefs Cindy

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi Cindy,

Nou alles rustig ook weer niet. De kleine is afgelopen zondag heel de dag druk bezig geweest van 14.00 tot 23.30. Zelfs de VK gebeld, maar was gewoon een teken dat de beeb het prima naar de zin heeft in mijn buik. Deze week is de kleine rustiger, maar nog wel af en toe actief.
    Heb al een tijdje harde buiken en gisteravond heb ik een klein slijmpropje verloren, maar verder niks...

Ik ben al begonnen aan babypraat. Bijna uit...
    Ben gisteren ook nog naar de stad geweest.
    Voor de laatste keer met BIB. Een vreemd gevoel.

Over dat naar links hangen.
    Ons kleintje ligt met de rug rechts en met de handjes links en probeert de laatste tijd dus via mijn linkerzij naar buiten te komen. Heel fijn, maar wat je zegt. Weet nu al dat ik het heel erg ga missen.

Toch mooi dat we allebei al de 39 weken hebben gehaald ;)

P.S. Het is Grey's Anatomy.
    Goede serie :)

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Nou zit ik hier alweer alleen :cry:

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Joan

Gefeliciteerd!

@ all

Had vandaag echo, beeb was goed gegroeid en lag in diepe slaap.
    Echo in m'n album... heeft mijn ogen ;) hahaha

20. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    kweet niet, maar volgens mij heb ik last van opvliegers....tis hier bewolkt, maar ik zweet nog steeds als een otter!

Deel Deze Pagina