Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
  2. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
  3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Pietje77
    Ik had zondag precies hetzelfde gevoel, maar de kleine wilde echt niet komen. Vind jij het niet vervelend dat er een kans is dat we in het ziekenhuis moeten bevallen? Ik weet het, zover is het nog niet, maar toch. Ik had gisteravond trouwens ineens mega pijn in mijn rug, hoog bij mijn schouderbladen. Schiet dus ook niet op :rolleyes:

@Candijtje, Anja en Pietje
    Zullen we met z'n allen aan de bitter lemon gaan :idea:

4. Niet meer actief

:) :) :)

Rachel, wat spannend die buikpijn! Zijn het geen (voor)weeën?

Candijtje, bij mijn laatste controle bij de Vlos bij 39,5 weken wilde ik zo weg gaan zonder een vervolgafspraak te maken. Toen riep ze me terug en zei ze dat ik wel ene nieuwe afspraak moest maken, ookal ging ik er van uit dat de beeb die week zou komen. We hebben er toen om gelachen, maar die vervolgafspraak heb ik nooit nodig gehad!

5. Ja Candijtje vind ook dat ik aan de beurt ben nu ;)

Ky, ik durf het niet te zeggen, het zakt wel weer wat weg, en ze zei dat ik wel last van mijn buik kon krijgen.
    Nou ja we wachten maar weer af, had dit niet bij de eerste strippoging, maar ik hoop er maar niet te veel op, anders is het weer zo'n teleurstelling.

6. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    rachel veel succes, ik hoop voor je dat het door gaat zetten,mooie datum toch om te bevallen?

Het is inderdaad weer een beetje rustig met bevallingen wachten op de storm, straks wer een paar achter elkaar, hoop ik!

Het is nu weer veel te warm, tenminste hier in ijmuiden is het bloedheet.

groetjes

7. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @velobabe: bij Anna was ik op controle geweest (40 w en 3 d) en tot mijn schrik was de volgende afspraak in het ziekenhuis..'s avonds begonnen spontaan de weeën ;) Ik wilde beslist niet naar het ziekenhuis!

Dat vertelde ik gister de vk, maar ze verwachte n iet dat dat nu ging gebeuren, tja.. had ze dus gelijk in..
    Maar nee, het lijkt mij niet leuk om naar het ziekenhuis te moeten.. :cry:
    Ik moet zeggen dat ik al wel half een tas klaar heb, had ik de vorige keer helemaal niet... :oops:

En ehm.. wat is dat met bitter lemon? Die fabel ken ik niet , nl

en geld dat ook voor spa lemon? ;)

8. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Nou meiden, ik hoop dat jullie niet meer lang hoeven te wachten op jullie wondertjes!
    Ik zal vast duimen!

Groetjes, Mirelle.

9. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Manuela en Michel: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie foto's trouwens van jullie met jullie dochter.

Ik las dat er 10 meiden zijn die overtijd lopen, heel veel succes meiden! Ik hoop voor jullie dat jullie gauw jullie kleintjes in de armen mogen houden. Ook voor de meiden die op het 'einde' lopen, veel succes met de laatste loodjes!

Moon: Ik zie ineens dat je de 12 weken grens bereikt hebt. Gefeliciteerd!! Hoe voel je je nu?

Volgens mij hebben we hier last van een regeldag. Maik is onverzadigbaar ;) . Hij heeft vanmorgen al 2x tussentijds gedronken.
    We zijn net even aan het wandelen geweest en nu ligt hij heerlijk in de kinderwagen te slapen.
    Nu heeft mama even tijd om even bij te lezen ;) .

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Rachel... ik hoop echt dat het voor je doorzet de buikpijn, het mag nu toch echt wel!

Net in het zkh geweest.
    45 min aan de CTG gelegen, met regelmatige weeëactiviteit.. liep iedre 5-8 min op tot ongeveer 43 zo.
    Ik zag het gewoon als harde buiken hoor.
    Daarna gelijk door naar de gyno.... hele fijne peer!.
    Hij zei van "nou je heb het best zwaar he zo te zien... ik zal even kijken hoe het er bij staat en dan beslissen".
    Hij kijken.. zegt ie ineens "ik kan het hoofdje al voelen, je heb 2cm ontsluiting".
    Was helemaal verbaasd....... maar wel heel blij :)
    Hij heeft gelijk een afspraak gemaakt voor morgen 8 uur..... \:D/
    Ik heb nu wel last van mijn buik... denk omdat ik met de bus ben gegaan en wat heb gelopen... of omdat hij toch even is wezen "kijken"..... hoe dan ook zal ik uiterlijk morgen bevallen! \:D/ \:D/
    Ben zooooooooooooooooooooooooooooo blij!

Ga nu even plat..... lekker koel met de ventilator een filmpje kijken

11. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Nou Remember, spannend hoor! Maar het mag ook wel voort he? Succes ermee!

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @velobabe: bij Anna was ik op controle geweest (40 w en 3 d) en tot mijn schrik was de volgende afspraak in het ziekenhuis..'s avonds begonnen spontaan de weeën Ik wilde beslist niet naar het ziekenhuis!

