Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Even snel kijken of er nog bevallen zijn.
    Zo te zien alleen Lique. Gefeliciteerd met de geboorte van Sam! Ik hoop dat alles goed gaat!

Haha, ik zie allemaal 'klaag'verhalen over na de bevalling. Heerlijk. :)
    Ik vind m'n buik net een trampoline. En heb nog niks anders aangehad dan m'n nachthemd, dus over kleding kan ik nog niet meepraten.

Wat went zo'n kleintje toch snel! Nicky doet het goed. Borstvoeding komt ook op gang, alleen pakt ze de tepel niet altijd even goed. Die zijn dus ook 'wat' gevoelig. :(
    Verder is het heerlijk zo'n kleintje! En ben ook helemaal trots op papa. En hij is gek op z'n kleine meid. Zo lief om te zien he?!

Ik ga de laatste voeding voor de nacht maar eens geven. Kijken of ze vannacht wel komt (gisteren niet en wakker maken lukte niet echt...).

Fijne vaderdag allemaal en ik hoop dat er veel dames mogen bevallen morgen (of vannacht)!

2. Niet meer actief

Hey Sandra, leuk dat je nog even kwam spieken! Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! En net op tijd voor vaderdag! Haha! Nou geniet nog lekker van elkaar en hopelijk tot snel!

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Bedankt!

Maar ik ben net als jou gelukkig op 12 juni 2007 bevallen van een meisje en ze heet Sienna ( 2 puntjes op de e maar weet niet eens hoe t moet haha)

Ik ben niet eerder online geweest want ik heb t zooo druk gehad met visite en vooral met mn hechtingen :( Ik kan sinds vandaag een klein beetje zitten vandaar...

In het kort mijn verhaal.

11juni om 17.10 had ik een afspraak bij de VK, werd daar gestriptomdat ik er om vroeg. Was precies een week overtijd en had sinds 2 dagen veel harde buiken!

Na het eten werden deze nog heftiger en op een gegeven moment zegt mijn vriendin: Ik weet niet of jij het weet maar je hebt weeen en ik heb ze bij gehouden haha.
    22.30 kreeg ik regelmatige weeen die ik heel makkelijk kon opvangen. Geen kick gegeven eerlijk gezegt. Ik had toen 6 cm ontsluiting en ben meteen naar het ZKH gegaan.
    Eenaal daar aangekomen zijn mn vliezen gebroken en ging ik lekker douchen. Nog geen uur later had ik al 9 cm ontsluiting en om 02.30 is Sienna geboren.
    Al met al heb ik er 4 uurtjes over gedaan.
    Als ik erop terug kijk is het me zo mee gevallen gelukkig :D

Dames, ik ga rustig aan effe beetje bij beetje bij lezen zover als dat kan.

doeii

Hoop trouwens dat het goed gaat met iedereen....

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Shanna; wat fijn dat Britt het zo goed doet en dat je een superkerel en een superkraamhulp hebt!

Marlieke; volgens mij ben ik je vergeten te feliciteren met de geboorte van Marciano! Bij deze dus alsnog :oops:

Rachel; ik hoop dat het wat beter met je gaat en je misschien vanmiddag nog even hebt kunnen slapen, in ieder geval een dikke knuffel voor jou!

Pietje; heb je nog een leuk vaderdagcadeautje kunnen vinden?

Cim; dankjewel voor je sterktewensen! En wat super dat je al bijna weer op je oude gewicht zit!

Karin; je bent er maar druk mee! Dat je nog puf hebt voor het huishouden! Zorg je wel een beetje goed voor jezelf?

Cindy; balen dat je zo'n last hebt van jeuk/bultjes. Hopelijk is het snel weer over. Bedankt ook voor je lieve woorden. Ik moest van de gyn rekening houden met 3 a 4 dagen in het ziekenhuis. Maar ze hebben in het zh ook pc's met internet dus als ik er een beetje toe in staat ben, zal ik wel even inloggen hier ;)

Miranda; wat leuk dat je je hier ook hebt aangemeld! Heerlijk he, om met andere as mama's te kletsen over de dingen die je meemaakt/ervaart. De baby is inderdaad nog niet geboren, dat gaat maandag nog gebeuren, maar ik mail je snel weer! Kussies!

