Sandra ... van harte met jullie meid nicky..... wat een lief poppie zeg! Judy... hele fijne dag bij je mams..... en idd een hele volksverhuizing met een kleine hahaha, dat is ook wat ik het meest wennen zal vinden, nu schieten de kids in hun schoenen en jas en kunnen we met 3 min buitenstaan... straks is het weer plannen ,plannen, plannen... Ben de rest alweer vergeten... Ben er ook echt niet met me hoofd bij................... Heb echt een baal dag, baal van alles.... zit er even doorheen, dus kruip zo lekker me bedje weer op
@Rachel Hoop dat het straks lukt! Laat je het even weten? @Manuela Heel veel succes maandag! Ik schrok er echt van toen ik las dat de kleine overdwars ligt. Voordeel is wel dat je nu zeker weet dat jullie maandag je kindje eindelijk echt zullen zien. @Pietje77 Onze dag komt ook snel dichterbij nu... Zou Marion68 al bevallen zijn? @Sandra en hubbie Gefelciteerd met jullie prachtige dochtertje Nicky! Hier nog geen nieuws.
Sandra en partner gefeliciteerd met jullie dochtertje, weer een mooi meisje erbij, wat een schatjes zijn het om te zien al die kleine kindjes. Ja het gaat hard met geboortes, ben heel benieuwd wie er in mij groeit, jongen/meisje, nou ja nog even afwachten.
Sandra en man, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN NICKY! fijn dat het zo goed is gegaan, en nog vlot ook hè, dat was vast het extra weekje wachten wel waard!
@ velobabe: ja, spannend he.. is bij jou alles nog rustig? Ik heb alleen een beetje een onrustig gevoel in mijn buik..beetje misselijk en erg veel druk op de blaas Of Marion68 al bevallen is? Geen idee?! Er waren toch ng meer de 17e uitgeteld..ff kijken.. Manuela79 ook de 17e..er zijn er volgens mij ook al een paar bevallen?! of niet.. Maar ja.. als ik kijk dat chiesa de 5e was uitgeteld..hmm..ik ben er niet zo zeker meer van dat ons kindje dit weekend komt.. Altijd welkom hoor! Oh help, het begint me hier toch opeens te hozen!
@Pietje77 Ja, ik vind het nu ook wel spannend worden. Bij mij is het nu nog rustig. De kleine is minder actief dan eerst. Verlies af en toe wat slijm, maar dat schijnt niks te betekenen. We waren idd met meer uitgerekend op vaderdag, maar er zijn al meiden bevallen en Manuela bevalt natuurlijk maandag. Zij heeft de zekerheid die wij niet hebben, maar we zullen zien. Alles is mogelijk. Net wat je zegt ons kindje is ook altijd welkom @Judy77 Een fijne dag gewenst vandaag!
Patje en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje femke! Radna en man, gefeliciteerd met jullie zoontje Mano! Marlieke en man, gefeliciteerd met jullie zoontje Marciano! Shelde en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje Nicky! Ontzettend lekker dat jullie hummels er eindelijk zijn! het wordt vanaf nu alleen maar leuker! Manuela79; wat een verhaal, heftig.. ik krijg al tranen in mijn ogen van het lezen Heel veel succes zondag en uiteraard maandag! het gaat vast helemaal goed! hier geen nieuws, ergens het gevoel dat hij anders ligt/beweegt.. maar geen bijzonderheden... helaas... x Dora
Patje, gefeliciteerd met de geboorte van Femke! Radna, gefeliciteerd met de geboorte van Mano Luca! Marlieke, gefeliciteerd met de geboorte van Marciano! shelde, gefeliciteerd met de geboorte van Nicky! hier alles gaat super! kleine doet het goed, heb het nog eventjes drukkies met tijd indelen.. en vermoeidheid maar zodra de rust is weergekeerd in huize bosch kom ik snel weer bij jullie vertoefen! Zullen we afspreken dan dat we bij de andere juni 2007 mama's verder kletsen dus dames die nog moeten, heel veel succes en geniet nog even van het getrappel
