Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ rachel en remember, zet 'm op dames.

Het is alweer een week geleden dat ik bevallen ben zeg, wat gaat de tijd snel.
    Het gaat hier allemaal redelijk goed, Femke doet het prima en mijn oorlogsgebied ziet er mooi uit .( heb het zelf nog niet gezien)

Morgen de kraamhulp voor het laats, ik zal haar wel missen hoor! Ze is echt helemaal super!
    We hebben een fotokaartje met een stukje tekst voor haar en een DA bon gehaald.

Ik ga geen 10 pagina's terug lezen, maar voor diegene die bevallen zijn in de tussentijd: Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wereldburger/ster.

Ik ga ff kijken of ik onze kleine frummel al kan gaan voeden, ze heeft weinig geslapen afgelopen nacht en vandaag, dus ze is nu helemaal in coma geloof ik.

Volgende week voel ik me hoop ik weer wat fitter om hier wat meer te lezen, ik krijg nu na 5 min al sterretjes te zien, dus dat schiet niet echt op.

Gr patje.

2. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Jeetje Rachel en Remember:

Lijkt alsof het nu toch echt gaat gebeuren.... Spannend hoor en zet 'm zeker op! Weet nu wel dat bevallen geen peuleschilletje is, haha....
    Hoop op een fijne bevalling voor jullie!

En ja Remember, snap je gevoel heel goed. Thuisbevallen prima, maar het ziekenhuis heeft zeker ook zo zijn voordelen.

Britt heeft last van krampjes en spuugt haar voeding nu bijna iedere keer uit. De nieuwe speen lijkt wel iets te werken, maar duurt bijna een uur voordat ze hem op heeft (gaatje is wel erg klein). Maar goed, als het er maar in blijft....

Pappa ligt nu lekker met haar op zijn borst op de bank. Vind ze heerlijk....
    Maar oei oei oei,....
    Mensen die een huilbaby hebben, petje af!

3. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Insgelijks!

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik ben Teddy een Augustus mama en wil iedereen die is bevallen van harte feliciteren.
    En de meiden die nog moeten bevallen heel veel sterkte en een goede bevalling toegewenst.

Groetjes van Teddy.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dag dames,
    Heb even een vraagje nu patje het toch aandraagt, wat jullie zoal aan de kraamhulp en VK gegeven hebben. Of hebben jullie niets gegeven? Wat is normaal en hebben jullie misschien een leuk idee?
    Kan me voorstellen dat ze niet van iedereen een foto gaat bewaren enz..

Verder baal ik van mijn geboortekaartje, heb het hier nog niet binnen en dus ook nog niet verstuurd, komt dus zowat een week later bij de mensen thuis..

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Manuela en partner, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Rachel en Remember, veel succes! Zet 'm op dames!

Ook ik sluit me daar bij aan. Vanavond was het alleen maar huilen. Pfff.

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Bevallingslijst

08-04-07
    01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07, 32+0 Mirthe Frederique 1790 gr, nu 4100 bijz: 8 wk te vroeg, 4 wk zh zes weken bv, nu fv

14-05-07
    02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07, 36+6 Chanelle Lucia 3085 gr, nu 4110 bijz: 3 wkn te vroeg, 1 wk zh borstvoeding met de fles

15-05-07
    03. Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07 Maurits Ernest Leonard bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling

24-05-07
    04. Brussie (33) 2e kindje 11-06-07 Ben Luitje

27-05-07
    05. Ninet (33) 2e kindje 08-06-07 Chiara
    06. Angel Eyes (29) 1e kindje 10-06-07 Dano Frenk Gew:3150 gram, lengte 48 cm bijz: borstvoeding

28-05-07
    07. Britt1 (28 ) 1e kindje 03-06-07 Sven 4120gr 53 cm
    08. Elfje (29) 07-06-07 Floor Gew: 3250 gr

29-05-07
    09. Chaya (35) 3e & 4e kindje 20-06-07 Dylan & Brandon 2490gr & 2480gr
    10. Siken (21) 1e kindje 01-06-07 Ezzieh Gew: 3830 gr 52 cm geeft bv

31-05-07
    11. Linnepin (25) 2e kindje 02-06-07 Finn 6,5 pond 51 cm bijz: toch thuis bevallen ipv ziekenhuis