Velobabe; wie weet gaat het morgen voor jullie gebeuren! Zou een erg leuk vaderdagcadeau zijn :D

Patje; fijn dat bij jullie alles goed gaat. Ik hoop dat je snel herstelt van de zware bevalling!

Bibi; bedankt voor je lieve woorden. Het was inderdaad flink schrikken, maar gelukkig is de ergste shock nu voorbij en kunnen we naar maandag toeleven. Fijn dat het bij jullie zo goed gaat .

Ster; ik ben heel erg benieuwd naar de foto van jullie Mira!

Ky; het is echt aftellen nu voor jou he met je sm... balen hoor. Ik kan me voorstellen dat je niet op dat gedoe zit te wachten. En las ik nou ergens dat Jop van de week lekker vrij heeft? Dat zou wel erg fijn zijn. En maak je niet te druk over die kilo's hoor, bij de een gaat het wat sneller als bij de ander. En anders hebben we altijd Sonja nog ;)

Remember; ik hoop echt dat jullie kleintje zich voor die tijd vanzelf nog aankondigt! Hopelijk kun je nog een beetje goed slapen.

Dora; hopelijk voel je je morgen wat beter en hoef ook jij niet lang meer te wachten op je kleintje!

Alle bevallen dames... wat een kwaaltjes zeg.. hihi dat is niet erg bevorderlijk voor de vooruitzichten van wij die nog moeten hoor ;) Maar het wordt idd allemaal erg rooskleurig uitgebeeld de tijd na de bevalling, terwijl je zoveel andere (lichamelijke) zaken niet hoort.

Chiesa; hehe eindelijk!! :D Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Siënna (mooie naam, en die e met puntjes maak je met Alt+137)

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij!

Hier gaat het wel goed. Officieel ben ik vandaag (jaja het is na 12 uur nu) uitgerekend maar ik hoop dus dat de kleine nog heel even blijft zitten, anders wordt het een spoedks!

Mijn buik is nog steeds een beetje beurs van de draaipoging en mijn pols is helemaal blauw van de injectie. Maar maandag is het dan echt zover en worden wij papa en mama! :D Heel onwerkelijk nog en erg spannend allemaal. Het was even erg moeilijk om een omschakeling te maken want 9 maanden lang heb ik uitgekeken naar een natuurlijke/vaginale bevalling lekker thuis en nu wordt ik ineens geopereerd. Maar ik heb me erbij neergelegd en ondanks de zenuwen heb ik er ook best een beetje zin in.

Vandaag zijn Michel en ik lekker samen uit eten geweest en hebben we een beetje in huis gerommeld met de laatste dingetjes. Om 14.00 uur moeten we weer in het zh zijn voor de opname intake en dan hoop ik een stuk wijzer te zijn over het verloop van de ks. Dan nog 1 laatste avond samen en daarna met zijn 3-tjes!

Dikke knuffel allemaal!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oeps, er ging even wat mis

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bevallingslijst

08-04-07
    01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 3900 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv

14-05-07
    02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 4110 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles

15-05-07
    03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07 Maurits Ernest Leonard bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling

24-05-07
    04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje

27-05-07
    05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara
    06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding

28-05-07
    07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm
    08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr

29-05-07
    09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr
    10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv

31-05-07
    11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis

01-06-07
    12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens
    13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm

04-06-07
    14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm
    15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding

05-06-07
    16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding Aangekomen: +25 kg, nu +20 kg
    17. Bloem 79 1e kindje 19-06-07 Maik Gew: 3270 gr 51.5 cm Bijz: zkh bevalling, 6 dagen in zkh gelegen geeft borstvoeding

06-06-07
    18. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07
    19. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 Joya Luna Gew: 3780 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07
    20. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven

07-06-07
    21. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna 3880 gram toch thuis bevallen! borstvoeding

09-06-07
    22. Nachtvliinder (22) 1e kindje 14-06-07 Devano Giovanni gew. 3650 gram, 50 cm nachtje zh vanwege veel bloedverlies borstvoeding
    23. Shanna (28 ) 1e kindje 08-06-07 Britt (Jade) gew. 3650 gram bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuisbevalling borstvoeding

10-06-07
    24. Joann ? kindje 19-06-07 Laurens Xavier 2700 gr bijz: 9 dagen te vroeg

