Hi Ladies, * ik waarschuw jullie alvast, ik ben erg onzeker over deze zwangerschap, dus zal jullie vaak lastig vallen met mijn gezeur * Ik heb een probleempje... Ik had al bijna geen zwangerschapssymptomen, muv lichte vermoeidheid en zere borsten (incl. aders) maarre mijn borsten voelen niet meer zo gevoelig aan EN de blauwe aders lijken te verdwijnen. Hmmmmmmmmmmmmm dit lijkt me toch geen goed teken? Of zie ik dat verkeerd? Ohhhhhhhhhhh hadden we onze eerste mijlpaal maar bereikt
Hallo allemaal, Zo eindelijk tijd voor een uitgebreid berichtje.... Ik heb inmiddels ook mijn gyn gebeld, en ik mag 26 oktober komen....spannend weer hoor! Heb ook maar even een foto van mijn test in mijn album gezet. Was mijn NOD dag. Manlief wilde graag dat ik ging testen dus zo gezegd zo gedaan. Ik dacht zelf: "nou voorruit dan maar...gaan we maar weer een test verspillen" tja na 11 maanden had ik er niet zoveel vertrouwen meer in. Hubbie ook niet echt zei hij later tot het moment dat ik de wc deur binnen liep, hij zei...toen kreeg ik ineens het gevoel dat het weleens raak kon zijn. Ik heel sceptisch de stick op de wastafel gelegd en ondertussen de boel weer "droogmaken". Toen ik echter even een blik op de test wierp zag ik dat die gelijk blauw uitliep! Naaahhh....als je het niet meer verwacht....hahaa....helemaal top dus. We hadden dat weekend al een prive feestje (hubbie en ik) dus had ik een etentje gereserveerd al weken ervoor bij een restaurant van Herman den Blijker en Hubbie had een hotel geboekt met alles erop en eraan....Ons feestje stond alleen onverwachts in het teken van onze zwangerschap! Helemaal super!
Welkom en Gefeliciteerd Meis! En wat leuk dat jullie Privé feestje een nog extra leuke wending heeft gekregen hihihihi
Thanks Silla, ja dat was best gek ja...maar daarintegen wij hebben sinds het begin van onze relatie allemaal rare en aparte dingen dus het past ook wel ergens weer bij ons...hahaha...
volgens mij is dat helemaal niet erg hoor, ik heb ook geen zere borsten meer of gevoelige, het enige wat ik nog merk is dat ik eerder moe ben, en dat ik sneller vol zit met eten. Sterkte meid, en je kunt natuurlijk hier altijd terecht met wat jij gezeur noemt
Hallo allemaal, Daar ben ik weer even. Was gisteren helemaal niet op het forum geweest. Gewoon geen tijd voor gehad. En ik zie dat er weer veel nieuwe meiden zijn bijgekomen. Gefeliciteerd allemaal. Hier alles rustig. Wel pijn in mijn onderrug en zere tietjes. Hebben jullie ook zo''n rugpijn? Groetjes, Linda
Hi Linda, Ook ik heb dagelijks last van mijn onderrug...net als wanneer ik ongesteld moet worden....zucht..
He dames, ik heb ook geen zere borsten meer en de aders lijken ook weer verdwenen.........Vreemd, maar het zal vast wel goed zijn. Daar moeten we maar vanuit gaan. Ook ik zit heel snel vol met eten en heb s'morgen helemaal geen zin om te eten.