01-06-07
    12. Hester (27) 1e kindje 09-06-07 Laurens
    13. Spijkervrouwtje (30) 1e kindje 18-06-07 Isa Gew: 2850 gr 49 cm

04-06-07
    14. Bibi78 (28 ) 1e kindje 02-06-07 Kayleigh Gew: 3670 gr 50 cm
    15. Cimbomlu (37) 1e kindje 12-06-07; 38+6 Deniz Alexander Gew: 3630 gr 50 cm Bijz: keizersnede bijz: flesvoeding

05-06-07
    16. Ky84 (22) 1e kindje 03-06-07, 40+2 Lara Gew: 3560 gr 48 cm Bijz: toch ziekenhuisbevalling ivm meconium in vruchtwater borstvoeding Aangekomen: +25 kg, nu +14 kg
    17. Bloem 79 1e kindje 19-06-07 Maik Gew: 3270 gr 51.5 cm Bijz: zkh bevalling, 6 dagen in zkh gelegen geeft borstvoeding

06-06-07
    18. Duveldraakje (24) 1e kindje 13-06-07 Anouk Gew: 3110 gr 47 cm bijz = keizersnee op 06-06-07
    19. Lailae (31) 2e kindje 17-06-07 38.3 wkn Joya Luna Gew: 3780 gr, nu 3560 gr 50 cm bijz = ingeleid op 06-06-07
    20. Senna1979 (27) 1e kindje 19-06-07 Marin2900 gram en 46 cm wil BV geven

07-06-07
    21. Ster (31) 1e kindje 19-06-07 Mira Anna 3880 gram toch thuis bevallen! borstvoeding

09-06-07
    22. Nachtvliinder (22) 1e kindje 14-06-07 Devano Giovanni gew. 3650 gram, 50 cm nachtje zh vanwege veel bloedverlies borstvoeding
    23. Shanna (28 ) 1e kindje 08-06-07 Britt (Jade) gew. 3650 gram bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuisbevalling gestopt met borstvoeding, flesvoeding dus

10-06-07
    24. Joann ? kindje 19-06-07 Laurens Xavier 2700 gr bijz: 9 dagen te vroeg

12-06-07
    25. Patje 1e kindje 2-06-07 Femke Suzanna Henriette 4410 gr bijz. 10 dagen te laat, ziekenhuisbevalling
    26. Radna 1e kindje 17-06-07 Mano Luca 3110 gr 48 cm bijz. ziekenhuisbevalling ipv thuis
    27. Chiesa (29) 1e kindje 05-06-07 Siënna 3820 gr 51cmbijz= ziekenhuisbevalling borstvoeding

13-06-07
    28. Marlieke: 1e kindje 18-06-07 Marciano 2760 gr 49 cm bijz. 5 dagen te vroeg

14-06-07
    29. Natascha30: 2e kindje 06-06-07Thijmen 4640 gr 54 cm bijz: keizersnede

15-06-07
    30. Shelde: 1e kindje 8-06-07 Nicky 7 pond 20 gr 51 cm bijz. 7 dagen te laat borstvoeding
    31. Lique80: 1e kindje 15-06-07 Sam bijna 7 pond ze doet het geweldig

18-06-07
    32. Manuela79: 1e kindje 17-06-07, 40+1 Louise 3060 gram 49 cm KS ivm stuitligging borstvoeding proberen ondanks borstverkleining

Geboren:
    18 meisjes
    15 jongens

Aankomende bevallingen

08-06-07
    Rachel82 (25) J 2e kindje hoofdligging gew + 12 kg bijz = wil thuis bevallen

10-06-07
    Remember (29) M 3e Kindje gew -2 kg hoofdligging ingedaald thuisbevalling borstvoeding

11-06-7
    Karin35 (36) ? 2e kindje hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding

13-06-07
    Monique (Suske) (30) ? 2e kindje gew. onbekend bijz = thuis
    Leeuwtje77 J 1e kindje +14 kilo thuisbevalling borstvoeding

17-06-07
    Pietje77 (29)?2e kindje Hoofdligging en ingedaald!!gewicht + 17.6bijz=thuisbevallingwil bv geven
    Velobabe (29) ? 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding
    Marion68 (39) ? 2e kindje hoofdligging gew + 13 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling

18-06-07
    Candijtje (28 ) ? 1e kindje gew +10 kilo thuis bevallen wil BV geven
    Nikita35 (36) ? 3e kindje gew +17 kilo thuis in bad bevallen

