Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Kim welkom hier, beter late then never :p

Lailae, heerlijk zeg dat jullie een goed nachtje achter de rug hadden. Fijn! Lijkt mij echt raar opeens als je er volgende week "alleen" voor staat. Maar wellicht kun je je (schoon)moeder of vriendin nog vragen om te helpen? Volgens mij kun je een foto plaatsen bij wijziging van je profiel.

Sally vervelend zeg borstontsteking, hopelijk snel weer over! Viona ik hoop dat het bij jou ook weer snel beter is.

Liefs Cindy

2. Niet meer actief

Laila, ik heb wéken niks kunnen doen door de BI. Nu ik die buik kwijt ben kan ik weer lopen. Nog niet te lang, want dan krijg ik vreselijke last, maar ik loop nu wel naar de winkel heen en terug.
    Daarbij is de verschrikkelijke honger die ik aan het einde van de zwangerschap had over en ik geef BV.
    Dus volgens mij is het de combi minder (en gezonder) eten en eindelijk weer een beetje beweging.
    Maar toch pas ik helemaal niks meer, zelfs mijn zwangerschapsbroeken zijn te klein. Maar ja, even afwachten.
    Ik heb met Jop afgesproken mijn lichaam 6 weken de tijd te gunnen en daarna zien we wel verder.
    (maar dat betekent niet dat ik niet bijna elke ochtend jankend voor de spiegel sta als ik een outfit uit zoek)

3. Niet meer actief

Ach Cindy, ik zie dat jij nu ook overtijd bent! Het wordt wel steeds spannender he?

Kim, welkom bij de juni mama's!

Velo B&B, jullie B is een kreeftje!

Karin, ligt het aan mijn pc of doet je banner het niet meer?

4. Niet meer actief

Laila, die laatste foto van Joya is het sprekend Lara! Volgens mij kan ik Jop er zelfs mee foppen... wacht...

5. Niet meer actief

JAAAAH HIJ TRAPTE ER IN, HAHAHA! :)

Hij zei "wanneer heb je die gemaakt", dus ik zei "dat is Lara niet", zegt ie "huh, echt niet?!" :confused: Twee seconden later vraagt ie aan mij of ik je man toevallig ken, haha, grapjas!

Echt waar, haar uitdrukking is precies hetzelfde als die van Lara! Zo lekker eigenwijs!

6. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Lieve meiden,

Vannacht om 3.15 uur zijn mijn vliezen gebroken. Ik lag te slapen en voelde een soort van "bel" beneden en toen plop en allemaal water. Snel opgevangen in een beker en het was melkachtig met vlokken dus goed.
    Ik dacht ach we kunnen nog wel slapen want het kan zo zijn dat de weeen pas over een x aantal uur komen. Maar ivanaf 4.15 heb ik al de hele tijd krampen, ze varieren nog wel heel sterk van een krampje tot een echte wee en de tijd er tussen ligt ook tussen 14 minuten en 3 minuten.

De slijmprop is bij mij niet echt een prop maar meerdere slierten slijm met een zwiebertje bloed. Het vruchtwater blijft er beetje bij beetje uitlopen dus loop nu al met een tena lady rond.

Spannend hoor!

Ga om 9 uur VK bellen en dan komen ze als het goed is in de loop van de dag langs om te kijken. Ben benieuwd.

Als ik in de gelegenheid blijf en ben zal ik af en toe even berichtje plaatsen maar alleen als het lukt hoor, anders horen jullie het uiteraard als de kleine geboren is.

Heel veel liefs een zenuwachtige Cindy :p

7. PrutskeKim

PrutskeKim Actief lid

31 mei 2006
    228
    0
    16
    hey cindy veel succes ;)

ik hoop dat ik dit ook snel kan meemaken want ben et spuugzat :)

er zijn er hier precies wel meerdere overtijd he :d

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cindy
    Wow, dat is goed nieuws.
    Lief dat je het ook voor mij hoopte, maar bij mij hebben de harde buiken niet doorgezet. Vannacht zijn ze weer gestopt. Super dat jij nu gaat bevallen. Je kunt het! Hoop dat je nog kans ziet om een berichtje te plaatsen. Ik hou je in de gaten.
    Succes ;)

9. Hester

Hester Niet meer actief

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hee Cindy,

:whistle:

Heel veel succes met je bevalling meid!
    Zet 'm op, je kunt het hihi

Vandaag heb jij ook je :baby:

spannend....

(ook al met 40+2)

11. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    @Cindy: Succes vandaag! We wachten met spanning af!