Bevallingslijst 08-04-07 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 3900 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv 14-05-07 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 4110 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles 15-05-07 03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07 Maurits Ernest Leonard bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling 24-05-07 04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje 27-05-07 05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara 06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding 28-05-07 07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm 08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr 29-05-07 09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr 10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv 31-05-07 11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis 01-06-07 12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens 13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm 04-06-07 14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm 15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding 05-06-07 16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding 17. Bloem 79 1e kindje 19-06-07 Maik Gew: 3270 gr 51.5 cm Bijz: zkh bevalling, 6 dagen in zkh gelegen geeft borstvoeding 06-06-07 18. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07 19. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 Joya Luna Gew: 3780 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07 20. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven 07-06-07 21. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna 3880 gram toch thuis bevallen! borstvoeding 09-06-07 22. Nachtvliinder (22) 1e kindje 14-06-07 Devano Giovanni gew. 3650 gram, 50 cm nachtje zh vanwege veel bloedverlies borstvoeding 23. Shanna (28 ) 1e kindje 08-06-07 Britt (Jade) gew. 3650 gram bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuisbevalling borstvoeding 10-06-07 24. Joann ? kindje 19-06-07 Laurens Xavier 2700 gr bijz: 9 dagen te vroeg 12-06-09 25. Patje 1e kindje 2-06-07 Femke Suzanna Henriette 4410 gr bijz. 10 dagen te laat, ziekenhuisbevalling 26. Radna 1e kindje 17-06-07 Mano Luca 3110 gr 48 cm bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuis 13-06-07 27. Marlieke: 1e kindje 18-06-07 Marciano 2760 gr 49 cm bijz. 5 dagen te vroeg 14-06-07 28 Natascha30: 2e kindje 06-06-07Thijmen 4640 gr 54 cm bijz: keizersnede 15-06-07 29. Shelde: 1e kindje 8-06-07 Nicky 7 pond 20 gr bijz. 7 dagen te laat Geboren: 15 meisjes 15 jongens Aankomende bevallingen 05-06-07 Chiesa (29) M 1e kindje hoofdligging Gew. + 12 kg bijz= ZKH bevalling 08-06-07 Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen 10-06-07 Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding 11-06-7 Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 13-06-07 Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 15-06-07 Angelique(lique80) (27) ? 1e kindje hoofdligging gew + 25 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 17-06-07 Pietje77 (29)?2e kindje Hoofdligging en ingedaald!!gewicht + 17.7bijz=thuisbevallingwil bv geven Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling Manuela79 (28 ) ? 1e kindje stuitligging gew + 25 kg bijz = keizersnede op 18-06-07 bv proberen ondanks borstverkleining 18-06-07 Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen 20-06-07 Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 24-06-07 Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding 28-06-07 Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling ======================================== Het aantal meisjes / jongens staat gelijk! Spannend hoor
Er zijn weer veel baby's geboren deze week! Alle mama's en papa's van harte gefeliciteerd!!!! Hier gaat alles goed. Gisteren laatste dag kraamzorg gehad, dus vanaf vandaag echt alleen. Het gaat erg goed met Maik. Hij drinkt erg goed aan de borst en hij vindt het heerlijk om daarna bij papa en mama te liggen Ook heef hij vaak lachstuipjes, erg mooi om te zien. Het is een heel tevreden jongetje die erg weinig huilt (vinden wij niet zo erg!). Hij ziet nog wel iets geel in het oogwit en heeft het huidje in het gezicht ook nog wat donkerder. Wij moeten over 2-3 weken nog wel weer komen bij de kinderarts in het ziekenhuis voor controle. Ik heb 2 foto's in mijn album gezet. XXX
Nieuwe mama's, gefeliciteerd! Jee, jullie gaan echt bijzonder hard. We zitten pas op de helft van juni, maar meer dan de helft van jullie heeft het ukkie al in de armen kunnen sluiten! brrr, na jullie zijn 'wij' 'juli-mama's 2007' aan de beurt. Wordt opeens allemaal wel erg echt en eng!