20-06-07
    Cindy (31) ? 1e kindje gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen

24-06-07
    Dora (32) J 1e kindje hoofdligging en ingedaald gew + 18 kg bijz = ziekenhuisbevalling flesvoeding

27-06-07
    Jet75 (31)
    Sijke (30),1e kindje hoofdligging en ingedaald, gewicht +19 kilo, thuisbevallen, wil bv geven

28-06-07
    Anja (37) J 3e kindje gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling

01-07-07, maar door keizersnede toch juni mama
    Mirelle (32) 1e kindje bijz = 22 juni keizersnede wil borstvoeding geven

===============================================
    Sorrie dat ik even niet persoonlijk reageer..
    Ben sinds zondag ziek..heb borstonsteking.

Zondag stond ik al op met hoofdpijn en mijn borst deed al een beetje pijn. Dacht dat de hoofdpijn kwam door de vermoeidheid.
    Voelde me ook al wat minder lekker worden..dus ik nam een flinke kop thee..dat was achter af ook niet zo'n goed idee..had daarna gelijk het gevoel als of ik de avond ervoor flink had zitten zuipen..terwijl ik al bijna een jaar geen druppel alcohol op heb.

'smiddags toch gewoon naar mijn ouders gegaan..ik dacht het zakt wel.
    Na een uurtje voelde ik nog minder lekker voelen..kreeg het ook koud.. en kreeg ook spierpijn. Ben toen maar even op mijn ouders bed gaan liggen. Na een half uurtje ben ik maar mijn temperatuur gaan opnemen..40graden ..
    Ben toen maar even wezen douchen en weer in bed gaan liggen.
    Werd ook een beetje duizelig.
    Heel de avond bleef mijn temperatuur ook zo hoog.

Maandag gelijk de HA gebeld voor een afspraak..10uur was ik aan de beurt..
    Patric had zijn werk al gebeld dat hij thuisblijft..
    HA bevestigde mijn vermoeden al..borstontsteking.
    Heb antibiotica gekregen. En mag gelukkig daarmee wel borstvoeding geven.
    Heb gister nog heel de dag 40graden koorts gehad en alle andere dingen

Maar vandaag ging het al beter..temperatuur is al wat naar beneden..nog wel hoofdpijn en heb last van mijn nek..en ik zweet als of ik op de loopband sta. Mijn borst doet nu nog meer pijn dan gisteren.

Heb morgen weer een afspraak bij HA.

Vanaf nu zal ik weer proberen om weer te gaan reageren..

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Jeetje Viona, lekker dan..... gelukkig mag je doorgaan met bv ondanks de antibiotica!

Laat Patric je maar lekker verzorgen, tenminste, hopelijk kan hij even thuis blijven, zorgverlof ofzo? Weet uit ervaring dat ziek zijn en voor zo'n klein meisje zorgen echt niet te doen is!

Take care, knuffel van mij

9. marion68

marion68 Lid

1 nov 2006
    68
    0
    0
    noord brabant
    Velobabe, ik hoop dat het bij jou toch wel eerder gaat beginnen dan 27 juni, jammer voor velobink dan dat hij dat strippen moet missen.
    Mijn man wou gisteren zelf wel gaan strippen, toen ik begon te lachen en vroeg of hij echt ging strippen, moest hij ook wel lachen.

Manuela en Michel proficiat met jullie dochter Louise. Manuela knap maar snel op en dan thuis lekker verder genieten.

Mirelle welkom hier, en succes vrijdag.

Rachel, hopen dat deze keer het strippen het gewenste resultaat heeft. Het klinkt wel hoopvol. Enne 3 centimeter, de eerste 5 duren toch het langst, klinkt heel goed.

Hehe Remember eindelijk bij jou ook wat actie, nou succes vannacht en morgen, hoop dat het allemaal voorspoedig gaat, je hebt al lang genoeg gewacht.

Pietje die planning klinkt goed, bevallen tijdens de crechetijden.

Shanna, groot gelijk dat je gestopt bent met bv, op die manier is het toch ook geen doen. Is jammer, maar je moet ook aan jezelf denken.

Karin, hoop dat het bij jou ook niet meer zo lang duurt, want als ik dan ook weer op mijn beurt moet gaan wachten. Het duurt mij nu al lang zat.

Natascha fijn dat het goed gaat bij jullie, geniet maar lekker van je knullen.