12-06-09
    25. Patje 1e kindje 2-06-07 Femke Suzanna Henriette 4410 gr bijz. 10 dagen te laat, ziekenhuisbevalling
    26. Radna 1e kindje 17-06-07 Mano Luca 3110 gr 48 cm bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuis
    27. Chiesa (29) 1e kindje 05-06-07 Siënna 3820 gr 51cmbijz= ziekenhuisbevalling borstvoeding

13-06-07
    28. Marlieke: 1e kindje 18-06-07 Marciano 2760 gr 49 cm bijz. 5 dagen te vroeg

14-06-07
    29. Natascha30: 2e kindje 06-06-07Thijmen 4640 gr 54 cm bijz: keizersnede

15-06-07
    30. Shelde: 1e kindje 8-06-07 Nicky 7 pond 20 gr bijz. 7 dagen te laat
    31. Lique80: 1e kindje 15-06-07 Sam bijna 7 pond ze doet het geweldig

Geboren:
    17 meisjes
    15 jongens

Aankomende bevallingen

08-06-07
    Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen

10-06-07
    Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding

11-06-7
    Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding

13-06-07
    Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis
    Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding

17-06-07
    Pietje77 (29)?2e kindje Hoofdligging en ingedaald!!gewicht + 17.7bijz=thuisbevallingwil bv geven
    Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding
    Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling
    Manuela79 (28 ) ? 1e kindje stuitligging gew + 25 kg bijz = keizersnede op 18-06-07 bv proberen ondanks borstverkleining

18-06-07
    Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven
    Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen

20-06-07
    Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen

24-06-07
    Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding

28-06-07
    Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling

========================================

Even de lijst aangepast ivm de geboorte van Siënna. Ik hoop dat ik het nu niet verprutst heb en de laatste lijst heb gebruikt :oops:

[edit] Chiesa; je gegevens zijn bijgewerkt! Enne tja ik moet natuurlijk wat inhalen qua schrijven als ik even niet ben geweest, nu kan het nog :D

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hihi Manuela, wat kun jij schrijven zeg :D

Ik heb t opgeslagen die alt nog wat... handig haha.

Oja enne, Gefeliciteerd 40 weken, maar succes voor strax.

Heerlijk idee met zn 3tjes he.

Ik ben er nu ook al meteen aan gewend :D

Ik heb natuurlijk nog meer om de lijst bij te vullen, maar ben t vergeten te melden.

Siënna
    12 juni 2007
    tijd: 02.37
    gewicht: 3820
    lengte: 51 cm
    1 week later dan de uitgerekende datum
    Borstvoeding
    ZKH

Wil iemand t voor me bijwerken? alvast bedankt ;)

8. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    goeimorgen allemaal,

jaja vroeg wakker en niet meer kunnen slapen,dan maar even terug lezen.

Chiesa van harte gefeliciteerd met je dochtertje siena .

Blij weer wat van je lezen, we misten je al.

Hier alles rustig, gisterenmiddag vanaf 1600 tot 1900 rommelde het wat, last buik en doorstralen naar mijn rug maar daar was alles weer mee gezegt, dus nog steeds bib!

Maar nu is de dag voor velobabe, benieuwd of je bij die 2% hoort.
    En rachel mag ook wel gaan bevallen, succes hoor samen met remember en mijn persoontje op vaderdag,, zou toch heel leuk zijn he?

Nou ja we gaan ervoor, wie weet komen straks de weeen !
    MIjn vriendin gaat met ons zoontje naar opa en oma voor vaderdag dus dan heb ikke een beetje rust, mocht het dan gaan beginnen [-o<

dan kan ik lekker even rustig onder de douche alles opvangen, of die vliezen moeten breken dan moet ik plat! maar daar ga ik maar niet van uit hoor.

Manuela geniet nog even van de laatste dag met zijn tweetjes, voor je het weet staat je hele wereldje op zijn kop.

voor alle papa's een hele fijne vaderdag super hoor zo;n eerste keer!

nou ga meer effe een spelletje doen, en wachten tot de rest wakker word

groetjes

9. Zijn er vandaag weer veel uitgerekend!
    Zal deze week weer druk worden met bevallingen!

Chiesa gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier nog rustig :( Ik denk echt dat deze knul niet vanzelf gaat komen hoor, baal er echt van, had zo graag thuis willen bevallen.
    Dinsdag gaat de vk nog een keer strippen, en dan ga ik er ook op staan dat ze me vrijdag inleiden bij 42 weken en niet pas na het weekend!
    Mijn dochter is met de zwangerschapsduur geboren hoever ik vandaag ben!