Manuela, hoe is het nu met je? Ben je alweer een beetje bekomen van de schrik? Ik zag mijn thuisbevalling in duigen vallen toen we halsoverkop naar het ZH moesten, maar jij ziet opeens je bevalling in duigen vallen... Heavy hoor! Cimbomlu, ja ze is echt zo erg! Maar ik begin nu weer een beetje aan haar te wennen... Nog twee weken en 2 dagen... Patje, van harte gefeliciteerd met je dochter Femke! Oh wat verschrikkelijk dat je zo bent uitgescheurd! Ik vond mijn 4 hechtingen al zo verschrikkelijk, pfff! Wat zal dat pijnlijk zijn zeg! Maar je hebt wel een heel mooi meisje! Radna, van harte gefeliciteerd met je zoon Mano! Zie ik tranen in papa's ogen? Marlieke, van harte gefeliciteerd met je zoon Marciano!
Bloem; wat fijn dat alles goed gaat met jullie en dat Maik het zo goed doet. Het is echt een prachtig mannetje! Evelieveling; jaa voor je het weet lig jij ook met je kleintje in je armen hoor! Het gaat een stuk sneller dan je denkt. Ky; ik ben idd wel een beetje van de ergste schrik bekomen. Er zitten ook wel wat voordelen aan een ks en ik weet gewoon zeker dat ik maandag mijn kindje in mijn armen heb. Het is alleen allemaal zo raar omdat ik totaal geen tijd heb om me er rustig op voor te bereiden/in te lezen. Normaal hoor je het wel een aantal weken van tevoren als je een ks krijgt. Dit weekend voor het laatst met zijn tweetjes en even wat extra dingen in de vluchttas stoppen, want die was natuurlijk ook niet hierop voorbereid. Er komen zoveel dingen ineens in mijn hoofd op waar ik voorheen niet aan gedacht had... En toch vind ik het wel een beetje jammer dat ik niet een "echte" bevalling zal meemaken. Althans voorlopig niet
Mijn vent is een volle pinda. Ik een halfje. Dus ik hoop maar dat het pinda overheerst. Maar heel grappig, mijn zus is dus ook een halfpinda en haar man ook een volle pinda. Hun eerste zoon was heel donker, hun 2e erg licht. Maar die jongste van hun is nu 16 en er is niets blonds meer aan. En de blauwe ogen zijn nog wel blauw, maar donkerder... meer grijsblauw nu. Ik wacht vol spanning het moment af tot ik jouw pindaatje kan bewonderen!
Evelieveling, dan zal jullie kleine wel echt duidelijk een pindaatje worden denk ik! Leuk, mooie kindjes altijd toch. Ik ben 100% hollands en mijn vriend een halvje, dus .......spannend. Ik denk wel donkere haartjes en oogjes, maar huidje valt denk ik wel mee. Wellicht wel snel bruin in de zon. En zo fantaseer ik heerlijk door Groetjes Cindy
Dora, fijn dat het vruchtwater ok was, toch weer een geruststelling, en dat je het beu bent, kan ik me helemaal voorstellen, heb ik ook zo'n last van. Joann en partner proficiat met jullie zoon Laurens Xavier, lekker vlot gegaan zeg. Geniet maar lekker van hem. Suske ben benieuwd hoe je apk woensdag was, hebben ze gestript? zo ja heeft het resultaat gehad? Zou iig wel fijn voor je zijn.l Spijkervrouwtje, fijn dat het zo goed gaat, en ook al snel dat je je spijkerbroek alweer aan kan, zo snel al bijna alle kilo's kwijt, dat willen we allemaal. Cimbomlu, hoop dat je snel verder opknapt van de keizersnede, jammer dat de kraamhulp niet zo goed bevallen is, wel fijn dat de krampjes van Deniz minder zijn met een andere fles. Bibi, fijn dat het zo lekker gaat, veel kindjes hebben wel een paar uurtjes per dag dat het wat anders/minder gaat dan de rest van de dag, zoals Kayleigh in de avond niet in haar bedje wil slapen, maar ja liever 's avonds dan 's nachts toch. Manuela balen zeg dat de kleine dwars blijkt te liggen, jammer ook dat de draaipoging niet is gelukt, ik hoop dat je je ondertussen geestelijk een beetje hebt kunnen voorbereiden op de keizersnede doe het lekker rustig aan in ieder geval een