Lailae hoop dat de krampjes van Joya snel minder worden, dat ze jullie in ieder geval niet de halve nacht wakker houd.

Lique geniet nu maar lekker van je kraamtijd, en probeer veel te rusten. Het lezen en schrijven hier komt wel weer. En ik hoop dat de geboortekaartjes snel klaar zijn.

Patje doe maar lekker rustig aan en geniet van femke, en ook van de laatste dag kraamhulp.

Viona, hoop dat je snel opknapt van je borstontstekking, dat moet echt heel vervelend/pijnlijk zijn, lukt het nog wel met kolven dan.

Ik mag morgenmiddag weer naar de gyn, als er vantevoren niets gebeurd. Toen ik vanmiddag mijn dochter naar school bracht voelde ik ineens iets in mijn buik, zat ook niet meer lekker op mijn fiets. Nu heb ik het idee dat ik bijna constant een harde buik heb en regelmatig een soort van steken onderin. Maar viel er op de bank wel gewoon bij in slaap, dus ik weet het ook niet. Anders zal de gyn morgen misschien wel weer strippen, ben benieuwd of de vorige keer toch nog enige invloed heeft gehad, ik had toen 1 cm ontsluiting en geen rijpe baarmoedermond (net als Rachel), misschien dat dat wel iets veranderd is.

Groetjes Marion.

10. nikita35

nikita35 Lid

28 nov 2006
    26
    0
    0
    horeca
    gelderland
    goedemorgen allemaal ..
    alle dames en parnters die de laatste paar weken bevallen zijn van een zoon of dochter :

hartelijk gefeliciteerd

ook hier gaat alles nog zijn gangetje,had niet verwacht dat ik over tijd zou dragen ,zie je maar weer dat wij er niks over te zeggen hebben :D

deze keer begint het allemaal ook zo anders als bij mijn vorige twee.
    heb nou al drie keer met weeen gezeten dat ik dacht yes nou begint het maar.......................................niks.
    de vh zei gisteren dat dat normaal is bij een derde of meerdere zwangerschap..pfff fijn als het niet opschiet .ik had wel gevraagd of ze wou kijken of ik ontsluiting had ,nou die had ik een paar cm maar wil niks zeggen kun je nog lang mee lopen :(

eerlijk gezegd ben ik mijn buik nog niet beu(is toch de laatste) maar wel de kwaaltjes er om heen .
    maar we zien wel weer het is toch afwachten nou allemaal heel veel sucses weer die nog niet bevallen zijn ,en ben benieuwd wie de volgende zullen zijn .
    fijne dag allemaal

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    Jeetje, wat *borstontsteking.
    Er is zeker niks wat je kunt doen om het te voorkomen en het gaat zeker alleen met antibiotica over?
    Hoop dat je je gauw weer beter voelt.
    Hoe is het met Chanelle, beter dan met mama?

@Marion68
    Velobink kan ook niet wachten tot de :baby: er is dus ik denk dat hij het niet zo erg vindt om het strippen mis te lopen. Hij hoopt echt dat de kleine morgen komt. Voor jou: Succes bij de gyn vanmiddag!
    Hoe weten ze eigenlijk of je baarmoedermond rijp is? Kun je dat zelf ook voelen?

@Remember
    Denk aan je! Als het goed is ben je nu (bijna) in het ziekenhuis.

@Pietje
    Gebeurt er bij jou al wat?

We hebben gisteren nog geprobeerd de kleine over te halen de grote wereld in te komen, maar helaas zonder succes...

12. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Wij hebben haar een verzorgingsmandje gegeven, met allerlei lekkere dingen erin (shampoo, douchespul, masker, handcreme, wattenschijfjes en staafjes, bodylotion etc.). Nu ze 10 dagen voor ons heeft gezorgd, mocht ze nu zichzelf eens lekker verwennen! Plus het geboortekaartje met een bedankje erop en de cd van Celine Dion (Miracle of a new life ofzo, die met Ann Geddes). Was bij de Kruidvat maar 5,99!
    Ze vond het geweldig en had het in al die 34 jaar nog niet eerder gekregen!

Viona:
    Oh meid, heel veel beterschap! Hoop dat de ontsteking snel afneemt!

Remember en Rachel:
    Ben zo benieuwd! Denk aan jullie....

13. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @ Velobabe: nee helemaal niets...nakkes...nada...
    Gisteravond dacht ik 1x: he dit is wel een hele harde buik...maar daar bleef het bij... :cry:
    Wel heb ik een beetje dat ongigevoel onder in mijn rug.. maar ja, dat had ik zaterdag ook al.. :(

Beeb had gisteravond wel weer de hik! :p Da's echt heel grappig, gebeurt de laatste dagen steeds vaker, zuiplap!

En bij jou....al iets onderweg?

Ik heb op het moment ook helemaal niet het gevoel van: ik ga binnenkort bevallen.. :oops:
    Tja.. misschien morgen, Anna is ook geboren met 40w en 4d, dus wie weet...

14. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Deze augustus mamma breekt even in bij de juni mamma's om haar vriendinnetje Rachel heel veel sterkte toe te wensen ! Ik hoop zo verschrikkelijk voor je dat het nu gaat doorzetten.....

Rachel, ik denk aan je !

Dikke kus, Mariette

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Pietje
    Ik heb al langer last van harde buiken. Dit schijnt door mijn goede buikspieren te komen en ik heb de laatste dagen kramp onderin mijn buik, maar verder heb ik ook het gevoel dat ik niet snel ga bevallen.
    Ik hoop desondanks dat het morgen gaat gebeuren!

16. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik heb 2 zakjes snoep gegeven voor haar 2 kinderen. Verder niets. Het is haar job, en zo super vonden we haar nu ook weer niet. En wel balen van de kaartjes. Ik zou echt protesteren (en als "gezonde" Nederlander korting bedingen...)
    @Marion: zet m op he, ik hoop dat het doorzet!
    @Nikita: jij ook suc6!
    @Velobabe: hahaha, luistert de kleine niet naar jullie? Het is vast nog veel te lekker in zijn of haar warme zwembadje!
    @Pietje: maar de bevalling van de 2e gaat vaak veel sneller, dus in een paar uur kan je kleintje eruit zijn... suc6!

De 2 mannen hier in huis liggen lekker te slapen. Zodoende heb ik tijd om weer bij te lezen!

17. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    P.S. Ik had het over de kraamhulp met die zakjes snoep. De VK heb ik een doos bonbons gegeven.

18. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Dat het bij de 2e sneller gaat ben ik al voor gewaarschuwd door de vk. Als ik denk dat het serieus moet ik direct bellen, de eerste keer zijn de ontsluitingsweeën al erg snel gegaan. (binnen 1,5 uur van 4 cm naar volledig...)

Ehm.. wij hebben de vk helemaal niks gegeven...helemaal niet aan gedacht eigenlijk..
    De kraamhulp hebben we wel wat gegeven, ze deed het ontzettend leuk en ze kreeg in "onze week" net de sleutel dat ze ging samenwonen. We waren een half jaar later zelfs uitgenodigd voor de receptie van haar bruiloft!
    Stiekem hoop ik dat ze nu ook weer komt, maar ja, die kans is wel erg klein natuurlijk...

19. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Dames , ik heb vanacht geen oog dichtgedaan.
    Ik heb de hele nacht last gehad van mijn liezen en menstruatie achtige kramp die vanochtend na twee uur uit bed te zijn ineens weer op hield.
    Als ik nu teveel doe dan komt het wel weer terug heb last van mijn benen en heupen.
    Ik heb gewoon geen idee wat dit is aangezien ik het bij de oudste nooit heb gehad en de jongste met KS is geboren.
    Wie herkent dit? Zou het eraan zitten te komen? Ik hoop van wel want ik ben het goed zat. oh ja harde buiken bij de fleet .

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Jet, ik hoop dat de kleine zich vandaag of morgen bij je aandient! Maar eigenlijk ben je nog niet eens aan de beurt *Lol*

Velobabe, ook ik heb het idee dat het nog wel even gaat duren of dat ik uiteindelijk in het ziekenhuis beval dmv inleiding (wat ik helemaal niet wil!) Maarja... ik denk maar zo tussen nu en het einde van de maan ben ik mama ;) 1 voordeel mn verlof loopt op deze manier wel langer door natuurlijk *grin*
    Gister waren mn ouders er en mams is er van overtuigd dat ik het weekend beval... nou ik duim met haar mee natuurlijk :)

Dames sterkte hoor met de uiteindelijke echte laatste loodjes *zucht*.....

Deel Deze Pagina