Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    @Karin06: op www.vaderschap.org staat bovenin in het blauw "instellingen-pagina". Daar kun je je gegevens invullen!

2. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Etje..moet ik me eerst aanmelden als nieuw lid dan? Rechts bovenin?

3. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik had een antal dingen waar ik over wilde kletsen, maar ja ....

Wat ik nog weet zijn..

Gefeliciteerd nieuwe mamma's en welkom!

Ik ben leerkracht bo. Dus ik heb lekker ook vakantie. Erger nog ik ben vorig jaar afgestudeerd en ben dus invalleerkracht. Dat betekent dat ik soms veel werk en soms niet, maar overh et algemeen ben ik ma t/m woe beschikbaar.

Omdat het nu vakantie is kan ik heerlijk uitrusten. Veel gewerkt de afgelopen tijd en dan daarnaast nnog het huishouden (ook een fulltime job) en onze kleine vent. Deze week lekker in slakkentempo alles weer opruimen in huis.

Ik raak bijna gewend aan de bruine afscheiding. Ik heb verder geen ;ast van mijn baarmoeder, wel van mijn darmen! AU Au au. Ik moet meer drinken van de HA, maar ja dan zit je ook meer (nog meer) op de wc.

Knuffels Monique

4. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Karin06: Nee, je hoeft je niet eens aan te melden.
    Je klikt op de baby links in beeld. (onder het plaatje staat: volg de ontwikkelingen van je ongeboren kind)
    Dan staat helemaal bovenin de text "instellen-pagina".

Gevonden?

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    ja ik moest ook 12 keer kijken hoor...maar ja we hebben een excuus..ZWANGER... :)

Oh ik werk trouwens 4,5 dag bij een installatiebedrijf meestal op kantoor maar kom ook bij de mensen thuis en op de projecten.
    Ik ben een van de weinig technische vrouwen :( op deze aarde
    Minder werken zal wel lastig worden...ik ben er nog niet helemaal mee bezig en laat het allemaal even op me afkomen. Wil in principe wel naar 4 dagen dan. Manlief werkt in de bouw, die kan dus ook niet zomaar even minder werken :(

6. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Hallo allemaal.

Wat een geklets hierzo zeg! Maar wel erg gezellig.

Mijnimeel: Wat een goed nieuws zeg! Kan je nu lekker genieten van je beeb in je buik!

Laure: bedankt voor de reactie wat betreft verzekering. Ik heb al even gekeken in mijn polis, maar moet nog even het een en ander uitrekenen. (heb nu ***sterren-polis). Ik wacht in elk geval dus nog even op mijn nieuwe polis.

Joann: Gefeliciteerd met je hubbie.

Etje: Ik werk 30 uur in een verpleeghuis (in de zorg). Momenteel heb ik op het werk nog nergens last van. Ik zie wel tegen de nachtdienst op (heb in november weer 3 nachten). Vanaf 3 maanden ben je volgens mij niet meer verplicht om nachtdienst te draaien.
    Op het werk weet nog niemand dat ik zwanger ben, wil ik dus ook nog even zo houden. ;)
    Verder van de familie weet ook nog niemand het. Mijn schoonzus zat net wel erg te vissen, ze heeft net een kleintje van 4 weken. Het lag wel een paar keer op het puntje van mijn tong :-#.

Verder heb ik vandaag voor het eerst mijn gevulde flessen van MvM weggebracht. Was wel een beetje bang dat ik een bekende tegen zou komen (ophaaldepot staat naast het gebouw waar ik werk).

Ik heb nu al 2 avonden last van het gevoel heb dat mijn maag achter in mijn keel zit. Erg vervelend gevoel dus.

Vanmorgen naar de tandarts geweest. Ik heb hem verteld dat ik zwanger ben. Heb nu stokers en flosdraad mee gekregen voor mijn tanden. Hij zei dat elke zwangerschap een tand/ kies kost. Ik ga dus goed mijn best doen, hoef pas in juli weer te komen :whistle:.

