Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Daar teken ik voor :)

2. Hihi 45 weken dat is niet normaal hoor, dan doen ze hier gelukkig niet.
    Dus ben uiterlijk over een week mama.
    Maar ja heb liever dat het spontaan begint en lekker thuis, maar denk zelf niet dat het erin zit.

Ze kunnen nu niks anders doen dan strippen. Dinsdag wordt er wel alvast een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor een eventuele inleiding.

3. Niet meer actief

Chiesa, van harte gefeliciteerd met je dochter Siënna! We misten je al! Gelukkig heb je een snelle bevalling gehad en gaat het goed met jullie.

Manuela, ik wil je bij deze alvast héél erg veel succes wensen morgen en ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en jij en je uk snel bijkomen en naar huis mogen. MORGEN WORD JE MAMA !!! Dikke * knuf *!

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh ja, dat dus nog wel ff snel posten:

Manuela, heel veel succes morgen met je mom-2-be-day!

5. Inderdaad Manuela heel veel succes morgen!

6. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Manuela veel succes morgen! En geniet nog ff van jullie laatste avond alleen ;)

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    manuela! veel succes morgen! Morgen ben jij mama! gniet nog ff met z'n tweetjes!

dikke knuf en ik we denken aan je morgen! ;)

8. Niet meer actief

Judith, hoe bedoel je als we later vertrekken heb ik vaker mijn sm over de vloer... Zij woont idd in ook daar, maar hier is ze helemaal alleen en volledig op ons aangewezen en daar is haar man, familie, vriendinnen en haar clubjes, dus ze zal zeker niet elke dag voor de deur staan...
    :) :) :)

Velo B&B&B, ik heb de babybjorn draagzak en hij is fantastisch! Ook heel makkelijk om & af te doen in je eendje! Lara zit er nu weer in totdat ze slaapt.

Rachel, 45 weken doen ze nu ook niet meer nee. Maar destijds hebben ze een echo gedaan en ik was heel klein enzo, dus zeiden ze laat maar zitten. UIteindelijk was ik toch nog 8,5 pond! Maar verder nooit meer gehoord dat ze iemand zo lang hebben laten lopen.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ manuela

Heel veel suc6 morgen!
    Spannend hoor :D

10. Niet meer actief

Nou, Lara heeft het liefste vaderdagcadeautje ooit gegeven: een nachtje doorslapen! :D Nou ja, niet voor mij, want ze werd wel 2x wakker, maar ze was zo rustig dat Jop er niet wakker van werd! Zo lief! Vandaag hebben we lekker op de bank gehangen met zijn 3-tjes en na de douche heb ik haar weer lekker een pyama aan gedaan -> zondag pyamadag! Heerlijk zo'n dagje luieren en ook Lara was heerlijk ontspannen vandaag.

Ik had een borstkolf via marktplaats gekocht en die heeft Jop vandaag opgehaald. Dus ik ga straks even kijken hoe dat ding werkt, als het lukt dan kan Jop misschien vanacht een flesje geven. Of moet ik dat nog niet doen? Je hoort dat ze dan je tepel niet meer willen of kan het geen kwaad? Wel spannend hoor, kolven.

11. Niet meer actief

Hey Moon, je hebt de 12-weken-mijlpaal gehaald :whistle: .

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja goed he!
    Ben zo blij er mee :)
    Nu mag ik eindelijk alles gaan kopen van marco.
    Laat ik geen 2x zeggen ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zo, dames daar ben ik ook weer eens. Wat een genot zo'n kleintje, ik kan mijn geluk niet op!j

@Chiesa gefeliciteerd met Siënna, hele leuke naam! En nog even lekker genieten van je kraamdagen!

@Manuela sterkte! En natuurlijk alvast veel geluk!

@Velobabe
    2 kraamhulpen is niet heel druk hoor. Ze gaan hun eigen gang tot nu toe en ik lig nog lekker veel op bed! Ze zijn er iedere dag van half 9 tot half 3.
    Ik blijf 's morgen nog even liggen en krijg ontbijt op bed dan een beetje douchen en rond 10 uur klaar. Na de middag ga ik er weer in, dus geen tijd om het te druk te vinden haha!
    De een moet natuurlijk wel gecontroleerd worden, haha!
    Zal gelijk mijn zinnetje even aanpassen, bedankt..

Ga nu even eten en dan maar eens mijn bevallingsverhaal typen en de site afmaken!

14. Niet meer actief

Hihi gelijk heb je!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dames, bedankt voor al jullie succes/sterkte wensen! Jullie zijn schatten!

We moeten om 11.00 uur in het zh zijn en om 13.45 zijn we ingepland op de ok.

Michel zal zodra het kan hier even een berichtje plaatsen als de bevalling achter de rug is.

Dikke kus!

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ooh Moon, gefeliciteerd met je mijlpaal! 12 weken :whistle:

17. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de felicitaties! :D

Manuela, erg spannend voor morgen! Ik ben benieuwd naar het verhaal van michel..

Ky, gisteren nog gevraagd of je al vroeg een flesje mocht proberen. Ze zegt tegen mij dat het zo´n 1 a 2 x in de week mag proberen en vaak lukt het nog niet zo in het begin. De aanhouder wint.
    Ik ga van de week ook een kolf kopen maar weet nog niet of het een handkolf of een electrische kolf word.
    Iemand tips?