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Chiesa..... Van harte gefeliciteerdt met de geboorte van jullie dochter Siënna!!
    Wat heerlijk klinkt die bevalling van jou.... ben blij na een tijd niks te horen van je nu te horen dat alles zo fijn verloopt.

Manuela..... Oeff wat spannend voor jullie! Zal morgen aan jullie denken.... hoop dat je nog even lekker je rust kan pakken vandaag en morgen snel de kleine mogen vasthouden.
    Hoop dat je al je vragen vandaag beantwoord krijgt in het zkh.

Rachel..... balen he! Ik ben ook bang dat deze niet vanzelf zal komen.
    En gelijk heb je dat je dinsdag gelijk wil weten waar je aan toe ben.
    Maar ik hoop dat de kleine net als je dochter met deze zwangerschapsduur alsnog uit zich zelf komt....

Karin... jammeer dat het niet heeft doorgezet gisteren, hoop dat het bij jou dan nu stilte voor storm is...... en dat het snel door mag zetten.
    En dat klinkt heerlijk die planning van je, hoop dat het uitkomt ;)

Cindy..... wat balen van die jeuk en bultjes, hoop dat het snel weggaat....
    Misschien moet je maar gewoon gaan bevallen... ;)

Ky.... balen dat het zo tegenvalt met je sm.
    Maar ik begrijp je wel hoor.... als moksi ( half bloedje su/ned) zijnde ;)
    Zou er ook niet aan moeten denken dat één van mijn tantes hier zo komt rondlopen hahahaha.
    Nog even toi toi toi voor de laatste tijd met haar.
    En die kilootjes komt het vast en zeker wel goed mee.....

Hier zijn we 41 weken \:D/ geintje..... ](*,) .............
    Pffffff eerst zo blij dat we iedere zondag weer een week verder waren, maar nu vind ik het minder hoor :(

Gisteren op de ctg zagen we dus wee-activiteit, maar dat was voor mijn gevoel gewoon een hardebuik....
    Zat te hopen dat de meter op zou lopen, maar helaas.... ;)

Morgen moet ik weer naar de VK en dan mag ze gelijk bellen naar de gyno.... want net als Rachel ben ik hell no niet van plan om over het weekend heen te gaan....
    En aangezien ik zondag 42 wkn ben en ze het weekend niet inleiden zou het dus uiterlijk vrijdag moeten....
    Wat ik wel minder vind is als ze zeggen kom woensdag maar, dan zijn we namelijk één jaar getrouwt en dat had ik liever anders geviert. ;)

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @chiesa en partner: gefeliciteerd met de geboorte van Siënna! Geniet lekker van die mooie meid!

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hey lieve Manuela

Dank je wel voor je reactie. Nu lees ik dat je KS moet ondergaan morgen. Ik begrijp je heel goed dat je op een normale bevalling had gehoopt!
    Ik ben zelf ook benieuwd, ik weet het pas meer op 23 juli a.s. of ik normale bevallig ga krijgen of toch KS afhankelijk van de tussenschot (een afwijkend weefsel dat de baarmoeder in tweeën deelt).
    Zolang hij in goede hoofdligging ligt heb ik kans op normale bevalling, mocht ie toch gaan draaien dan moet ik KS omdat de baarmoeder anders "klein' wordt bij de laatste weken. (zeg maar geen genoeg ruimte)
    Ik hou je wel op de hoogte via mail.

En het is vandaag vaderdag...gek idee...ik zal aan jou denken! Heel veel sterkte en nog even hebben jij en Michel jullie frummeltje in jullie armen!

Een hele dikke knuffel en kus, Miranda

En voor de degenen die net onlangs moeder zijn geworden, hierbij van harte gefeliciteerd en voor de anderen die nog moeten bevallen: heel veel succes toegewenst!

13. Remember, idd jij ook al 41 weken, heb inderdaad net als jou het idee dat het niet meer komt, vanzelf dan.
    Nou ja we kunnen alleen maar afwachten deze week, en hopen dat we deze week alsnog gaan bevallen, en anders allebei vrijdag ingeleid gaan worden!

14. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Oh help! Mijn dochtertje van 3 heeft (volgens mij ) waterpokken! Er waren wel 2 kindjes op de creche, maar ik dacht loopt wel los.. kzie wel..
    Naar er komen n u toch echt een paar vlekjes te voorschijn.. :(

Weet iemand of dit gevaarlijk is voor de baby?
    Zucht.. heb ik weer :rolleyes:

15. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Pietje,

Volgens mij wel als de baby net geboren is, omdat ze geen weerstand hebben. Als ik het goed heb is er onderlaatst een topic over geweest bij de verloskundigen. Misschien handig om even te zoeken.

groeten,

Anja

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zo, ben je 1 dag niet geweest.......jeetje wat een ontwikkelingen.. Eergister mijn moeders verjaardag, gister een jaar getrouwd! Heerlijk uit eten geweest, zonder kind, haha, ons eerste uitstapje alleen....maar het was heerlijk!

Geen idee of ik ergens Sandra en Marlieke al had gefeliciteerd, dus dat doe ik gewoon nog een keertje:
    Marlieke, gefeliciteerd met de geboorte van Marciano!
    Sandra, gefeliciteerd met de geboorte van Nicky!
    Lique, gefeliciteerd met de geboorte van Sam!
    en Chiesa, gefeliciteerd met de geboorte van Siënna!

De meiden krijgen weer de overhand op de lijst....

Nu even de reacties van vandaag:

@ Ky, later vertrekken...... Ik bedacht mij ineens: heb je dan niet nog vaker je sm over de vloer? Of vergis ik mij?

@ Viona, herkenbaar, wij kunnen Mirthe om 10 uur eten geven, om 11 uur, gister om 12 uur en eergister zelfs half 1, maar ze wordt gewoon om vijf uur wakker en wil eten..... Als ze dat nou eens 1 of 2 uurtjes later doet, vijf uur is wel erg nacht.....haha....maar ja, vier uur is nog erger.....pffff

Hebben jullie dan ook zo'n moeite met erna weer verder slapen? Ik kan wel slapen hoor, maar wordt dan echt brak weer wakker, net alsof ik de hele dag heb liggen slapen zeg maar... Soms denk ik dat ik doordeweeks in ieder geval beter kan opstaan als Rinke om 6 uur de deur uitgaat, Mirthe slaapt dan net weer na de voeding, kan ik lekker koppie thee, krantje, rustig douchen...hmmm...misschien morgen eens proberen, word ik nog eens een ochtendmens!?!?

@ Shanna, wat een poepie die Britt.....cute!

@ Sally, haha, flinke vent die Devano! Mooie slogan ook: Geen kick bij de hielprik! haha, Mirthe vond het ook allemaal best, lag zelfs met de vingers in haar oren omdat het buurjongetje wel de hele zaal bij elkaar gilde ;)

@ Cindy, aaaahhhh, jeuk, wat erg! Sterkte ermee.......

@ Cimbomlu, lekker die kilo's, het is ook zo fijn als je weer gewoon alle normale kleren aan kunt, ik was die positiemode zo zat direct na de bevalling! En nu is het helemaal leuk, weer lekker wat nieuwe zomerkleedjes shoppen ;) Lekker met de kinderwagen de stad in, zucht...geef veel te veel geld uit en niet eens alleen aan Mirthe ;)

@ Velobaby, kom d'r maar uit vandaag hoor, babe en bink wachten op je!

@ Patje, ooohhwww als je alleen al zegt dat je naar de wc gaat en daar auw bij schrijft, krijg er alweer kippenvel van! Vooral het spoelen! Irritaaaaaant...!

@ Bibi, en in de Plusdoor zit eigenlijk hetzelfde als in de C-1000 doos als ik het zo lees! Maar veel leuker dan die babydozen waar alleen maar folders in zitten en dat die muts van Felicitas langs moet komen! ik heb haar met moeite duidelijk kunnen maken dat ik deze doos niet zelf heb aangevraagd en dat ze van mij ook niet langs hoeft te komen, zegt ze dat ze wel even in de computer kan kijken of ik het echt niet zelf het aangevraagd, BRUTAAL ZEG! Dus op naar de supermarkt! Leuke dozen!

@ Ky, 45 weken?!?!?!? Dat heet martelen! Inderdaad Rachel, ik hoop ook dat je snel mag bevallen!
    Heb je trouwens voor de krampjes van Lara al een beetje venkelthee geprobeerd? Arm meisje.....gelukkig gaat het over...ooit....de persoon die dit bedacht heeft, kramp, is vast die zelfde eikel die bedenkt dat een kind door je muts naar buiten moet, met behulp van zeer pijnlijke weeën....