Nou dit was het eerst wel weer! XXX

Oja, nieuwe juni-moeders...welkom en gefeliciteerd!

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Mijnimeel Ben heel blij voor jullie :D

@Joann Gefeliciteerd met je hubbie ;)

Ben af en toe een beetje misselijk en heb af en toe wat steken, maar dat heb ik wel voor de kleine over.

Alle nieuwe juni mama's Gefelicteerd!

Willen jullie mijn poll Blijven werken of stoppen beantwoorden?
    Thanks

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Bedankt allemaal voor die leive woorden! Ben het gelijk aan het rondstrooien geslagen op mijn werk :)

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve juni babes!

jaaaaaaaaa mijn echo was hartstikke goed! het hartje klopte stevig, en ik ben een dag verder....
    ik ben nu uitbehandeld in het ziekenhuis. (behandeling geslaagd) en mag morgen met de VK bellen voor een afspraak!

wat was dat een byzonder moment zeg, toen we hem/haar voor het eerst zagen! ik ben echt super blij!

fotootje staat in mn album!

liefs elfje

10. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Elfje, wat fijn dat alles goed is!

Nu lekker verder gaan genieten meid.

Liefs Demi.

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Elfje, wat heerlijk dat het hartje stevig klopte, het is wel een duidelijke foto van de echo!

Sorry dat ik de laatste tijd weinig langs ben geweest, ik ben veel aan het werk/sporten en daarnaast eet en slaap ik.
    Ik ben ongeveer de hele dag licht misselijk en mijn borsten doen steeds meer pijn.
    Verder ben ik erg moe maar ik klaag niet ;) .
    Ik werk op een woning met mensen met een ernstig verstandelijke beperking die sterk gestoord gedrag vertonen.
    Op deze woning mag ik niet meer werken als ik 12 weken zwanger ben.
    Dat vind ik wel erg jammer maar het is voor het goede doel. ;)
    Ik merk dat ik nu ook minder op de voorgrond ga staan als er heftige escalaties zijn (tot nu toe lukt dit goed).
    Ik zal het dus vrij vroeg op mijn werk moeten vertellen (er zijn nu twee collega`s op de hoogte), ik twijfel nog wanneer (net voor mijn echo hebben we vergadering, op 8 november).
    Ik zag dat nog iemand soortgelijk werk deed, moet je ook van de groep af?

Groetjes Senna

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heee Elfje,
    Wat gaaf zeg dat je nu naar de VK mag en dat alles goed was op de echo, heerlijk lijkt me dat!

Vandaag nog steeds ontzettend misselijk! Moest naar mijn werk en was bang dat ik weer overgeven moest. Gelukkig bleef het mij bespaard vandaag! kleine beetjes eten hielp echt en vanaf half 1 kwam de normale trek weer een beetje terug! Maar niet zoals vorige week (toen at ik juist heel veel).

Nu moe dus doe niks maar vandaag ;) Behalve genieten dat ik nu 6 weken ben, joehoe!

Succes allemaal weer op de grote rose wolk.

13. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Elfje: gaaf zeg! Ik heb even gekeken in je album, super hoor die echo.

@ rest: vreselijk ja die misselijkheid. Afschuwelijk!

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Elfje wat een mooie echo! Gaaf dat alles goed was joh. Pff ik begin zelf nu best zenuwachtig te worden. Morgen om half 2 krijg ik m'n echo hoop zo dat alles goed is en we een kloppend hartje te zien krijgen ;)
    Elfje had jij nog een inwendige echo gehad of een gewone echo?