Morgen zijn we 40 weken en 3 dagen...zou het :(
    Laten we het hopen.
    Waarom verwacht de VK niet dat je snel gaat bevallen?
    Daar heeft ze bij mij helemaal niks over gezegd.
    Ik heb trouwens net als jij wel wat spullen klaarliggen, maar niks ingepakt.

In bitter lemon en ik denk ook wel in spa lemon zit kinine en dat kan de weeën opwekken, zeggen ze. Ben bereid om het te proberen. We moeten toch zorgen dat we genoeg drinken.

@Remember
    Dat is nog eens goed nieuws. Wat er ook gebeurt morgen heb jij je kleintje in je armen. Toppie!

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Remember :whistle: uiterlijk morgen je :baby: joepie!

Moon, nog gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal =D>

Velobabe
    , is de arm van velobink al wat meer babayproof? ;)

Wat zijn er nu trouwens veel meiden overtijd. Ik hoop dat jullie beebjes zich snel komen aankondigen [-o<

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!

Liefs,
    Bibi

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bibi
    Ja, gelukkig wel. Zijn arm is wel weer babyproof. Nu maar hopen dar de :baby: zich snel meldt!

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Yesss Remember, dan ben jij de volgende mama mocht Rachel niet eerder zijn :)
    Word ook wel weer tijd voor nieuwe babys inderdaad ;)

Zet um op!

16. Niet meer actief

Rachel, ik kan maar één tip geven: ontspannen! Ik hoop echt dat deze strippoging wat op heeft geleverd.

Pietje, in bitterlemon, tonic en in het hart van een ananas zit kinine wat de weeën schijnt op te wekken.

Remember, jippie eindelijke bevallen :whistle: ! Eindelijk!

17. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Okay manlief moet vanavond ff boodschappen doen, kan hij meteen bitterlemon inslaan.. ;)

tja, mag best hoor, morgen...Anna is dan op de creche, is ook wel makkelijk... :oops: ( hoeft m'n schoonmoeder niet te komen om op haar te passen.. :oops: :oops: )

@ remember: geweldig nieuws! spannend hoor! In ieder geval veel succes en sterkte in de strijd!

Ben net ff wezen wandelen en Anna op haar fiets ernaast..pff.. wordt je toch best nog wel moe van.. vooral dat geslenter omdat Anna nogniet zo hard fietst... :(

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ remember: zet m op meid!

@ all......laat ik nou toevallig net een fles bitter lemon gehaald hebben.....jullie zijn welkom voor een glaasje hoor!

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Judy77
    Jammer genoeg woon je niet in de buurt.
    Heb Velobink opdracht gegeven vanmiddag een fles mee te nemen.
    Je weet maar nooit!

20. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi allemaal,

Als eerste:
    :D Manuela en partner; van harte gefeliciteerd met jullie dochter Louise :D
    Geniet ervan meid! Voor je het weet is de kraamtijd alweer om....

:D Remember; JEAH, JIPPIE, JOEHOE.... Eindelijk! Morgen ben jij mamma.... :D

Britt ligt weer lekker bij mij naast de computer. Kan het niet laten om tijdens het schrijven zeer regelmatig even naar mijn kleine meisje te kijken.... Vind haar zooooo mooi.... en lief....

Oke, even een update van mij:
    Ik ben al met de borstvoeding gestopt.

Britt heeft in mijn buik een verkeerde manier van zuigen aangeleerd. Ze heeft veel duimgezogen daar (inderdaad ook bij de 20 weken echo en bij de 30 weken echo gezien), waardoor ze mijn tepels dus kapot maakte.
    Met een tepelhoedje ging het nog wel, maar af en toe dronk ze puur bloed. Ook haar karakter werkt niet mee (ja, het is een pittige tante met een eigen willetje), waardoor ze erg gretig is en het op een krijsen zet als het te lang duurt, haha. Daarnaast was mijn melkproduktie niet genoeg voor haar, waardoor ze honger bleef houden.

Zo apart dat je vantevoren denkt: dat doe ik wel even....
    Helaas niet dus.

Ik was zoooo ontzettend blij dat de kraamhulp zei: stop er maar mee!
    Hoewel ik hier natuurlijk al wel over na had gedacht, was ik vastbesloten vol te houden. De pijn zou uiteindelijk vast wel minder worden....
    Maar het is niet leuk dat je stiekem hoopt dat ze nog maar niet wakker wordt, omdat je dan weer moet gaan voeden....
    Echt genieten kon ik niet meer....
    Wat een opluchting was het toen zij er 'toestemming' voor gaf....

Britt is nu dus aan de flesvoeding. Wel even wennen, want ze drinkt heel gulzig, waardoor het er soms met een noodgang weer uitkomt (echt wel 2 meter ver....). Nu weer een aparte drinkspeen -met een klein gaatje bovenin- gekocht. Hopen maar weer dat dat werkt....
    Ik vind het heerlijk om haar nu te voeden. Ze ligt dan zo lekker tevreden in je armen, kan haar dan wel opvreten....

Nu ook trouwens.... Ze ligt heerlijk met haar speen (tekst: I LOVE MAMA) op haar zij te slapen.... En ze gaat gelukkig nooit meer weg....

:idea: Ky: heb je nog geprobeerd haar 's avonds te baden? Het werkt echt. Briit slaapt dan door tot 5 uur en na een voeding tot 9 uur!

Deel Deze Pagina