@ Shanna nog even.....in het boek over kraamtijd van Beatrijs Smulders gaat het ook over kwaaltjes na de bevalling, maar dan wel zo dat je eigenlijk niet meer wilt bevallen, hihi....
    Gek hè, dat je leven ineens zo ontzettend anders is! Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen, dat ik niet meer zo de deur uit kan vliegen, niet meer kan eten wanneer ik dat wil, omdat Mirthe nu bepaald wanneer we wat doen.....haha... en televisie? Dat is een heel ander begrip geworden! Wij keken erg veel films, maar nu.....nauwelijks! Het was dan ook echt even heerlijk gisteravond van half zeven tot twaalf met z'n tweetjes uit te zijn....we hebben de hele avond over van alles zitten praten, hoe we nu tegen dingen aan kijken, nu we een kind hebben.... Geeft toch wel heldere inzichten. Over familie, vrienden, voogdijschap als ons iets mocht overkomen, onze relatie samen, vakantieplannen volgend jaar enz. enz.... Aanrader dames, na een maandje of twee even samen in een restaurantje het afgelopen jaar evalueren!

@ All, we gaan toch niet de kilo's in de lijst zetten (KY, het komt echt wel goed meid) volgens mij krijgen we daar alleen maar frustraties van....of niet? Ik ben inderdaad mijn kilo's wel kwijt, meer dan ik was aangekomen, maar al dat loshangend vel.....ik heb geen strakke buik meer, alles voelt zo......soft.......en sporten? Kan er de tijd en de zin niet voor vinden..... Over zes weken weer werken, ga ik gewoon op de fiets, twee dagen in de week haha...is maar 10 kilometer enkele reis, dus 20 per dag, 40 per week, jaaaaaaa....dat zal helpen, haha.....
    Moet wel zeggen dat bij mij het vele wandelen ook wel werk! Dus op naar buiten met die wagens! Als je ze dan ook nog ff volstouwt met boodschappen, moet je harder duwen, beetje workout!

@ karin, succes, hopelijk zet het door!

@ Rachel, je kleintje doet haar zus vast na! Dat is toch altijd zo, opkijken naar je grote zus en doen wat zij doet!

@ Remember......ook voor jou, hopelijk een mooie vaderdag met de start van je bevalling!

Zet 'm op dames! Ik ga ff stoffen, dan moet ik zo weer naar een verjaardag, zucht en dan is het weekend alweer voorbij, bah!
    Goed, allemaal korte reacties van mij op de afgelopen pagina's, morgen kom ik weer een tijdje gewoon meekletsen, hopelijk dan met veel babynieuws, want van mij mogen alle dames er wel een prachtige vaderdag van maken hoor!

Kus

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zooo, even een berichtje van mijn kant. Heb niet echt de puf om op al jullie berichtjes te reageren hoor maar wat ik wel wil doen is Chiesa feliciteren met haar mooie dochter, Gefeliciteerd meid, lekker genieten van je kraamdagen!

Ook wil ik Manuela voor morgen veel sterkte toewensen, raar idee denk ik om vanavond jullie laatste avondje saampjes in te gaan en daarna met zn 3tjes te zijn. Maar morgen is julile hummeltje er! (dat kan ik nog niet zeggen ;))

Hier gebeurt ook niets eigenlijk, af en toe een harde buik maar dat zegt ook niet veel. Ben het zat maarja wat doe je eraan he. Familie die "zenuwachtig" word... En ik wil zo graag bevallen ;) Die buik zit in de weg, last van mn maag, kan iet meer doen wat ik normaal gesproken doe, lekker naar het dorp, wandelen etc.

*klaagmodes* maar weer uit :D

Daarin tegen geniet ik wel van jullie verhaaltjes van de kleine en moet lachen om jullie "buikverhalen" En het is fijn dat de junimamas de nog-niet-juni-mamas opbeuren dat het heus niet lang meer gaat duren enzo ;) Nouja jullie snappen me wel toch? :)

18. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Chiesa: proficiat met de geboorte van je dochter Siënna!

