Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Bij mij lopen de tranen ook over mijn wangen..poehhh..
    Ga ook even mijn kleine meid knuffelen en Patric even vertellen dat ik van hem houd..

2. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Shelde..Gefeliciteerd met jullie dochter Nicky! Mooie meid hoor!

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja nou, ik heb het nog steeds, houdt je toch de hele dag bezig, ga ook vaker boven kijken of het nog goed gaat met Mirthe, stom hè....

@ Manuela, nou, jouw verhaal is ook heavy hoor! Ik vind dat dergelijke dingen nooit met elkaar te vergelijken zijn, alsof er gradaties zijn van toegestaan verdriet, onzin!

Zo, dat was even snel tussendoor, wilde ik ff zeggen, anders vergeet ik het weer......ga nu weer verder verjaardag vieren (oh, ook zo dubbel) en dan ben ik er morgen vast weer even, hopelijk dan weer wat nieuwe aanwinsten, zoals Rachel, spannend hoor!

Doei allemaal

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hihi ja dat had ik ook! En ik bleef maar tegen iedereen zeggen dat het geen nut had! :( en zie daar zaterdag is ons knulletje geboren! vrijdag nacht echt goede weetjes gehad!
    dus meid ik ga voor je duimen!

over benthe heb het gelezen, en mijn hart brak! :cry: te erg voor woorden! ik knuffel mijn kleine nu extra veel.. moet er niet aan denken!
    net zo zeer als bij zonnestraaltje.. mijn ventje MAN MAN MAN WAT HOU IK VAN HEM! :oops:

pffff emo de kraamtranen vloeien rijkelijk!

5. Niet meer actief

Laila, mijn kraamhulp deed ook zo veel! Heerlijk was dat, echt een schat van een vrouw. Ook met de visite mengde ze zich lekker in het gesprek, en 100% aanpassingsvermogen.
    En met die haartjes, ik kan niet wachten! Maar kan het echt nog uitvallen :cry: ?
    Lara wil 's nachts ook alleen maar bij mij slapen. Volgens het CB kan dat nu nog geen kwaad, maar echt lekker slapen doen we zo niet. We geven haar nu wel een speentje voor de krampjes, maar ze snap soms nog niet helemaal wat ze er mee moet.

Oei Lique, ik lees krampen! Wat spannend, * duim *.

He ik kom echt niet verder hier, is de beeb rustig dan zit SM te mekkeren, pfff! Nou tot strakkies, ik lopen zoveel pagina's achter... Sorry!

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Judy..Ik ging Chanelle even een knuffel geven..ze lag zo stil..dat ik even aan der buikje ging voelen..of die wel op en neer ging..
    Ja het is inderdaad zo dubbel..

7. Niet meer actief

Zo, SM is weer weg. Dat mens kwebbelt aan ééns tuk door, het is net een radio! Pff... Ik krijg er gewoon hoofdpijn van! Je zou toch denken dat als iemand van 12u tot 17:30u bij je is hij/zij tenminste 5 minuten stil zou moeten zijn, maar nee. Oi wat vermoeiend! Zegt ze als er wat is moet je me bellen. Haha, dacht het niet! Gelukkig komt ze morgen niet...

Sandra, van harte gefeliciteerd met je dochter Nicky! Wat een snoepie!

Cindy, het gaat inderdaad direct over na de bevalling. Ik kon geen vuist meer maken, laat staan een dop of deksel openmaken. En s nachts leek het alsof mijn hand tussen de deur zat. Maar het kind was eruit en de last was weg! Apart he?

Bloem, wat een superschattige foto van Maik in de Tummytub! Ahhh! En die lachstuipjes zijn lief he? Lara heeft ze vaak na de voeding en dan kan ik zo een half uur naar haar staren! Zo poepieg!

Rachel, ik duim voor je dat het strippen werkt.

Nou inderdaad! Ik heb Lara gelijk bij me op schoot gelegd en Jop gebeld om te zeggen dat ik niet zonder hem zou kunnen... Wat een pech kunnen sommigen toch hebben, het leven is soms zo oneerlijk... :cry:

8. Niet meer actief

Oja, Jop heeft gisteren met zijn toekomstige werkgever om de tafel gezeten om de financiën en de secundaire arbeidsvoorwaarden te bespreken en hij heeft een goede deal gesloten. Rijk zullen we er niet van worden, maar we kunnen er van rondkomen en voor een start is het voldoende.
    Er is echter één wijziging: hij begint pas 1 oktober. Dat betekent dat we onze tickets hebben omgeboekt en nu vertrekken we pas half september! Aan de ene kant wel jammer, want ik kijk er erg naar uit, maar aan de andere kant ook wel prettig want zo hebben we een maandje extra om alles in orde te maken voor vertrek. Wel moet ik nu met mijn werk om de tafel, want ik zou dan nog een week of drie moeten werken, haha! Dus dat wordt oppas regelen! En kolven! Moet er eigenlijk wel om lachen en vind het nu nóg spannender.

9. Sandra: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Nicky wat een moppie

Die berichten maken me echt verdrietig en het leek zo goed te gaan met Benthe. Zo zijn andere dingen wel weer lekker belangrijk!

Bloem: wat heeft Maik een mooie grote ogen

Cindy en evelien: ik ben half marokkaans en mijn vriend 100% hollands.
    En onze zoon heeft blond haar ( van mijn vriend) en bruine ogen ( van mij) maar dan lichter. En Joya heeft nu donkerder haar als Gui bij geboorte, dus ik ben wel benieuwd of het ook blond wordt. Maar ze hebben beide een tintje , Gui wordt ook snel bruin

Marion: nu hopen dat het strippen geholpen heeft!
    Rachel: en voor jou ook!

