Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ elfje.

Wat fijn nieuws!

Hier volop zenuwen.
    Verlies bloed en zijn net bij de huisartsenpost geweest.
    Moeten afwachten kan mis gaan maar kan ook niet mis gaan.
    Ga morgen m'n gyn maar bellen of ik echo mag om te zien of het er nog zit.

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    sterkte moon85,
    ga voor je duimen

3. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Mooie foto's dames Elfjes en Katrien.

Moon ik hoop dat alles goed is. Ik heb precies hetzelfde. Heb je helder bloedverlies of bruine afscheiding? Ik heb vanaf woensdag bruine afscheiding bij het afvegen. Ben vrijdag voor een echo geweest toen was alles goed, maar ja de bruine afscheiding is er nog steeds, dus de geruststelling van de echo is ook al weer weg. Ik hoop dat je net als wij een echo hebt met goede hartactiviteit! Succes!

Knuffels Monique

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    oei moon!
    ik hoop dat alles goed blijft gaan!
    sterkte meis!
    liefs elfje

5. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Spijkervrouwtje en de rest. Een zwangere mag niet meer dan 5 kilo tillen. Dat is best moeilijk, want als je al een kindje hebt die je moet je ook wel eens tillen en die zijn snel zwaarder dan 5 kilo.
    Ook alleen rechtvooruit of achteruit bewegingen maken met bv stofzuigen of stal uitmesten.

Vandaag de uitslag van de echo naar de vl gebracht. Zeg ik tegen 1 vd vl dat het ons geruststelde, maar dat ik toch weer wat ongeruster werd omdat de bruine afscheiding er nog wel is. Zegt zij heel geruststellend, dat de echo natuurlijk geen vrijbrief is en dat 3 op de 5 zwangerschappen mis gaat en ja daar kun je niks aan doen. Dat was thuis natuurlijk janken. Er is ook werkelijk niemand die je dan even een hart onder de riem steekt! (Vorige keer ging het mis met 7.2 weken dus dit is zowieso een spannend weekje voor ons)

Knuffels Monique

6. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, ik denk dat dit voor ons allemaal een kritieke fase is. Het liefst zou ik slapen tot ik 12 weken ben. Dan heb je tenminste wat meer zekerheid. Wat de VK zegt is misschien wel waar, maar daar heb je nu helemaal niks aan en raak je alleen maar dieper in de put. Dit is zo'n onzekere tijd!

Ik mag eindelijk morgen! Ik voel nogsteeds helemaal niks. Ik vind het zo vreemd. Het is net of ik helemaal niet zwanger ben. Alleen als ik een blik in mijn decollete werp, merk ik dat er iets veranderd. Verder helemaal niets. Ik vind dat zo verwarrend he! Bah.

Ik zie er wel een beetje tegenop, tegen morgen. Stel je voor dat het alweer mis is......

ARGHHHHH

Suske, jij heel veel sterkte deze week. (en de komende weken eigenlijk)

Voor de rest; als we die 12 weken maar eens voorbij zijn!

Gelukkig hebben we elkaar!

7. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    onze familie weten niet dat ik zwanger ben,maar binnenkort willen wij het welzeggen.bestaat er niet iets waarop staat hoera ikkrijg er een broertje of zusje bij,zodat ons dochtertje dat af kan geven :(:
    ik hoop het van wel lijkt me geweldig.
    in ieder geval bedankt voor de tips :thumup:

8. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Goeiemorgen,

3 op de 5 gaat mis?
    Zoveel ? dat is dus meer als 10%.

We hebben toch een tijdje terug de percentages gekregen (weet niet meer van wie)

week 1 t/m5: 0-2,5 mm.....10 %
    week 6 : 5 mm.............7,2%
    week 7 : 6-10mm.........3,3%
    week 8 : > 10mm.......0,5%

Ik heb morgen ook een echo...ben zo benieuwd wat we gaan zien.
    Aan de ene kant ben ik best bang dat ik teleurgesteld ben als ze nog niets kunnen zien.
    Twijfel ook een beetje of ik het niet een week moet verzetten maar ja de gyn zei het zelf bij de echo van 4 weken.
    Zijn er meer hier die een echo hebben gehad bij 5 weken en 6 dagen? en zo ja wat zag je dan?

Verder alles goed met me! NOg geen enkel symptoom..helaas ;-(

Moon....ik hoop dat alles goed gaat. En waarom wachten tot morgen, ik zou vandaag al bellen hoor!

Liefs..Karin

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik voel me zo zielig. :(
    Ik heb mega keelontsteking, kan niet slikken, alles is helemaal dicht. En daarbij ga ik volgens mij ook nog oorontsteking krijgen.
    Ik heb kl*te geslapen, kan bijna niet drinken...

En ik val alleen maar af. Vorige week op vakantie heel slecht gegeten en nu weer. :(
    Ik ben in bijna 2 weken 4 kg afgevallen (nu is dat in mijn geval niet zo erg, maar toch...).