Ohh, wat een spannende dag, ik hoop dat er een heleboel dames zullen bevallen vandaag (ook jij @Candijtje!), zet m op he! :thumup:

@Judy, ja die nachtvoeding is de moeilijkste, maar ook die van 's morgens vroeg. Omdat ik na de voeding van half 4-4 uur moeilijk in slaap val (gisteren pas 2 uur later!), kan ik echt mn bed niet uitkomen als Deniz om 7 uur weer het melk-alarm afgeeft. Papa heeft gelukkig vanmorgen om 7 uur gegeven, en hij is weer onder de wol gekropen (ligt er nu nog in!).
    Deniz natuurlijk niet, die ging tè-tuu-tè-tuu weer af om half 10. En hierna is ie blijven pruttelen. Lag ie op bed, ging ie huilen, nam ik hem na een tijdje in mn armen, was ie stil. Nu heb ik m maar op mn schoot genomen en ligt ie er vredig bij. Ik gooi het maar op krampjes, wat anders?
    Gisteravond hebben we hem een dikke fles gegeven in de hoop dat hij wat door zou slapen, maar helaas...

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bibi78
    Er is toch niks mooiers dan lekker genieten met zijn drietjes ;)
    Wij willen dat ook! Nu!
    En hopelijk pas je snel weer in je gewone kleren.

@Manuela
    Nogmaals veel succes morgen :)
    En het zou idd. een leuk vaderdagscadeau zijn als de kleine vandaag komt, maar we kunnen alleen maar afwachten, grr.
    Geniet nog lekker samen voordat de kleine er straks is.
    En wij zijn vrijdagavond ook nog een keer samen uit eten geweest.

@Lique
    Jij bent ook al zo fijn aan het knuffen, geniet ervan :)
    Is het niet een beetje druk met 2 kraamhulpen?
    Hebben ze dan nog wel wat te doen?
    O ja, onder je avatar staat Mommy 2 be, maar eh, je bent nu al Mommy!

@Rachel82
    Balen dat er nog steeds niks gebeurt. Kan de VK echt niet meer doen dan strippen?

@Lailae
    Kun je zeggen hoe laat? Dan zorg ik dat we thuis zijn :D

@Ky84
    Hoe weet je dat zo zeker. Voel nog niks :(
    Welke draagzak heb jij trouwens? En over die rol, jakkie bah :rolleyes:

@Cindy
    Let's hope so [-o<
    Ik heb de laatste tijd ook geen kleding meer gekocht, alleen spullen voor de kleine, maar idd. straks gaan we flink shoppen :p

@Shanna2
    Die kraamtranen horen erbij, zeggen ze, maar daar hoor je ook maar weinig over. Ik hoop dat alle bloeduitstortingen, etc. snel wegtrekken.
    Kun je nog meer genieten van Britt ;)

@Sandra
    Meestal hoor je dat de kleine niet wil slapen. Weer anders wat anders dat Nicky niet wakker te krijgen is. En het lijkt me supeer om zo'n trotse papa te zien!

@Chiesa
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Sienna.
    Probeerde alt-137 was ik mijn hele bericht kwijt, dus nu maar zonder puntjes!

@Karin35
    Ikke en Pietje 40 weken, Rachel 41 weken, jij en Remember 41 weken. Er zal vandaag toch wel iemand bevallen :(

@Judy77
    Een jaar getrouwd. Nog gefeliciteerd :whistle:
    Als wij een jaar getrouwd zijn is ons kleintje sowieso al geboren :D
    Je schreef @ Velobaby, kom d'r maar uit vandaag hoor, babe en bink wachten op je! Dat kun je wel zeggen we zitten echt op de kleine te wachten... ik trouwens niet oploshangend vel, maar ja wie wel...

@Candijtje
    Morgen is het vast jouw dag, zomaar uit het niets.
    Hoop dat ik het goed voorspel, hihi.

20. Chiesa: van harte gefeliciteerd met Sienna
    Lekkere snelle bevalling zeg

Manuela: alvast veel sterkte en plezier toegewenst. Ik hoop dat jullie vroeg in de planning staan en snel jullie kindje in jullie armen mogen sluiten.

Velobabe: wat dacht je van zo'n snelle bevalling en nog net voor 12 en?
    Zou wel lekker zijn he!

Het wordt geen langer bericht aangezien mijn moppie ff aandacht vraagt met huilen

tot snel

Deel Deze Pagina