Ky: het kan nog uitvallen of kale plekken krijgen. Maar bij Gui is dat niet gebeurt.
    Je kan ook een leuk liedje opzetten voor je sm: gooi je sm uit het raam....!
    Hoe ligt zij dan bij jullie in bed?

Vandaag zou de kraamzorg nog voor 3 uur komen maar niemand gezien. Maar het is wel goed zo, vanaf vanmiddag is Danny ook vrij.
    Ze is overdag hartstikke rustig maar 's nachts huilt ze wel van de krampjes. Maar vannacht heeft ze me gespaard. Voeding begonnen om 0.00 uur en na de voeding in wieg gelegd maar krampjes dus bleef haar pakken en om 2,10 uur heb ik haar bij me in bed genomen en toen kwam ze pas weer om 6.35 uur dus voeding overgeslagen.
    Lekker
    Maar nu kom ik niet op 6 voedingen dus ben benieuwd hoe zij het straks doet

10. Hihi heel herkenbaar Sally, ik loop ook tegen iedereen te verkondigen dat het niet werkt.
    Ik denk het ook echt hoor ;) Het rommelt een beetje maar niet spectaculair, nou ja het enige wat we kunnen doen is afwachten.

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    haha gooi je sm uit het raam!

jammer genoeg wonen we op begane grond whahah onee FOUTTTT DAT MAG IK NIET ZEGGEN :shy:

12. Niet meer actief

Laila, Jop & ik liggen op 1 helft van het bed en zij op de andere, haha! Maar dat lijkt me wel jammer van haar haartjes als het uitvalt, ze heeft al een hele mooie mat achter! Haha!

Rachel, nog steeds niks dus?

Sally, dat mag je wel zeggen hoor! Hahaha!

13. Niet meer actief

Oef het is alweer 20:30u! Ik ga zo op bed. Moet alleen even wachten op Lara want die zit aan mijn tiet... Wedden dat het nu nog een half uur duurt voordat ze genoeg heeft gehad... Haha.

14. Niet meer actief

Nou dat was sneller als verwacht, dus ik ga op bed!

Alle zwangeren: BEVAL ZE!

Alle kersverse mama's: SUCCES MET DE KRAMPJES!

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Manuela, meid toch, wat een schrik en een akelig nieuws! Heel erg veel succes en sterkte gewenst!

@alle nieuwbakken mama's en partners: Van harte gefeliciteerd!

@all, onze Marciano wou er erg vlug uit. Vandaar geen tijd gehad om ook maar enig bericht van een naderende bevalling te geven. ff snel een beschrijving: om 21.30 uur braken spontaan mijn vliezen. Om 22.30 uur kreeg ik weeen aan een stuk. Om 23.30 uur werden dit persweeen. Heb deze meten wegzuchten tot ruim 1.00 uur. Toen kreeg ik groen licht en om 2.27 uur is Marciano geboren. Helemaal blauw en slap. Heel akelig. Ambulance is gekomen maar gelukkig konden ze Marciano met behulp van zuurstof weer op gang helpen. Nu gaat alles goed. Het is een heerlijke, tevreden vent. Alleen dankzij het zuurstofgebrek is de bv niet gelukt. Maar dat is niet erg.

Voor foto's: als het gelukt is staan ze nu in mijn album!

Groetjes!

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ook als ik 'savonds naar bed wil dan duurt het met Chanelle langer..ze drinkt der laatst voeding altijd meer en ze heeft dan der wakkere uurtje.
    Maar gister heb ik Patric der laatste voeding laten geven en ben ik naar bed gegaan..heerlijk..want heb toen een uurtje meer geslapen dan dat ik der laatste voeding geef.

Het maak ook niet uit hoelaat ik Chanelle de laatste voeding geef..ze wordt altijd stipt vier uur wakker. Geen idee hoe het komt :(

17. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Marlieke..Gefeliciteerd met jullie zoontje Marciano! Wat een heerlijk ventje!

18. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    marlieke gefeliciteerd m et jullie zoon!

hier even een paaar upjes over ons!

gister heeft devano zijn hielorik gehad en gehoortest!
    de test is hij goed doorgekomen! :) met de hielporik hielden we ons adem even in , aangezien hij in het zh onwijs heeft gegild!

Hmmm MENEER SLIEP ER DOORHEEN :confused: ongeloofelijk.. geen kik niks!
    hahah maar hij is echt een tevreden mannetje hoor! alleen mijn tepel :confused: die doet echt auw!

ik vind de juni mama's echt rap gaan hoor! suoer meiden ga zo door!
    ;)

ga weer ff bij mijn ventje kijken kussie!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Shelde en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nicky!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedenavond dames,
    Ik kan jullie vertellen dat ik vanmiddag om 12.01 mama ben geworden van een gezonde meid. Die helemaal gemiddeld op de uitgerekende datum is geboren!
    Ze heet Sam (engelse uitspraak). Och wat een scheetje, ga er zo ook in, want heb vanaf gisterenavond niet geslapen, nog even proberen te genieten van de uurtjes dat zij ook aan het herstellen van de reis!

Alles is vrij voorspoedig gegaan, alleen in ziekenhuis bevallen want ze had in het vruchtwater gepoept! Hele verhaal volgt nog.... ga er nu lekker in!

Deel Deze Pagina