Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Bibi79
    Thanks, ik dacht trouwens dat jij langer overtijd was gegaan, maar gelukkig niet dus ;)

@Pietje77
    Ik hoop maar dat het door gaat zetten want mijn buik voelt echt niet lekker :cry:

2. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Goedemorgen allemaal,

Ben net terug uit het ziekenhuis. De gyn. heeft me inwendig onderzocht en ik heb inmiddels 2-3 cm ontsluiting. Hij kon het hoofdje heel goed voelen en zelfs vingertjes van het handje naast het hoofd.
    De gyn. heeft me gestript en heeft hele goede hoop dat het vandaag of morgen spontaan op gang komt.
    Zo niet, dan moeten we maandagochtend om 6 uur bellen of we terecht kunnen (zoals het er nu voorstaat wel) en worden we om 7 uur in het ziekenhuis verwacht. Ze gaan dan m'n vliezen breken en kijken of de weeën spontaan komen. Als dat na een half uur niet het geval is, krijg ik een infuus.

Dus............uiterlijk maandag hebben we onze derde zoon!

Ga nu even een bakkie doen, manlief gaat bellen of ie morgen een vrije dag kan krijgen en daarna ga ik in huis nog even de wasmand leegmaken en zorgen dat alles klaar is.

Ik ben gisteren overigens ook heel erg geschrokken van het bericht van het verzonnen verhaal van Benthe. We hebben zo meegeleefd en dan zoiets......Ik kan er met mijn verstand niet bij.

Verder: iedereen veel plezier vandaag!

groeten,

Anja

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Anja1969
    Goed nieuws voor jou dus.
    Uiterlijk maandag 25 juni 2007 heb je dus je derde zoon in je armen :)
    Super!

4. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Anja: geweldig! Super meid! Spannend hoor. Ik hoop voor je dat het spontaan komt vandaag of morgen..

Ik heb zo'n idee dat ik maandag gewoon weer bij de vk zit...

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Remember & Rachel: van harte gefeliciteerd met jullie dochter O'mayra & rachel met haar zoontje Sem
    Mag ik wat vragen aan jullie.
    Ik heb soms dat ik iets voel een soort van drukjes van binnen uit.. is dat de baby???

6. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @moon: voelt het een beetje als gefriemel? Of plopjes? Dat zou de baby kunnen zijn..

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    meer als plopjes.. heel apart is het... heb het sinds zaterdag en vooral sóchtends als ik heel lekker rustig op bed lig

8. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Moon,

Het zou kunnen dat je de beeb voelt. Bij deze voelde ik 'm ook al bij 12 weken, maar daarna is het weer een poosje stil geworden.

Klinkt goed!

Anja

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat grappig! :)

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Meiden even een vraag.
    Ik schreef vanmorgen al dat ik steeds harde buiken heb.
    Heb ik al een tijdje, maar sinds gisteravond nog meer.
    Zouden jullie de VK bellen of gewoon afwachten?

11. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Bellen!
    Het zal voor jou wat rust geven en misschien is het wel begonnen.

Sterkte!

Anja

12. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @ Velobabe: vertrouw op jezelf en op je lichaam. Als jij je er niet goed bijvoelt, bellen!

13. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Rachel: proficiat met de geboorte van SEM!

@Anja: spannend!

@Velobabe: heb je de VK al gebeld?

De laatste week lekte mn borsten toch af en toe wat druppeltjes. Nu heb ik ze maar opgebonden, want ik wil dat het een keer stopt. Ik voel me nu net in de preutse Victoriaanse tijd, met zo'n strak verband rond mn borst...! :confused:
    Vanmorgen op t werk langsgeweest. Deniz heeft zich voorbeeldig gedragen: hij heeft van de eerste tot de laatste minuut als een roos geslapen. En alle dames hebben hem vastgehouden, maar hij bleef gewoon doorslapen! :baby:

14. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Rachel en Remember van harte gefeliciteerd met de kleintjes!

Velobabe, hopelijk zet het door meid! Spannend!