Eigen huisarts is op vakantie, heb om half 3 een afspraak bij een vervangende huisarts.
    Ik hoop dat het snel beter wordt, want ik voel me echt slecht! :cry:

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Ster: jaja, bijna betrapt zou je zo zeggen toch?
    @ Shelde: succes met die keelontsteking. Dat doet ech zo'n zeer. Vreselijk!
    @ Suske: ja die onzekerheid die ken ik maar al te goed meid. Iemand schreef al dat die het liefst 12 weken zou willen slapen. Nou hier nog 1 hoor!

11. joann

joann Lid

3 jul 2006
    30
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    @ Shelde, ik ben ook eerst 4 kilo afgevallen, vandaag eindelijk weer een beetje erbij. en Beterschap

@ ciel72, er bestaan wel 't shirts voor kinderen waarop staat 'ik krijg een broertje of zusje'. deze kan je ook zelf laten maken.

Ik heb zelf vanacht erg goed geslapen van 22.00 uur tot 7.00 uur. Voelde me minder misselijk dan gisteren en eergisteren, maar heb vervolgens wel de wc-pot van een andere kant bekeken. Dat lucht trouwens wel op.

Zijn er nog meer vrouwen, die het zo enorm koud hebben.

iedereen weer sterkte vandaag

12. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @joan: jaaaaaa ik heb het steeds super koud! vooral 'savonds... wanneer ik 's nachts wakker word, heb ik het juist weer hartstikke warm....

@shelde: sterkte met je keel meis!

@karin: dat was ik van die percentages! ik vind het ook wel een erg hoog aantal wat die VK noemt! dat zou betekenen, dat bijna iedereen wel eens in zijn leven een miskraam meemaakt.... lijkt mij sterk, eerlijk gezegt! heel veel succes, en plezier met je echo meis!

ik ga vandaag weer eens lekker studeren... ik voel me een stuk geruster na de echo van gisteren. vanmiddag kan ik tussen 13 en 14 de VK bellen voor een afspraak, ik ben benieuwd wanneer ik daar terecht kan!

liefs elfje

13. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Jemig, dacht dat ik de site goed bijhield....maar dit valt niet bij te lezen :) :)

Moon: heel veel succes...duim voor je!

Schelde: sterkte met je keel etc...errug vervelend :cry:

Suske: goed idee 12weken door pitten...ik doe ook mee :)

Ster: je zult een goede smoes moeten hebben denk ik zo ;)

Na hier gaat het wel goed.
    vanmorgen het idee dat ik moest overgeven maar het bleef binnen gelukkig, was ineens heel erg misselijk :pale:

Alle nieuwe mammies welkom en gefeliciteerd!

Groetjes

14. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden,

ik zit me nu toch echt af te vragen waar angeleyes is! weet niemand dat?

@radna: jij had gisteren toch ook je echo? hoe is het gegaan?

liefs elfje

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Elfje: nee! Goede vraag. Ff een PB'tje anders?

16. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Even een teken van leven ;)

Ben aan t werk en ga vanavond lekker bijlezen! Lekker veel kleppen dus dames heb ik vanavond wat te doen ,)

17. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @mijnimeel: ik heb dr net idd maar eens een pbtje gestuurd... hopelijk reageert ze snel!

liefs elfje

18. ciel72

ciel72 Lid

15 jul 2006
    84
    0
    0
    ik heb het ook al zo koud,vooral mijn voeten en dan kun je nagaan de winter moet nog beginnnen :) :) maar verder mag ik niet klagen want ik voel me lichamelijk prima :thumup:

19. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Elfje: wat goed nieuws van je echo. Wat bijzonder om het hartje te horen kloppen. Hier kijken wij allemaal naar uit he!. Zelf moet ik nog even wachten. Ik ga volgende week donderdag voor een intake gesprek naar de VK.

Spijkervrouwtje: heel veel succes vanmiddag. Is het je eerste echo?

Moon: Heb je de gyn al gebeld? Ik duim voor je!

Suske: max. 5 kilo tillen, nou daar zit je zo aan.
    Wat een negatieve praat van de VK. Alsof je dat wilde horen. Vindt het wel een beetje raar dat ze dit zo zegt. Veel sterkte deze week. Mijn duimen draaien voor jullie.

Karin: heel veel succes en plezier morgen bij je echo. Hopelijk kan je nu al iets meer zien.

Verder over mij weinig nieuws te melden.
    Volgende maand gaan we een keer met de vrienden uit eten. Ik denk erover om een t-shirt te laten bedrukken en op de voorkant (onderaan) te zetten: baby inside. Ik las dit idee ergens op dit forum. Vind het zelf een erg leuk idee.
    Wie weet trouwens hier een goede internetsite voor?

Nou tot de volgende keer maar weer! XXX

20. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Leuk om de groei per week te volgen: De zwangerschap van week tot week.

Groetjes,
    Etje

Deel Deze Pagina