Hier is alles rustig gebleven vannacht. Gistermiddag even het idee gehad dat het zou beginnen, maar helaas.
    'k Heb wel heel er lekker geslapen, tot kwart voor 8. De kids zijn bij oma voor het geval dat..., dus dat scheelt heel veel.
    Ik verlies wel veel slijm, net als Cindy, dus lijkt erop dat dat de slijmprop is.
    Mannetje heeft vandaag vrij genomen, dat voelt wel zo prettig.
    Straks gaan we de jongens ophalen, zodat oma overdag haar handen vrij heeft. Het is voor haar best wel zwaar zo, ze is 74.
    Vanavond mogen we de jongens weer brengen, zodat we 's nachts snel weg kunnen.

Weet iemand hoe snel de weeën zouden moeten beginnen na het strippen? Ik heb er zelf nu eigenlijk geen hoop meer op dat het nog spontaan begint.

groeten,

Anja

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Kim: Welkom!

Candijtje en partner, gefeliciteerd met Vera!!! Mooie naam, Rinke had die ook op zijn lijstje, maar onze buurvrouw heet zo, dus voor mij zat het er niet in......fijn dat Vera dan toch nog ergens anders opduikt!!!!

Cindy, spannend meid, zet 'm op!!! We wachten hier weer met spanning!!!!

Velobabe, nee toch, is het opgehouden???? *** zeg!!! En tja, een kreeftje, zijn ook leuke mensen! Maar sterrenbeelden zijn altijd wazig! Ik ben schorpioen, maar had door mijn vroeggeboorte onder stier geboren moeten worden (geloof ik, 25 december?). Mijn ex-schoonmoeder was helemaal into sterrenbeelden en zegt nog steeds dat ik een typische boogschutter ben, het sterrenbeeld tussen mijn werkelijke en mijn voorbestemde in..... Dus misschien moeten we zo rekenen. Van geboortedatum, uitgerekende datum en dan precies in het midden, hihi...

Nou, ik heb weer kindalarm boven, ga maar een flesje warm zetten!

13. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Candijtje en partner: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meissie! Mooie naam!

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Cindy... succes!
    Nog even en dan is jullie pinda er!

15. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Cimbomlu is de naam van de fanatieke supporters van de voetbalclub van mannetje (Galatasaray).
    Enne...ik wil graag een fotootje in het album zetten, maar heb me er nog niet in kunnen verdiepen hoe dat moet, ik heb het al geprobeerd, maar de eerste keer was het bestand te groot en daarna de foto, en na verkleinen was het bestand nog te groot.
    En je dochtertje kijkt wel lekker helder uit haar oogjes he!

@Cindy: zet m op he!

Deniz bleef zonet maar huilen huilen huilen. Mannetje heeft m de hele tijd in zn armen gewiegd. Tot hij bedacht dat het misschien wel eens de luier kon zijn. En jahoor...2 kilo gepoept. Dus hij werd lekker in zn poep heen-en-weer-gewiegd. Vind je t gek dat hij zo moest huilen. Nu ligt hij als een roos te slapen.
    Domme ouders... :oops:

16. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hahaha geweldig

17. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Nou ik zie dat er al een paar dames helemaal gelukkig en wel hun kleintjes bij zich hebben van harte gefeliciteerd!

Voor de dames waarbij het een en ander is begonnen succes meiden.

Hier nog steeds niets wel gisteren naar de Gyn geweest en mevrouw ligt eindelijk ingedaald pffff gelukkig dat is een pak van mijn hart mag ik wel zeggen.
    Ik ben het echt zat ik heb gisteren bitter lemon gedronken maar nee hoor wat ik al dacht onzin en heeft niets geholpen.
    Inleiding is bij mij geen optie aangezien ik hiervoor een KS heb gehad, dus echt alleen maar afwachten.

xxx jet

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Ky84
    Goeie grap :)

@Anja1969
    Balen he!
    Ik verlies ook wel slijm, maar daar blijft het bij.
    Ik weet niet hoe snel na het strippen de weeen moeten komen.
    Kijk hier eens:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 87#1128287

@Judy77
    Wij hebben niet zoveel met sterrenbeelden, maar mijn moeder is een echte tweeling. Wij hebben dus nog kans gehad op een tweeling.
    Daarom vonden het wel grappig, sterrenbeeld tweeling, maar nu niet meer dus. Heel herkenbaar van je eigen sterrenbeeld, dat heb ik ook!

KINDALARM, DAT WIL IK OOK...NU!

@Cimbomlu :)

@Jet75
    De kleine is in ieder geval ingedaald.
    En je mag gewoon met mij (en de andere overtijd meiden) meewachten...

19. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ook 's nachts elke 3 uur...? en dan niet meteen in slaap vallen, maar ook nog wat pruttelen, mondjes teruggeven, luier verschonen etc etc? ;)

20. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Candijtje en man Van harte gefeliciteerd met jullie dochter vera.
    Geniet van je kraamtijd.

Deel Deze Pagina