Er wordt hier trouwens veel gekletst hoor, wel gezellig :D

Zondag zijn we naar Marco Borsato geweest en het was echt supergaaf! Hele mooie show en iedereen had wel iets roods aan. Tip voor degene die nog gaat, het is er erg warm binnen, dus niet te dik aankleden ;)

Hier gaat alles z'n gangetje ben af en toe misselijk maar het valt best mee, heb meer last vd vermoeidheid en van mijn (.)(.) pff die doen behoorlijk pijn. :oops:

Ik werk verder op een bank. Nu nog fulltime maar wil dadelijk denk ik zo'n 28 uur blijven werken. dat is voor mij in 3 dagen + 1 avond te doen en mijn man wil dan op zaterdag gaan werken en dan 1 dag doordeweeks thuis zijn. Zo zouden we dan maar voor 2 dagen iets hoeven te regelen. Wat overigens een kinderdagverblijf of gastouder oid zal worden want mijn ouders willen geen vaste dag oppassen en mijn schoonmoeder (is alleen) werkt ook bijna fulltime die dat wil ik haar niet aandoen ;)

Ikheb het toevallig gisteren aan 1 collega verteld waar ikhet meeste mee samen werk. Met haar wel afgesproken dat ze het nog stilhoudt tot ik een paar weken verder ben. Verder weten 2 paar vrienden het en gaan we het dit weekend alvst aan de familie vertellen als de echo tenminste morgen goed is ;)

Weten jullie hoe het trouwens zit met zwaar werk/tillen etc, vanaf wanneer moet je daar echt mee gaan opletten/stoppen?
    Ik doe nu nl altijd de boodschappen alleen en omdat we de tuin aan het verbouwen zijn is het vaak best een stuk sjouwen met die volle kratten. Verdere maak ik ook iedere paar dagen de stallen schoon van mijn paarden, ik vindt dit niet echt zwaar werk maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik het al zo'n 17 jaar doe en dus gewend ben :rolleyes:

Nou meiden sterkte allemaal met de misselijkheid en andere kwaaltjes he :D

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Elfje, wat een mooie echo! Lekker zeg dat je nu nog meer kunt genieten van het feit dat er leven in je groeit!

Liefs Cath

16. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    thanks voor alle leuke reacties!

@spijkervrouwtje: ik heb een inwendige echo gekregen! daar is nu nog meer op te zien, dan op een uitwendige.. bij de VK krijg ik waarschijnlijk een uitwendige termijn echo...
    veel succes en plezier morgen!

liefs elfje

17. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Nou meiden, het heeft EVEN geduurd, maar dankzij de echo van Elfje kwam ik op het idee van www.fotoverkleinen.nl; en tenslotte hadden jullie nog een paar foto's tegoed van mijn eerste (en voorlopig even laatste denk ik) aankopen!

De volgende foto zal hoop ik een mooie echo van ons hummeltje zijn!

Liefs Cath

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Aaf all!

Nieuwe zwangeren welkom!
    Ik denk dat het zo tegen het einde aan loopt he met de juni mamma's die er nu nog bij zullen komen nietwaar?

We hebben toch wel een heeeeeel leuk cluppie!

Hier is t ook halen en brengen met de misselijkheid, lang niet zo heftig als toen ik zwanger was van me meiske maar toch wel aanwezig.
    Veel slapen is een heerlijk iets.

Ik werk niet, maak wel sieraden maar das meer hobbie als werk. Dus ik ben een echt luxe paard,denk ik.

Elfje super foto, hij lijkt op jou he? ;)

Spijkervrouwke, NU al niet zwaar meer tillen hoor!
    Das niet goed zegt men.
    Dus zoveel mogelijk t tillen uitbesteden!

Ik gaat ffkes een witlof schotel eten, ik hoop dat t lukken gaat!

All, tot snel!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    eindelijk de fotos katrien!

Leuke kleertjes!

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ships meiden ik ben betrapt! Een vriendin van me heeft door dat ik zwanger ben! Heb nog wel ontkend hoor ;)
    Ik had gemaild dat ik niet naar de sauna wilde.......krijg meteen reactie ....heb je nieuws te melden, ben je zwanger?

Ik zeg het nog niet hoor, maar vond haar wel heel scherp! Of ben ik zo'n slechte lieger,hi hi!

Ooh wat lastig zeg, ik wil het voorlopig echt nog niet vertellen aan iedereen......

Deel Deze Pagina