Moon, wat fijn dat je de 12 weken gepasseerd ben. Ontzettend lekker gevoel voor je of niet? Misschien blijf je toch nog wat onzeker, maar dat is normaal. Maarr, probeer er toch maar van te genieten hoor! Enne, koop je helemaal gek ;)

En effe over het gewicht.... Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan en ga dat voorlopg ook nog niet doen hoor maar ik voel me echt al hel slank alleen al omdat ie hele grote buik weg is haha.

Tot later..

18. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Ik heb zelf bij de vorige zwangerschap een Medela handkolf gekocht en die uitgebreid met een motortje die zowel op stroom als op batterijen werkt.

Als je per ongeluk 's nachts een keer moet kolven, deed het ik het met de hand, elektrisch maakt toch wat meer lawaai met het oog op de andere kids.

Anja

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ chiesa

Ja voelt heel goed.
    Begin nu pas echt met genieten.
    Bleef toch heel angstig telkens.
    De gyn had me gelukkig vorige week al gerust kunnen stellen dat de kans nu nog maar zo ontzettend klein is.
    Kan nu niet wachten tot de volgende echo, ik hoop dat ze dan al kunnen zien wat het is.
    Ben zo nieuwsgierig! ;)

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou ja, dat bedoelde ik dus ook, dat je haar dan nog vaker ziet....maar gelukkig, ze heeft een leven! Hoewel, mijn sm lijkt soms ook alles te laten varen voor de kleinkinderen. Geloof dat, als het aan haar had gelegen, de vakantie (ze is nu een week weg, blijft nog 2 weken weg \:D/ ) had gecanceled! haha...

@ Moon: JOEHOEEEEE 12 Weken!!!!!! Wauwie hé, op naar de kerst!!!

@ Cimbomlu: De ochtendvoedingen, nee, die zal ik ook niet missen later... Maar, wat mij lekker lijkt? Als ze vanaf een uurtje of 8 doorslaapt tot de volgende ochtend. Mijn neefje doet dat nu, jeetje zeg! Wij zitten momenteel met kleine oogjes te wachten, moeten tussen 11 en 12 nog even een voeding geven om te zorgen dat we er pas weer (als het goed is) rond vijf uur uit hoeven. Kan haar nu wel laten slapen, maar dan ben ik om 1 of 2 uur aan de beurt, liever niet.... En inderdaad die ochtenden om vijf uur, denk dat ik morgen maar eens wakker ga proberen te blijven, heb de zaterdagkrant nog liggen, ongelezen door het drukke weekend, dus morgenochtend met een kan thee en een broodje.....zoiets...eens kijken hoe dat bevalt!

@ Manuela, had je al succes gewenst, maar het voelt toch raar zeg, jij weet gewoon hoe laat je gaat beginnen met je bevalling, haha....ben je niet vreselijk zenuwachtig? Gek idee.....

Nou, ik ga nog even op de bank voor de tv hangen tot Mirthe wakker wordt (of wakker gemaakt moet worden) en dan lekker slapen! Wat een weekend! Oh ja, net weer een verjaardag gehad, met alle zelfde mensen als op mijn moeders verjaardag (nog dank voor de felicitaties), dus tja, daar zit je dan weer tegenover elkaar. Vrijdagavond had ik nog gezegd, geen doorgeeffeestje, want daar kan Mirthe nog niet zo goed tegen...maar niet luisteren... Eén tante mocht van Rinke wel ff vasthouden, maar ja, dan wordt een ander jaloers, dus die ging aan haar vragen, mag ik even....die tante durft geen nee te zeggen. De tante die haar als tweede vasthield luistert nooit, dus die gaf haar weer aan mijn jonge nichtje, die altijd ligt te friemelen en frutselen aan Mirthe. Normaal geen probleem, maar ja net na de voeding van 11 uur als ze een hele nacht zou moeten slapen.... Nou ja, die nacht was het bal, Mirthe wilde maar niet slapen.... Dus nu hebben we haar slapend meegenomen, uit de safe2go (ehm, andere maxicosi zeg maar) gehaald en bij papa op een kussen op de bank gelegd, het is tenslotte vaderdag! Niemand durfde te vragen of ze haar mochten vasthouden en Mirthe gedroeg zich alsof we het hadden afgesproken:
    We zeiden dat we geen voeding hadden meegenomen (was wel zo, maar dat ging hun niets aan) en Mirthe werd iets eerder wakker dan de bedoeling was...wij dus gezegd "ja, we dachten dat ze later zou komen, geen voeding, sh** ja sorry, maar dan moeten we naar huis"....hihihi....mijn moeder zag het gebeuren en zat een beetje sneaky naar mij te lachen, die zal morgen wel bellen "smeerlap" hahaha.... Maar ja, gevolg is wel dat wij Mirthe rustig thuis hebben kunnen voeden en nu ook al bijna vijf uur slapend in bedje hebben liggen!

Oh ja, ging tv kijken, tja...
    Ehm morgen dus meer......(jeetje wat een verslaving dit forum, wacht maar tot jullie kindjes ook uuuuren slapen en jullie nog thuis zitten! Hahaha)

Bevallers: succes, mama's: hopelijk slaap lekker!

Deel Deze Pagina