Ik heb juist heel erge honger. Maar probeer gewoon normaal te eten. Las pas van iemand die 36 kilo aan was gekomen. Dat wil ik echt niet. Ben juist zo blij dat er vorig jaar 14 kilo af is gegaan. Hebben jullie trouwens al een idee wat het gaat worden? Ik denk zelf een jongetje. Maar een voorkeur heb ik niet. Dus hopelijk kunnen ze het over een maand of 4 tijdens een echo zien. Hebben jullie voorkeur? Groetjes, Linda
hee linda, ik heb totaal geen idee wat zou kunnen worden...mijn gevoel gaat naar dan weer jongetje dan weer meisje... heb overigens ook geen voorkeur! ik heb vreselijke last van mijn borsten, en ben 's avonds echt afgemat, en ik ruik echt heel veel beter! nog even over die smoezen, ik had gisteren een bedrijfsuitje, waar ook eten bij zat. ik hoorde op het laatste moment dat het om een surprise menu zou gaan... toen ben ik heel stilletjes naar de keuken van het restaurant gelopen, om daar even te melden dat ik heel pril zwanger was, en dus niet zat te wachten op rauwe producten. die kok was hartstikke aardig, en feliciteerde me.... we hebben heerlijk gegeten! ik wilde ECHT niet dat mijn collega's nu al iets zouden weten! vanavond gaat het smoesje van de bob helaas niet lukken.... we gaan op de fiets hihiihi. ik zat nu te denken aan dat ik vreselijke hoofdpijn heb of zo.... liefs elfje
@ Rachel, Ik heb net nog ff een tukkie gedaan, want ik was ontzettend moe en bij het opstaan...voelde ik mijn borsten weer hihihihi, ze voelen erg zwaar aan. Tsssk je zou zeggen dat ik dat gewend moet zijn met mijn cup E maarre dit is toch een tikkeltje zwaarder hihihhihi Wat leuk dat je al een babysite gemaakt hebt, enne wat hebben jullie een prachtige dochter ! @ Linnepin, Tja ik heb zo nu en dan eens pijn in mijn onderrug...net alsof ik ongi moet worden. Hetzelfde geldt voor het drukkende gevoel in mijn onderbuik, it comes en goes EN wisselt nog wel eens van kant hihhihi. Wat het gaat worden, maakt mij eigenlijk niets uit, echter wil ik het wel graag weten. De voorkeur van mijn vriend gaat uit naar een meisje, puur omdat dit altijds Papa's kindjes worden maar als het een jongetje is zal ie net zo blij zijn hoor hihihhihi @ Elfje hihihhihi grappig dat je gewoon de keuken van het restaurant bent binnen gelopen EN dat de Kok er rekening me hield echt gaaf. Jammer dat het smoesje niet gaat lekken, dan maar hoofdpijn of buikgriep ofzo hihihhihi Greetz Silla
@silla, gelukkig zijn je kwaaltjes terug Ik heb er nog niet echt last van, maar had ik bij onze dochter ook niet, wel misselijkheid helaas, maar ja het is voor een goed doel! Ja wel erg pril nog maar vond het wel leuk om een site te maken, we zijn gek op onze dochter,
Hoi Juni mama's! Ik wil jullie even feliciteren! In het bijzonder even Ninetje...Omdat ze mij (wie niet eigenlijk) altijd erg na heeft gestaan en ik nu heel erg blij ben voor haar! Meid wat super voor je! Geniet ervan...
You make me blush! Dankjewel lieverdje! En daar ga ik echt niet mee stoppen nu hoor! Ik heb trouwens ook alleen maar pijn in mijn onderbuik en dan weer aan de zijkanten en mijn tetters zijn gevoelig, verder heb ik eigenlijk nog geen *klachten* Maar die zullen vast wel gaan komen en ik ben er helemaal klaar voor en kan eigenlijk niet wachten tot het zover is, t is toch een teken dat je echt zwanger bent he? Natuurlijk ben je dat ook als je geen *klachten* hebt maar jullie snappen me best wel! K was met mijn dochter vanaf week 6 tm week 16 erg misselijk en daarna is het allemaal van een leien dakkie gegaan. Ik was alleen erg angstig tijdens die zwangerschap en hoop dat nu niet te hebben! Alleen die buikpijn
@ Schelde en Silla, bedankt voor jullie felicitaties @ Linda, ik heb ook geen idee wat het gaat worden. Ik schaam me er een beetje voor, maar ik heb een lichte voorkeur voor een meisje. Normaal zou ik het niet snel zeggen, maar bij jullie durf ik het wel . Uiteraard geldt de voorkeur "gezond", al is dat wat afgezaagd. @ Silla, toch "fijn" he om weer even de bevestiging te krijgen na het slapen Mijn borsten doen geen pijn, maar ik merk wel dat ze zwaarder worden. En mijn mannetje ook hihi. @ Elfje, goed opgelost! Wij gaan morgen uit eten met de hele familie. Normaal neem ik ALTIJD biefstuk, maar morgen toch maar een sate ben ik bang Ik hoop niet dat ze het direct merken. @ Rachel, leuk hoor, zo'n site. En ik kan mijn voorstellen dat je gek bent op je dochter. Wat een leuke meid zeg. @ Ninetje, behalve zware borsten heb ik ook alleen maar buikpijn. Ben ook nog helemaal niet moe enzo. Ben zelfs iedere dag heel vroeg al wakker. Kan niet uitslapen , terwijl ik daar normaal absoluut geen problemen mee had .
Hhahahaha ooowww...gelukkig! Dacht dat het aan mij lag! Ik heb het alleen met Hubbie...normaal hebben we echt noooooooooit woorden..nu om de haverklap....er lopen veel slakken.....x
hee meiden, vinden jullie het ook zo jammer, dat we niet zichtbaar zijn op de bevallingslijst? liefs elfje oh ja, dat korte lontje....... zeeeeer herkenbaar!
Ik heb eigenlijk nog nergens last van. 's Avonds een beetje last van zuur en wat steekjes rechtsonder. Verder niks. Maar dat kan natuurlijk nog komen (hoeft niet hoor). Kan wel om alles janken af en toe. hormonen...