Hier is alles ok. Bloedonderzoek was goed. Gisteren en eergisteren wel hartfilmpjes laten maken in het ziekenhuis ivm minder leven voelen, maar ook die waren niet verontrustend.

Afwachten dus.......

Ja dat verhaal van Benthe, ik kan mij niet indenken dat je zo ziek bent dat je dit gaat zitten verzinnen. Wat heb je toch een idioten in deze wereld!

Liefs Cindy

15. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    rachel van harte gefeliciteerd met je zoontje sem!

Ik hoop dat het doorzet velobabe, al ga je wel voor je beurt hihihihihi :D .

Ik was vanmorgen bij de vk en ze kon me niet strippen, de baby is nog niet goed ingedaald,ze kon net tot aan de baarmoedermond komen . baal baal :evil: :evil:

dus nu moeten we morgen naar de gynaecoloog, waarschijnlijk ctg en misschien echo.
    en dan overleggen wat we gaan doen, ik mag tot maandag thuis bevallen daarna zowiezo naar het ziekenhuis.
    Ik ga dus maar even erg zielig doen van ik red het echt niet meer etc want ze schijnen je tegenwoordig tot 43 weken te laten lopen en daaar zit ik echt niet op te wachten.

@ anja spannend hoor, maar is jou zoontje al ingedaald?want dat hoeft niet he bij een tweede of zoals bij jou derde kindje?

Sterkte met marciano marlieke

En wat een verhaal over die mama van janelle en benthe zeg, hoe kom je erop om zoiets te verzinnen,ik las het vanmorgen vroeg en werd er gewoon bijna letterlijk misselijk van.

16. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Heee dames, we strevenen af op de 700 pagina's!

17. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Ky..Tuurlijk ben je trots op je kleine meid..het is ook een lekkere meid!

Ik ga ook maar weer is kijken om weer een foto erop te zetten :D

**Marlieke..Hoop dat alles goed is met Marciano.

**Rachel..Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Sem!

Ik vind het ook inderdaad ziek dat verhaal van Benthe..had gister nog op google gezocht..ze heeft op meerdere sites dit verhaal opgehangen..te erg gewoon :evil:

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    alsof er een spiertje trekt? natuurlijk kan je het voelen, ik voelde Mirthe met 13 weken, ze bleek erg dicht tegen de buikwand te liggen, eigenlijk alleen maar vruchtzak en vel ertussen, zodoende (zegt de vk), leuk joh!

Rachel, gefeliciteerd met Sem!!!

Velobabe, BELLEN!

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Anja
    Ik heb nog niet gebeld...denk toch dat het erbij hoort :(

@Pietje77
    De verloskundigen zeggen normaal bij elke controle al dat ik goede buikspieren heb en daardoor de harde buiken meer voel.
    Verder voel ik de kleine nog gewoon af en toe bewegen :)

@Cimbomlu
    Heb de VK dus niet gebeld. Ze hadden telefonisch spreekuur van 09.00-12.00, maar wil ook niet voor niks bellen en dan het antwoord krijgen van: Voel je de kleine nog? Ja, wacht dan maar gewoon af... :rolleyes:

Wat een schatje jouw Deniz!

@Cindy1975
    Ik hoop het [-o<
    Fijn dat bij jou alles goed is. Wat is er nu afgesproken?

@Karin35
    Dat hoop ik ook...dat het doorzet.
    Mocht het zo zijn: sorry voor het voorpiepen ;)
    Succes morgen bij de gyn.

@Judy77
    Dan moet ik het spoednummer bellen, maar niemand heeft gezegd dat je moet bellen als je veel harde buiken hebt. Ben misschien een muts, maar ik wil de VK niet onnodig lastig vallen.

20. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Velobabe: als jij je hier goed bij voelt is het goed, toch? Zolang je geen persdrang hebt.. ;)
    Ik zal zelf ook niet zo snel bellen..

Vraagje: hoe vaak voelen jullie de baby? Ik wel elke dag, maar niet 6 tot 8 keer (denk ik..)Wel minder, maar dan ook wel goed, zeg maar, dat de hele buik beweegt..dat is goed toch?

Deel Deze Pagina