fijn weekend en succes maandag. Remember ben ook benieuwd voor jou volgende week naar de gyn. Ky succes met je SM Moon, mooi dat de kleine het zo goed doet, ga zo door. Met jouzelf gaat het nu gelukkig ook weer wat beter. Lailae, fijn dat het goed gaat, hoop dat je snel verder opknapt en dat Joya d'r krampjes minder worden zodat ze 's nachts beter kan slapen. Lekker dat je zo'n fijne kraamhulp hebt gehad. Natascha en partner gefeliciteerd met jullie zoon Thijmen, hoop dat je snel opknapt van de keizersnede. Anja wordt dan inderdaad spannend weekje, enne op deze manier is het zeker niet erg om een wondertje te zijn. Viona, is toch schandalig wat die dochter van jou allemaal doet op het cb, wanneer begint de opvoeding Maar ze groeit wel goed. Patje en partner proficiat met jullie dochter Femke, ik hoop dat je snel opknapt van de bevalling, geniet maar lekker van jullie mooie meisje. Radna en partner proficiat met jullie zoon Mano Luca, geniet maar lekker van hem. Marlieke en partner proficiat met jullie zoon Marciano, lekker genieten. Lique, ik hoop voor je dat het doorzet en dat het een voorspoedige bevalling wordt. Rachel, hoop dat de vk je heeft kunnen strippen, en dat het dan ook doorzet, dat slechte slapen is echt niet vol te houden. Shelde en partner proficiat met jullie dochter Nicky, rust lekker uit en geniet van de kleine meid. Bloem fijn dat het zo goed gaat. Ben benieuwd hoe het met Chiesa is. Hier heb ik ongeveer heel de week verder gebaalt. Ik heb er echt genoeg van. Ik slaap ook slecht, ben dus ook de hele dag moe, alleen 's avonds lijk ik een opleving te hebben. Overdag doe ik echt bijna niets. Gisteravond ook een beetje emo. Vanochtend weer naar de gyn geweest, was daar ook weer een beetje emo. Voor inleiden vond ze het eigenlijk nog wel te vroeg (als ik echt had gewild had ze het begin volgende week denk ik toch wel gedaan), kwam wel met de mogelijkheid om te strippen, dat heeft ze dus ook gedaan. En nu maar hopen dat het resultaat heeft. Verder waren alle controles goed. Als er voor die tijd niets gebeurd, moet ik woensdag weer op controle. Maar ik geloof niet dat ze me tot na de 42 weken zal laten lopen, terwijl ze vorige keer nog zei dat ze niet meer zo snel inleiden. Groetjes Marion.
Hihi pindaatjes zijn zeker errug mooi! Zo heeft iemand die ik ken een kindje gekregen van een hele donkere (nigeriaanse) man (zij is zelf gewoon echt hollands) en je zou denken dat het kindje dan ook redelijk donker is. Maar hij is licht getint, met grote blauwe ogen, blond kroes haar en hele dikke lippen. En het is me toch zo''n leuk kindje! Echt een prachtig mannetje.
Wat een mooie foto's van de baby's! Marion hoop ook voor jou dat het snel doorzet, weet hoe het voelt dat je er klaar mee bent! De vk heeft me om 2 uur gestript, ik had 1 cm ontsluiting dat is normaal aan het eind van de zwangerschap. Nu maar hopen dat het binnen 24 door gaat zetten anders heeft het geen effect gehad tot nu toe voel ik nog niet veel, maar ja volgens mij had sally dat ook? We zien het vanavond en vannacht wel, ik ga zo lekker eten bij mijn ouders, want mijn mannetje is laat klaar vandaag.
Nachtvlinder, fijn dat alles goed gaat met de kleine! Kan me voorstellen dat je nog ff een ritme moet vinden hoor Maar we missen je geklets wel Bloem, mooi kereltje hoor, fijn dat het ook bij jullie goed gaat! Marion, ik hoop dat het strippen je wat op gang geholpen heeft. Vervelend dat je zo slecht slaapt daar heb ik ook last van ja :S En vanmorgen viel het 2e geboortekaartje van de gymclub op de mat. Ook al voor haar beurt bevallen Ik wil ook bevallen en genieten van mn kindje, hahaha De tijd zal het leren *zucht*